Jump to content
FAS Goran
bglion

Lancia Lybra 1.9 JTD - provera cilindra kvačila / problem sa kvačilom

Recommended Posts

Kosku sam menjao cim sam uzeo auto,  ona guma je bila pokidana skroz u krug. Bukvalno sam mogao nosac da skinem sa jedne strane a da ne odvrcem sraf.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda proveri donji nosac motora.Mada to kad se vraca u nizi stepen prenosa,ako podrhti zvuci mi kao lamela.To sto stavite novi set,ne mora da znaci da on nije do njega.Ja sam moj set na libri reklamirao posle 7-8meseci i 17k km,sve je bilo super,al je korpa otvrdnula da to jednostavno ne sme tako da bude.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima ja imam sledeci problem,lybra 1.9 jtd 2002 dovezao se sa aerodroma papucica kvacila na podu.Vratio je ali sad uvek kad krenem u 1. ili rikvec trese kao lud dok ne "uhvati"

i jos pre par meseci sam primetio ako vozim 5. do 2000 obrtaja i naglo dodam gas prokliza,mora da vratim u 4. i lagano dodam gas.Sta sve treba da menjam iz vaseg iskustva set klipove kvacila... i gde bi to mogao najpovoljnije da uradim u Beogradu.Ninic(Crni ) mi odgovara i znamo se licno ali mi je radio neki skuplji auto pre godinu dana i nije uradio kako treba a bila je banalnost koju je utvrdio lokalni majstor u unutrasnjosti (zamena ventila za grejanje u kabini,kad je  prebacen na toplo ok je a kad ga prebacim na hladno iscuri sva tecnost iz auta).Ninic je menjao ko zna sta sve i vodenu pumpu i puno toga da bi na kraju zamenio taj ventil odnosno samo gumicu i sve je bilo ok,problem je bio sto je morao i motor da "vadi".Unapred zahvalan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da javim utiske posle 400 km predjenih, nisam nesto mnogo vozio jer sam bio u selu ovih dana pa mi je auto uglavnom bio u dvoristu stajao. Definitivno neki nosac me zeza ili nesto drugo jer po nekad zna da zatrese malo pri kretanju, imam novi nosac kosku pa cu ga zameniti cisto da vidim sta se desava. Kvacilo mekano cini mi se kao i prvog dana posle zamene, barem po mom osecaju. Ma milina saltati brzine, prezadovoljan. 

 

Mile, sto se tebe tice nov set moras uzeti tu nema dileme. Ovo sto ti je propalo kvacilo moze biti cilindar, pogledaj da ti ne fali ulja za kocnice jer isto ulje koriste. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, kaskabgd said:

Da javim utiske posle 400 km predjenih, nisam nesto mnogo vozio jer sam bio u selu ovih dana pa mi je auto uglavnom bio u dvoristu stajao. Definitivno neki nosac me zeza ili nesto drugo jer po nekad zna da zatrese malo pri kretanju, imam novi nosac kosku pa cu ga zameniti cisto da vidim sta se desava. Kvacilo mekano cini mi se kao i prvog dana posle zamene, barem po mom osecaju. Ma milina saltati brzine, prezadovoljan. 

 

Mile, sto se tebe tice nov set moras uzeti tu nema dileme. Ovo sto ti je propalo kvacilo moze biti cilindar, pogledaj da ti ne fali ulja za kocnice jer isto ulje koriste. 

hvala ti ulje sam dosuo puna je posuda verujem da moram set da menjam poslao sam ti pm ako mozes odgovori mi gde si ti set menjao ,hvala

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, kaskabgd said:

Da javim utiske posle 400 km predjenih, nisam nesto mnogo vozio jer sam bio u selu ovih dana pa mi je auto uglavnom bio u dvoristu stajao. Definitivno neki nosac me zeza ili nesto drugo jer po nekad zna da zatrese malo pri kretanju, imam novi nosac kosku pa cu ga zameniti cisto da vidim sta se desava. Kvacilo mekano cini mi se kao i prvog dana posle zamene, barem po mom osecaju. Ma milina saltati brzine, prezadovoljan. 

 

Mile, sto se tebe tice nov set moras uzeti tu nema dileme. Ovo sto ti je propalo kvacilo moze biti cilindar, pogledaj da ti ne fali ulja za kocnice jer isto ulje koriste. 

 

hvala puno za info

Share this post


Link to post
Share on other sites

E pa ljudi bio sam miran par meseci :/ Evo kako stoji stvar, pre par jutra ucini mi se da opet kvacilo "zapinje" prilikom stiskanja kao sto se desavalo i pre zamene seta. Nisam bas mogao u voznji da ocenim pa kad sam stao na parking probao sam i sumnja se obestinila, nazalost. Dakle opet kako se ugreje auto ista prica. Sad malo pre, upao sam u guzvu na auto putu kreni stani, kvacilo se stvrdlo i naravno ono zapinjanje pojacalo. To inace ide jedno sa drugim. To me je pratilo od auto puta do cukaricke padine da bi na uzbrdici ka djelmasu sve te boljke odjednom nestale. Dakle 1 2 3 brzina tvrdo kvacilo sa zapinjanjem i onda u cetvrtu kvacilo mekano da mekse ne moze biti bez zapinjanja, kao da nista nije ni bilo. I tako sam dosao do kuce sve ok. Inace auto i dalje trese prilikom kretanja, iz 4 u 3 a iz 3 u 2 jos vise. Normalno se vozi, salta, itd. Sledece nedelje idem da menjam ulje pa cu videti sa ovim ljudima u servisu. Nazalost, mislim da sam ipak bio u pravu kad sam rekao da set kod mene nije problem nego nesto drugo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sto zapinje moze biti korpa ili viljuska kvacila.Inace sto trese prilikom polaska, moze samo set da bude ili eventualno neki nosac.

