bglion 401 Posted February 7, 2011 Kako da proverim rad cilindara kvačila tj kako proveriti koji je neispravan? Prvo sam mislio da je korpa neispravna a sada mislim da imam problem sa cilindrom jer mi je do danas kvačilo bilo nisko i imao sam problem da ubacujem u brzine, e danas sam se malo bavio problemom i "nadrukao" kvačilo i posle toga mi je sve kao sto je bilo (ako ne i bolje tj. mekse) , samo je za nijansu vislje odvajanje). Na cilindru na menjaču ima vrlo male vlažnosti (i zastitna guma je iscepana)dok je cilindar u kabini ispod papučice suv (iznutra bar). Da li je očigledan problem u ovom cilindru na menjaču? 1 basadzija reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted February 7, 2011 (edited) Ja sam imao neobicnu pojavu da mi je kvacilo s vremena na vreme,naglo znalo da otvrdne .ne tako cesto,ali jednom u par meseci .jednostavno na prvo paljenje sednem u kola i krenem da stisnem kvacilo,a ono primetno tvrdje nego pre .zatim bi posle dan dava samo od sebe,opet postalo mekse ,kao sto je i uglavnom bilo .Pri ovome,nije mi se menjalo mesto na kom hvata ,to je uvek negde na sredini hoda papucice i mozda jos malo na dole ka podu i nisam imao problem sa otezanim ubacivanjem u brzine .e sad to mi se odavno nije desavalo,pa nisam ni petljao nista oko toga .Cuo sam da ta hidraulicna kvacila imaju neko samostelovanje,u zavisnosti od potrosenosti seta kvacila,mozda ima neke veze sa tim ,medjutim,ovo sto masti kod tebe oko cilindra treba proveriti.Koliko znam ,ulje za cilindar kvacila ti se sipa i proverava u istoj kantici u kojoj je ulje i za servo pumpu volana,tako da tu mozes da pratis njegov nivo . Edited February 7, 2011 by mik Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted February 7, 2011 Meni se sada prvi put desilo sa ovim minusom i odvajalo ( ako se moze reci da je odvajalo )je skroz dole u patosu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
3.14jan 1 Posted February 7, 2011 Ulje je u istoj kantici kao i za kocnice, odnosno kociono ulje je za kvacilo i za kocnice, kao i kod Lade ja mislim , tako provri nivo kocionog ulja ako mislis da ti negde curi, mada da curi toliko upalila bi ti se vec lampica. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted February 7, 2011 (edited) Kako si opisao sve upućuje da je kvar na jednom od cilindara.Kod mene se jasno videlo da pušta ovaj u kabini. Edited February 7, 2011 by kole Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted February 7, 2011 Ulje je u istoj kantici kao i za kocnice, odnosno kociono ulje je za kvacilo i za kocnice, kao i kod Lade ja mislim , tako provri nivo kocionog ulja ako mislis da ti negde curi, mada da curi toliko upalila bi ti se vec lampica.Znao sam da je neka od te dve kantice al sam ubo pogresnu znaci ipak je kociono i cilindar kvacila-isto ulje Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted February 7, 2011 Ma nema veze Mik krenucu ja redom da dolivam gde god postoji cep Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted February 7, 2011 Salu na stranu u pravu je Dzumandzi isto ko i na Ladama a evo i izvoda iz uputstva BRAKE AND HYDRAULIC CLUTCH FLUID Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dfast 2 Posted February 7, 2011 Imao sam slicnu situaciju, http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=44603Ako ti tecnost u kantici ne opada, nije do cilindara. Moguce je da imas malo vazduha u sistemu i to mozes lako proveriti ispustanjem vazduha na opisan nacin. A sto se tice niskog kvacila... novi set. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ellbe 0 Posted March 7, 2011 E to se i meni dešavalo sa kvačilom, ista stvar.Problem je bio što je stradala gumica na tom cilindru (vanjskom) koji se nalazi na gitribi, ispod nosača za akumulator,Prvo je curilo neprimjetno, a potom se više nije isplatilo sipati ulje, nego novi cilindar kupio.E sad imaš dva modela tih cilindara, dobro provjeri koji je prije kupnje, lako je isam da to zamjeniš.Samo ga kasnije prozrači, na njegov ventil da ti izađe zrak iz sistema i to je to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted March 7, 2011 Da to je i meni bio problem. Cilindar na menjacu je malo "slinio" Zamenjen