Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo SUV - Alfa Romeo Stelvio

Recommended Posts

carsalescom.jpg CarSales: 2021. Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio

 

Kome god je dosadilo čekanje na Ferrari SUV - već postoji dobra i sigurno cenovno dostupnija alternativa u vidu ovakvog Stelvia:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo Stelvio GT Junior

 

alfa junior stelvio04.jpg

 

Alfa Romeo je svoj SUV model sada ponudio u još jednoj specijalnoj ediciji, i to kao Stelvio GT Junior koji je napravljen u čast nekadašnjeg modela GT 1300 Junior.

 

alfa junior stelvio03.jpg

 

Kao baza za Stelvio GT Junior je poslužio model sa sportskim Veloce paketom opreme, a dobio je i upadljivu narandžastu boju (po ugledu na originalni GT 1300 Junior), crne alu točkove od 21 inča, GT Junior logo na naslonima za glavu, GT Junior pragove, kao i siluetu klasičnog sportskog automobila na prednjem panelu.

 

alfa junior stelvio02.jpg

 

Stelvio GT Junior u Nemačkoj startuje od 69.000 evra pri čemu se kao deo standardne opreme između ostalog dobijaju i el. otvaranje vrata prtljažnika, prednji parking senzori, LED svetla za maglu i aluminijumske pedale.

 

alfa junior stelvio01.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio

 

Dorađen od strane Squadra Tuning tako da više nema fabričkih 510KS/650Nm, već raspolaže sa 560KS/766Nm. Hvata stotku za manje od 4 sekunde, a trebaju mu 8.8 sekundi za ubrzanje od 100 km/h do 200 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

neovlasceniyoutubelogo.jpg NeovlašćeniServiser: Alfa Romeo Stelvio

 

Varijanta pre restajlinga, 2.0 sa 280 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo Stelvio restajling?

 

222671-alfa stelvio restajling.jpg

 

Alfa Romeo je nedavno otkrio potpuno novi Tonale, ali AR nije zaboravila na Giuliu i Stelvio koji će verovatno dobiti preko potrebni restajling za još nekoliko godina proizvodnje. Za Giuliu postoji render sa farovima kao na Tonale modelu, a za Stelvio izgleda i prava fotografija. Ipak, ne može se u potpunosti isključiti mogućnost da dolazi od aftermarket firme.

 

Na slici ne možemo da vidimo celi automobil, ali po obrisima prednjeg svetla možemo zaključiti da pripada Stelviu. Iako je oblik identičan trenutnom modelu, grafika je ažurirana sa tri LED jedinice jasno inspirisane onima na manjem Tonaleu. Zbog vremena objave tako blizu zvaničnoj premijeri Tonalea čini se da sve dolazi iz fabrike Alfa Romea, budući da bi nekom tjuneru bilo teško proizvesti deo tako sličan Tonaleovom. Iako u poslednje vreme nismo mogli videti ni jednu špijunsku fotografiju zamaskiranog Stelvia, Alfa Romeo bi mogao da koristi telo i rasvetne jedinice trenutnog modela za potrebe testiranja na javnim putevima.

 

Italijani su inače poznati po svom pametnom korišćenju resursa tokom facelifta, pa sumnjamo da će promene na Giuliji i Stelviu biti male. Osim redizajnirane LED grafike na svetlima, modeli bi mogli da dobiju malo doterani branik inspirisan Tonaleovim, gde se donji otvori spajaju sa scudetto rešetkom zahvaljujući dodatku crnih obloga. Alfa Romeo Stelvio je prvi proizvodni SUV marke koji je predstavljen 2016. godine, godinu dana nakon limuzine Giulie. 2019. godine italijanski proizvođač je predstavio prvi facelift za modele sa poboljšanim materijalima i više tehnologije, iako je spoljašnii izgled ostao isti. Od tada je Stelvio dobio nekoliko posebnih izdanja koja pokušavaju privući pažnju kupaca u segmentu kojim dominiraju Nemci (BMW X3, Audi Q5 i Mercedes GLC).