Ja sam moj prvi set reklamirao posle 17k km,kvacilo postalo tvrdo. Cim se manje koristi ,bude mekse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moje misljenje je da je nov set kvacila samo privremeno zamaskirao pravi problem. Pa nemoguce da sa starim i novim setom iste probleme imam skoro nikakve promene da nema. Jeste kvacilo drasticno mekse bilo posle zamene, pa se sada na par dana stvrdlo i onda prilikom saltanje iz 3 u 4 sve se vratilo u normalu. Toliko bi voleo da saznam sta zajebava da ne mogu da opisem, nadam se da cu saznati sl nedelje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno javljam. U medjuvrmenu pogledajte snimak koji sam danas napravio. To je ono zapinjanje o kojem sam pisao, da li je cilindar krivac za moje muke? Obavezno pogledati sa tonom.

 

Zaboravih da napisem da kad ugasim auto kvacilo postane mekano i ovo "preskakanje-preskakanje" nestaje u potpunosti.

 

 

 

Edited by kaskabgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam bio kod majstora. Medjutim nista nije reseno, menjao sam ulje i rekao mu da pogleda sta se moze pogledati. Sto se tice ovog cilindra kaze da je 99% u njemu problem sto se tice ovog zapinjanja. Verovatno se zbog njega stvrdne kvacilo jer se lepo vidi da teze radi. Savetovao me da ne menjam ako mi ne smeta jer to moze tako da radi ko zna koliko dugo jos. Istina, tako sam ga i kupio a ko zna koliko je tamo neko vozio tako.  A sto se tice vibracija prilikom kretanja i vracanja u nizu, kaze verovatno je set u pitanju. Sve je pregledao kaze nigde i nista nema lufta. Sad moje pitanje normalno ide kako je to moguce kad je set star ajde neka bude 3 meseca, on je rekao "pa to je pitanje sad..." ne znam sta je hteo da kaze. Da sam ja bio miran sto se tice podrhtavanja ovih 3 meseca posle zamene pa da je krenulo opet da zeza pa da kazem da bi mozda i sam pomislio na set. Zamenom seta meni uopste nisu nestale vibracije, samo sam dobio dosta mekse kvacilo. 

 

Cilindar cu verovatno zameniti uskoro pa cu videti sto se toga tice, a sto se tice ovih podrhtavanja ti je mat pozicija do daljnjeg. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A u kakvom ti je stanju zamajac? Njega ne pominješ nikako, a moguće je da je baš on u problemu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisao sam, kada sam im rekao za podrhatavanja kad sam odvezao auto na zamenu seta odma su me pitali za zamajac. Skidali su ga i nosili na proveru i kazu da je kao nov.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema tu sta,set je ili zamajac.Nema sta drugo da bude.

Sto se tice majstora ,menjaj ga.Sumnja da cilindar ne radi posao kako treba i kaze teraj,ko zna koliko jos moze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To podrhtavanje prilikom kretanja ,moze da bude samo set ili zamajac.Posavetuj se sa Goranom,ja bih kod njega najpre odvezao auto ako ti je blizu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskren da budem to sam i razmisljao, da odvezem njemu auto. Ali to ce morati malo da saceka, ako ne nadju nista ovako menjac ce morati da ide dole. Samo jos 2 meseca da mi kredit istekne a posle cu lako.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovani,

 

Imam problem sa kvacilom na automobilu Lancia Lybra 1.9 jtd. Moram da napomenem da je zamenjen set kvacila (korpa, lamela, druk lezaj, kao i sam zamajac ), proizvodjac svih delova koje sam naveo je Valeo. Problem je u tome sto je papucica kvacila postala dosta tvrdja u odnosu na prvih par dana nakon zamene, tacnije pri paljenju automobila i prvom pritiskanju papucice, kvacilo je bas mekano. Pored malopre navedenog, desava se otezano ubacivanje u prvu, drugu, a nekada i u trecu brzinu, dok u ostale brzine i rikverc ulazi kao noz u puter. Moram jos napomenuti da su pre godinu dana zamenjena i oba cilindra kvacila. i da kvacilo odvaja pri samom dnu kako bi i trebalo da bude. Majstor je ponovo sve pregledao i zakljucio da je sve kako treba, ali problem je jos uvek prisutan. Naprosto vise ne znam sta da uradim i kako da zakljucim u cemu je problem.

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem je u tome sto je set vec vracan na reklamaciju i u potpunosti je ispravan. Da li postoje neke sajle koje mogu da uticu na otezano ubacivanje u brzine?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se upravo desio problem da ne mogu da uopste ubacim ni u jednu od 5 brzina. Malo 'nadrukam' kvacilo i onda udje. Rezime kod majstora: potisni lezaj aka druk lager aka donji cilindar kvacila gubi pritisak. Mozda je isto kod tebe (ofc ne mora da znaci ali ako je ovo problem, vrlo verovatno do njega).
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...