MS PK 7732 Posted January 14, 2018 Ma nema sanse Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted January 14, 2018 Luksuz je preko 2.0,bar u mom slucaju... Plati pa se klati... hoces da se kurcis?Imas da sipas? E pa plati bato moj Hoces egzotiku? Hoces da vozis 200-300ks auto?2.5,3.0 Znaci u kesu smo? Ima da platis harac rodjace Govorim za auta do 10 god starosti sve preko toga je sramota sto naplacuju... 2 PremieRacing and Punto1.2 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted January 14, 2018 Ja te i dalje ne razumem al ajd ti tako mislis 1 jocifer93 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted January 14, 2018 Mislim da do 3000ccm nije luksuz. Toliko dobrih auta u opsegu od 2 do 3 litra, a običnom čoveku nedostupni. Zašto bi japanac od 2.2litra bio luksuz ili bilo koji od 2.5litra. Šta znači "plati pa se klati". Ko kaže da taj motor od 2.2-2.5 lit. troši više od 1.8 ili 2.0 motora. A i šta koga briga ? Mnogo veći luksuz su SUV ili motocikli preko 500ccm. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted January 14, 2018 (edited) Ne znam sta nije jasno? Ja kazem da sa moje tacke gledista treba da se naplacuje porez na luksuz... Sve te likove koji zele da voze 3.0.4.0 itd treba oporezovati jer je to luksuz... Oni sigurno ne rade za 300e kao ja... Ako ti bato moj imas za x5 4.4 i imas love da ga odrzavas i sipas,ima da platis porez na luksuz sve da se pusis.Napominjem da pricam za auta do max 10 god starosti... Ove krseve treba dati narodu da registruje ako imaju da sipaju i odrzavaju. Pritom dodajem da kad bi digli na 2.5 onda bi se neko javio i rekao zasto nije do 3.0 i tako u nedogled.. Mislim da je 2.0 korektno Edited January 14, 2018 by Trofeo Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted January 14, 2018 Pa što ne postaviš pitanje o luksuzu Vladi I državnim sllužbama (pola ih postoje samo na papiru). Vozni park im se zasniva isključivo na vozilima preko 3000ccm. Pri tom su isključivo benzinci i svi su i dalje zatamnjenih stakala. Malverzacija i mahinacija do u nedogled, ali, udri po raji koja pritom to aminuje i slaže se. U danskoj ministri idu biciklom na posao, jelka im ne košta ni 10-i deo od 83000 eura i ne peva im Aca Lukas 15min u novogodišnjoj noći, za 50000 eur. Jooj Srbijo ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted January 14, 2018 Sto ke luksuz preko 2000 kubika? Ne shvatam@Trofeo sto si ogorcen ma ljude koji voze automobile od 2000+ kubika, a i na one koji sebi mogu da priuste BMW X5 4.4? Ok, ti nisi jedan od njih, pa zato. A da jesi, razumeo bi probleme i drugih. Dok god dmo ograniceni ma svoje probleme nama nece biti bolje. Taj sto kupi nov auto od 50, 100 i vise hiljada eur, taj plati i pdv na taj auto. Ali ne, to nije dovoljno, vec ga treba rebnuti jer eto on ima para da kupi, a ti ne. Postoje drugi porezi koji se time bave. Gledajuci pravnu drzavu (koja Srbija nije bas) taj novac se itekako oporezuje na razne nacine dok ne dodje do kupovine automobila. Bilo kao porez na dohodak gradjana, kao dobit firme, dividenda,... Ti mislis 50.000 padne sa drveta, samo zato sto si upoznat sa raznoraznim lopovima koje gledamo na tv-u. A krimosi koji imaju kes ionako registruju kola na invalide, pa taj porez na luksuz i me pije vodu. Nigde to mema kao kod nas, porez na luksuz, pa nema razloga ni kod nas da bude! 1 Kuvalja reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted January 14, 2018 @vicent Sve si u pravu.Svaki dan vidjam po gradu te tamne @Bingodalton Nisam ogorcen vec shodno svojim primanjima i apetitima treba da platis A ti sto imaju su vece skrtice od mene i tebe (u vecini slucajeva) Tv ne gledam vec 10godina +,niti me interesuju bajke na tv.Registracije su generalno previsoke za nasa primanja,kao i sve ostalo u ovoj drzavi. Samo sam hteo da kazem da ljudi koji hoce da se "bahate" sa velikim kubikazama i skupim automobilima treba da plate to. JA radim za 300e i vozim auto shodno svojim primanjima. Covek vozi A8 4.2 ima primanja 100x veca od mojih a da plati reg lupam sada 50000 pa "eve mu ga na " ima da ga prze bre sve da se pusi.Pricam za novija auta ne za ove leseve stare 15-20god. Mislim da je korektno do 2.0,pogotovo sada kada je "ekspanzija" turbo motora.Mislim da se do 2.0 moze naci poprilicno "jak" auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted January 14, 2018 Mozda sam 0rethodno ocepio malo. Ali, realno platio ke taj audi lupam 80.000 i od toga pdv oko 14.000. To nije dovoljno? Na polovne automomobile i taj porez ne bih ni da se osvrcem. Uzmi primer A3 3.2, bio na oglasima jedan. Za tri god poreza eto ti jos jednog takvog. Pa nisu svi sa 3000 kubika luksuzni automobili od 100.000 Rekoh vec, u pravnoj drzavi gde mora kolko tolko da opravda odakle mu kes za suto od 100.000, taj ima platu od kako ti kazes 3.000, a plati i doprinose od 1.500. Mozda da mu dignemo doprinose na 2.000? Postoji i to kad se obracunava godisnji dohodak gradjana, pa se naplati porez za iznose preko trostruke/sestostruke plate. Ne sluzi registracija za oporezovanje ljudi i njihovih primanja, ona sluzi za porez vozila i sama klasifikacija nema uporiste i koliko ja znam nigde tako nije koncipirana. Osiguranje recimo ide na vrednost vozila, staz vozaca, bonus/malus sistema ukoliko je bilo udesa,... Tu sve deluje logicno, jer je povezano sa procenom rizika koji taj vozac nosi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted January 14, 2018 Druze svi koji zaradjuju toliko placaju i porez na extra profit, ali kapiram da smo i dalje u srbistanu i da je i dalje ono “da komsiji crkne krava” jedna od jacih stvari. Dogle god se tako razmislja necemo daleko dogurati. 4 electronizer, Punto1.2, dellas and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted January 14, 2018 11 minutes ago, Bingodalton said: Rekoh vec, u pravnoj drzavi gde mora kolko tolko da opravda odakle mu kes za suto od 100.000, taj ima platu od kako ti kazes 3.000, a plati i doprinose od 1.500. Mozda da mu dignemo Tacnije, 100x veca plata od one od 300e je 30 000e ako cemo da cepidlacimo Toliko zaradjuje..mozda menadzer Microsofta California..bruto Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6615 Posted January 14, 2018 1 hour ago, Trofeo said: Ne znam sta nije jasno? Ja kazem da sa moje tacke gledista treba da se naplacuje porez na luksuz... Sve te likove koji zele da voze 3.0.4.0 itd treba oporezovati jer je to luksuz... Oni sigurno ne rade za 300e kao ja... Ako ti bato moj imas za x5 4.4 i imas love da ga odrzavas i sipas,ima da platis porez na luksuz sve da se pusis.Napominjem da pricam za auta do max 10 god starosti... Ove krseve treba dati narodu da registruje ako imaju da sipaju i odrzavaju. Pritom dodajem da kad bi digli na 2.5 onda bi se neko javio i rekao zasto nije do 3.0 i tako u nedogled.. Mislim da je 2.0 korektno Porez treba da se određuje po vrednosti vozila a ne po kubikaži. Ali to je suviše komplikovano za naše zakonodavce pa idu linijom manjem otpora. Imaš primera koliko hoćeš u ovoj i drugim temama o nekorektnosti određivanja poreza po ovoj računici. Imaš primer ovde iz oglasa Mercedes B klase sa 2034ccm registracija mu je 60 000 din umesto da bude 30 000 da je 1999 ccm. Hoćeš da kažeš da mu mnogo znače tih 34 ccm? Zakonodavac je izračunao koliko uzima para od onog procenta ljudi koji hoće da voze automobile preko 2000ccm i izračunao je da će manje da zaradi da spusti registraciju za 2000-3000cmm time što bi se povećao broj takvih vozila na našim ulicama jer bi se više i uvozili nego da ništa ne radi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted January 14, 2018 Pa naravno da je sramota za te "krseve" od 3-4 hiljade eura naplatiti 