Jump to content
FAS Goran
exkarpisam

Lancia Thesis - saveti pri kupovini

Recommended Posts

Pošto planiram da uzmem nekog polovnjaka i za oko mi je zapala Thesis. Po izgledu, a da ne pričan o ceni, je mnogo bolja od svih švabskih auta. E sad što mene iteresuje su iskustva vlasnika o kvarovima i koštanju redovnih servisa. Uzeo bi model sa 2,4 JTD motorom, kažu da je to najbolji motor koji je FIAT grupacija ikada napravila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnogo dobar auto al sumnjam da ces ovde da dobijes iskustva vlasnika posto je jako redak auto kod nas a sto se tice tog motora u globalu odlican motor.Predpostavljam da je auto skup za odrzavanje posto polovnih delova nema vec samo novih ,a posto je auto premijum segment onda to malo vise boli kad treba da se kupi nesto , ali kazu da ljubav nema cenu tako da :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.4 JTD je motor brat-blizanac sa motorm 1.9 JTD. Sve je isto, osim što ima pet cilindara. Naravno, nije sve bukvalno isto, ali je isti što se tiče održavanja i 95% delova.

O motoru 1.9 JTD na ovom forumu je rečeno SVE, dakle, tu nema da brineš.

Što se samog automobila tiče, i delova koji nisu striktno vezani za motornu grupu (vešanje, kočenje ...) tu zaista nemam iskustva, ali jedno je sigurno: izdaleka se vidi da je to moćan auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala svima na javljanju, pre ču uzeti Thesis nego neko Nemaško auto sa sterilnim dizajnom. Samo se nadam da delove ne treba čekati po mesec dana, to mi je bitno, a cena mislim da je jeftinija nego održavati merca E-klase.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaš kako, Mercedes E klase (koji si naveo kao primer) je zastupljeniji kod nas i lakše ćeš naći neke delove, a moguće i da će biti jeftiniji jer se jelte uvoze u većim količinama nego taj isti deo za Thesis. S druge strane, 2,4JTD motor je kod nas zaista dosta zastupljen i ima svih delova, a i majstora maltene na svakom koraku.

Šta ovakva situacija rezultira? Može ti se dogoditi da neke stvari završiš tj. popraviš brzo i lako u smislu da ćeš naći deo, majstora koji će taj deo promeniti i to je to, a može ti se desiti i da ti crkne neko malo govance (neobavezno malo) i da treba da rodiš mečku dok nađeš deo da ga kupiš ako uopšte ima u Srbiji, a ako ga nema da tražiš po Italiji ili gde već ima, pa da čekaš danima da to stigne, pa da se misliš da li majstor ume da ga promeni itd...

Naravno, sve to može da ti se desi i sa bilo kojim drugim autom npr pomenuti Mercedes E klase ili Audi A6 ili A8, ali je mnogo manja verovatnoća jer su ti modeli brojniji kod nas i za njih ima puno delova.

Jedno vreme sam ja razmišljao da uzmem Thesis, međutim, konstatovao sam da bih uz njega obavezno morao da imam nekog Seićenta ili Punta da mi posluže kada mi se na Thesis-u nedajbože nešto pokvari... da imam malo više parica to bih svakako i učinio. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odrzavanje je skupo! Obavezno ako uzimas uzimaj sa malom pravom kilometrazom. One varijante od 5-7 hiljada na ime izbegavaj. Od motora mogu 2,0T, 2,4 i 2,4JTD iskljucivo sa manualnim menjacima. Na modelima koji su presli dosta Aisin menjaci koji se ugradjuju u Thesis imaju problema. Potencijalni problemi zavise od ranije eksploatacije i odrzavanja. Odrzavanje pomenutih motora je relativno povoljno a za 3,0 i 3,2 papreno. Ono sto se najvise od polovnih delova trazi su zadnja kociona klesta, senzori visine,amortizeri,delovi prednjeg trapa,podizaci stakla, kvake vrata,automatski menjaci,krstovi i solje poluosovina i Connect sistem koji sam polovan kosta 700e a nov oko 3500. I jos jedna stvar vlasnik thesisa mora da se navikne na palenje i gasenje pojedinih lampica i upozorenja na tabli bez ikakvog razloga i cuveni zvuk upozorenja pi-pi-pi! :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikada nisam kupovao auto i davao oko 10000 eura i kad kupim taj auto onda razmisljam da li cu imati da mu uradim neki servis i da li ce potrosnja da bude 10 ili 15 litara, niti sam kupovao auto i u isto vreme razmisljao da li ima delova i koliko kostaju

kada se kupuje takav auto onda treba imati bar jos 3 ili 4 puta vise para u nekom steku, agazu sa centralnim grejanjem ili nesto tome slicno

ako imas novaca da kupis Thesis onda nemoj da razmisljas o popravkama i koliko sta kosta

