Jump to content
FAS Euroauto Goran
neshaoct

Alfa Romeo SUV - Alfa Romeo Stelvio

Recommended Posts

Da li će naslonjač za ruku i dalje biti klimav, da li će komande multimedije i dalje biti klimave i gumene, da li je displej touch, da li multimedija ima brži odziv, da li je kamera/dispjej HD?

 

Eee to danas prodaje automobile, svidjelo se to nama ili ne.

 

Ja sam mator, meni je pojam savršenog enterijera i automobila: 

 

maxresdefault.jpg lancia-kappa_1209_5.jpgalfa-romeo-159-14.jpg

 

Današnji vlasnici 50+k eura i kupci automobila gledaju (10:30 do 16:20) 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, N.N. said:

Reći ću iskreno. No to je za moderaciju kao što je @neshaoct. Da ja dođem na recimo VW forum i pišem postove u stilu kakav ti ovdje imaš bio bi baniran u roku keks. 

Nisi ti za forum, ti si za stranku, po mogucstvu vladajucu, u Srbiji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osvežen Alfa Romeo Stelvio

 

ar stelvio fcl.jpg

 

Već smo znali da će modeli Alfa Romeo Giulia i Stelvio biti ''osveženi'' za sledeću godinu. Međutim, niko nije očekivao da će oni svoju javnu premijeru imati u Kini. Svi su pretpostavljali da će ova dva modela imati svoj javni debi u Los Anđelesu.  Ako ste pomislili da nismo normalni što pišemo ''osveženi'' (redizajnirani), jer ova dva modela izgledaju potpuno isto, ne bismo vas krivili. Istina je da ''osveženi'' modeli izgledaju potpuno isto kao i modeli koje menjaju, međutim, to važi samo za spoljašnji dizajn. Naime, enterijer Stelvia je unapređen i doprinose tome da Alfa Romeo Stelvio više liči na premium automobile.

 

ar gs fcl.jpg

 

Stelvio je dobio novi 8.8-inčni ekran infotejnment sistema koji je unapređen. Sada imaju Wi-Fi, softver će moći da se ažurira direktno preko infotejnmenta i slično. Tu je i nova, integrisana funkcija za poziv hitnim službama u slučaju nesreće. Pored toga, multimedijalni sistem sada nudi i nove funkcije dostupne preko telefona. Tu se pre svega misli na daljinsko zaključavanje i otključavanje, ''blickanje (koje je tu kako bi se otkrila lokacija ukradenog vozila) i slično. Multifunkcionalni volan i ručica menjača su sada presvučeni kožom. Takođe, čini se da su svi materijali u enterijeru boljeg kvaliteta i da su lepši na pogled i dodir. Podsećamo, Alfa Romeo Stelvio se u Kini prodaje samo sa dvolitarskim, turbo-četovrocilindarskim benzinskim agregatom. On je dostupan u dve varijante. Jedna razvija 197 KS i 330 Nm obrtnog momenta, dok druga daje 276 KS i 400 Nm obrtnog momenta. Obe varijante su povezane sa osmostepenim ZF automatskim menjačem. Očekuje se da Alfa Romeo uvede slične promene i na modele namenjene evropskom tržištu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa drugog foruma copy-paste :)

 

Nisam mislio da cu zalutati na ovaj deo foruma ali eto...
Dakle, ja kola kupujem i vozim vezano za posao: ako radim negde gde treba da se vozim - kupim auto koji tome sluzi. Kada prestane posao, prodajem osim ako nije prirastao srcu . Tako su bili i prosli 135, Giulia QV, M5... Sada, posto je poceo novi projekat, nekako sam postavio sledece uslove:
- hocu nesto sto je veliko i udobno jer moje ture umeju da budu i 2000km nedeljno.
- pogon na sva cetiri. Vise puta me je iznenadio sneg u februaru, ne toliko sto ne znam da vozim (mada je i to upitno) ali vise zbog smanjenja rizika.
- Hocu karavana zbog kera i da moze da se ide i na skijanje.

Ovo se sve uklapa u SUV, ali posto vec imam Stelvia plus ne podnosim da se vozim njim duze vreme, izbor se prilicno suzio. Na kraju sam birao:
- allroad a4
- superb 4x4
- allroad a6

Na kraju sam uzeo a6, 2016 godiste sa predjenih okoo 100k. Presao par tura i mislim da mogu da napisem par redova sa poredjenjem sa Stelviom, tj onim sto alfa najblize ima da ponudi.
Kad se udje u allroada, to je potpuno drugi nivo sto se tice luksuza. Mozemo da pricamo da je alfa podigla nivo kvaliteta unutrasnjosti sa ovom zadnjom serijom (giulia, stelvio), sto i jeste istina, ali to je jedna svetlosna godina iza Audija. Koza u audiju, plastika... sve je mnogo, mnogo bolje nego u alfi. Audi 1-0. Druga stvar: udobnost. Jedan od razloga zaasto sam isao sa A6 je vazdusno ogibljenje... to je kao voznja na duseku. rupe se ne osecaju uopste, iz voznje od 6 sati se izlazi kao nov. Ovo poredim sa stelviom i stvarno je A6 iznad. debelo iznad. Audi 2-0.
Kada pogledam oko sebe, meni je broj dugmica koje audi ima nestvaran... to je potpuno kretenski: tempomat ima posebnu rucicu koju treba 3x pritisnuti ne bi li se dobio tempomat koji nije aktivan. Meni se t ne svidja uopste. Audi 2-1. Drugo: MMI... meni stvarno nije jasno zasto je alfa to menjala kada je bolje od Audija. navigacija je na alfi preciznija, grafika je lepsa, opet, na alfi imate dva dugmeta za ono sto vam na audiju treba 4. Audijev ekran je mozda veci, ali je alfin skladniiji. Audi - Alfa: 2-2.
I dolazimo do onoga sto je najvaznije... voznja. Vorsprung vs Cuore.... tako i jeste: alfa je zivo bice sa motorom umesto srca a audi je... masina. Auto ide, ide kao besan da se razumemo: 313ks nije malo. Ali prvo sto ga muci je tezina. Na pravcu se to i ne oseca toliko, ali po zavojima itekako. Stavi ga u koji god mod hoces - ima podupravljanje. Volan je ili bezukusan ili vestacki tezak - u bilo kom modu je neodgovarajuci. Mogu da priznam da je ubrazanje 150-200 bolje na audiju, ali ipak osecaj voznje je jasan, alfa je bolja. Audi - Alfa 2-3.
Potrosnja je skoro pa ista kao na alfi... vvt kada bi smanjio tockove na 17" to bi bilo manje, ali grad 9.5, auto put 7.5...

Dakle, drustvo moje, ovo je vozilo, jako lepo vozilo koje moze da se kupi crno, sivo ili belo. I da imas osecaj da sedis za racunarom, jako pedantno uradjeno. I pokazatelj koji je pravac autoindustrije: sto vise tehnike, sto manje duse.
Alfo - hvala ti sto postojis i jedite se bas ako propadnete

 

:)

 

Edit: sad skontah da sam ovo okacio u Giulia umesto Stelvio temi -.- Neka prebaci neko pls :D 

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dekirs

Prebaceno u temu o Stelviu ;) .

4 hours ago, dekirs said:

I da imas osecaj da sedis za racunarom

I pokazatelj koji je pravac autoindustrije: sto vise tehnike, sto manje duse.

Apsolutno se slazem cija god da je misao, a upravo ovo i ja pre neki dan pisem (kada mi generacija okaci slike onih infotainment-a sa dvocifrenom dijagonalom i digitalnim cajgerima)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veliko priznanje za Alfa Romeo Stelvio od Nemaca

 

172436-alfa stelvio.jpg

 

Nemci nisu poznati kao preterano veliki ljubitelji italijanskih automobila, ali znaju biti vrlo objektivni kada je u pitanju dobar proizvod. Zato Alfa Romeo može da bude ponosan na izbor njegovog SUV-a Stelvio Quadrifoglio za sportski automobil godine od strane prestižnog magazina ''Auto Bild''. Kako piše B92, Stelvio Quadrifoglio je trijumfovao u izuzetno jakoj kategoriji imeđu 110 modela podeljenih u deset potkategorija. Ponos Alfa Romea pokreće Ferrarijev moćni 2.9 V6 turbo-benzinac koji raspolaže sa 510 KS i 600 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Uz pogon na sva četiri točka Stelvio Quadrifoglio ubrzava 0-100 km/h za 3.8 sekundi uz maksimalnu brzinu od 283 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

thefastlanecar.jpg TheFastLaneCar video: Alfa Romeo Stelvio, BMW X3 M i Tesla Model X

 

Dva predstavnika ''stare škole'' Stelvio QV i X3 M Competition, protiv ovog novog skroz na struju :), pa još drag trkanje...već se unapred može pretpostaviti ko će biti najbrži od ova tri automobila kada je ta disciplina u pitanju...ali, da li je baš tako bilo:

 

 

Da, bilo je tako. :D 

Prvo je Stelvio dobio X3, a onda je za isto toliko Tesla dobila Alfu...ali, kažu da je bilo baš na 402 metra da bi onda Alfa dobila i Teslu jer je ovo bilo ''potezanje'' na kraćoj deonici od toga.

Mada, ovo je najsporija verzija modela X koji se pravi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stelvio, konacni rezultati prodaje za 2019., Evropa: 26.866 komada.

 

s.thumb.png.9243c6d9d165422229a60ec764becde8.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

chasingcars.jpg ChasingCars video: Test 2020. Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio

 

Najbrža verzija modela Stelvio - pogledajte gde je u odnosu na npr. BMW X3 M Competition, ili na Mercedes AMG GLC63:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carscoza.jpg Cars.co.za video: Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio vs BMW X4 M Competition

 

Ovaj video je najbolji primer šta tupan/glupan za volanom može da uradi čak i na jednom prostom potezanju. :D 

Ova dva auta imaju isto KS, isto Nm, ali Stelvio brže ide jer je dosta lakši od X4 M Competition. Ali, kada pomenuti tupan/glupan sedne za volan Stelvia i sam krene da menja brzine umesto da prepusti sve automatiku (kao što je to uradio vozač BMW-a), dogodi se da sporiji auto ipak pobedi za dlaku. Ima ovakvih potezanja između Stelvia i X3 M Competition (koji ima istu snagu kao X4 M Competition, ali je lakši od njega i zato ima bolje performanse), i Stelvio je brži...ali tu nije bilo tupana/glupana...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motortrend.jpg MotorTrend video: Alfa Romeo Stelvio

 

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio je doneo u SUV svet performanse koje su do tada bile rezervisane samo za sportske automobile - ovo je SUV koji se vozi kao pravi sportski auto:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Quadrifoglio Verde said:

Ja bih npr. uvek pre izabrao limo nego SUV

Znaci ima nas jos, malobrojne vrste u izumiranju :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zbog toga nas uskoro ceka Alfa Romeo koji ce u ponudi imati 3 SUV-a i 1 sedan, bez C hecbeka kojeg su imali u kontinuitetu jos od '70 ih :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

testos.jpg Testosteeron video: Alfa Romeo Stelvio

 

Stelvio 2.2 JTDm sa 210 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Nikako da sklope auto bez mane, da se dodatno približe premiumu (detalj na 13:00, naslon za ruku...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Elra

 

A, ono jeste...premium auto čini šav na naslonu za ruku. To je to.

Nije sporno da to treba da bude kako treba (jer je to jedna od milion sitnica koja na gomili sa ostalima baš daje premium osećaj), ali kao što postojanje jedne, dve ili tri takve sitnice nisu dovoljne da neki auto postane premium, tako ni izostanak jedne, dve ili tri nisu dovoljne da neki auto odmah ne bude premium.

 

Npr. karbon svuda unutra (uključujući i tapacir vrata), karbonska sedišta, karbonska hauba, karbonski kardan, Ferrari motor...to mu sve izgleda dođu neke nepremium sitnice i gluposti :D jbg-a, ipak je šav na naslonu za ruku (koji je kod ovog konkretnog primerka takav, nešto ne verujem da je kod svih tih 5 cm isto urađeno) važnija osobina premium automobila. Lično, mnogo mi je značajnija zamerka za kvalitet zadnje kamere jer to sigurno svaki Stelvio ima tako (za razliku od tih 5cm na naslonu kod ovog sa klipa), tj. to je sistemski tako urađeno.

 

Ali, postoje modeli automobila kod kojih se primarno gleda prostor pozadi, ili rezolucija kamere, ili šav na naslonu za ruku...i svako ko to gleda na Alfi (u smislu da mu je to najbitnija stvar na autu) je ludak, kao što davno reče Chris Harris. Usput, rekao je Thomas svašta nešto u klipu, ima stvari koje je pohvalio i stvari koje nije pohvalio...pa slobodno možeš da spomeneš ponešto sa obe strane njegovih utisaka ako već kačiš i komentarišeš klip, čisto da bude barem privid objektivnosti u tvojim postovima. ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Talijani nikako da se oslobode svog šlamperaja pa i u automobilima od 100k eura.

Edited by Elra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...