Jump to content
FAS Goran
exkarpisam

Lancia Thesis - saveti pri kupovini

Recommended Posts

U ovu stranicu se mozes podosta dobro pouzdati kada radis procjenu cijene osiguranja i tehnickog pregleda. Racunaj da je 1EUR = 7.5kn

http://www.ak-rijeka.hr/racunalica.php

A sto se XM-a tice, to je auto za kojeg bas moras imat jos jednog za dijelove i onda lagano cerupat. Ja na zalost nemam nijednog za cerupanje i nemam vremena za igranje, pa moram placati sve te gluposti. I zato me bas boli sto sam toliko ulozio, a auto i dalje nije bas onakav kakvim bih ja htio da bude.

Na zalost, odustajem od Lancie Thesis jer u Hrvatskoj nema nista pametnog, a uvoziti ju mi je preveliki rizik. Skupljam dalje 15kEUR za Mercedes E220 CDI (W211, 2006. godiste) od prijatelja. Za njega tocno znam kako je odrzavan, sto treba jos odraditi na autu, koliko je realno presao, a i kolega mi moze srediti popuste na servisu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šteta, ako ništa predstavi ovde mečku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdsrav svim ljubiteljima Thesis - a.

Ja sam novi na ovom forumu iz prostog razloga što mi treba savet za kiupovinu jednog iz 2003 godine, motor 2.4 dizel od 177 ks.

E ovako, sedišta su presvučena kožom, ima svu moguću opremu, sem senzora za parking. Interesuje me kako mogu da znam da li mu je menjač dobar, s obzirom da je automatik, tj. kako mogu da znam da li je servisiran, pošto je vlasnik rekao da je menjač servisiran i da poseduje garanciju na 50.000 km? Nisam video tu garanciju, a i u ovoj našoj zemlji je moguće da napraviš kakav hoćeš papir, pa me zbog toga interesuje da li može da se proveri to? Drugo, interesuje me koliko koštaju diskovi i pločice za njega jer su na ovom automobilu katastrofa? Ja sam ga provozao. Što se motora tiče, ništa sumnjivo nisam primetio. Menjač šalta k'o u maslac... Što se vešanja tiče, nigde ništa ne lupka, ne vuče u stranu... Ako ga kupim, to će mi biti prvi put u životu da posedujem nekog Italijana, pa ne bih baš da pogrešim.

Nadam se da nisam bio konfuzan, jer mi je i prvi put da pišem na nekom forumu, a da je vezano za automobil.

Hvala vam na savetima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obavezno u neki bas dobar servis da ti pogledaju dijagnostiku menjaca i kompletnog auta, to je No.1 naravno pored legalnosti vozila. ne znam odakle si, ali ti treba bas dobar servis sa original dijagnostikom. Nemoj da zalis da mozda odes negde malo dalje u servis ili na parama za takav pregled, jer sa tim autom mozes napraviti izvanredan izbor i jako jeftino proci u kupovini i nauzivati se u voznji, video si i sam kakav je to auto i za kakve pare, ili najvecu katastrofu u zivotu ako neodradis ovo sto sam ti rekao i zezne te menjac. Trebas imati dosta iskustva da odokativno i u voznji pogledas aut.menjac pa i to nije sigurno, a dijagnostika ti pokaze i kako rade svi ventili, vandler u kakvom je stanju, da lislajfuje neka lamela a ima ih milion, za svaku brzinu po nekoliko komada...Reparacija tih menjaca je izuzetno skupa, oko 1000e obicno. Nezelim da te uplasim i da te odvratim od kupovine takvog auta, nego naprotiv, kazem ti sta da uradis za nekih 50-ak eura i da se nauzivas u voznji sa takvom limuzinom. Poz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je daleko pa ne znam da ti licno preporucim :) , pitaj nase forumase iz Bg ili Ns, javice se neko ili pogledaj u temama tipa" servisi pozitivna iskustva" ili vidi tu u Stojanov u Ns, ne znam..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da ta priča sa automatskim mjenjačem nema poseban smisao:

iz sveg prethodnog rečenog ne kupujte thesis s automatskim mjenjačen. Ne vidim razlog da se diskusija vodi jer se isti model proizvodi sa manualim šestostepenim mjenjačem koji nema neke posebne zamjerke. Ja sam zadnjih godinu dana u kupovini novog automobila,prvo je to bila Brera,nakon toga thesis,ali posle ove priče izgleda da ću ja da kupim ponovo Lybru,2.4jtd,emblemasamo 4-5 godina mlađu.

Mislim da svi automaski mjenjači zahtjevaju redovno održavanje,i da im explatacioni rok rijetko prelazi 200 000km,nakon čega se radi remont koji obično prelazi 1000e.Ta problematika praktično i ne postoji kod manuelnih mjenjača osim promjene lamele,krope,druk ležaja...ali je sve to mnogo jeftinije.Ako nemate poseban razlog za automatski mjenjač:invalid,lenjost u mjenjanju,konformizam....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema potrebe za remontom automatskog menjača, samo redovno održavanje i provera ulja. Kad strada onda je stradao. Ali sa njim je uživanje.

