Jump to content
FAS Goran
igor_ns28

Lancia Kappa 2.0 220ks - Dimi pri hladnom startu

Recommended Posts

Vozim Lancia Kappa 2.0 Turbo 220 ks zanima me sledece prilikom HLADNOG STARTA dimi I to izbaca plavi dim u velikim kolicinama koji prilikom tog izbacivanja smrdi I to uzasno nokon par minuta kad motor pocne grijati taj dim nestane.. Zanima me vase misljenje sta moze biti uzrok? Da li su gumice ventila u pitanju ili sta vec? Da naglasim I ovo dok auto jos nije ugrijan I pri malo zescoj voznji na auspuh izbaci veliku kolicinu dima ali to sve radi dok je hladan...

Postoji I jos jedan problem servo bruji dok je hladan,a na volanu je normalan mislim kad se mota ali I tom prilikom bruji kad se ugreje manje se cuje..

I jos nesto ne radi mi centralna brava,da lije to mozda u pitanju kompresor brave ili sta ?? NADAM SE DA CE TE MI POMOCI DA SE RESIM OVIH PROBLEMA,JER PLANIRAM DA IDEM SA CUROM NA MORE TIM KOLIMA...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav.Vozim auto koji ima isti motor Fiat Coupe.Imao sam slican problem.Ispostavilo se da je glupost bila u pitanju.Nadam se da je i kod tebe slicno.

Naime kod ovih motora cesto ime da se razvije izduvna grana od motora i to pogotovo na 5. cilindru.Meni je tacno na tom mestu sa poklopca motora curelo ulje direktno u granu.Tako da kad auto odstoji ulje se polako slije u granu.Onda kad upalim auto dimi i smrdi sve dok to ulje koje je natalozio ne izgori.Posle toga vise nema dima.Problem je resen prostom zamenom dihtunga poklopca ventila i dotezanjem izduvne grane.

E sad ne bih da baksuziram ali slicno moze da bude i sa gumicama ventila.Najbolje je da to pogleda neki majstor koji ih poznaje dobro.Nadam se da sam bar malo pomogao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kratko i jasno - Turbina. Garantujem da ti trosi ulje i da smrdi u kabini kad stanes na semaforu i sl.

Centralna brava more stvari. Od osiguraca ,preko relea centralnem do problema sa bravama na vratima. Kompresor ne postoji kod kappe. Brave su elektricne.

Za servo moze biti oslabljena pumpa, zaprljanost sistema ili blokada creva iz nekog razloga. Promeni ulje u servu za pocetak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala na savjetu, mada mogu ti reci da taj auto ide kao lud sad mi nije jasno kako je uopste moguce da je turbina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbina radi svoj posao i puni, ali posto se pored vode hladi i uljem to ulje prolazi pored karike na impeleru turbine i odlazi direktno u auspuh. Preko noci do ulje koje je ostalo u njoj iscuri u auspuh i pojavljuje se belo-plavi dim. Ako skines izduvnu cev direktno kod turbine kad je motor hladan videces koliko je masna iznutra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takodje vozim Fiat Coupe sa motorom 2.0 20VT. Moram da ti kazem da je Kappa sa tim motorom pravo zlo na putu, udoban, a ide ko uboden pacov.

Pre svega, ne bih ti savetovao bilo kakvo divljanje dok je hladan motor, posebno zbog turbo punjaca. Ja sacekam da odradi malo, napravim par krugova, pa tek onda zesca voznja (po zelji). Neka ti stalno pred ocima bude pokazivac temp. vode i pritiska ulja u motoru da bi znao kad je motor spreman. Ako se ne budes pridrzavao ovoga vremenom ce da ti nastupaju teze havarije na motoru.

Sto se tice tog dima, mislim da su u pitanju gumice ventila, mada i ne mora da znaci. Probaj da spustis auto niz neku duzu nizbrdicu, ubaci u drugu ili trecu brzinu u zavisnosti od nagiba i bez dodavanja gasa posmatraj situaciju iza auta. Ako se i tada dim pojavljuje dok je motor vruc, verovatno su gumice.

Ja sam imao problem sa daljinskom centralnom bravom, pre nekoliko dana. Kada je temperatura bila oko -11 nije hteo da otkljuca, samo se cuo zvuk otkljucavanja i odmah je sam zakljucavao. Probao sam nekako da otvorim suvozacka vrata, vozacka su ostala blokirana. Onda krece sou, morao sam da dovedem direktno struju sa ispravljaca do releja da bih otkljucao, jer je bio pobrkao loncice od mraza. To je jedan od tipicnih problema na Fiatima od 1995-2000 godista

Share this post


Link to post
Share on other sites

cao svima evoo da vam se javim jos uvijek nisam rijesio problem treba mi majstor koji ce na korektan nacin odraditi posao i da ne puknem toliko novca da me glava zaboli iskreno jako tesko zaradjujem svaki dinar jos mi hvali to da naletim na majstora koji ce da me opeljesi..

molio bi vas za preporuke savete svaka pomoc dobro dosla... veliko hvala swima

zanima me da li je pametno sacekati i voziti neko vrijeme kola u ovakvom stanju?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozz ljudi e ovako javljam se konacno sam odlucio da odvedem auto majstoru i da rijesim problem sto se tice dimena,taj servis ce me izaci oko 28000 dinara 12000 din skidanje glave i vracanje 12000 masinska obrada i postavljanja svih vodjica njih 20 i teflona naravno i obrada zanima me da li je to puno novca cubi servis novi sad!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, slican problem imam. Fiat Evo 1.3 pri hladnom startu zna onako prilicno da zadimi, plavi dim je u pitanju, to traje do 1 min maks, posle nestane. Kapiram da sagoreva ulje, iako nisam primetio da mi se nivo ulja nesto smanjio posle 1000 km voznje. Po iskustvima ljudi vidim da problem mogu biti gumice ventila, dihtung poklopca ventila, karike. Da li je neko mozda imao slican problem? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/8/2022 at 10:26 PM, Fiorino A said:

Pozdrav,da li si resio dim?

Nisam jos, nisam ni isao nigde, ali trebalo bi u septembru da zakazem neki termin.

Javljam kad i ako resim, sta je bio uzrok.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/27/2022 at 1:37 AM, DachoR said:

Nisam jos, nisam ni isao nigde, ali trebalo bi u septembru da zakazem neki termin.

Javljam kad i ako resim, sta je bio uzrok.

Vazi,javi mi molim te...hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...