Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo SUV - Alfa Romeo Stelvio

Recommended Posts

alfa%20romeo%20SUV.jpg

Povratak Alfa Romea na tržište SAD-a je u planu već neko vreme (očekuje se 2011. godine), ali kako stvari sada stoje, najmanji model italijanske fabrike – MiTo, neće se naći u američkoj ponudi, budući da će fokus biti na većim modelima. Zato će Amerikanci dobiti veći model Alfa Milano, hatchback sa petora vrata, dok o ostalim modelima za prodaju u SAD-u tek treba da se donese odluka.
Jedan od tih budućih modela bi trebalo da bude i Alfin SUV. Prema poslednjim vestima, u Fiatu razmatraju mogućnost da iskoriste platformu novog Jeep Grand Cherokeeja za Alfin premium SUV namenjen američkom tržištu, gde bi trebalo da konkuriše BMW-u X5, VW Touaregu, Mercedesu ML i Audiju Q7. Alfa SUV bi trebalo da dobije i 3.6 litarski V6 Pentastar motor sa 280KS, kao i jedan turbo-dizelaš, dok ostali detalji još nisu poznati.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajd sto lici na Subaru od pre 3-4 godine huh.gif ali da naprave Alfu-dzip od dve tone :no ,sta se sve nece uraditi da bi se podislo kupcima :X ?
Sledece je verovetno,na redu,kad Ameri ovo progutaju, Alfa pick-up,Alfa VAN,a mozda i naprave neki dobar Afa KOMBI :rofl: !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta sve nece da urade da udovolje kupcima, ali dobro meni jako cudno ali i zanimljivo sto da ne ovako na slici dobro izgleda i nadam se da ce biti samo za Americko trziste a ne za Evropsko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda je razlog našeg negodovanja pojavom ovog poluterenskog-polugradskog poludžipa činjenica da je Alfa pravila od početka "vatrene" automobile - a džip bilo koliko bio "budžen, turbiran - ne ide nikako kao vozilo koje ima istovetan motor, samo sa manjom težinom i znatno manjim otporom vazduha. Razlike su drastične. Medjutim, možda je tajna pojave ovog (inače u gomili skalamerija korejsko-japansko-nemačko američko i indiskog sveta džipova) - terenac sa zvučnim imenom koji se pojavljuje u vreme kada džipovima ne cvetaju ruže i koji se ne prodaju baš po željama proizvodjača. Recimo da je činjenica da se dve vrlo bitne marke opredeljuju za obustavljanje proizvodnje ovakvih tvorevina ostavilo slobodan prostor da čuvena marka pruži potencijalnim namernicima kupcima nabavku ovakvog vozila kojeg je sličnog proizvodio Porshe, BMW, Honda, ili Jeep! Pitanje samog dizajna i stajlinga je diskutabilno - tu italijani retko kad (praktično NIKAD) ne promašuju. Možda postoji dilema da li bi se ovakav proizvod bolje prodavao pod brendom Lancie... Medjutim, ipak smatram da je opredeljenje za Alfu bolje. Poznatija je po agresivnim vozilima. Malo ko zna u Americi za Lanciu (tek eksperti i entuzijasti), za Alfu znaju svi. Naravno da je bitna i cena prilikom kupovine ovakve jedne grdosije, jer će se sigurno prodavati po drastično nižoj ceni nego što je to pravio Krajsler, odnosno Jeep. Lično verujem da će ovaj eksperiment uroditi plodom, svidjalo se to nama ili ne, ali činjenica stoji da je FIAT svojom ekonomskom i tehnološkom strategijom uspeo da prodje deo vremena koji je za mnoge proizvodjače bio fatalan. Teško će te danas prodati auto srednje klase za 30.000 e. A zamislite kada za te pare (ili manje) dobijete luksuzni džip sa performansama žešćeg putničkog vozila?. Pa se još zove ALFA! Tu je pitanje lepote, duha, stila - palo u vodu. Bomo videli (što rekli braća Slowenci)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daj boze da naprave taj SUV toliko pricaju te hoce , pa nece nije isplatljivo ne znam vise ko od ozbiljnih proizvodjaca nema SUV. A Fiat je valjda ozbiljan :sleeping: trenutno samo sedici a i to je suzuki !

Share this post


Link to post
Share on other sites
alfa%20kamal%201.jpg
 

Mada je, bar što se tiče Alfa Romea, pažnja automobilske javnosti trenutno usmerena pre svega na naslednika modela 147 (nazvan Giulietta ), pažnju privlače i ove slike Alfinog SUV-a, koji izgleda kao neka serijska verzija koncepta Kamal sa ženevskog Salona automobila 2003. godine.

Međutim, sem fotografija, drugih detalja za sada nažalost nema.