Do pre koju godinu i plivajući zamajac sve sa korpom, lamelom i druk-om je koštao blizu 1000 e, i u proseku su trajali oko 150 000 km. A automatik ako se pravilno vozi, ne siluje i ne divljaš sa njim mora da potraje puno preko 200 000 km. Nego ovde su predrasude i ovi naši nazovi majstori što ništa iz prve neznaju da poprave a o automatiku i da ne pričamo. Naravno puno je manja potražnja za delove i otpadi nisu nešto opremljeni (a kad naletiš oderute) pa su i cene srazmerno veće.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Video sam primerak iste boje u Dobroti kraj Kotora u CG letos, auto je iz Srbije nisam mu zapamtio tablice pa sam mislio da je vas posto je bio u odlicnom stanju.

Edited by ficoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel ima neko broj od majstora iz Veternika ?

Imam neku ponudu za thesisa bas sa tim automatskim menjacem i 2.4 mjt motorom pa da se raspitam oko servisa sta i kako i naravno koliko %29.gif

Generalno auto nije presao mnogo (120.000) ponuda je od prijatelja iz inostranstva koji ga vozi, stanje je tip-top ali ...da se ja jos malo raspitam oko tog menjaca.

Hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio je kod mene na preventivnoj proveri pre neki dan. Prodaje ga rodjak moje supruge. U totalno korektnom je stanju ako se izostave limarijska ostecenja. Treba da se srede gumice balans stangle na prednjem trapu. Preporuka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto vidis, mali je svet ili je veliki ovaj nas forum :laughing:  Imas odlicnu preporuku, detaljno je pregledao covek koji se u to razume. Meni bas dobro izgleda ovako sa slika, i spolja i unutra, realno stanje auta, sto je i najbitnije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel istina da ima prisluskivac/mikrofon u nekim thesisima u opremi? Onaj fazon kao interventna, cujes napolju sta se prica i  desava ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao svima.

 

vlasnik sam lybre jtd vec nekolike godine (5) i jako sam zadovoljan vozilom, sa svakog aspekta.

 

u posljednjih godinu dana sam poceo da "mjerkam" Thesis jtd, a s obzirom na to da ih ima malo po putevima, odnosno malo na ovom forumu, ne mogu pronaci vise informacija.

 

interesuje me misljenje vlasnika i upucenih u ovaj model o:

 

- pitanju kvaliteta automatskog mjenjaca i odnos predjene kilmetraze i ocuvanosti automatike, da li postoji neko pravilo?

vjerujem da su automatski mjenjaci na Thesisu odlicni, ali pretpostavljam da se radi samo o modelima koji su presli ispod 80-90 hiljada, jer sam negdje citao da su oko 150 hilj. vec losi i da postoji velika mogucnost da se kvare.

Kako se moze (ako uopste moze) provjeriti stanje mjenaca kod Thesisa?

 

- drugo pitanje koje mi je jako vazno je potrosna, po gradu, a primijetio sam da postoje 3 modela - 150,175, i 185 ks. Ne znam kakva je razlika u potrosnji, ali mislim da ovaj od 150 ks ide sasvim zadovoljavajuce i da ima dovoljno snage.

Na nekim forumima sam citao da potrosnja po gradu ide od 9l do 12l, ali isto je velika razila izmedju te dvije cifre. Pretposltavljam da ako ima i automatski mjenjac da je potrosnja sigurno litar veca nego sa manuelnim mjenjacem.

 

Hvala na odgovorima.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

zelim da kupim Thesis 2.oT, 2007 g.

zanimaju me Vas iskustva sa ovim automobilom, koje su cene velikog i malog servisa. Da li je neko ugradjivao plin i kako to fukcionise.

Hvala unapred.

Marko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odokativno cene malog servisa su oko 10000.  Razlog visoke cene je 10w60 ulje koje bar ja preporucujem da se sipa. Veliki servis moze da ide od 25-35000 a sve u zavisnosti od proizvodjaca delova i da li ce se tom prilikom menjati i spaner PK remena sa oprugom. Sto se tice plina, ugraddivao sam i ponasa se odlicno i potrosnja je od 10 na otvorenom do 16-17 u spicu Beograda. Znaci kombinovano se moze ocekivati oko 12-13 litara. Naravno pod uslovom da je gasni uredjaj kvalitetan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na informacijama.

Cene servisa i nisu tako visoke obzirom da je auto visoke klase.

Kako auto ima dosta elektronike, kakva su iskustva sa ovim stvarima?

Ima li problema sa senzorima raznih vrsta i ostalim el.cudima? Jer sto bi narod rekao sve je na dugme.....

Moza su pitanja malo cudna ali ja sam od onih koji znaju samo da sipaju benzin i voze. Tako da su mi sve informacije jako bitne.

Auto je zaista lep i zelim da ga uzmeme,totalna je avangarda.

Hvala puno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...