je i evo sad je sve u redu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dmsrbija 0 Posted September 28, 2013 (edited) Pitanje za iskusne forumase.Od pre dva dana kvacilo mi se cudno ponasa. Kada ga pritisnem negde do polovine, nemam bas nikakav otpor, kao da je propalo. Tek kada ga veoma jako pritisnem do kraja, hoce da ubaci u prvu brzinu, a u toku voznje isto treba veoma jako pritisnuti da bi se ubacilo u drugu ili trecu. E sada ne znam da li Lybra ima sajlu (ako ima onda je verovatno treba dotegnuti), a ako je hidraulicno -sta onda? Ili je nesto trece?Hvala unapred Edited September 28, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2576 Posted September 28, 2013 (edited) Lybra ima hidraulicno kvacilo (cilindar x 2),jedan je na samoj papuci kvacila,a drugi na menjacu. Jedan od ta dva je poceo da pravi problem,neka ti mehanicar proveri koji je... Edited September 28, 2013 by Sedla Quote Share this post Link to post Share on other sites
dmsrbija 0 Posted September 29, 2013 Lybra ima hidraulicno kvacilo (cilindar x 2),jedan je na samoj papuci kvacila,a drugi na menjacu. Jedan od ta dva je poceo da pravi problem,neka ti mehanicar proveri koji je... Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Joe Jakuza 0 Posted October 8, 2013 Ako može mala pomoć. Lybru imam svega par dana i prvi put vozim auto sa hidrauličnim kvačilom, tako da POJMA NEMAM. Kvačilo odvaja na samom vrhu i imam utisak da malo zatrese pri kretanju. Kasnije u vožnji radi odlično ali i dalje odvaja pri samom vrhu. Nadam se da je to signalizacija istrošenosti lamele a ne dotrajalog plivajućeg zamajca. Već sam zakazao zamenu seta kvačila kod majstora, ali rekoh da prvo proverim sa vama, da ne ispadnem glup, ako je nešto drugo u pitanju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 8, 2013 Da li ti proklizava ?To što malo zatrese može i da bude i zbog nekog nosača motora / menjača.Hidraulično kvačilo ima automatsku regulaciju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 8, 2013 verovatno je I korpa malo krepala pa zato zatrese... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Joe Jakuza 0 Posted October 8, 2013 Ne proklizava, kažem savršeno radi osim što je jako visoko i malo zatrese pri kretanju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 8, 2013 I korpa I lamella pri samom kraju.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Joe Jakuza 0 Posted October 8, 2013 Znao sam da miriše na NOV set.Zna li neko orijentirnu cenu za moj model. 1.9 jtd 2006 85 kwČisto da pripremim živce. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2870 Posted October 8, 2013 Za Stila jtd je ~12-13000din, Alfu isto tako da je valjda i za Lybru ista cena+~5000din skidanje menjača Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 8, 2013 sad ce da pita kako se postalja oglas na polovnim automobilima Quote Share this post Link to post Share on other sites
Joe Jakuza 0 Posted October 8, 2013 Igore, hvala puno. Gusare, taj podatak mi nije potreban, Lybrica me toliko oduševila, da se narednih par godina ne odvajam od nje. Sorry za off. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sreten91 12 Posted October 8, 2013 Ja sam skoro kod mene menjao set kvačila, cene se kreću od 15.000 din pa naviše, skuplje je nego kod Stila. Isto mi je kvačilo bilo tvrdo i odvajalo pri samom vrhu. Bilo je muka krenuti normalno iz mesta. Sad je mekano kao puter i uživancija za vožnju. Sad u koji god drugi auto da sednem meni bude tvrdo kvačilo.A, plivajući ćeš znati kakav je kad ga skinu. Meni nije tresao prilikom gašenja niti se čuo na leru, u servisu su ga pregledali i rekli da je ok i bez lufta. Na JTD-u plivajući može dosta da prevali ako se vozi normalno. On je nov papreno skup preko 30.000 din, ali imaš i remontovanih za upola te cene. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2870 Posted October 8, 2013 sad ce da pita kako se postalja oglas na polovnim automobilima Veruj mi da je i meni došlo par puta to da radim. Ali posle se setim da mogu samo nešto gore da uzmem i onda se smirim. Baš čudno što je kvačilo skuplje kada isti motori i isto snage trpe.. Quote Share this post Link to post Share on other sites