 

alfa%20kamal%2011.jpg alfa%20kamal%20111.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moram da kazem da mi se bas ne svidja. Lici mi na onog peugeot-ovog SUV-a (4007,8 ili kako god vec) a taj je ruzan do bola

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pobogu :shock: ,pa zar su morali da stave farove sa Grande Punta :yes ,na ovo chudo :rofl:

Sve u svemu :ermm: ,cela izgleda kao losa kopija :sick: (Subaru Tribeca-profil,Hjundai-otpozadi itd)

Verovatno je to cena koju Alfa mora da plati :popo: ,da bi se vratila na Americko trziste(posle neuspeha sa Alfom 75,koja je zbog problema sa opstim kvalitetom vozila :dry: zapecatila prodaju :wallbash: Alfe u USA)

a tamo mnooooogo vole terence :heart: ,s tim da su njihovi jos gadniji :wacko: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svako zašto - ima svoje zato!

nije veliki Srdjo toliko lakomislen da ne poznaje dobro američko tržište (gde je studirao, radio i doktorirao ). Potpuno se slažem sa pretpostavkama da je model verovatno planiran za američko tržište koje je opsednuto razno-raznim "džip" nakazama, koji i po broju sedišta i po prtljažniku mogu da se smeste svugde samo ne u automobile. Stari čika Serdjo zna za još jednu nezgodnu osobinu amerikanaca. Sve što dolazi preko bare...., a pogotovu iz Evrope, pa još kad ima zvučni naziv: ETO USPEHA! Zamislite kad ga crnci još "nakite", pa ofarbaju, pa stave samovrteće radkapne od hroma, zavese unutra, bioskop, zvučnike od 5000Ww, beli volan, ej sreće!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni sa strane izgleda OK (meni liči na kajena ili tako nešto) i zadnji deo je OK ali prednji je katastrofa ružan a tek boja kako je ruužnaaaaa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Farovi od Grandea, stopaljke i zadnje staklo od 147, prednja maska i maglenke od 159, tockovi od 156,peta vrata nema osvetljenje tablica...sigurno nije finalna verzija, vec prototip..Alfa ume da zabrlja, ali da napravi ovakav bastard ipak ne. U svakom slucaju sam protiv toga da Alfa pravi SUV...ako vec mora bolje da bude pod Lancia amblemom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo nema šanse da je finalna verzija. Ne znam koji su model ikad sklepali od delova koji su im se našli po magacinima?

Ovo i ako izađe neće izgledi ovako - ni blizu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
alfa%20romeo%20csuv.jpg

Render: Autobild

 

Fiat je saopštio da od kraja 2012. u fabrici Mirafiori u Torinu (gde je tokom 2010. proizvedeno 120.000 automobila) planira proizvodnju do 280.000 primeraka SUV modela marki Alfa Romeo i Jeep. Proizvodnja treba da počne u trećem kvartalu 2012. godine, posle investicije od ukupno 1.3 milijarde eura u pripremu fabrike za proizvodnju novih SUV modela. Oba nova SUV-a će biti napravljena na istoj platformi, a Jeepova verzija će u paleti ove marke zameniti modele Compass i Patriot.

Oko 150.000 proizvedenih primeraka godišnje će biti Jeepov model, a najmanje 100.000 će nositi Alfin znak. Polovina ukupne proizvodnje će se izvoziti na američko tržište. U Fiatu naime planiraju veliki povratak Alfa Romea na američko tržište za kraj 2012. ili početak 2013., a do 2014. godine će Amerikancima na raspolaganju biti paleta koja podrazumeva sedan, karavan, hatchback, SUV i spider modele.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proizvodnja novog malog Jeepa u Italiji

 

jeep%20fiat%20suv.jpg
 

Fiat će u Italiji proizvoditi novi Jeep-ov mali SUV. Zanimljivo je to što se ne radi o novoj generaciji Patriota, nego o potpuno novom malom SUV-u koji će biti čak i manji od Patriota. Za sada nema dodatnih informacija, mada je poznato da će se novi mali crossover naći u prodaji i pod FIAT-ovim znakom. Proizvodiće se u fabrici Mirafiori u Torinu, pored nove generacije Sedicija. Jedine pretpostavke sada se mogu vezati za novu generaciju Sedicija. Moguće je da će upravo ovaj model biti povezan sa novom generacijom Sedicija.

U svakom slučaju, Fiat planira da osposobi fabriku u Torinu za proizvodnju ovog modela, a trenutno se u toj fabrici proizvode Alfa Romeo MiTo, FIAT Idea i Lancia Musa.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo SUV

 

alfa%20suv%201.jpg
 

Lovci na auto novitete su uspeli da fotografišu testni prototip Alfinog SUV modela koji bi na tržištu trebalo da se pojavi tokom sledeće godine. Na fotografijama se vidi da je automobil ''zaštićen'' delovima karoserije Giuliette, ali povišeni klirens i drugi detalji ukazuju da je reč o drugom automobilu. Tačnije, radi se o crossoveru sa kojim Alfa želi da se uključi u sve popularniji segment na čijem čelu je Nissan Qashqai.

