Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Pada taksa preko 2000 kubika?

Recommended Posts

Znaci kad budem prodavao Astru, u oglas ce ici Opel Astra H LUX

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa ako promene registraciju na konjazu ja bas i ne bi da dajem 800e za reg. a gp nije neki luksuz vec recimo unapred nabudzen auto. Mogu uzeti ja i 1.4 t 120 ks i cipovati ga i dodje mi na isto :D a nasao jednog belog :D za jako korektnu cenu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbolje nista da ne diraju, samo ce biti skuplje za vecinu, prvo bila prica kako nije fer da je skuplja registracija za stari superb 2.8, stare mecke 2.2cdi itd., a eto novi a45amg i x5 25d placaju jeftiniju registraciju, a sada dosli do luksuza od 120ks...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teorije nema da u budućnosti uzimaju manje para nego do sad. Samo treba dobro da sračunaju na koji način.

Nekom će moguće i olakšati, ali će zato više njih naebati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa da forsira nas bukvalno da kupujemo automobile koje ne zelimo,necu voziti pola jer mi se ne svidja, hocu punta,ali kada vec biram,pusti me da uzmem ono sto zelim,a ne da mi pricaju sta mogu sta ne i + sto imam 2 automobila (136 i 140 ks) pored marea-e,pa sta trebam da radim cele god za registraciju?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, a ja cu za AR od 140ks da placam luksuz?

Za 11 godina star auto...

Pupua nova gvineja, here i come

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da bi propis bio ok kad bi se ogranicio na 85kw po 1t. To bi iskljucilo starije aute vecinom i dalo sansu za voznju nekog malo brzeg auta umesto najslabije verzije. Sto znaci da na 1200kg moze da se vozi ~140ks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da kupim 1.2 dok su 500e...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da bi propis bio ok kad bi se ogranicio na 85kw po 1t. To bi iskljucilo starije aute vecinom i dalo sansu za voznju nekog malo brzeg auta umesto najslabije verzije. Sto znaci da na 1200kg moze da se vozi ~140ks.

Tako je u SUI. KS i tonaža auta idu u jednačinu za taksu za reg. Prosto-što teži i jači auto-cena gore i obrnuto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbolje nista da ne diraju, samo ce biti skuplje za vecinu...

Pa u tome i jeste fazon! :(

Evo jos da se sete da dignu cenu ako imas recimo 17-ice gume, a fabricki idu 15...eto vidis to ti je Lux pa moze slobodno da oporezuje, pa onda recimo kozna sedista...pa...Ma kad bolje razmislim, u Kragujevcu bi trebalo restartovati proizvodju fice, mislim na onog od 750 kubika, (850 je vec lux.) Em malo kubika, em malo snage, retro fazon, jeftini delovi...u sto bi se to dobro prodavalo... :(:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sećam se kad mi je rođak pričao sa Švajcarsku, nakačio je diskove većeg prečnika od fabričkog na Mercedes E320 i nije mogao da prođe tehnički dok nije vratio diskove originalne veličine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa u celoj evropi sve sto naknadno radis na autu mora biti upisano u saobracajnoj...sve sto nije fabricki islo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa ako stave 85 kw po toni to bi bilo strava to je 116 konja na 1 tonu sto znaci na limuzinu poput alfe 159 bice dozvoljeno do 174 ks,ali kada razmislis opet nista posebno nisu uradili .... auto od 1250 kg na 85 kw po toni ispada 156 ks.... nista nisu uradili iskreno receno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel okačio neko nacrt tog zakona?

Sve u svemu uobičajeni eplilog - tresla se gora, rodio se miš.

 

Ono što nije ok je što više košta registracija za mog Stila 2004. godište 1.9 nego za Brava 1.6 2010. godište. Ali verujem da će i to biti ispeglano kako ovi sa 1.6 motorima ne bi plaćali manje :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dajte ljudi ne palite se zato što je NEKO, NEGDE, NEŠTO čuo. Čuo sam i ja da će luksuz da bude od 50kW pa naviše. Ali sam čuo od budale :) 

 

Novi Bravo 1,6Mjet sa 120KS (kao i svaki drugi auto sa 120KS) ima 88kW... nema teorije da registracija za takav auto bude luksuz i da bude 45k dinara. Dajte saberite se malo i ne palite se baš tako lako ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam citao u dal bese auto bildu ili sat novinama da ce registracija za vozila preko 2000 ici dosta nize nego sto je sad. Ja se iskreno nadam tome zato sto imam jedan auto od 2200ccm al se zato nadam i ovome da nece poskupeti za ovog stila od 116ks, posto i njega vozim. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre par nedelja bilo u SATu bas oko registracije i receno je da nece biti nista povoljnije ;) tako da sve one price placacemo manje za 2500cc 3000cc padaju u vodu jer cene ostaju iste

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma po kakvoj toni pricate, nece oni praviti porez tako da niko u to ne upadne. Zakon se.menja jer je samo 4% vozila u luksuzu trenutno i taj procenat treba povecati, po vrednosti ili kilovatima ce ga najlakse povecati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ne razumem zasto jednostavno ne razvrstaju po startosnoj granici automobila.

 

Najlakse i najpametnije za napacen narod...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...