100000 registraciju... Naravno da je sve trulo u Drzavi Danskoj,ne sporim to. @igor0511 nisam ni video da sam napisao 100x,hahaha. mislio sam na 10x 1 igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted January 14, 2018 Ma ja se nisam uhvatio za njegovih 100 realno je 10 puta. Dobro kazete, samo da je meni bolje, a drugom gore. Ko ga je.e. Zamisljam po tom principu proizvidjace guma. E znas 225/45 R17 to je neki dobar auto (bilo tako pre) i onda ne samo da zaracunaju da eto moraju da naprave gumu koja je niskoprofilna i mora da istrpi sve kao balon, plus predvidjena za vece brzine, jaci bokovi, bla bla bla, nego onda kazu i porez sto vozis dobar auto? Dodje ti moler kuci, vidi veliku kucu i kaze za tebe druze duplo skuplji kvadrat, eto jer dobro zaradjujes. ) Ima mnogo primera. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted January 14, 2018 (edited) JA sam za postenu naplatu Vozis Audi a6 3.0 250ks plati rodjace lupam sad 95000 ... vozis 1.2 punta 13000 soma... I slazem se da po vrednosti auta treba da ide naplata registracije ali samo preko 10 god starosti... Sta da kaze onaj sto vozi juga od 200e a registracija 100e? koliko bi on trebao da plati? jos njemu drzava treba da dotira svaku registraciju,axaaxaxxx Edited January 14, 2018 by Trofeo Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6615 Posted January 14, 2018 Pričamo o samo jednoj stavki pri registaciji a to je taksa na vozilo, ostale stavke su i dalje tu. Ako taj Jugo pošteno prođe tehnički zašto se ne bi vozio? Problem je što obično taj nije video tehnički. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 14, 2018 2 hours ago, Bingodalton said: Zamisljam po tom principu proizvidjace guma. E znas 225/45 R17 to je neki dobar auto (bilo tako pre) i onda ne samo da zaracunaju da eto moraju da naprave gumu koja je niskoprofilna i mora da istrpi sve kao balon, plus predvidjena za vece brzine, jaci bokovi, bla bla bla, nego onda kazu i porez sto vozis dobar auto? Dodje ti moler kuci, vidi veliku kucu i kaze za tebe druze duplo skuplji kvadrat, eto jer dobro zaradjujes. ) Ima mnogo primera. Odeš u ovlašćeni Audi servis na zamenu ulja i filtera. Normirano je da taj posao traje npr. 2 sata. Nebitno, može i 1.5 sat da bude. Koliko će da koštaju ruke? Ako voziš A3 koštaće manje nego da si došao sa A4 da radiš isto mali servis, a opet kod A5 će biti skuplje nego kod A4, baaaš skuplje nego za A3, ali i jeftinije nego za A6. I tako dalje redom... Oni ljudi imaju različite cene radnog sata baš zavisno od toga koliko zarađuješ, tj. sa kojim si to Audijem došao da radiš bilo šta u ovlašćenom servisu. Porez na auto (kad već postoji kao stavka), trebalo bi da se plati na osnovu trenutne vrednosti tog automobila. Isto kao što se plaća npr. porez na nepokretnosti svake godine. Ili, ima još sličnih primera. To što je neko već platio veći iznos PDV-a na skuplji auto nikako ne znači da ne treba da plati i veći porez (svake godine) na auto, ukoliko je uzeo neki luksuzan primerak. Pa, i kada kupiš neki stan od 150 kvadrata isto platiš veći PDV nego da si kupio stan od 50 kvadrata na istoj lokaciji...ali ćeš bez obzira na taj veći PDV plaćen u startu i kasnije da plaćaš veći porez jer tvoja nekretnina više vredi. PDV je po istoj stopi za sve. Kao što Osiguravajuće kuće vrednost auta na dan odrede za par minuta, tako bi isto moglo i prilikom registracije. Ali, to državi ne odgovara, jer sa trenutnom prosečnom starosti voznog parka prihodovala bi na taj način manje nego kada ovako uzmu i tupavo postave granicu na 2.000 kubika. Vrednost vozila na dan registracije = po meni najpravedniji osnov za plaćanje poreza na auto. 1 dellas reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted January 14, 2018 Donekle se slazem. Donekle ne. Zasto oni stave razlicitu cenu servisa za A3 i A4 treba nnih pitati i odgovor