Jump to content
FAS Goran
bglion

Lancia Lybra 1.9 JTD - provera cilindra kvačila / problem sa kvačilom

Recommended Posts

E pa ovako.Posto se blizi mali servis ,cilindar kvacila na pedali ce da leti napolje i vraca se fabricki.Na fabrickom je samo stradala ona gumica takozvana biksna.E sada ima li ona da se kupi kao zamenska ili strugar da pravi drugu?E da napomenem, da na tom fabrickom ili cilindru koji je bio pre ovoga razlike ima.Ovaj sto je sada odvaja blizu vrha,a ovaj pre njega je odvaja na pola ili na nesto malo vise od pola,tj tada pocinjao da odvaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne verujem da postoje delovi za popravku cilindra kvačila,a teško da to može da napravi strugar ,cindar se menja,stavlja se nov.

Edited by petarcirjanic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nov je stavljen.I to sam skuplji uzeo 3500din.Ali eto stri se bolje pokozao.Na starom je naceta biksna samo.Ostalo ispravno sve.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad već imaš star cilindar možeš da probš,mada posto vidim da si menjao set može da bude i do seta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima.

 

imama problem sa kvačilom,počelo da se cuje sustanje kad pustam kvacilo, ne cuje se uvek uglavom kad ubacim u prvu, pa iz prve u drugu, i u rikverc kad ubacujem, u toku voznje ostale brzine se ne cuju, hvata na pola nije tvrdo nikakve promene osim toga nema, da li je spreman za zamenu seta ili je neki od cilindara otisao?

 

pre nekih nedelju dana se desavalo da kad pustim kvacilo ostane pedala  na pola ali ne uvek, i ako ga ponovo pritisnem onda se vrati u normalu.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neverovatna stvar mi se desila ...veceras pustih naglo kvacilo i pedala mi se podigla skroz do one plastike gore ...ne stoji u normalnom polozaju ...i nadjoh na tepihu nekakva dva lima kao da su kajle za nesto ...jel imao neko iskustva

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, dariobulic said:

Neverovatna stvar mi se desila ...veceras pustih naglo kvacilo i pedala mi se podigla skroz do one plastike gore ...ne stoji u normalnom polozaju ...i nadjoh na tepihu nekakva dva lima kao da su kajle za nesto ...jel imao neko iskustva

Moguce da je pukla opruga koja vraca papucicu kvacila u gornji polozaj. Meni se to desilo pre par godina. Lako se menja, a ima na bilo kojem otpadu, nije tesko naci. Odgovara i sa Stila 100%,a mozda i od Alfe. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ONeverovatna stvar mi se desila ...veceras pustih naglo kvacilo i pedala mi se podigla skroz do one plastike gore ...ne stoji u normalnom polozaju ...i nadjoh na tepihu nekakva dva lima kao da su kajle za nesto ...jel imao neko iskustva

20180513_083841.jpg

20180513_083841.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisi  nam rekao jel se normalno ponasa,odvaja tj nema  nekih promena osim toga sto stoji pedala vise?

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, danijel55 said:

@SedlaBese ima i osigurac sto ne da polugi kvacila da ide previse gore i da ne propada?

Cini mi se da je tako. Davno sam ga menjao, ima nekoliko godina, a i menjali su ga u servisu. Ali ako se dobro secam onoga sto sam gledao i virio sa strane, mora da ima osigurac... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8.10.2013. at 10:11 PM, Joe Jakuza said:

Ne proklizava, kažem savršeno radi osim što je jako visoko i malo zatrese pri kretanju.

I kod mene zatrese.znaci to je za zamenu korpa i lamela?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Procitao sam sve postove u ovoj temi i poprilicno sam siguran da imam problem sa cilindrom,ali ajde da izlozim svoju situaciju. Otkad sam kupio auto primetio sam neke nepravilnosti oko kvacila, auto sam uzeo u martu prosle godine i primetio sam da posle malo duze voznje (kad se auto zagreje) kad stiskam kvacilo ono kao da nesto zapinje. Kao kad na spricu ona guma se stvrdne pa zapinje kad polako stiskate spric, e indenticno tome. Znaci samo kod stiskanja kvacila, kod pustanja nista. Takodje kad je zahladnilo, primetio sam da je ujutru kvacilo po nekad znalo biti veoma tvrdo. Da bi posle 5 min voznje bilo ok. Ne mogu da kazem da je kvacilo generalno mekano, ali vozio sam kola i sa tvrdjim i sa meksim, znaci neka sredina. Odvaja na sredini otprilike, nikakvih problema sa menjanjem brzina. E, a tu je i problem sto po nekad zna da trese pri polasku. Evo recimo zadnja 2-3 dana to mi se desava a skoro cele zime je bilo normalno. Uz napomenu da je znao da trese i kad sam ga uzeo. Da li to ima mozda neke veze jer je malo otoplilo, pa se to nekako odrazava na taj cilindar na koji sumnjam? Ako pomislim na set kvacila da je za zamenu zapitam se zasto nekad zatrese a nekad ne, i da li sam zaista mogao preci skoro 10.000 sa takvim kvacilom. 

Misljenja su dobro dosla :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se tice da zatrese pri polasku,tu cilindar otpada,to ti je do korpe.Meni je bilo tvrdje na libri kvacilo,ali je kretao bez ikakvih trzaja dok nisam otisao u KG za novu godinu,velika gustina saobracaja kreni-stani,samim tim opteretio korpu kao nikada do sada i pocela da trese pri polasku.Elem dosao kuci,auto prenocio ,ujutru sve bez problema,ali sam zamenio odmah ceo set.Inace sto se tice toga tvrdje i mekse kvacilo,tu cilindri nemaju nikakvu ulogu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa "losim " kvacilom mozes da predjes i mnogo vise od toga, to se ne zna kada moze da otkaze. Sad da si samo napisao da ti zatrese pri polasku rekao bih da je korpa u problemu ili eventualno neki nosac motora ali pravis zabunu sa tim kako opisujes to odvajanje kvacila pa mi pada na pamet da je moguce i da je ulje lose ili neka gumica :D

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da je do nosaca motora non stop bi mu treslo.Ovako jedino moze da bude do korpe,kad se zagreje pravi probleme.To sto zapinje,kao sto ti kazes jedino viljuska kvacila ili da se menja ili podmaze :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja se slazem da je najverovatnije korpa u pitanju. Cilindar kvacila ili radi ili ne radi. Ali to sto zatrese kada se optereti, nije znak za zamenu, nego ke jednostavno tako. Los kvalitet delova koji se prodaje kod nas. I ja imam iste simptome, a kvacilo mi je relativno novo. Kada sam u gradskoj guzvi, kreni - stani, kada je pod vecim opterecenjem, pocne da trese pri polasku. Kada se ohladi, nista, kao novo. Ne obracam paznju, teram dalje.... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, MS PK said:

pravis zabunu sa tim kako opisujes to odvajanje kvacila

Mislis ovo sto sam napisao da odvaja na sredini?

 

10 hours ago, danijel55 said:

To sto zapinje,kao sto ti kazes jedino viljuska kvacila

Jel to tamo iznad cilindra, gde je ona opruga? Ako je to, to mi se bas culo prilikom pustanja kvacila i podmazao sam i to se sada vise ne cuje. To je bilo pre skoro god dana, kad sam uzeo kola.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...