 

alfa%20suv%2011.jpg
 

Serijsku verziju bi na evropskom tržištu trebalo da pokreću 4-cilindrični turbo motori poznati iz ostalih modela Fiat grupe, dok bi američka verzija i Jeepov blizanac trebalo da imaju i V6 benzince. Takođe, kupci će moći da biraju između standardnog pogona na prednje i opcionog pogona na sva četiri točka. Premijera modela sa Alfinim znakom se očekuje sledeće godine, na ženevskom auto salonu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proizvodnja Fiatovog i Jeepovog malog crossovera u Italiji

 

fiat%20500x%201.jpg
 

Prodaja Fiatovih automobila pala je na nivo koju je ovaj brend imao davne 1970. godine. Ništa bolja situacija nije ni kod drugih evropskih proizvođača, a samo evropsko tržište automobila otišlo je dvadeset godina unazad i stanje na njemu slično je onome sa početka devedesetih godina prošlog veka. Kako bi popravio svoje prodajne rezultate i vratio se na stari put, Fiat će u domaćim fabrikama početi da proizvoditi automobile za američko tržište.

 

Krajem ove nedelje rukovodstvo Fiata bi trebalo da donese definitivnu odluku da li će njegove fabrike Cassino i Melfi postati mesto rođenja novih Fiatovih i Chryslerovih crossovera, kao i budućeg Chryslera 100. Kako bi popravili svoju finansijsku situaciju, Italijani će na domaćem tlu proizvoditi novi mali Fiatov i Chryslerov crossover koji bi trebalo da zameni Jeep Compass i Patriot. Taj model će popuniti kapacitet postrojenja Melfi, ali i rasteretiti Chryslerove fabrike preko bare. Ukoliko Fiatovo rukovodstvo odluči da ovaj plan sprovede u delo, prvi primerci pomenutog crossovera iz italijanskog postrojenja će početi da izlaze za godinu dana.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alfa Romeo SUV za dve ili tri godine

 

92942-alfa%20suv.jpg

 

Nakon što je Alfa Romeo početkom marta konačno predstavio dugo očekivani serijski 4C (na dugo najavljivanog naslednika 159-tke moraćemo još da sačekamo), fanove Alfe verovatno interesuje kada će Italijani ponuditi i svoj SUV model. Alfina SUV priča je aktuelna još od 2003. godine i Salona automobila u Ženevi kada je u Švajcarskoj svetlost dana ugledao Kamal concept koji nažalost nikada nije ušao u proizvodnju. U svakom slučaju, Alfin SUV definitivno dolazi, ali po posledniim vestima to se ipak neće desiti pre 2015. ili 2016. godine. Kako je nedavno na događaju Telegraph Festival of Motoring izjavio Damien Dally, prvi čovek u Alfa Romeo UK, Alfin SUV možemo očekivati za dve ili tri godine.

 

Kako stvari sada stoje, Alfin SUV će se bazirati na novom Jeepu Cherokee koji je nedavno predstavljen na Salonu u Njujorku. Alfa Romeo će svoj budući SUV ponuditi i u Americi, a biće dostupan u 4x2 i 4x4 verzijama.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alfa Romeo prvo predstavlja SUV?
 
99513-alfa%20suv.jpg
 
Upravo se pojavio novi izveštaj vezano za proizvodne planove Alfa Romeo brenda koji prema informacijama insajdera navodi da bi se SUV model mogao vrlo brzo pojaviti. Tako će se u narednih 18 meseci, umesto nasledika već ugašenog 159 sedana srednje klase, pojaviti kompaktni SUV.
 
92942-alfa%20suv.jpg
 
Pored toga, u izveštaju se navodi da će svi budući Alfa modeli poneti novu filozofiju brenda ugradnjom efikasnijih agregata smanjene zapremine i smanjene naše karoserije, prvi put predstavljene na 4C sportskom kupeu koji zahvaljujući obilnoj upotrebi ugljeničnih vlakana ima masu od svega 900 kg. Ovo je svakako sjajna vest i zvuči isto kao i plan Mazde sa SkyActiv tehnologijom a moguće je i da je sve navedeno rezultat saradnje Alfa Romeo kompanije sa Mazdom.
Tu se priča ne završava jer poznati 1750 TBi turbo četvorocilindraš ostaje glavni performantni agregat brenda ali, iako maleni 4C kupe može da dovede do 100 km/h za svega 4,2 sekunde, ipak će biti preslab za buduće velike sedane sa zadnjim pogonom srednje i više srednje klase koji ciljaju na konkurisanje nemačkom premium triju.
Na kraju, izveštaj se osvrnuo i na postojeću ponudu Alfa Romeo modela. Prvo se za Giuliettu Quadrifoglio Verde, najperformantniji mainstream model brenda, navodi da uskoro dobija opsežnije osvežavanje, dok se za manji dvovratni MiTo najavljuje priprema naslednika sa parom vrata više a kao odgovor na sve lošiju prodaju automobila ove klase sa dvoje vrata na tržištu Evrope.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...