Jump to content
FAS Goran
exkarpisam

Lancia Thesis - saveti pri kupovini

Recommended Posts

i na ovom je dolje sve svijetlo. Jedino ako nisi mislio na ove crne gumene ogavne patosnice??

Auto je dogovoren za 4k, promaklo ti je... ovo je 1000 vise (na MOM je u junu uradjen veliki servis a u avgustu set kvacila ;))

P.S. ServiceBook + mio amiko je zvao u LanciaUnycaTrento, provjereno..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa jel si rekao da hoces svetlo?:D

 

teget, svetlo, manuelni, dizel i to je to... sve isto. osim sto ovaj ima i sve ostalo.

 

Pa gledam cene u oglasima, a ko kaze da ti i ovaj nece spustiti 800 evra?

 

Srecno...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/28/2016 at 11:25 PM, Zan Batist said:

 Zdravo ekipo,

blizu sam odluke da postanem vlasnik ovog auta iz snova.

Kakvo je vase misljenje o prilici: http://www.alessandromelfiauto.it/listings/lancia-thesis-2-4jtd-20v-175cv/

Pozdrav iz Podgorice...

Ivan K.

 

Ovo se još uvek prodaje!?

 

Izgleda da kolega iz CG ipak nije pazario...  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao i Nuova Delta, tako i Thesis...danas su nekako lepši nego u vreme kada su izašli.

Naročito to važi za novu Deltu...auto iz 2008. a imala je samo turbo motore u ponudi, LED dnevna svetla još tada, i svašta nešto ispred svog vremena, pa joj tako i dizajn ''sazreo'' do danas, kao i kod Thesisa. :thumbup: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozz,zanima me kako se pokazao motor 2.0t u Thesisu?(merkam jedan ali nemam pojma sto se tice tog motora) Pozz i hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj thesis 2.0t ima 315000 i dalje gura i ne trosi ulje,ja ga vozim poslednjih sezdesetak hiljada,ja sam samo izduvnu granu vario a turbina je verovatno radjena kod predhodnog vlasnika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sto znaci CAE versions? nemojte mi samo poslat link za google.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.0 TB
2.4 - 2.4 CAE
2.4 JTD
2.4 JTD 20V
2.4 JTD 20V CAE
3.0 V6 CAE
3.2 V6 CAE

benzin i dizel u CAE varijanti...

 

"Thesis sa 2.0 Turbo Soft motorom sa 5 cilindara i 4 ventila po cilindru daje 185KS.." i potpuno mi je bizaran pridjev SOFT uz turbo :) mozda jer je tishi?? sumnjam mekshi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/6/2018 at 9:19 AM, rasko78 said:

Fotografija0142.jpg

Slika je lepa, ali je torta bila još bolja. Sin kaže da je bila jedna jedina u prodavnici. Žao mi je što nisam saznao proizvođača, navodno je iz okoline Novog Sada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Molim još jednom poznavaoce Lancie Thesis sa 2,4 benzincem, da podele iskustva, ili bilo kojeg Fiat- modela sa tim motorom. Znam za čuveni  model iz NS koji je uzgred rečeno dat na prodaju, ali mi ne znači kakav je sa 46000km, nego sa 300000. Dosta mi je dizela, hoću benzinca. Uzeo bih ga makar robovao kod Kanibal banke. Puno mi je 3000 kubika, a opet 2.0 t bih izbegao. Još ako je ugrađen TNG ili CNG u taj 2,4, 170 KS, tim bolje ako neko zna, kako su se pokazali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pregovorima sam baš za nju, ali ću lako odustati ako saznam da taj motor ne trpi plin, jer bez plina ništa, propast i bankrot. Puno puta sam se pokajao jer sam uzeo dizel, ali neće se ponoviti. Projekcija je 80km dnevno, sledećih 15 godina, znači oko 400000 km nek odradi i biću zadovoljan. Možda se nekome čini puno za benzinca, ali posle jednog noćnog susreta sa čovekom u nevolji, koga sam šlepao, stav mi je optimističan. Naime, dotični već dugi niz godina putuje na posao iz Rume prvo u Beograd, pa iz Beograda u Sombor pa nazad za Rumu, sve u jednom danu, svaki radni dan, godinama. Raspao mu se u gluvo doba noći jedan roler, pa je izgubio pogon alternatora i čini mi se pumpe za vodu. Vozilo je tada imalo oko 800000km. U pitanju je bila Lancia Thema  ili Dedra, prošlo je vremena pa nisam više siguran za model, sa 1,6 benzincem, neko rano devedeseto godište. Voleo bih da je kvalitet materijala istovetan. Ako neko zna nekog taksistu da koristi taj motor, 2,4 170KS petrol  sa TNG ili CNG, samo jedan pozitivan primer bi mi bio dovoljan. Nek samo ne puca glava motora i ne crkavaju ventili. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, rasko78 said:

Vozilo je tada imalo oko 800000km. U pitanju je bila Lancia Thema  ili Dedra, prošlo je vremena pa nisam više siguran za model, sa 1,6 benzincem, neko rano devedeseto godište.

:rofl:Sto ga nisi pitao koliko je puta radio generalnu za tih 800 soma kilometara:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/4/2018 at 9:34 PM, rasko78 said:

Molim još jednom poznavaoce Lancie Thesis sa 2,4 benzincem, da podele iskustva, ili bilo kojeg Fiat- modela sa tim motorom. Znam za čuveni  model iz NS koji je uzgred rečeno dat na prodaju, ali mi ne znači kakav je sa 46000km, nego sa 300000. Dosta mi je dizela, hoću benzinca. Uzeo bih ga makar robovao kod Kanibal banke. Puno mi je 3000 kubika, a opet 2.0 t bih izbegao. Još ako je ugrađen TNG ili CNG u taj 2,4, 170 KS, tim bolje ako neko zna, kako su se pokazali.

Kao neko ko od skoro poseduje 2.0T zanima me jel imas neka negativna iskustva sa tim motorom ili je u pitanju nesto drugo?

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, Trofeo said:

:rofl:Sto ga nisi pitao koliko je puta radio generalnu za tih 800 soma kilometara:lol:

Pitao sam ga, kaže kod njega nikad, a drugi je vlasnik. Ne verujem da bi me slagao.

9 hours ago, aNGRY said:

Kao neko ko od skoro poseduje 2.0T zanima me jel imas neka negativna iskustva sa tim motorom ili je u pitanju nesto drugo?

Nije moj stav, niti moje iskustvo, ali po rečima dvojice drugih vlasnika tog modela, ali podvačim sa TNG-om, navodno često pali lampicu neispravnosti motora i da stalno izbacuje greške tipa siromašne smeše.Jednome je pucala i izduvna grana. Ponavljam imaju TNG, a to ipak fabrika nije pravila, nego naša  nužda. Puno tu faktora utiče na uspeh, ali više nemam volju da se upuštam u tematiku. Inače, vozio sam i 2.0 T sa nekih 300000 km i drugi sa 200 i nešto i nisam primetio bilo kakav problem, rade kao sat, ali nemaju TNG.

Edited by rasko78

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta fali dizelima? Moja je 2.4 multijet,bas lepo ide da ume ozbiljno da zalepi za sediste,nije veliki potrosac...i prednost mu je sto deli motor sa Alfama zbog delova,a taj benzinac 2.4 ne znam gde se jos ugradjivao...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Išao je u Lancia Kappa, u Stilo Abarth. E sad, ne znam da li su identični, verovatno nisu, mislim da se razlikuju neki agregati, nosači motora.... 

Po meni je svakako bolji 2.4mjet. 

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uglavnom nosaci, sve ostalo manje vise. Npr glava sa stila 2.4 moze direktno da se ubaci na coupe 20vt i kappu 20vt. Uzmes 2.0t i vozis normalno bez ulaska u boos bespotrebno i trosice ti manje nego 2.4 ali kad treba ide bolje na gasu. Da ne pricam o registraciji.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzaba sve. Pobeže mi prilika. Neko je bio brži i ode Lancia Thesis 2,4 petrol sa 47000km. Nadam se da će se još čuti za nju. Navodno je kupac žena. Želim joj sve najbolje i da nam se priključi na forumu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...