Alfa Romeo se obavezao da postane potpuno električan brend do 2027. godine, što znači da Giulia i Stelvio s pogonom sa unutrašnjim sagorevanjem imaju još pet godina pre nego što se ukinu. To je dovoljno vremena za životni ciklus obnovljenog modela, uz ažuriranje stila koje se smatra potrebnim nakon šest i sedam godina na tržištu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Alfa Romeo Stelvio

 

2.0 turbo sa 280 konja fabrički, koji je čipovan na 315 konja...samo što ovaj konkretan primerak ne može da uhvati maksimalnu brzinu ni fabričke varijante sa 280 konja, ni ubrzanje do stotke mu nije ništa bolje od fabrike iako je čipovan:

 

 

 

 

Edited by neshaoct
dopuna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da su pokrili proreze oko skudeta koje će branik očigledno dobiti, možda nešto kao Giulia GTAm:

 

alfa-romeo-giulia-gtam 01.jpg

 

Generalno ne znam šta ima toliko da kriju kad se zna kako izgleda i GTAm Giulia, i Tonale (a, sa ta dva će očigledno pokupiti detalje).

Share this post


Link to post
Share on other sites

polovniautomobili.jpg PolovniAutomobili: 2017. Alfa Romeo Stelvio

 

Stelvio je dobio u zadatak da pomiri gotovo nemoguće - telo SUV-a i osobine sportskog automobila. 

Konkretan primerak je pre restajlinga, ima 2.0 benzinac sa 280 konja i pogon na svim točkovima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zunto

 

Svakako Stelvio treba da bude skuplji od Giulie kao polovnjak jer je skuplji i kao nov. Kod novih razlika u ceni između ta dva modela je oko 20%-25% (u varijantama sa istim motorima i istim paketima opreme). Praktičniji je, više mesta pozadi (ne preterano više).

Sad kad sam pogledao cene polovnjaka, vidim da za Stelvio uglavnom traže dosta preko tih 20%-25% nego za Giuliu sa istim motorom, istog godišta i uporedivim paketom opreme. Kad je već tržište toliko ludo za SUV-ovima, ondaaaaa... :D Ima i ekstremnih primera takve nerealnosti, kao npr. ovaj polovni Stelvio:

 

stelvio 02.jpg

 

Jeste on 2019. godište i ima malu kilometražu, ali ova cena nema veze sa mozgom. Za te pare (tj. verovatnije još samo 2-3k evra više) se uzima nov Stelvio sa istim motorom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

marekdrives.jpg MarekDrives: 2022. Alfa Romeo Stelvio Ti

 

Ovo je jedan od retkih SUV-ova koji zaslužuje ono ''S'' u skraćenici segmenta kojem pripada - Sport Utility Vehicle.

Stelvio, zajedno sa Giulia limuzinom, su verovatno dva najbolja automobila za vozače na tržištu danas. Neko može imati određene rezerve u pogledu drugih aspekata Stelvio doživljaja, ali ako kupujete automobil isključivo na osnovu zadovoljstva u vožnji, Stelvio nudi najviše zabave za novac u segmentu SUV-a:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: 2018.  Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio

 

U fabričkom stanju sa 510KS/600Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: 2018. Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio

 

U potpuno fabričkom stanju sa 510KS/600Nm... osim male izmene na panoramskom krovu :D 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/24/2022 at 9:38 PM, neshaoct said:

 

 

stelvio 02.jpg

 

Jeste on 2019. godište i ima malu kilometražu, ali ova cena nema veze sa mozgom. Za te pare (tj. verovatnije još samo 2-3k evra više) se uzima nov Stelvio sa istim motorom.


Zaneli se malo - preko 50% :D poslednja cena ovog  koju sam video na oglasima je bila 29k. Verujem da je otisao za koju hiljadu manje ako je neko izvadio pare.

 

Ja sam poceo malo da pratim Stelvia i Giuliu i sticem utisak da ce biti brutalna kupovina kao polovnjaci. Za te pare bukvalno nema nista da im prismrdi sa motorizacijom i opremom.

 

Steta sto nov Stelvio nije imao veci uspeh, mada slabo ko je i imao nazovi uspeh od 2019e..

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo Stelvio: ''bezvremenski dizajn''

 

rsz_06_newstelvio_dynamics-6359036d8adee_635a750ccd3cc.jpg

  • Modeli Alfa Romeo Giulia i Stelvio evoluiraju u pogledu stila i tehnologije ali ostaju verni genetskom kodu brenda, kao izrazu plemenitog italijanskog sportskog duha još od 1910.
  • Danas dva modela imaju novi izgled zahvaljujući sofisticiranim Adaptive Matrix 100% LED farovima i potpuno novoj maski hladnjaka ''Trilobo'', koja pruža snažan osećaj srodnosti sa modelom Tonale.
  • Tehnologija i povezanost dostigli su novi vrhunac: tu je potpuno digitalna instrument tabla sa istorijskim ''teleskopskim'' dizajnom
  • U okviru novih modela debitovaće i tehnologija NFT (nezamenljivi tokeni), koja je zasnovana na konceptu ''blokčejn kartice'': šifrovanog digitalnog i nepromenljivog zapisa gde se beleže osnovne informacije o svakom vozilu.
  • Dinamika vožnje brenda ostala je zlatni standard u kategorijama terenaca i limuzina zahvaljujući savršenoj raspodeli težine, najboljoj agilnosti i lakoći u klasi i ekstremno preciznom upravljanju.
  • Nova strategija za gamu, koja se spaja sa onom već uvedenom za Tonale: Super, Sprint, Ti i Veloce. Četiri različita paketa opreme, četiri imena sa korenima u tradiciji brenda Alfa Romeo.
  • U okviru novih modela debitovaće posebna serija ''Competizione'' - vrhunska verzija koja uvodi novu, ekskluzivnu mat sivu boju Moon Light.

01_newstelvio_dynamics-635903895dd90_635a750ca5806.jpeg

 

Novi Stelvio upravo debituje. Ovaj nagrađivan model osvojio je međunarodnu zajednicu zahvaljujući prepoznatljivoj izvrsnosti brenda - savršena raspodela težine, najbolja dinamika vožnje u klasi, vrhunska tehnološka i pogonska rešenja - i bezvremenski dizajn koji čini svako Alfa Romeo vozilo dugotrajnim ''umetničkim delom na točkovima.'' Danas, jedinstveni pristup lepoti italijanskog dizajna brenda Alfa Romeo postao je još zavodljiviji i moderniji, sa stilskim intervencijama na prednjim delu, koja stvaraju jasan i snažan utisak srodnosti sa modelom Tonale. Novi Stelvio je dostupan od februara 2023. godine.

 

02_newstelvio_dynamics-635903844ac51_635a750cad401.jpeg 03_newstelvio_dynamics-6359037eb23e2_635a750cb60ab.jpeg 04_newstelvio_dynamics-635903794aadc_635a750cbd612.jpeg

 

Novi izgled

Na prednjem delu maska hladnjaka, gde je postavljen logo, kao i niže rešetke dva glavna usisnika za vazduh dobile su jedinstven izgled koji predstavlja modernu interpretaciju poznate i upečatljive ''Trilobo'' rešetke. Farovi zapravo čine glavni novi element u prednjem delu.

