Jump to content
FAS Goran
Daki

VW Golf VIII / Golf 8

Recommended Posts

Volkwagen odlučio kada stiže Golf 8

 

174417-vw golf 8 01.jpg

 

VW ima čemu da se nada u narednim godinama u kojima će akcenat biti na električnim automobilima. Gigant iz Volfsburga planira da do 2025. predstavi najmanje 30 e-vozila, a uložiće i više od dve milijarde evra u razvoj baterija. Međutim, to ne znači da će VW da zaboravi, nama bliže klasične modele. Golf VIII bi trebalo da se pojavi krajem 2019. godine, dok šesta generacija Pola stiže 2022. U međuvremenu, biće predstavljeno dosta sportskih verzija aktuelnih automobila, kao što su Up GTI sa 115 konja i cenom od 16.975 evra, odnosno Tiguan R koji će koji će koristiti 2.5-litarski turbo benzinac sa 400 KS preuzet od Audija RS3 i Audija TT.

 

174419-vw golf 8 02.jpg

 

Zanimljiv model je i ''T-rok R'' sa dvolitarskim četvorocilindrašem i 310 KS. Automobil se očekuje već naredne godine. Međutim, to nije sve, jer će VW vratiti i dobro poznatu oznaku VR6 koju će sa ponosom nositi Arteon R. U pitanju je trolitarski VRG sa 409 KS, a sportski Arteon će dolaziti samo u kombinaciji sa pogonom na svim točkovima. 2018. godine nas očekuje i redizajn aktuelnog Passata koji će posle četiri godine na ulici dobiti prednji kraj po uzoru na već pomenuti Arteon.

 

174418-vw golf 8 03.jpg

 

Što se osme generacije Golfa tiče, većih dizajnerskih izmena neće biti. ''Dizelgejt'' skandal je odložio lansiranje za 2019. godinu, a najupečatljivija promena je ime koje će, kao kod Arteona, pisati na središnjem delu zadnjih vrata. Međutim, što se kokpita tiče, sve će biti novo i drugačije od onog što poznajemo. Klasični instrumenti su zamenjeni velikim digitalnim ekranom, po uzoru na S-klasu, a sistemima se upravlja dodirom ili gestom.

 

174420-vw golf 8 04.jpg

 

Što se motora tiče, ulazna verzija je trocilindrični benzinac sa 95 KS i 116 KS, dok će 1.4 agregat svoje mesto prepustiti novom 1.5 sa 130 KS i 150 KS. Kod dizelaša u ponudi će biti samo 2.0 TDI u rasponu snage od 122 KS do 224 KS. Golf GTI stiže takođe 2019. sa 245 KS u klasičnoj verziji, dok će ''performans'' izdanje da raspolaže sa 300 konja. Golf R može da računa na 400 KS i 450 Nm iz trolitarskog biturbo VR6 motora.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen Golf 8 u proizvodnji od juna 2019.

 

175375-volkswagen golf 8.jpg

 

Volkswagenov Golf je sa nama još od 1974. godine i za to vreme je kroz sedam generacija prodat u više od 34 miliona primeraka, pri čemu se trenutno nudi u 108 zemalja. Imajući u vidu značaj Golfa za celu VW Grupaciju, ne iznenađuje da je kompanija u novi Golf 8 investirala čak 1,8 milijardi evra. Takođe, sada je poznato i kada startuje njegova proizvodnja. Konkretnije, na "Golf 8 Supplier Summit" događaju, koji je održan u Volfsburgu u Nemačkoj i na kome je bilo prisutno 180 top mendžera najvažnijih VW dobavljača, saopšteno je da proizvodnja Golfa "osmice" startuje za 75 nedelja, što znači krajem juna 2019. godine. Na istom događaju je objavljen i teaser crtež novog Golfa, a saopšteno je da je više od 80% dobavljača za Golf 8 već pod ugovorom. Fabrika u Volfsburgu će ostati najvažnija za proizvodnju Golfa, budući da se tamo dnevno proizvodi više od 2.000 primeraka ovog modela.

 

Golf 8 će se bazirati na VW-ovoj MQB platformi, a kako navode nemački izvori automobil će biti praktičniji, snažniji, ekonomičniji i prostraniji, sa više upmarket enterijerom i kvalitetnijim materijalima. Takođe, po nekim ranijim informacijama, Golf VIII će biti širi i niži u poređenju sa sadašnjim Golfom VII, dok će zapremina prtljažnika biti povećana na 400 litara. U pogledu izgleda ipak ne treba očekivati neke značajnije razlike u odnosu na uspostavljeni kompanijski dizajnerski rečnik, jer Volkswagen tu igra na sigurno i eksperimenata jednostavno neće biti. Što se motora tiče, od benzinaca se očekuju 1.0 litarski trocilindraš sa 95KS i 116KS, 1.5 litarski sa 130KS i 150KS, kao i 2.0 litarski sa 197KS. Dizelaši će biti na raspolaganju sa rasponom snage od 122KS do 224KS, dok električne verzije Golfa više neće biti jer će njegovo mesto zauzeti novi elektručni hatchback Volkswagen I.D.

 

S druge strane, ponuda hibrida će podrazumevati Mild Hybrid i Plug-in Hybrid varijante. U ponudi će biti i sportski Golf GTI (sa 245KS odnosno 300KS u Performance varijanti) i Golf R sa 3.0 litarskim Biturbo VR6 motorom koji će raspolagati sa 400KS i 450 Nm. Naravno, kao i do sada u ponudi će biti više karoserijskih varijanti (uključujući i karavan), a pominju se i novi infotainment sistem, head-up displej, automatsko kočenje, tehnologija kontrole gestikulacijom, digitalna instrument tabla...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sledeća generacija Volkswagen Golfa dobija ''blago-hibridnu'' tehnologiju

 

174417-vw golf 8.jpg

 

Volkswagen polako počinje da otkriva nove detalje o osmoj generaciji modela Golf, a poslednja informacija u nizu jeste da će taj automobil posedovati ''blago-hibridni'' sistem jačine 48V, koji je trenutno u fazi razvoja. Naime, kompanija Volkswagen je svoj novi ''blago-hibridni'' (sastoji se od starter generatora i baterije jačine 48V) sistem koji će raditi zajedno sa agregatom sa unutrašnjim sagorevanjem, predstavila na Međunarodnom simpozijumu o motorima u Beču. Rezultat zajedničkog rada ove dve jedinice će omogućiti automobilu da se kreće po inerciji sa ugašenim agregatom sa unutrašnjim sagorevanjem u različitim situaijama, ali će i skladištiti značajnu količinu energije, poput one koju generišu kočnice, te će agregatu dodati električnu snagu prilikom ponovnog pokretanja. Iz kompanije Volkswagen procenjuju da će sa ovom tehnologijom, Golf Mk8 imati značajno manju emisiju štetnih gasova, te da će biti ekonomičniji, odnosno, zahvaljujući ovom sistemu i gašenju agregata, štedeće se oko 0.3 litara goriva na pređenih sto kilometara puta.

 

Serijska verzija osme generacije modela Golf će biti zvanično predstavljena sledeće godine pre nego što krene njegova proizvodnja koja je zakazana za jun 2019. Međutim, postoji mogućnost da Volkswagen odluči da predstavi koncept na ovogodišnjem Sajmu automobila u Parizu, ili pak na Sajmu automobila u Ženevi pet meseci kasnije.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta sve do sada znamo o novom Golfu 8?

 

174419-vw golf 888.jpg

 

Nova, osma generacija najpopularnijeg evropskog automobila stiže sledeće godine, a premijeru će imati u septembru 2019. na Sajmu automobila u Frankfurtu. Osim kupaca, njega ''željno'' isčekuju i brojni konkurenti iz C segmenta, kao što su Opel Astra, Ford Focus, Renault Megane, a posebno premium predstavnici - Audi A3 i novi Mercedes A klase. Donosimo vam informacije šta je do sada poznato kada je novi Golf u pitanju.

 

C segment ima sve više luksuznih predstavnika, pa će Golf morati da se potrudi da zadrži stare, kao i da dobije neke nove kupce koji žele vrhunski hečbek. Tako će novi model biti opremljen mobilnim internetom, tehnologijom uštede goriva i mogućnošću autonomne vožnje. Revolucija u dizajnu se svakako ne očekuje, ali će novi Golf imati oštrije crte lica, sa dodatnom spuštenom haubom i tanjim LED farovima, poput aktuelnog VW Pola. Prema najavama iz Volkswagena, model sa troja vrata i karavan se ukidaju, kao i ''e-Golf'' koji postaje zaseban model iz električne I.D. serije. Iako će koristiti istu platformu kao aktuelni model, očekuje se da će osovine biti malo pomerene prema krajevima, što će povećati kabinski prostor, posebno za putnike pozadi. Biće povećan i gepek.

 

Volkswagen je najavio i da će novi Golf imati ''potpuno digitalno okruženje''. Dakle, očekujte manje ili nimalo hardverskih tastera, kao i ogromne ekrane. Nešto nalik novom VW Tuaregu. Već smo pisali da VW ne odustaje od dizela, šta više sprema novi, revolucionarni TDI. Dvolitarska jedinica će biti dostupna u rasponu od 137 do 204 konjske snage. Najavljeno je da će se ugrađivati nove, lakše komponente, ''brži'' turbo, kao i redizajnirani DPF filter. Sve ovo bi trebalo da donese do povećanja snage i obrtnog momenta za oko 9 odsto, ali i da smanji emisiju CO2 za 10 grama po pređenom kilometru. Pored ''zlih dizelaša'', Golf će moći da se kupi i sa benzincima, počevši od minijaturnog, jednolitarskog agregata. Popularni TSI zapremine 1.5 litara dobiće hibridnu asistenciju, koja će poboljšati performanse, ali i smanjiti potrošnju goriva i emisiju izduvnih gasova. Novi model će biti stalno povezan na internet zahvaljući eSIM modulu. Ovo će omogućiti trenutno ažuriranje mapa, uživo praćenje saobraćaja, ali i napredniju kontrolu automobila sa uključenim tempomatom. Sve pomenuto će pratiti i adekvatna cena. Ona neće popularna, kao što smo se nadali početkom godine, jer Golf želi da se pokaže kao premium predstavnik segmenta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dolazi sredinom naredne godine: Šta znamo o VW Golfu ''osmici''?

 

183685-vw golf 8 1.jpg

 

Veći, lakši i umreženiji: Od sredine 2019. godine s proizvodnih traka izlaziće novi VW Golf VIII. Nemački automobilski klub ADAC je izneo dosadašnja saznanja o novom modelu. Jedno je sigurno: U dizajnu novog Golfa neće biti iznenađenja jer je ovaj model i dalje odgovoran za lavovski deo prodaje Volkswagena. Recimo, u Nemačkoj svaki treći prodati VW je Golf pa je jasno da vizuelne promene moraju da budu umerene.

 

183686-vw golf 8 11.jpg

 

Važna novost: U ponudi neće biti 3-vratne verzije jer Volkswagen želi da racionalizuje model kako bi smanjio troškove proizvodnje. VW će ukinuti i Sportvan, umesto koga će ljubitelji porodičnog Golfa imati na raspolaganju SUV model. Ubrzo nakon lansiranja hatchbacka, na tržište stiže i karavanski Golf Variant koji je i dalje veoma popularan uprkos ekspanziji SUV-modela. Golf VIII bi trebalo da dobije nešto centimetara u širinu i dužinu što će osetiti putnici u kabini ali i prtljažnik koji će imati zapreminu od 400 litara (+20 litara). I pored rasta dimenzija ''osmica'' će biti olakšana za 50-ak kilograma. Promene u unutrašnjosti će biti mnogo vidljivije. Osim virtuelnih instrumenata i touchscreen komandi, koje se već mogu naći u aktuelnom modelu, iz VW-a najavljuju i niz funkcija glasovnom komandom.