sigurno nece biti "zato sto vi imate vise para i samo zato sto je to skuplji auto". Ne bi smeli to da vam kazu nikako.Nagadjam da bi realno objasnjenje bilo da A8 radi majstor X koji je zsvrsio kojekakve obuke i ima platu Y, dok A3 radi majstor Z koji ima platu Q. I do ko zna kojih detalja idu kad racunaju tu cenu, tipa habanje dizalice za dizanje A8 i A3. Nacin pristupa je nekad drugaciji i tretiranje samog vozila. Kao i garancija na sam posao i vrednost kvara koja moze nastati greskom radnika. Nije bas sve tako jednostavno.Za stan si u pravu, ali se placa po procenjenoj vrednosti/kvadratu, a ne po kubikazi koja nema veze sa vezom.Sent from my SM-A510F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted January 14, 2018 Ja sam jedan od retkih koji je za automobile 4-5k eur nekoliko godina placao 90 i kusur hiljada registraciju. Suludo skroz, imas osecaj da prave debila od tebe sto i rade... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted January 14, 2018 Tupavo odredili pa nema dalje i koliko je uopste ta njihova racunica bolja. Koliko ima vozila sto came neregistrovana, koliko su reg.na invalida...mislim da bi svakako bilo isplativije da se smanji cena reg.i da svi registruju regularnoПослато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока 1 dellas reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted January 14, 2018 Bas tako. I da pretresu te "invalide". Ljudi bi poceli vise da kupuju vece kubikaze. Na to ide i skuplje odrzavanje, vise ulja, vece i skuplje gume,...znaci vise PDV-a.Gorivo i akcize da ne pominjem. Komplikovana je to racunica za njih!Sent from my SM-A510F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted January 14, 2018 Komplikovana, jer su sve nepismeni i neskolovani sljam pozaposljavali zna se na koji nacin....ne bih da prica krene u pogresnom smeru, bolje da se suzdrzim U svakoj normalnoj firmi bi im neki "junior" sa mesec dana iskustva napravio tu matematiku i otvorio oci, ali suvise je komplikovano to za njih. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted January 14, 2018 5 hours ago, Trofeo said: Ne znam sta nije jasno? Ja kazem da sa moje tacke gledista treba da se naplacuje porez na luksuz... Pa nije jasno da neki ne kontaju da motori od 3-4L nisu vise luksuz, to su motori. Rols Rojs, Ferari, A8, BMW serije 7, to je luksuz I u drugim zemljama idu vece takse na vece kubikaze ali ne idu u budzet nego u razvoj infrastrukture Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted January 15, 2018 U CH se za računanje takse uzima snaga motora i težina auta(bruto,tj maximum mase). I to je to. Ni godište, ni kubikaza. Za Lanciu Musu od 95ks i 1700kg(pričam od oka) sam za 7dana dao 15chf za taksu. Znači,za 53 nedelje tj godinu dana izadje 800chf. E, sad računaj koliko će biti za npr Seicenta,a koliko za Q7 3.0 ili sta već od tih mrcina...I nema star, nov, ovakav onakav-ako prodje Expertizu(tehnički) može u saobraćaj,a ako ne...ciao bella! Quote Share this post Link to post Share on other sites
kreator 288 Posted January 15, 2018 Mislim da se kod nas ekonomija i ovi što su na vlasti uvek idu u kontru..Kako sa tim paprenim cenama tako i sa ostalim stvarima..Jednostavno uvode nešto što nema logike.. Sad dal su polupismeni ili nešto drugo..Da su te cene odavno doveli u normalu mnogo bi više para ubacili u budzet nego sa ovakvim primerima 2,2 litra motror plati papreno.. Isto je sa akcizama na gorivo i na ostalo..Prosta logika kaze niži namet veći promet više para u kasu ..Veći nameti slabija prodaja manje para..Kada bi vozila sa 3 i više litra zapremina imala razumne namete a troše goriva poprilično imali bi više od akciza na goriva..Što veće represije na narod narod bezi u neko snalaženje izbegavanje nameta i samim tim nema efekta.. 1 dellas reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites