Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo SUV - Alfa Romeo Stelvio

Recommended Posts

Sve je to u redu, ali ja koliko znam Steva je i dalje kralj Ringa. Urus iz nekog razloga i dalje nije postavio vreme. 

Da sutra uzimam SUV sekunde jedne ne bih razmišljao da izaberem Stelvija. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

KAo sto sam vec spominjao blizak brat ga vozi, ja ga takodje vozim cesto igrom slucaja bruka je uradjen. Ima premium mana ali leanje je perfektno. Vozio sam i novi X5 u m paketu ne moze da se poredi stvarno cak i da neka sekunda na testu bude ovkva ili onakva. Ali mislim da u QV ediciji nema konkurenciju, to je klasa za sebe

Share this post


Link to post
Share on other sites

throttlehouse.jpg ThrottleHouse video: Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio vs Mercedes AMG GLC 63S

 

Kada Alfa Romeo Giuliu i Mercedesovu C klasu podignete - dobijete Stelvio i GLC. Doduše, Mercedes nudi GLC u dve varijante - kao Coupe i kao klasični SUV, dok Alfa naravno i ovde ima samo jednu varijantu u ponudi. Međutim, ovo su danas najviše sportski SUV modeli koje možete da kupite. Motor u Mercedesu ima 2 cilindra više ali i par konja manje. Skroz je cool što na njemu postoji pločica sa imenom Mercedesovog radnika koji je sklopio motor, ali je to ipak manje cool u poređenju sa rečenicom koju može da izgovori svaki vlasnik Stelvia - moj auto ima Ferrari motor:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evropa, zakljucno sa avgustom 2019.:

 

Untitledse.thumb.png.29a6250bc2d48a28cd64c30c864166e6.png

 

USA, zakljucno sa septembrom 2019.:

 

Untitledsusa.thumb.png.0ebe4540a33ee428d5f4945c67a68981.png

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Užas živi. Mislim da je jedini SUV sa padom prodaje. Totalno promašen koncept. 

U USA razumijem lošu prodaju (nema dilera, nema servisa) ali u Evropi ne. 

Edited by Elra

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Europi cijela ova klasa ima cca 20% YOY pad. To me iznenadilo. 

 

Za Ameriku je jednostavno promašen dizajn. Mora biti nešto više u stilu X3. Ima veze i sa njihovim standardom za izračun kapaciteta prtljažnog prostora gdje se mjeri sve do krova, a ne do police kao kod nas. 

Recimo da SUV-ovi kao X4 i X6 daleko bolje idu u Europi nego li u SAD-u ako gledamo omjer prodaje naspram X3 i X5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Premium Midsize i Compact SUV, rezultati za H1 2019 (i poredjenje sa 2018):

 

Untitledn.thumb.png.4d9b9872c551f8d513b936ab4a880fdd.png

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se zaključiti, Evropljani se okreću kompaktnoj klasi. C, D, E segmenti padaju (limuzine, SUV), raste prodaja B crossovera i C crossovera.

FCA, nespreman kao i obično :) 

Edited by Elra

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, horvat said:

Pa Stelvio i nije tako los... Bolje od Macana?

 

Ne bih ja to nazvao nekim uspjehom. Ipak Macan kreće jako visoko i čini mi se više nema dizel u ponudi. To isto moraš biti lud za maknuti dizel.

 

Što se Steve tiče, a to vrijedi i za Giuliu. Sam problem je u Italiji. Talijani vole više strano nego domaće, nisu nešto naročito ni bogati no čak u najbogatijoj regiji Lombardiji najmanje kupuju talijanske automobile. 

 

Jednom sam računao. Uzeo prodaju Volva XC60 u Švedskoj te to primjenio na Stelvio i talijanski broj stanovnika. Oni nebi uspjeli proizvesti Stelvia koliko bi se tražio.

 

Ako se itko ikad pitao koliko je instalirani proizvodni kapacitet za Stelvio i Giuliu. Usko grlo jednog alata je 600 komada na dan. Uzimajući u obzir kolektivne godišnje, da se radi 5 dana u tjednu plus neki nacionalni praznici, došli bi da je kombinirani kapacitet Giulia i Stelvia na maksimalno oko 130 000 jedinica godišnje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

redlinereviews.jpg RedlineReviews video: Alfa Romeo Stelvio QV i Porsche Macan

 

Ne baš najsrećnije direktno poređenje jer je sa jedne strane Stelvio u QV izdanju, dok je Macan na testu ustvari sa osnovnom verzijom motora...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valjda... Tko zna hoće li biti dio press materijala. NDA je kao što kažem do 19. ovog mjeseca. Već su test vožnje na jugu Italije u regiji Apulija.

