dulegti 1 Posted February 2, 2011 Moram i ovde da se sa Vama posavetujem...Procitao sam sve teme oko ovog mog problema ali ne znam sta da radim vise...Auto se ceo trese prilikom ubrzavanja..Pocelo je jos prosle godine..Mislim da ce se i Mix mozda setiti da sam ga pitao na onom rostilju gore na Banovom brdu..Na Badnji dan sam isao u Sabac i tad je bas jako poceo da trese i jedva sam se vratio kuci...Posle toga sam menjao zamajac,set kvacila,cilindar kvacila,lezaj snopa u menjacu i lezaj desne poluosovine..Sav sretan odem da probam auto kad opet isti problem,ali sad opet kao i kad je pocinjalo da trese...Pregledali smo sve nosace motora i sve sta smo mislili da moze da bude problem i sad smo iscrpli sve mogucnosti..ne znam vise sta da radim!!!!!!!!! Ako neko ima neku ideju,ili je mozda imao nesto slicno,neka mi napise..Mozda je nekom smesno sve ovo,ali sam ja poludeo..Za vikend sam isao u Nemacku i sve vreme vozim i razmisljam sta moze da mi se desi...Pomagajte!!!!!!..Hvala unapred... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9664 Posted February 2, 2011 Pogledaj ova dva posta:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=45144&view=findpost&p=731338Možeš i celu temu, nije velika...možda je o istoj stvari reč. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dulegti 1 Posted February 2, 2011 Pregledao sam i to vec..Kad je sve bilo rastavljeno,sve smo to pregledali i sve je OK...A i sve sam ovo procitao... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mareatd100 0 Posted February 5, 2011 Moram i ovde da se sa Vama posavetujem...Procitao sam sve teme oko ovog mog problema ali ne znam sta da radim vise...Auto se ceo trese prilikom ubrzavanja..Pocelo je jos prosle godine..Mislim da ce se i Mix mozda setiti da sam ga pitao na onom rostilju gore na Banovom brdu..Na Badnji dan sam isao u Sabac i tad je bas jako poceo da trese i jedva sam se vratio kuci...Posle toga sam menjao zamajac,set kvacilalem,cilindar kvacila,lezaj snopa u menjacu i lezaj desne poluosovine..Sav sretan odem da probam auto kad opet isti problem,ali sad opet kao i kad je pocinjalo da trese...Pregledali smo sve nosace motora i sve sta smo mislili da moze da bude problem i sad smo iscrpli sve mogucnosti..ne znam vise sta da radim!!!!!!!!! Ako neko ima neku ideju,ili je mozda imao nesto slicno,neka mi napise..Mozda je nekom smesno sve ovo,ali sam ja poludeo..Za vikend sam isao u Nemacku i sve vreme vozim i razmisljam sta moze da mi se desi...Pomagajte!!!!!!..Hvala unapred...Sve sto si ovo napisao ja sam se isto to prepatio...sve zivo sam promenio cak i drzace i sve redom i opet isto....tacnije neki sasijski trzaj pogodovo oko 3000 obrtaja,i na kraju ispalo promenio sam set lamelu i resio problem,meni je drmala i prilikom pocetnog starta "sto ukazuje na potisnu"ali unutra kad smo izvadili set na lameli jedan feder pokidan i jos jedan ispucaan "gotovo da se skine i upravo tu je bio problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted February 5, 2011 Jesi li gledao zglobve do menjaca da nisu suvi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuguar 2 Posted February 6, 2011 mada ne moraju biti suvi...mozda su nekad bili suvi stradali malo neko napunio i vremenom dobili lufta.a i to sto si menjao lamelu i zamajac ne mora da znaci nista sa danasnjim delovima (nije da ocu da kazem da skidas opet ) ali x puta sam sreo remontovane zamajce i lamele u novim kutijama..ne znam de nabavljas delove ali ovo je show...menjao set kvacila covek donosi delove upalim zveci...srce lamele...a nova !? ...a lamela s oprugama na plivajuci zamajac gde nije predvidjeno...i obrnuto ima svakakvih ideja Quote Share this post Link to post Share on other sites