Share this post


Link to post
Share on other sites

U potpunosti se slažem osim za deo da li ima delova... ovo je vrlo bitna stavka zbog toga što će ovakav auto kupiti samo neko ko zaista ima realnu potrebu za posedovanjem automobila, a ukoliko nekog dela nema ili se na njega čeka neko vreme, VRLO je važno imati rešen i taj problem u vidu nekog zamenskog automobila ili sl. Za sve ostalo se slažem ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Model 2.4 jtd sa manuelnim menjačem može da zvuči kao povoljna varijanta. Međutim, u Italiji Thesis u solidnom (možda dobrom ali sigurno ne i vrlodobrom) stanju teško može da se nađe ispod 15 000 eura. Ovaj auto se ne kupuje na placevima, ni stranim a naročito ne na domaćim. Auto se kupuje samo i isključivo na preporuku. Ja sam jedan dovezao ovde po porudžbini. Vlasnik je prezadovoljan i nema nameru da prodaje isti.

Veoma bitna stvar koju treba da znaš o Thesis-u jeste da se pomenuti auto, odlukom menadžmenta fabrike ne proizvodi serijski već približno dve godine. Proizvodnja se odvija isključivo na zahtev kupca (porudžbina) po uplati cele sume, tako da ovaj auto sada postaje čista egzotika.

Što se tiče cene održavanja, šta se hvataš za motor odma`? Al `ajde, održavanje je ipak skuplje nego za 1.9 jdt bez obzira što su na oko slični. Ako motor nije pred generalnom nećeš imati sa njim skoro nikakvih problema.

Menjač, krila, farovi, migavci, hauba, branici, stakla i sl. Bolje ne pitaj.

Održavanje Thesis-a će biti skuplje od merdže E klase.

Razmisli o Libri sa višim nivoom opreme (npr. moja opusteno.gif) ili Delta nuova samo polovna.

Ako novac nije problem onda samo Thesis i ništa drugo!

Edited by BaneJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta vozila, odnosno upravo TAKVO vozilo, kupuje onaj koji je zaljubljen u Lanču do ušiju. Retki su ljudi koji po svetu voze takva kola bez šofera. Iz čisto praktičnih razloga. Šoferu je u opisu radnog mesta da se pored besprekorne vožnje brine i o besprekornom stanju vozila. A to vozilo upravo to i zahteva, inače u suprotnoom biće kojekakvih light show-ova po instrument tabli i kojekakvi simfonijski zvukova upozorenja... Vrlo komplikovan auto, kao proizvod. Sve te nivelacije točkova, tvrdoće, mekoće, visine...tempa vožnje...sinhrone autodijagnostike, mogu da učine od primerka koji je prevalio 100 i kusur hiljadarki pravu moru. Pored toga, ovo vozilo ume, ako mu sve nije po volji, da oceni da se istim ne može brže od 80 i tom brzinom će te voziti ma koliko ti pritiskao na gas.... (Emergency mode, safe mode i sl.), a može da bude banalan problem (recimo da je nejednak pritisak u gumama).

Sve u svemu, radost i zadovoljstvo je ogromno imati takvu napravu od 60.000e. osnovni model u prodaji, za koju si platio 10.000...ali spremi se na gubitak velike količine vremena da bi proučio šta sve može i kako može i da li sve to funkcioniše kako treba. Recimo, ako si čovek kome treba vozilo za svakodnevni prevoz posao-kuća, kuća-tržni centar, tržni centar-obdanište škola, pa parkiranje...pa manevrisanje po kojekakvim sokacima..odličan je, ali ako ti je samo to posao. Hoću da kažem, to vozilo traži slugu!. Ako uživaš u tome, potpuno te razmem, ali ako nemaš vremena za to, mani ga se.

U svakom slučaju, predivan auto.

PS. u mom komšiluku ih ima dva. Jedan na Dorćoluu, kod sportstkog centra u Tadeuša Košćuškog (nije dizel, ko zna kakva je mašina iznutra) i jedan na sred trga Republike - Taxi. I to ih voze opušteno već par godina. Možda je pravi način prošetati do trgra i raspitati se kod vlasnika, kako to radi i sve oko njega....

inače evo jedne valjane iz "mobile"-a:

(ne vožene)

!!tMKRlQ!m0~$(KGrHqMOKpoEy+jC1SJWBM5O4RJQOw~~_18.JPG

49.000 EUR

ausweisbar Limousine

GebrauchtfahrzeugEZ 06/2009250 km

Diesel 136 kW (185 PS)

Automatik Händler

Share this post


Link to post
Share on other sites

E sad ovako, ja sam se zaljubio u ovo auto i svako drugo me ne zanima, a pogotovo švabe. Meni je limit za novce 11000€, razmišlam i o Lybri, ali samo kao alternativu, ako posle duge potrage ne nađem ništa. I dosta ljudi hvali Lybru.

