Jump to content
FAS Goran
dulegti

Fiat Marea/Bravo 1.9 JTD / TD - trese pri ubrzanju/kretanju/točkovi zadrhte prilikom kretanja

Recommended Posts

Drzac jedan je polos, guma se ukrtila...

Ovo ostalo ne znam kako da proverim, moracu kod majstora...

Kad sam primetio da se drugacije ponasa, doslo mi da stanem i da ga razlupam...:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

U bree, zapali ga odmah! Ako je fiat od 14leta ne sme da se pokvari :) A bas si ulagao u njega i servisirao i tako to :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

nemoj da lupas nista ogugli ko ja  i vozi ja jedino sto radim i ispostujem dam kontakt i sacekam da se ugasi pumpa u rezervoaru cim ona stane kresem i teram vise negledam ni lampice niti sta  kad kupim mercedesa na njega cu traziti dlaku u jajima  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zvuči malo kao zamajac,ali ne bi trebalo tako iznenada.

 

Inače, primetio sam da svi mi preterujemo sa kolima. Pre neki dan drugar me vozi u Mondeu. Kada je potopio gas cela filahrmonija kreće da zveči, lupa, udara, trese i ostalo. Na trenutak sam pomislio da neko udara kontejnere jedan o drugi.Čangrlja samo tako. Ja ga pitam šta je to i kaže čovek da malkice zamajac zvecka  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

prove

 

Hahahaha...

Ma pomislio sam da je oko trapa nesto...

proveri set kvacila moguce da je korpa posto sam i ja imao to da trese i na kraju je bila korpa da je crkla :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio otac kod majstora, ali imao majstor guzvu, pa ce sutra da ode opet.

Kaze majstor da je nosac motora najverovatnije, pa ce sutra da proveri iz kanala...

Danas sam probao ponovo, ali na kratko...manje nego juce trese...

Kad sredimo, napisacu ovde sta je u pitanju...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malopre bio kod majstora, problem resen, ali nije u potpunosti.
Sada ima slabih vibracija, na izvlacenju trecom i cetvrtom, ali mnooooogo manje nego sto su bile.

Problem je bio u tome sto je bila odvijena desna osovina,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Losi delovi,u tome je 99% cela nauka.Ja sam Bravo kupio upravo iz razloga sto ima kompletnu servisnu dokumentaciju.10 godina je bio kod neke zene,samo ona ga vozila od kuce do posla.A sta god cuje ili vidi,njen brat je vozio auto kod majstora,(u servis),tako da sam dobio sve na gomili-racuni I knjizice za:akumulator (jos je u garanciji),auspuh nov od motora do kraja,ciscenje dizni,ulje menjano redovno (iskljucivo Selenia,nijedno drugo ulje nije bilo u motoru nikada),antifriz Paraflue,I da ne duzim,sve servisirano kad treba I kako treba.Ali,uvek neko ali..Auto sam kupio 3. januara.Nasao ga,cekao prvi radni dan,otisao u opstinu,ugovor,blabla.Kad sam pregledao sve te papire I knjizice,vidim racun iz servisa-set kvacila,lamella,korpa,druk lager,broj radnih sati,potpis majstora.Dakle,novo kvacilo.A sta je to cuveno "ali"? To je ovo-od pre nekih mesec dana primetim da kad krecem,pri normalnim obrtajima,auto se zatrese.tacnije,ne ceo auto,vec ono,klasican symptom kad trese korpa..Eto,to je moj slucaj.Kvacilo staro nekoliko meseci I vec drlja pri kretanju..Pa ti idi u "ovlascene" servise.A da sam ja to morao da radim,bez problema bih otisao kod Krleta u Resnik.Ne bih imao racun,ali bih znao da mi je radio doctor za fiate..Sad planiram da pregledam ceo trap napred,ima malo kuckanja na sitnim rupama,I vrlo malo lufta napred desno.Nesto cu raditi sam,nesto kod pomenutog drugara/majstora..Ali cu se potruditi da nadjem dobre delove,koliko je to moguce,naravno..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prilikom polaska vozila u prvoj brzini hoce da vibrira/trese. Kafda se doda nesto vise gasa, tu negde izmedju 1500 do 1700 obrataja vibracija nema. U drugim brzinama je sve odlicno, znaci samo u prvoj. Ja sam mu uhvatio neku caku pa krenem bez vibracija i bez davanja vecih obrtaja, ali to ne moze uvek, npr. kada ima vise putnika, kada je uzbrdica i sl.