 

vw golf 8 111.jpg

 

Što se tiče motora, početak ponude biće 1.0 litarski 3-cilindrični turbo benzinac (95KS), dok bi bestseller trebalo da postane verzija 1.5 TSI (130 ili 150KS) s promenljivom geometrijom turbine i deaktiviranjem dva od četiri cilindra.

 

vw golf 8 1111.jpg

 

Naravno, u paleti će se naći i električni e-Golf i plug-in hibrid GT-E. Na nemačkom tržištu Golf VIII biće dostupan po ceni osnovne verzije ispod 20.000 evra, ali će dobiti više opreme i prostora kao i moderniju tehniku.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako će izgledati VW Golf VIII, u koji VW ulaže 1.8 milijardi evra

 

185025-vw golf 1.jpg

 

Mnogi su mislili da je zbog ''Dieselgate''-a otpisan, ali glavni motor će biti osavremenjeni, čisti 1.6 TDI sa 116KS, uz njega 3-cilindarski turbo benzinac 1.0 TSI sa 85 i 110KS. Mada je do salona u Frankfurtu IAA'19, u septembru sledeće godine malo više od 11 meseci, već sada se zna da će glavni adut biti Volkswagen Golf osme generacije. Nagledali smo se rendera, a nemački ''Autozeitung'' je sada objavio nove, verodostojne vizije.

 

185026-vw golf 11.jpg

 

Pogledajte kako će izgledati novi Golf, koji, po uzoru na Passat, uvodi virtuelni kokpit (u snažnijim verzijama).

 

185027-vw golf 111.jpg

 

Pored stilskih novosti, koje dobijaju konačne obrise, važno je da će, suprotno najavama u novoj generaciji zajedničke modularne MQB platforme, novi Golf zadržati dužinu (426 cm) i širinu (180 cm). Pritom će koeficijent otpora vazduha smanjiti na, za hatchback C-segmenta odličnih 0.27. A za naše, i ne samo naše kupce ''vest dana'' je da najvažniji motor, turbo dizelaš 1.6 TDI, suprotno najavama (zbog Dieselgate-a) ostaje u ponudi. Da, ostaje! I to kao najjači adut, u verzijama sa 70 kW (95KS) i 85 kW (116KS). Već sada je, u saradnji sa Bosch-om, usklađen (novim filterom čestica DPF i sistemom AdBlue za ubijanje NOx) sa ekološkim normama EU6d Temp, koje stupaju na snagu 1. septembra 2019., odnosno ubedljivo ih nadmašuje pa je pripremljen i za ''prave'' norme EU6d, koje se očekuju 2021. Treba napomenuti da je snažnija verzija sigurna, a slabija još nije. Benzinsku ponudu će otvarati 3-cilindarski 1.0 TSI sa 85 i 110KS.

O kvalitetu i karakteristikama novog Volkswagenovog aduta dovoljno ''govori'' razvojni budžet od čak 1.8 milijardi evra. Dakle, Golf ostaje Golf, ''kralj kompakata'', i mera za sve ostale...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uhvaćen Volkswagen Golf osme generacije?

 

185345-vw golf 8 111.jpg

 

Novi Golf osme generacije dolazi sledeće godine, a nemački proizvođač je već objavio da će na razvoj potrošiti 1.8 milijardi evra. Ono što za sada znamo jeste da će novi Golf imati prepoznatljiv spoljašnji izgled, opciju hibridnog pogona i potpuno digitalizovanu unutrašnjost.

 

185343-vw golf 8 1.jpg

 

Znamo i da novi Golf 8 u proizvodnju kreće na leto sledeće godine, pa se pretpostavlja da će premijeru imati na salonu u Frankfurtu. Što se tiče spoljašnjih dimenzija, posebno dužine, one navodno ne bi trebalo da se posebno razlikuju od sadašnjih jer će novi model koristiti poznatu MQB platformu.

 

185344-vw golf 8 11.jpg

 

Iako za dodatne informacije još moramo da sačekamo, ovih dana internetom su počele da kruže misteriozne slike na kojima se nalazi nova generacija u maskirnoj foliji koja ipak otkriva neke detalje. Strani portali ''Motor Talk'' i ''Auto Week'' navode da su fotografije snimljene u Kini u razvojnom centru Volkswagena u Pekingu.

