Jump to content
FAS Goran
bglion

Lancia Lybra 1.9 JTD - provera cilindra kvačila / problem sa kvačilom

Recommended Posts

Zvao majstor, kaze ima LUK garnitura cela za ugradnju (korpa, lamela,hidro druk lager i zamajac) i gornji cilindar kvacila ~47000 (on ima neki rabat kod ljudi od kojih uzima) + ruke koje su za mene 60E (ofc da coveka castim preko), tako da ce sve skupa da sracunam oko 495E.
Na sve to ide ugradnja prednjih diskova i plocica uzetih od Slajera proslog meseca, tako da cela suma ide na priblizno 600+E

Stari zamajac cemo da vidimo kakav je, ako bude ok i moze potrajati jos, ide u rezervu.

PS
Mozda je neki deo u setu dobar, ali radikalna mera zvana 'auto ostavljam sebi na duze' je meni jaca.

Kad bude gotovo, bice gotovo pa javljam dalje.

Sent from my S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije to mnogo uopste... Baci detalje na pm zlu ne trebalo...

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Ima li Saks varijantu?

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema Saks, ali ima korpa i lamela komplet u Kit komercu oko 18.500, donji cilindar je 9600 takodje u KIT-u. Zamajac nisam pitao iskreno. Gornji cilindar u Kit je oko 4000.

Sent from my S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozovi i pitaj i u Gazeli..Takodje pitaj da li postoji popust za clanove foruma.Mozda ima,mozda ne....Svakako tvoj mastor bi trebalo da ima rabat kod njih bar 15-20 posto. @ISV_01

Edited by werp690

Share this post


Link to post
Share on other sites

@werp690 Svakako meni je izaslo jeftinije i sa gornjim cilindrom je ispod 50.000 za set. Ima majstor rabat, rekao mi je, sto i sama cena seta i dodatka gornjeg cilindra govori. Ruke placam dosta jeftinije, negde sam citao da je i 100E zbog samog zahvata.

 

Meni svakako odgovara i LUK iako je SASH br.1 Ima tu i nesto drugo, a to je da ako majstor uzima od nekog svog, a neki deo ne bude valjao, on ce isti da skida i reklamira. Gde cu ja da idem na Meljak sa NBG pa da skine deo, pa da deo nosim u (npr Kit kod Arene na NBG jer mi je blizu), pa se preganjam sa njima valja li il ne valja dok mi je auto gore...ovako je mnoogo bezbolnije

 

Sent from my S10 PRO using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se sve.Uvek je bolje kada majstor uzima delove i ugradjuje iste.Nema ne daj boze posle nisam ja...Cena je svakako korektna maksimalno i za delove i za ruke.

Ja sam za Gazelom zadovoljan eto cisto ako zatreba nekad.Mada ja imam 15 posto rabat kod njih i nije problem za reklamaciju,zamenu...

Majstor ti je takodje maksimalno korektan jer ti deo svakako placas pa placas,oni obicno taj rabat zadrze za sebe.Logicno...

Edited by werp690

Share this post


Link to post
Share on other sites

Darko na Meljaku. Ima radionicu blizu "Aman"-a, blizu Neshe ili blizu firme 'Mont-r'. Ima na google maps gde je firma, a njegova kuca je odmah prva crvena, vidi se sa magistrale.

Sent from my S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posetim ja danas servis Bogunovic, ljudima vec pao mrak na ocim, ali kao i do sada bili su ljubazni i profesilonalni. Pregledali su detaljno sve sto je vezano za kvacilo, testirana su oba cilindra, te je tako otklonjana sumnja da neki od njih pravi problem, na moje insistiranje pregledane su i sajle biraca kao i sam birac, sve je savrseno, sumnja otklonjena. Krecemo u probnu voznju, nekih dvadesetak minuta. Naravno, govori mi da ni on sam nije zadovoljan kako to sve funkcionise,  gledam u njega, a u mojim mislima "I knew, I'm not crazy". :rtfm: 

Nakon povratka u servis, ponudjeno mi je da montiramo novi set, sve u kompletu, na sta sam ja odogovorio, draze bi mi bilo da ovaj put ubacimo Sachs komplet kvacila i zamajac, naravno uz moju doplatu. Njhovo objasnjenje je sledece, Sachs je zapravo Valeo, i nema nikakve razlike imedju ta dva seta, Valeo proizvodi, a Sachs samo vrsi kontrolu delova. Za danas je ostalo na tome, i naravno da im se javim kada odlucim sta zelim.