Sta bi tu moglo da bude, nosac motora, lamela, korpa ili druk lezaj plivajuci zamajac, ili nesto sesto.

 

Jasno, icicu kod majstora, ali me zanima sta je u pitanju, da li mora sto brze da se reaguje da ovaj kvar ne prouzrokuje drugi, mozda i veci, kvar.

 

Unapred hvala na odgovorima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uglavnom je set kvačila zreo za zamenu. Imao sam isti auto, isti problem, pa znam šta je bilo. Stavi Sachs i ne brini. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, znači ne moram odmah sada kod majstora, može to da sačeka i narednu sedmicu.

 

I ako kvačilo hvata kako treba, i tačno gde treba, nije nemoguće pored korpe da su mu otišle i opruge na samoj lameli.

Dobro, kad se skida menjač bez obzira na stanje uvek se menja ceo set, lamela, korpa i druk ležaj.

 

Hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pripremi se za zamenu seta kvacila isti slucaj i kod mene pre par dana zamenjeno i em sto je sad mekano kvacilo em sto auto krece bez gasa a trzanje ne postoji.Moja preporuka je valeo pod uslovom da nadjes original jer im je to prva ugradnja,moja marea je izgurala sa prvi setom (valeo) tacno 205 000 km.I mala napomena nemas opruge na lameli fiksna je a ispupcenje na srcu lamele ide prema zamajcu za razliku od vecine drugih auta,i ako sam menjas kao sto sam ja ne pokusavaj bez stubne dizalice sve drugo je skoro nemoguca misija

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok. Samo meni je pedla kvacila mekana, onoliko koliko treba da bude.

Svakako ce ici ceo set kvacila.

Da li je u AP Sportu Valeo originalan, posto pise Valeo.

I ne znam tacno koji set kvacila ide za Fiat Brava 1.9 JTD, zato sto na nekim setovima pise Brava ali 1.2 ili 1.6, Brava 1.9 JTD ne pise nigde.

Ako nije problem, neka neko postavi link ka setu kvacila Valeo kod AP Sporta za Brava 1.9 JTD.

Послато са NEXT761 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cisto sumnjam da je u AP sportu set kvacila istog kvaliteta kao i org.

U ovlascenom servisu je vise nego duplo skuplji, a ne verujem da se bas toliko ugradjuju u cenu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valeo,Luk i Sachs su veliki proizvodjaci kvacila ciji su setovi ugradjeni u sve velike brendove medju njima i Mercedes u cijem servisu i radim.Setovi kvacila koje ugradjujemo su pravljeni po Mercedesovim standardima, i iako po izgledu i imenu lice na recimo set kvacila Sachs,duplo su skuplji i iz mog iskustva prelaze barem duplo vise kilometara.Sve to nam govori da ako je moja Marea presla sa fabrickim setom 200.000 km,sa Valeom koji sam ugradio bicu prezadovoljan ako predje 100.000,tako da koliko para toliko muzike

WP_20160421_12_09_37_Pro.jpg

WP_20160421_12_09_44_Pro.jpg

WP_20160421_12_09_14_Pro.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rekl ste sve ali i ništa. :)

U AP Sportu Valeo set kvačila je originalan ili nije?

I može li neko da baci link ka setu kvačila Valeo sa AP Sporta za Fiat Brava 1.9 JTD. 

Hvala. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mrzi me više da pljujem po Valeo iz kita komerca. Znači ovako, još jednom, taj Valeo je na bravu proklizao u roku od odmah nakon remapa. Stavio sam Sachs, opalio još jaču mapu i nije mrdnuo skoro 70.000km. Auto nije više kod mene, slupan je  prodat, onaj koji ga je kupio ga je popravio i dalje ga vozi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...