Hvala vam ljudi, znači da ne kupujem sa automatskim menjačem, a za redovan servis uvek će se naći novaca, samo da mi se ne pokvari u prvoj godini dok malo uštedim ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

E sad ovako, ja sam se zaljubio u ovo auto i svako drugo me ne zanima, a pogotovo švabe. Meni je limit za novce 11000€, razmišlam i o Lybri, ali samo kao alternativu, ako posle duge potrage ne nađem ništa. I dosta ljudi hvali Lybru.

Hvala vam ljudi, znači da ne kupujem sa automatskim menjačem, a za redovan servis uvek će se naći novaca, samo da mi se ne pokvari u prvoj godini dok malo uštedim ;)

Za te pare se nadje savrsena libra, sa ukljucenom registracijom, kaskom i odrzavanjem za prvu godinu, sta god da joj se pokvari, pa mozda i ostane od te cifre kusur... A od Tezisa.. teshko.

Gotivim ja tezis, obozavam ga, auto je ziva legenda, ali kupio bih ga samo u slucaju da je u perfektnom stanju i da u trenutku kupovine imam bar duplo vise para nego sto kosta..

Btw ovakav auto sa manuelnim menjacem i nije neko resenje, vise mu pristaje automatik (koji je problematican), a kao sto kaze Damjanovic, zasluzuje vozaca, mada se ja ne bih bunio da budem na toj poziciji...

Edited by Manfred

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je 11 kila evra u pitanju, ja bih se odlučio za ovu pojavu:

!!tQp8U!EG0~$(KGrHqMOKisEzVF!YwliBM9tdEM7rw~~_18.JPG

9.500 EUR

Limousine, Gebrauchtfahrzeug

FR 06/2005

Diesel 129 kW (175 PS)

Automatikgetriebe Händler

Autocampagnolo Srl Via Ca 'Baroncello, 34

A za onih 1.500 bi se hvatao za gušu sa carinicima i poreznicima, ali bi pokušao za te pare da je doteram kući.

Naravno, ima i jeftinija opcija:

LYBRA

!!tivTCgEW0~$(KGrHqUOKi0E0qyt7euzBNQ7RiFlb!~~_18.JPG

7.000 EUR

Gebrauchtfahrzeug

FR 03/2003 158.000 km

Diesel 110 kW (150 PS)

Schaltgetriebe Händler

Ovo su sve cene bez PDV-a, koji te čeka čim ti padne na pamet da ga registruješ, odnosno cariniš...I ako su cene na prvi pogled visoke, i ako su sa sajta "mobile-de" koji slovi za jednu od najvećih i najpovoljnijih autopijaca, imaj na umu da je reč o očuvanim vozilima i da možeš da nadješ tezisa i za 3.000 i Libru za 1000...pa onda ti Bog u pomoć thumbup.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma gledao sam ih na mobile.de, ali problem je ko će mi uvesti auto. Ja nemam vremena ići u Italiju da vidim auto, a i nemam nikoga da se razume u ovo auto da ga pošaljem da vidi. Tako da mi preostaje iscrpna potraga na prostorima BiH i Srbije.

Hvala na predlogu ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

0e65b0c1ff04-308x231.jpg

7.500 e.

Opšte informacije

Marka:Lancia

Model:Thesis

Godina proizvodnje:2003

Karoserija:LimuzinaGorivo:Dizel

Fiksna cena:NE

Zamena:DA

Datum postavljanja:05.01.2011.

Broj oglasa:847382

Dodatne informacijeKubikaža (cm3):2387

Snaga (kW / KS):110 / 150

Kilometraža:151000

Emisiona klasa motora:Euro 3

Pogon:Prednji

Menjač:Manuelni 6 brzina

Evo ti ukratko, pa pogledaj kad budeš bio u BGD-uthumbup.gif

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo našao sam Thesissa manuelnim menjačem za 9000€, a nije mi problem registrovati i u BiH, jer imam dvojno državljanstvo. E sad samo treba proveriti kakvo je :book:

Razmisli o ovome još jedno 500x pre nego što uradiš. Ja sam moju Bravu uzeo na BIH table i kada sam hteo da je prodam bukvalno nisam imao kome da je poklonim. Tetak moj je Audi A6 2005god morao da IZVEZE u Italiju iz Bosne da bi ga prodao nekome jer u BIH nije niko imao para da ga kupi ;)

A za ostalo su ljudi već rekli...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo našao sam Thesissa manuelnim menjačem za 9000€, a nije mi problem registrovati i u BiH, jer imam dvojno državljanstvo. E sad samo treba proveriti kakvo je :book:

Uporedi sad ovaj što si našao sa ovim što sam ti pokazao...(ovaj ima srpske table, onaj ima Dovline...:thumbup:)

ista godina proizvodnje, različita cena za 1500 e. Ovaj ima i manuelni menjač sa 6 brzina!

i ne zaboravi zlatno pravilo: svaki polovni auto je lutrija. Možeš da prodješ odlično, a možeš da prodješ i malko skuplje. Spremi ti jedno kilo evra u rezervu, pa da on bude "kako Bog zapoveda". Ako ti pretekne nešto, lako ćeš stim!

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...