Danas na modelu Stelvio debituju farovi ''3+3'', sa 100% LED Adaptive Matrix svetlima. To stvara snažan osećaj porodične bliskosti sa modelom Tonale i istovremeno podseća na jedan od poznatih elemenata brenda koji su uveli legendarni model Alfa Romeo SZ Zagato i konceptualni model Alfa Romeo Proteo. Tri modula čine jedinstven prednji deo i pružaju dnevno svetlo, dinamičan signal za skretanje koji obezbeđuje najbolje uslove osvetljenja zahvaljujući uvođenju dve sofisticirane tehnologije: ''Adaptivni sistem prednjih svetala'', koji konstantno podešava oborena svetla na osnovu brzine i uslova vožnje, kao i ''Tehnologija segmentovanih dugih svetala bez odsjaja'', koja u uslovima lošeg osvetljenja automatski detektuju oba smera saobraćaja kako bi se izbeglo zaslepljivanje drugih vozača, a za kraj, tu je i uređaj ''Dobrodošli i doviđenja'', funkcija koja se uključi svaki put kada vozač zatvori ili otvori vrata automobila. Sve to znači više efikasnosti - u pogledu trajanja i uštede energije - i više bezbednosti zbog manje zamora očiju i većeg komfora pri vožnji. Raspored grupe zadnjih LED svetala, koji omogućava savršenu kombinaciju stila i sofisticiranih tehnologija, takođe je napravljen tako da naglasi sportski duh modela. Konkretno, novi Stelvio ima nova zadnja svetla pokrivena zadimljenim staklom sa sjajnim crnim finišom.

 

06_newstelvio_interiors-635902d9ac351_635a750d4e6c8.jpeg 05_newstelvio_interiors-635902de2d8d8_635a750d48c2a.jpeg 04_newstelvio_interiors-635902e2ea5d0_635a750d425c0.jpeg

03_newstelvio_interiors-635902e7c4458_635a750d3c297.jpeg 02_newstelvio_interiors-635902ec1a7a0_635a750d36b00.jpeg 01_newstelvio_studio-6359012fb944a_635a750d27e07.jpeg

 

Nova, potpuno digitalna instrument tabla

Novi Stelvio je opremljena najsavremenijom tehnologijom kako bi se omogućilo komforno i povezano iskustvo, dok u isto vreme pruža prepoznatljivo zadovoljstvo vožnje Alfa Romeo modela. Najvažnija promena može se uočiti na instrument tabli, sa njenim istorijskim ''teleskopskim'' dizajnom. Sadrži novi, kompletno digitalni 12.3-inčni TFT ekran, gde je moguće pristupiti svim informacijama o vozilu i parametrima koji se odnose na tehnologije autonomne vožnje. Nadalje, klaster je dostupan u tri varijante: Evolved, Relax i Heritage.

- Evolved predstavlja budućnost dizajna brenda Alfa Romeo i koristi centralnu oblast ekrana, ali ipak zadržavajući dva poprečna dela.

- Relax je fokusiran na komfor, ne sadrži detaljne informacije o vozilu i ne prikazuje ta dva dela.

- Heritage je inspirisan legendarnim modelima brenda iz šezdesetih i sedamdesetih, sa upečatljivim detaljima kao što su obrnuti brojevi na kraju skale brzinometra.

 

rsz_06_newstelvio_dynamics-6359036d8adee_635a750ccd3cc.jpg 09_newstelvio_studio-6359010a0a619_635a750d2043b.jpeg 08_newstelvio_studio-6359010dcfc7f_635a750d19e06.jpeg 07_newstelvio_studio-635901131d0ef_635a750d1217f.jpeg

 

NFT tehnologija i ''Alfa Connect Services''

Novi Stelvio je opremljen fluidnim i intuitivnim Human Machine Interface (HMI) sistemom pomoću koga su sve funkcije pri ruci. Nadalje, sistem za informacije i zabavu garantuje sadržaj, funkcionalnost i ''Alfa Connect Services'', u okviru koga se nudi više korisnih usluga za bezbednost i komfor, dizajniranih tako da se ažuriraju bežično.

Na primer, funkcija ''My Remote'' obuhvata različite usluge kao što je mogućnost kontrolisanja neke od funkcija vozila (otvaranje/zatvaranje vrata, treperava svetla) iz daljine pomoću pametnog telefona/pametnog sata. Počevši od danas, NFT (nezamenljivi tokeni) tehnologija je dostupna za nove modele Giulia i Stelvio - što predstavlja svetsku ekskluzivu u automobilskoj industriji, koju je italijanski brend započeo modelom Tonale i koja je danas dostupna za celokupnu gamu. Tehnologija je zasnovana na konceptu ''blokčejn kartice'', šifrovanog i nepromenljivog digitalnog zapisa u kome se čuvaju glavne informacije o svakom vozilu. Ovaj upečatljivi element van automobila, koji se lako koristi i koji je održiv, dodatno naglašava inovativni karakter brenda Alfa Romeo. Po izboru klijenta, NFT generiše sertifikat gde se čuvaju podaci o životnom ciklusu vozila. Ovaj sertifikat može da se koristi kako bi se garantovala odgovarajuća očuvanost vozila i time se štiti njegova rezidualna vrednost. NFT sertifikat dodatno predstavlja potvrdu kredibilnosti što pomaže vlasniku/preprodavcu, ali takođe i dodatno ohrabruje kupca polovnog vozila.

 

01_newstelvio_lifestyle-635901be1e73f_635a750cdc9fa.jpeg 

 

Dinamika vožnje koja je najbolja u segmentu

Dinamika vožnje je ponovo najbolja u klasi. Stelvio pruža intenzivno iskustvo vožnje u autentičnom Alfa Romeo duhu, što podrazumeva odgovarajuću ravnotežu između italijanskog dizajna, vrhunskih motora, savršene raspodele težine, specijalnih tehnoloških rešenja i izvrsnog odnosa težine i snage.

Suština današnjih i starijih modela brenda Alfa Romeo sadržana je u ''magičnoj'' formuli koja je, od modela Tonale (simbola metamorfoze brenda), nastavila da redefiniše sportski duh za XXI vek tako da on obuhvata i održivost. Kako bi se postigao novi nivo efikasnog sportskog karaktera s visokim performansama, globalni italijanski brend može da se osloni na svoju poznatu izvrsnost. Sve što je potrebno je da sednete u nove modele Giulia i Stelvio kako biste razumeli da ste na putu u budućnost vožnje.

 

02_newstelvio_lifestyle-635901b8c2be5_635a750ce3741.jpeg

 

- Lakoća i agilnost: savršeno i sportsko dinamično ponašanje modela Stelvio podržano je upotrebom ultra-lakih materijala kao što je aluminijum (npr. korišćen za motor) i karbon (npr. za kardansko vratilo), što je preuzeto direktno iz sveta trkanja.

- Pogon na sva četiri točka sa Q4 tehnologijom: dizajnirana je tako da upravlja prianjanjem vozila na reaktivan i predvidiv način, kako bi se obezbedili najviši mogući nivoi performansi, efikasnosti i bezbednosti. Q4 tehnologija garantuje sve prednosti pogona na sva četiri točka i istovremeno garantuje smanjenu potrošnju goriva, reaktivnost i zadovoljstvo vožnje vozila sa pogonom na zadnjim točkovima. U srcu Q4 sistema je sistem Active Transfer Case (ATC) koji prati uslove prianjanja i radnje vozača u stvarnom vremenu kako bi obezbedio najbolje performanse. Q4 sistem brenda Alfa Romeo omogućava vozilu da putuje u klasičnom režimu sa pogonom na zadnjim točkovima, ako se prianjanje guma približava krajnjoj vrednosti prianjanja, ili na zahtev vozača, može odmah da isporuči do 50% obrtnog momenta motora u prednje točkove za manje od 150ms, time sprečavajući proklizavanje točkova i obezbeđujući maksimalne performanse vozila i efikasnost vožnje.

- Q2 mehanički samozaključavajući diferencijal: U okviru paketa Veloce, moguće je integrisati Q4 pogon na sva četiri točka sa Q2 mehaničkim samozaključavanjem, koje je takođe dostupno i na verzijama koje imaju samo pogon na zadnjim točkovima. Nezavisni blokirajući diferencijal unapređuje agilnost i sportski karakter, garantujući savršeno prianjanje radi bolje stabilnosti vozila u krivinama pri velikim brzinama, i većim bočnim ubrzanjem i vrhunskom bezbednošću pri mokrim ili klizavim uslovima puteva, time što su točkovi uvek pod kontrolom, i smanjujući proklizavanje.

- Alfa Link vešanje: Vožnja Alfa Romeo vozila je nezaboravno iskustvo. To je usled ekskluzivne Alfa Link arhitekture vešanja. U prednjem delu, izabrano je vešanje sa duplom viljuškom sa poluvirtuelnom osovinom za skretanje (ekskluzivno za Alfa Romeo), čime se optimizuje efekat filtriranja i omogućava vozaču da skreće brzo i precizno sa nesputanom kontrolom. Pozadi, izabrano je rešenje sa više veza, sa četiri i po ruke - patent brenda Alfa Romeo - čime je obezbeđeno unapređeno upravljanje, u kombinaciji sa izvanrednim komforom. Kao ekskluziva u okviru specijalne serije Competizione, ugrađen je Alfa Active Suspension sistem, sa elektronski kontrolisanim sistemom za damping, koji se prilagođava uslovima vožnje od momenta do momenta, omogućavajući vozaču da izabere upravljanje sa većim performansama ili upravljanje prilagođeno komforu.

- Integrisani sistem kočenja (IBS): elektromehanički sistem koji kombinuje kontrolu stabilnosti sa sistemom kočenja, garantujući momentalni odziv kočnica, smanjujući razdaljinu kočenja i omogućavajući značajnu optimizaciju težine. Korišćenje sistema za žično kočenje omogućava značajno smanjenje komponenti unutar komore motora, zamenjujući jedinstven uređaj sa jedinicom koja se sastoji od pumpe, kočnica na struju i ESP, što garantuje manje poduprte mase i veću agilnost vozila.

- Pored toga, sjajnoj dinamici vožnje modela Giulia i Stelvio takođe doprinosi ekstremno direktan upravljač, koji je uparen sa 8-stepenim ZF automatskim prenosom sa automatskim papučicama za kvačilo, što garantuje vrhunsku kontrolu u krivinama.

 

07_newstelvio_dynamics-63590367c09ee_635a750cd4d1f.jpeg 05_newstelvio_studio-6359011bd2ebc_635a750d071d5.jpeg

 

- Za kraj, ali ne i najmanje važno, za savršenu ravnotežu između zadovoljstva u vožnji i sistema za podršku, novi modeli Giulia i Stelvio nude kompletan skup naprednih sistema za podršku vozaču (ADAS) sa funkcijama za autonomnu vožnju 2. nivoa. To znači da vozač može da prepusti vozilu kontrolu na ubrzavanjem, kočnicama i volanom u određenim uslovima pomoću elektronskih sistema koji zahtevaju stalan nadzor vozača. Ovi sistemi podržavaju vozača i pružaju veći komfor tokom dugih putovanja. Međutim, vozač mora u svakom slučaju da ima konstantnu kontrolu, uvek držeći ruke na volanu.

 

03_newstelvio_studio-63590124126c2_635a750cf1042.jpeg 04_newstelvio_studio-6359011fbf8fa_635a750d01d9d.jpeg 06_newstelvio_studio-6359011741835_635a750d0cf97.jpeg

 

Jednostavna i intuitivna strategija za gamu

Novi modeli Giulia i Stelvio spajaju se na novoj logičkoj ravni koju je uveo Tonale, koji čini konfigurisanje vozila od strane kupaca još lakšim.

Zapravo, dostupna su dva paketa opreme - Super i Ti - od kojih svaki ima upečatljive karakteristike kako bi se zadovoljili i najzahtevniji kupci. Paket opreme Super, početni model za jedinstveno Alfa Romeo iskustvo, može se prilagoditi primenom paketa Sprint, koji obuhvata razne sportske dodatke. Paket Ti, koji naglašava eleganciju i istaknuti karakter dva vozila, može se unaprediti paketom Veloce kako bi se postigle maksimalne performanse i sportski duh. Ne treba zaboraviti ni da imena Super, Sprint, Ti i Veloce imaju dug istorijat u okviru brenda Alfa Romeo. Dakle, postoji četiri različita paketa, od kojih svaki može da odgovori na potrebu kupca da se oseća kao da je jedno sa svojim vozilom. Konačno, novi Giulia i Stelvio nude značajne promene u pogledu motora: na svim modelima u gami, sada je dostupan i 160 dizel motor sa pogonom na zadnjim točkovima. Konačno, tu su i moćni benzinski motor od 280 KS sa pogonom na četiri točka i dizel motor od 210 KS.

 

01_newstelvio_interiors-635902f19d17c_635a750d2fc74.jpeg 02_newstelvio_studio-6359012a1ba82_635a750cea960.jpeg

 

NFT sertifikat za posebnu Competizione seriju, vrhunski izražaj performansi i stila

Da bi proslavio debitovanje novih modela Giulia i Stelvio, Alfa Romeo uvodi specijalnu seriju Competizione - autentičnu ''koncentraciju'' stila koja će sigurno oduševiti Alfa Romeo zajednicu. Sa Veloce paketom koji je dostupan za svaki paket, prvo izdanje biće glavno u gami, a ističe se zbog ekskluzivne Moon Light mat sive boje i crnih čeljusti kočnica. Intenzivni sportski izgled novog modela Stelvio naglašen je 21-inčnim alu-felnama. Enterijeri se ističu zbog svojih Harman/Kardio audio sistema i table presvučene kožom, kao i sedišta sa crvenim šavovima. Konačno, ima zatamnjena stakla i znak Competizione na bočnim i prednjim naslonima za glavu. U okviru modela Competizione, ekskluzivni sistem vešanja Alfa Active Suspension NFT (nezamenljivi token) tehnologija su okviru standardnog paketa, što garantuje jedinstvenost svakog Competizione automobila i obezbeđuje njegovu originalnu konfiguraciju. U pitanju je najbolji izražaj suštine brenda Alfa Romeo u pogledu stila, performansi i tehnologije.

 

05_newstelvio_dynamics-6359037492bd6_635a750cc42bf.jpeg 06_newstelvio_dynamics-6359036d8adee_635a750ccd3cc.jpeg

 

stellantis logo vesti.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

@moron

 

Na internetu, kao što odlično znaš. :thumbsup: 

 

Usput, u PR saopštenju ne koriste taj termin, nema ga nigde napisan. Ima ga u naslovu ovde gde ja odlučujem šta ću da stavim u naslov.

Inače, ranije PR saopštenje je iz poslednjeg kvartala 2019. godine i evo ga OVDE. Kao i sada bilo je jedno (i za Giuliu i za Stelvio). Ali, sada sam ga razdvojio u dva da imamo na obe teme vest (Giulia i Stelvio). Prošli put je na temi o Giuliji bio tekst, a na temi kod Stelvia samo slike.

A, generalno ne kontam čemu ovo sad kao neko hvatanje na tome ima li reč ''restajling'' negde u tekstu saopštenja ili nema. Ono je bio prvi restajling, sada je drugi, i to je nesporno svakome ko malo zna o ta dva modela. :thumbup: Ti znaš, pa se još više čudim...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...