 

185346-vw golf 8 1111.jpg

 

I prednja i zadnja LED svetla su uža u odnosu na još uvek aktuelni model, a kod samog oblika automobila nema većih iznenađenja. U oči upadaju i dvostruki nastavci izduvnog sistema, pa se pretpostavlja da je reč o jačem modelu. Ipak, odmah su se javili i oni koji tvrde da su slike fotošopirane, što je takođe moguće.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen Volkswagen Golf 8

 

186914-vw golf 8.jpg

 

Volkswagenov Golf je sa nama još od 1974. godine i za to vreme je kroz sedam generacija prodat u skoro 35 miliona primeraka, pri čemu se trenutno nudi u više od 100 zemalja. Imajući u vidu značaj Golfa za celu VW Grupaciju, ne iznenađuje da je kompanija u novi Golf 8 investirala čak 1.8 milijardi evra. Fabrika u Volfsburgu u Nemačkoj će ostati najvažnija za proizvodnju Golfa, budući da se tamo dnevno proizvodi više od 2.000 primeraka ovog modela. Početkom ove godine je saopšteno da proizvodnja Golfa 8 startuje krajem juna 2019. godine, a sada su Nemci objavili i novi ''teaser'' crtež.

 

Golf 8 će se bazirati na VW-ovoj MQB platformi, a kako navode nemački izvori automobil će biti praktičniji, snažniji, ekonomičniji i prostraniji, sa više upmarket enterijerom i kvalitetnijim materijalima. Takođe, po nekim ranijim informacijama, Golf 8 će biti nešto duži i širi, ali i oko 70 kg lakši u poređenju sa sadašnjim Golfom 7, dok će zapremina prtljažnika biti povećana na 400 litara. U pogledu izgleda ipak ne treba očekivati neke značajnije razlike u odnosu na uspostavljeni kompanijski dizajnerski rečnik, jer Volkswagen tu igra na sigurno i eksperimenata jednostavno neće biti. Ovde treba pomenuti da se u gami više neće nalaziti trovratna verzija.

 

Što se motora tiče, kod benzinaca se očekuju 1.0 litarski trocilindraš, pa 1.5 i 2.0 litarski četvorocilindraši, kao i novi 1.5 litarski dizelaš koji će zameniti sadašnji 1.6 litarski agregat. Potpuno električne verzije Golfa više neće biti jer će njegovo mesto zauzeti novi električni hatchback Volkswagen I.D. Sa druge strane, ponuda hibrida će podrazumevati Mild Hybrid (sa 48-voltinim električnim sistemnom) i Plug-in Hybrid varijant. U ponudi će biti i sportski Golf GTI (sa 250KS) i Golf R koji će raspolagati sa oko 350KS. Takođe, pominju se i novi infotainment sistem, head-up displej, automatsko kočenje, tehnologija kontrole gestikulacijom, digitalna instrument tabla...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Volkswagen Golf GTI i sa 300KS?

 

volkswagen gti golf.jpg

 

Volkswagen je još ranije saopštio da će proizvodnja Golfa 8 startovati krajem juna 2019. godine, a imajući u vidu značaj ovog modela za celu VW Grupaciju ne iznenađuje da je kompanija u novi Golf 8 investirala čak 1.8 milijardi evra. Golf 8 će se bazirati na VW-ovoj MQB platformi, a kako navode nemački izvori automobil će biti praktičniji, snažniji, ekonomičniji i prostraniji, sa više upmarket enterijerom i kvalitetnijim materijalima. Takođe, po nekim ranijim informacijama, Golf 8 će biti nešto duži i širi, ali i oko 70 kg lakši u poređenju sa sadašnjim Golfom 7, dok će zapremina prtljažnika biti povećana na 400 litara. Takođe, pominju se i novi infotainment sistem, head-up displej, automatsko kočenje, tehnologija kontrole gestikulacijom, digitalna instrument tabla...

 

Pored regularnih verzija, u gami će se opet naći i sportski Golf GTI, pri čemu bi 2.0 litarski turbo motor ovde mogao da raspolaže i sa do 300KS (i to uz prednji pogon). U GTI paketu će se naći i veći alu točkovi, aero paket (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler...), prednja saćasta maska ca crvenom lajsnom i GTI logom, kožni volan sa zaravnjenim donjim delom i crvenim šavovima, kao i sportske pedale i sedišta sa karakterističnim kariranim dezenom. Novi Golf GTI bi mogao da bude predstavljen do kraja ove godine, ali se početak prodaje očekuje 2020. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen ipak neće praviti hibridni Golf GTI

 

volkswagen gti golf.jpg

 

Iako je u prvobitnom planu Volkswagena bila elektrifikacija GTI verzija nove generacije Golfa, čelnici giganta iz Volfsburga su odustali od te ideje. Bivši čelnik VW Matijas Miler je nameravao da elektrifikuje Golf 8 GTI, ali njegov naslednik Herbert Dies je odbacio takvu ''Grand Tourer Injection'' verziju. Tako će popularni hot-heč iz Volfsburga stići bez hibridne verzije, držeći se proverene formule - evolucija pre revolucije. Prostije rečeno, Golf 8 GTI će imati isti 2.0 TSI turboagregat kao Mk7, ali pojačan na 252 KS u standarnoj verziji, a do impresivnih 286 KS u GTI TCR varijanti. Porast konjaže će ispratiti i jači obrtni momenat pa će standardan GTI imati 350 Nm, a GTI TCR 370 Nm.

 

Uz isti 2.0 TSI će ići i identični sistemi transmisije, šestostepeni manuelni i sedmostepeni automatski menjač sa dvostrukim kvačilom. Što se tiče običnih verzija, Golf 8 će biti dostupan u hibridnoj varijanti sa 1.5-litarskim TSI u benzinskoj i 2.0-litarskim TDI u dizel osnovi. Volkswagen je još prošle godine najavio početak proizvodnje osme generacije Golfa za jun 2019. godine, pa se zvanična premijera očekuje u narednim mesecima. GTI verzija bi mogla da bude predstavljena paralelno sa standardnom varijantom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

==========

 

On 1/19/2019 at 8:08 PM, dach@ said:

Ovi počeli kao Yugo,samo menjaju branike i farove

 

@dach@

 

Još istih stvari kod novog Golfa :D 

 

4 minutes ago, neshaoct said:

Prostije rečeno, Golf 8 GTI će imati isti 2.0 TSI turboagregat kao Mk7

 

4 minutes ago, neshaoct said:

Uz isti 2.0 TSI će ići i identični sistemi transmisije, šestostepeni manuelni i sedmostepeni automatski menjač sa dvostrukim kvačilom.

 

 

Edited by neshaoct
dopuna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponovo snimljen Volkswagen Golf 8

 

vw golf 8 2019.jpg

 

Dok neki čekaju :D na zvaničnu promociju (kasnije ove godine), Volkswagen Golf 8 je opet uhvaćen na putevima, i to bez mnogo maske. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen Golf 8 snimljen (skoro) bez maske

 

vw golf 10.jpg

 

Volkswagenov Golf je sa nama još od 1974. godine i za to vreme je kroz sedam generacija prodat u oko 35 miliona primeraka, pri čemu se trenutno nudi u više od 100 zemalja. Imajući u vidu značaj Golfa za celu VW Grupaciju, ne iznenađuje da je kompanija u novi Golf 8 investirala čak 1.8 milijardi evra.

 

190214-vw golf 1.jpg

 

Fabrika u Volfsburgu u Nemačkoj će ostati najvažnija za proizvodnju Golfa, budući da se tamo dnevno proizvodi više od 2.000 primeraka ovog modela.

 

vw golf 101.jpg

 

Još prošle godine je saopšteno da proizvodnja Golfa 8 startuje krajem juna 2019. godine, a dok čekamo na zavničnu promociju pred nama su ove najnovije špijunske slike nekoliko test primeraka. Automobili su skoro bez maske, budući da su prekriveni smo neki detalji oko prednjih i zadnjih svetala.

 

190216-vw golf 11.jpg

 

Golf 8 će se bazirati na VW-ovoj MQB platformi, a kako navode nemački izvori automobil će biti praktičniji, snažniji, ekonomičniji i prostraniji, sa više upmarket enterijerom i kvalitetnijim materijalima. Takođe, po nekim ranijim informacijama, Golf 8 će biti nešto duži i širi, ali i oko 50-70 kg lakši u poređenju sa sadašnjim Golfom 7, dok će zapremina prtljažnika biti povećana na oko 400 litara. Takođe, pominju se i novi infotainment sistem, head-up displej, automatsko kočenje, tehnologija kontrole gestikulacijom, digitalna instrument tabla...

 

190218-vw golf 111.jpg

 

U pogledu izgleda ne treba ni trošiti previše reči, ovde se naime nisu ni mogle očekivati neke drastične razlike u odnosu na uspostavljeni kompanijski dizajnerski rečnik. Volkswagen tu igra na sigurno i eksperimenata jednostavno ne može da bude. Ovde treba pomenuti da se u gami više neće nalaziti trovratna verzija a verovatno ni karavan.

 

190219-vw golf 1111.jpg

 

Što se motora tiče, kod benzinaca se očekuju 1.0 litarski trocilindraš, pa 1.5 i 2.0 litarski četvorocilindraši, kao i novi 1.5 litarski dizelaš koji će zameniti 1.6 litarski agregat. Tu je i 1.5 litarska TGI Evo verzija sa pogonom na prirodni gas. Potpuno električne verzije Golfa više neće biti jer će njegovo mesto zauzeti novi električni hatchback Volkswagen I.D. Sa druge strane, ponuda hibrida će podrazumevati Mild Hybrid (sa 12-voltnim i 48-voltnim električnim sistemom) i Plug-in Hybrid varijante. U ponudi će biti i sportski Golf GTI sa 2.0 litarskim turbo benzincem i 48-voltnim el. sistemom (sa 265KS odnosno 300KS u snažnijoj varijanti) i Golf R koji će raspolagati sa oko 350KS. U GTI paketu će se naći i veći alu točkovi, aero paket (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler...), prednja saćasta maska ca crvenom lajsnom i GTI logom, kožni volan sa zaravnjenim donjim delom i crvenim šavovima, kao i sportske pedale i sedišta sa karakterističnim kariranim dezenom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikad manja razlika u eksterijeru u odnosu na prethodni model. Realnije bi bilo da je ovo restyling, a ne nov model. Al' ajd sad...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen Golf VIII odložen za 2020.

 

vw golf 10.jpg

 

Prvobitno je trebalo da stigne ovog meseca na sajmu u Ženevi, pa je prebačen na septembarski Frankfurt, ali novi Volkswagen Golf VIII neće ni tamo ugledati svetlost dana

 

Nemački mediji pišu o čitavom nizu tehničkih problema koji su isplivali na površinu na testiranjima u realnim uslovima. Pozivaju se na izvore bliske Wolfsburgu. Ipak, rukovodstvo je izdalo zvanično saopštenje u kome tvrdi da tehnički problemi nisu razlog kašnjenja i da premijera Golfa osme generacije neće biti održana na septembarskom salonu u Frankfurtu iz drugih razloga. Volkswagen Golf VIII se već nedeljama pojavljuje u medijima potpuno otkriven. Brojni špijunski fotografi već su ga uhvatili bez ikakve kamuflaže, a najnoviji set fotografija pokazuje da je reč o finalnom proizvodu. Još apsurdnije je objašnjenje direktora prodaje i marketinga Volkswagena, Jürgena Stackmanna, koji je izjavio da je pod znakom pitanja i da li će Volkswagen Golf VIII uopšte biti predstavljen ove godine.