petar91 0 Posted February 6, 2011 imao sam slicne probleme dok sam radio citroena c5x7 nije isto sto i fiat isto tako je tresao pri ubrzanju i na brzinama vecim od 120. zamijenili smo skoro sve od guma,felni,dziza mizda a u stvari problem je bio u DUGIM SPONAMA i ako u trapu nije bilo lufta Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wrangler 0 Posted March 6, 2011 Jesi li gledao zglobve do menjaca da nisu suvi?Ja mislim da je upravo ovo problem jer se to isto meni dešavalo na Kappi i kada sam mjenjao vanjski zglob usput skinem mandzetnu sa unutrašnjeg i vidim da je suv pa natrpam grafitne masti i otada mi prestane to trešenje da bi se nakon dva tri mjeseca opet počelo pojavljivati ali znatno manje pa sam izveo zaključak da je vjerovatno taj zglob već oštećen i da ga je mast samo privremeno smirila i da ne gine drugi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lukatim 0 Posted March 26, 2011 Da li je lamela (tj. korpa) kriva za to ili moze da bude zamajac u pitanju. Danas me je drugar preplasio kada mi je ispricao da je imao slican problem i da mu je konstatovan zamajac a ne korpa. Takodje mi je rekao da se i njemu auto sav "tresao" kada se gasi sto je kod mene slucaj? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ryan 52 Posted March 26, 2011 Prvo pogledaj nosače motora.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lukatim 0 Posted March 26, 2011 Pa nece valjda auto da trese pri kretanju zbog nosaca motora!? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted March 26, 2011 Hoce da se desi. Koje ti je auto godiste? Quote Share this post Link to post Share on other sites
lukatim 0 Posted March 27, 2011 2001. godiste Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted March 27, 2011 @dulegtiImao sam priliku da provozam tvoj auto i odmah sam to primetio, to kod tebe nije ništa novo jer sam imao priliku da provozam još nekoliko auta sa tim problemom a i moj je imao neki blaži oblik drhtavice.Problem je u loše urađenoj mapi, preveliki pritisak iz niskim obrtaja. Auto ti nezdravo vuče na jako malim obrtajima ali se zato sav trese. Pročitao sam mišljenja više ozbiljnih tjunera o tome a i kad sam takvu mapu poslao jednom on nije mogao do kraja da je testira na dyno simulatoru jer su parametri izvan normalnih okvira. Naravno kad voziš sa takvom mapom duže vreme ona ti lagano razbiaj sve nosače i sve ostalo što utiče na vibracije pa ti se zato problem javlja ponovo i postaje sve veći i veći. Imao bi o tome da pišem dosta ali nema potrebe da toliko detaljišem, daću ti samo jedan savet ti poslušaj pa kaži da li sam bio u pravu.Vrati u auto fabričku mapu pa onda saniraj posledice koje je izazvala stara, lamela, korpa, nosači, zglobovi, viljuške i sl... I vozi tako 3-4 meseca pa onda javi da li ti auto trese. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dulegti 1 Posted April 23, 2011 Da se pohvalim..Resili smo problem..U pitanju je bio nosac onaj ispod akumulatora..Iako je na pogled bio ceo,na moje insistiranje smo ga promenili i auto je sada kao nov..Nema vise onih vibracija i prilikom ubrzavanja nema vise tresenja...Jako sam sad sretan...hehe..U svakom slucaju,hvala svima na odgovorima..Pozzzzzzzzz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3612 Posted April 23, 2011 Evo i ja sam sreca zbog tebe a i zbog sebe ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dulegti 1 Posted April 23, 2011 Ne razumem sta je pisac hteo da kaze sa ovim??