 

Sada me interesuje vase misljenje.

Edited by FOXARA

Share this post


Link to post
Share on other sites

@FOXARA Tražio sam slike pošto sam slikao kvačilo kad sam kupio ali ne nađoh. LUK set, u njemu lamela Valeo (sa nalepnicom tipa Valeo for LUK ili Approved by LUK), ostalo je bilo LUK korpa i druk.

Stvarno nikakvih problema. 

Što kaže werp, uzmi Sachs pa probaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@andreja.micovic to su mi upravo i rekli u Bogunovicu, Valeo proizvodi setove za Luk, Suchs i mnoge druge proizvodjace, jedina razlika je u tome sto Luk i Suchs imaju rigorozniju kontrolu delova, dok to sa Valeom nije slucaj. Nismo toliko duboko zalazili u temu, ali koliko sam ja razumeo Valeo proizvodi sve delove, korpu, lamelu, druk lezaj, kao i sam zamajac, i na tim delovima se nalazi logo proizvodjaca Sachs, odnosno Luk, jer je ceo set prosao veoma rigoroznu kontrolu preciznosti izrade svih navedenih delova. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@FOXARA eto sami su ti rekli da je bolji Sachs jer je rigoroznija kontrola, tj imaju specifikacije i standard koji valeo mora da zadovolji. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mogu a da se ne umesam obzirom da i ja mucim istu muku i sa novim setom kvacila. Bas sam skoro isao kod majstora koji mi je ugradjivao set i pricali smo na tu temu. On tvrdi da svi valeo setovi koji prodavnice prodaju kao nove su zapravo reparirani setovi, i da takav original set bez zamajca kosta 400e. Pricamo o Valeo.  Kaze skoro su imali na citroenu taj problem, skinuli su set i zamajac i odneli na remont. Takodje kaze kad se radi remont mora da se salje i zamajac da ih on 'upari'.  Znaci nakon sto sam pukao 200e za nov set, sad treba da puknem jos 200e da taj isti repariram, i posle kako covek da ostane normalan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To se prica odavno, sad sta je istina ko ce ga znati. Valeo je i prva ugradnja u mnogim vozilima pa traje sto godina npr. Ili su ti novi reparirani ili je to neka slj klasa :)

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reci cu vam iz licnog iskustva kada ugradim Sachs. Valeo je jedan od najvecih svetskih proizvodjaca, i naprosto sumnjam da je u pitanju los kvalitet, pre bih se zapitao koliko su kvalitetni delovi koji pristizu na nase trziste, kao i to odakle dolaze (Turska, Kina, Indija, itd...), verujem da bi kupovina Valeo seta iz Nemacke ili neke druge strane drzave promenila nase misljenje o tom proizvodjacu.

Edited by FOXARA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ugradjen Sachs komplet, i na moju radost za sada radi odlicno, bez ikakvog zapinjanja i otezanog ubacivanja u brzine. Ne mogu jos uvek sa sigurnoscu da kazem da je moj problem resen, i Valeo set je odlicno obavljao posao u prvih nekoliko dana, i jos uvek postoji crv sumnje da ce se isto dogoditi i sa Sachs setom. 

Edited by FOXARA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eksploatisi sad :) neku dobru uzbrdicu nadji pa se igraj 

 

Sta je sa brzinama sada? kako ulazi? 

Edited by andreja.micovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzbrdice nisu predstavljale nikakav problem ni za Valeo set, jedina dva problema su bila otezano ubacivanje u brzine i tvrda papucica kvacila.

 

Za sada je sve savrseno uskladjeno, ali kao sto sam vec rekao, podjednako dobro je radio i Valeo set u prvih par dana.

Edited by FOXARA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda kako se kome zalomi.
Prosle godine mi je Goran montirao kompletan Valeo set i papucica mekana kao prvog dana, bez ikakvih problema.

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se i ja oglasim, preuzeo sam auto od majstora. U odnosu kako je bio ranije i papucica kvacila bila tvrdja i drugi set kvacila Valeo bio (od jtd 90ks, a ne za Bravo II 120ks), utisci su da vozim drugi auto. 

Pedala mekana, promena brzina je laksa za nijansu od pre crkavanja hidro-druk lagera, 'hvatanje' kvacila je kao kroz puter. Auto preporodjen. Iskreno sam se morao opet navikavati malo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...