 

''Ako već preskačemo salon u Frankfurtu u septembru, onda nam je pametnije prebaciti premijeru za 2020. godinu. Nakon završetka Frankfurta počinje predbožićni period, a onda ljudi više kupuju poklone nego automobile'', rekao je Jürgen Stackmann i još jednom naglasio da razvoj ide prema planu. Ipak, malo ko mu veruje. Volkswagen Golf VIII je u svakom slučaju jedan od najznačajnijih modela cele Volkswagen Grupe pa je njegovom razvoju posvećena posebna pažnja. Čak 180 vodećih menadžera Volkswagen Grupe je bilo uključeno u razvojni proces osme generacije Golfa. Osim dizajna, konstrukcije, izbora materijala, uvođenja novih tehnologije i robotskih linija, oni su bili uključeni i u pregovore sa svim dobavljačima, a sve sa ciljem da Volkswagen Golf VIII bude što bolji, odnosno da se vrati na tron kralja kompaktne klase. Ali, to neće biti nimalo jednostavno, obzirom da konkurencija nikad nije bila snažnija. U razvoj je uloženo gotovo 2.5 milijardi evra, a unapređene proizvodne linije u glavnoj fabrici Volkswagena u Wolfsbugu imaće kapacitet proizvodnje 2.000 automobila dnevno.

Volkswagen Golf VIII ne donosi velike dizajnerske promjene. Uostalom, to nije ni bilo očekivano. Evolucija, a ne revolucija je ideja kojom se vode Nemci prilikom osmišljavanja nove generacije Golfa. Isto kao i u slučaju Porschea 911. Da, treba ga doterati, ali nikakve velike promene nisu poželjne. Čak i kada na tržište stigne potpuno nov model, sa 100 metara udaljenosti svakome treba da bude na prvi pogled jasno da se radi o novom Golfu. Za razliku od spoljašnjeg izgleda koji deluje više kao facelift, a ne novi model, unutrašnjost će međutim dobiti potpuni ''makeover''. Digitalni ekran osetljiv na dodir će zameniti gotovo sve fizičke prekidače pa će se preko njega kontrolisati svim važnijim funkcijama automobila.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponovo uhvaćen Volkswagen Golf 8, ovaj put u osnovnoj verziji sa ratkapama

 

191867-vw golf 8.jpg

 

Nakon što su se pre nešto više od mesec dana internetom proširile slike novog VW Golfa koji prktično nije imao ništa od kamuflažne folije, sada je neko opet bio ''neoprezan'' pa je novi Golf opet uhvaćen, ovaj put izgleda u osnovnoj verziji. Atraktivne aluminijumske felne su zamenile čelične sa ratkapama, a na zadnjem delu nema ni hromiranih lažnih auspuha nego je celi taj element od plastike. Naravno, kao što se već znalo, novi Golf 8 se izgledom neće previše razlikovati od još uvek aktuelne sedme generacije, što je do sada bio čest slučaj kod Volkswagena koji očigledno neguje tradiciju i ne želi da vernim kupcima i ljubiteljima brenda stvara prevelike ''šokove'' po pitanju dizajna, bar kada su Golf, Polo i Passat u pitanju. Od informacija vezanih uz novi Golf znamo da će se ''voziti'' na dorađenoj MQB Evo platformi. Najviše novosti biće u unutrašnjosti gde Volkswagen obećava bolje materijale, više digitalnih elemenata i veći centralni ekran multimedije.

 

191868-vw golf 88.jpg

 

Treba pomenuti da je ranije zakazana premijera na salonu u Frankfurtu odložena, a novi Golf bi trebalo da vidimo krajem godine na posebnom događanju. Iz Volkswagena su objavili da će tako model u stvari dobiti na ekskluzivnosti koju i zaslužuje, budući da će prilikom premijere sve oči biti uprte u njega, a ne i u ostalih stotinjak premijera na nekom salonu. Naravno, i dolazak na tržište će tako biti pomeren na početak sledeće godine. Juergen Stackmann iz prodaje i marketinga Volkswagena je za ''Automotive News'' izjavio da bi početak prodaje krajem godine oko Božića bio pogrešan potez budući da tada ''niko ne obraća pažnju'', pa će tako prodaja početi početkom sledeće godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...