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3612 Posted April 23, 2011 (edited) Vrlo jednostavno. Vec izvesno vreme su prisutna jako slaba podrhtavanja pri startu pa s tim u vezi ... Vec sam "gurao" mast u poluosovine ali je cini mi se slabo dalo efekta mada sam vec negde napisao suprotno. U svakom slucaju ne moze skoditi ! Ako je taj nosac tebi resio problem valjda ce i kod mene ! Edited April 23, 2011 by zulurbr Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted April 23, 2011 Zašto se držite toga da jedan isti simptom mora značiti isti kvar? Odeš lepo kod mehaničara da nategne svaki nosač, proveri viljuške, zglobove i sve šta treba i kvar se lako locira. Nema razloga za nagađanje na osnovu simptoma.@dulegtiUbaci u četvrtu negde pri 60km/h (oko 1500rpm) pa onda zabodi gas do daske i drži tako do preko 100km/h i kaži mi kako se ponaša. Baš me zanima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dulegti 1 Posted April 23, 2011 To sam bas i probao...U 5-oj brzini...Nema vise onog treskanja..Lepo,u kontinuitetu, ubrzava... Quote Share this post Link to post Share on other sites
grashak 0 Posted May 16, 2012 (edited) Pozdrav svima.Kupio sam fiata prije 7,8 mjeseci. Od tada od ulaganja sam imao sledeće:posle 10 000km, pukla je glava motora, kupio sam drugu glavu, odradio ventile,gumice, vodjice itd. (pali na -20 iz prve, ne dimi, radi bez greske, ide bas dobro, ne trosi ulje), Od kad sam ga popravio prešao sam 8000km i motor radi extra. kupio sam prije par dana 4 nove ljetnje gume 195/50 r15, odradio servis. registrovao ga prije 5 dana, kupio akomulator danas. Bio sam kod par majstora da ga pogledaju i par njih mi je reklo da su mu dobri trapovi i da nema 1 euro ulaganja, medjutim meni se desava sledece:Kad krećem ocjetim da malo zatrese, ali bas malo. Medjutim na nekih 1800 obrtaja drugom brzinom osjetim da se zatrese cijeli auto, npr. trecom brzinom uz brdo spustim ga na 1500 obrtaja i dam gas, tada se osjeti na volanu, papucici, cini mi se da sve trese.Gledali su majstori stope motora (probali kvacilo, gas da vide oce li da zatrese motor u mjestu, probali sa nekim kljucevima pojma nemam sa čim su sve probali),, poluosovine i ostalo sto moze da uzrokuje kvar, ali niko mi nije dao odgovor.Vjerovali ili ne danas sam bio kod šestog majstora i ni on ne zna. Momci u ovlašćenom servisu gledaju i predlažu da skidam pola auta i da sve ispitaju (drugim rijecima odraćemo te kao magarca). Neko kaze mjenjac (a baš se lagano šalta i ne krči, lamela nije jer ide auto kao ludo), neko da promijenim poluosovine, neko nista ne kaze. Taj problem je postojao i prije kvara što je bio sa glavom motora, ali tada su gume bile skroz celave, pa sam mislio da trese zbog guma.i da li je normalna potrosnja: grad 9L, kombinovano oko 7,5L, otvorena voznja 5,5-6L.Valjalo bi kad bi mi neko dao neki odgovor, jer je stvarno ružno voziti ga tako. Ako u narednih mjesec dana ne otkrijem kvar prodacu ga, pa koliko mi ponude za njega... Edited May 16, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted May 16, 2012 A da li je neki od tih majstora mozda posumnja na neki od nosaca motora? To je ok potrosnja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
grashak 0 Posted May 16, 2012 Pa gledali su i nosace i stope motora. tako su mi makar rekli. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3612 Posted May 16, 2012 (edited) Solje poluosovina i\ili korpa... Da li su to gledali ? Ima i tema o tome! Mada bi korpa malo cesce i vise tresla ! Edited May 16, 2012 by Mijailović P. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted May 16, 2012 da li je neko od majstora proveravao trkace tj one delove poluosovina koji ulaze u menjac tj diferencijaloce da se javljaju visnje ups! tresnje (mnogo volim visnje) kad krepa neki lezaj na trkacu tzv iglicedrugo nisi naveo koje pogonsko gorivo doticni auto koristi?ako je tng onda oce da trese zbog siromasne smese... Quote Share this post Link to post Share on other sites