 

A ovo gore, pa dole... To je bilo i sa Giuliom. Jedna MY je bila povišena pa su je opet spustili. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Detalji koji se na Stelvio 2020 moraju popraviti od 06:40 min videa do 12:00 min

 

Infotainment je totalni demode.

Edited by Elra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne razumijem post. O Stevici MY20 se sve zna, pa čak i izgled centralnog tunela koji je procurio i više nego jednom.

 

Reći ću iskreno. No to je za moderaciju kao što je @neshaoct. Da ja dođem na recimo VW forum i pišem postove u stilu kakav ti ovdje imaš bio bi baniran u roku keks. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

VWu, tj Audiu se ne desavaju ovakvi propusti. 

Ako hoces premium nema propusta kao iz videa iznad. 

Edited by Elra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li će naslonjač za ruku i dalje biti klimav, da li će komande multimedije i dalje biti klimave i gumene, da li je displej touch, da li multimedija ima brži odziv, da li je kamera/dispjej HD?

 

Eee to danas prodaje automobile, svidjelo se to nama ili ne.

 

Ja sam mator, meni je pojam savršenog enterijera i automobila: 

 

maxresdefault.jpg lancia-kappa_1209_5.jpgalfa-romeo-159-14.jpg

 

Današnji vlasnici 50+k eura i kupci automobila gledaju (10:30 do 16:20) 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, N.N. said:

Reći ću iskreno. No to je za moderaciju kao što je @neshaoct. Da ja dođem na recimo VW forum i pišem postove u stilu kakav ti ovdje imaš bio bi baniran u roku keks. 

Nisi ti za forum, ti si za stranku, po mogucstvu vladajucu, u Srbiji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osvežen Alfa Romeo Stelvio

 

ar stelvio fcl.jpg

 

Već smo znali da će modeli Alfa Romeo Giulia i Stelvio biti ''osveženi'' za sledeću godinu. Međutim, niko nije očekivao da će oni svoju javnu premijeru imati u Kini. Svi su pretpostavljali da će ova dva modela imati svoj javni debi u Los Anđelesu.  Ako ste pomislili da nismo normalni što pišemo ''osveženi'' (redizajnirani), jer ova dva modela izgledaju potpuno isto, ne bismo vas krivili. Istina je da ''osveženi'' modeli izgledaju potpuno isto kao i modeli koje menjaju, međutim, to važi samo za spoljašnji dizajn. Naime, enterijer Stelvia je unapređen i doprinose tome da Alfa Romeo Stelvio više liči na premium automobile.

 

ar gs fcl.jpg

 

Stelvio je dobio novi 8.8-inčni ekran infotejnment sistema koji je unapređen. Sada imaju Wi-Fi, softver će moći da se ažurira direktno preko infotejnmenta i slično. Tu je i nova, integrisana funkcija za poziv hitnim službama u slučaju nesreće. Pored toga, multimedijalni sistem sada nudi i nove funkcije dostupne preko telefona. Tu se pre svega misli na daljinsko zaključavanje i otključavanje, ''blickanje (koje je tu kako bi se otkrila lokacija ukradenog vozila) i slično. Multifunkcionalni volan i ručica menjača su sada presvučeni kožom. Takođe, čini se da su svi materijali u enterijeru boljeg kvaliteta i da su lepši na pogled i dodir. Podsećamo, Alfa Romeo Stelvio se u Kini prodaje samo sa dvolitarskim, turbo-četovrocilindarskim benzinskim agregatom. On je dostupan u dve varijante. Jedna razvija 197 KS i 330 Nm obrtnog momenta, dok druga daje 276 KS i 400 Nm obrtnog momenta. Obe varijante su povezane sa osmostepenim ZF automatskim menjačem. Očekuje se da Alfa Romeo uvede slične promene i na modele namenjene evropskom tržištu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa drugog foruma copy-paste :)

 

Nisam mislio da cu zalutati na ovaj deo foruma ali eto...
Dakle, ja kola kupujem i vozim vezano za posao: ako radim negde gde treba da se vozim - kupim auto koji tome sluzi. Kada prestane posao, prodajem osim ako nije prirastao srcu . Tako su bili i prosli 135, Giulia QV, M5... Sada, posto je poceo novi projekat, nekako sam postavio sledece uslove:
- hocu nesto sto je veliko i udobno jer moje ture umeju da budu i 2000km nedeljno.
- pogon na sva cetiri. Vise puta me je iznenadio sneg u februaru, ne toliko sto ne znam da vozim (mada je i to upitno) ali vise zbog smanjenja rizika.
- Hocu karavana zbog kera i da moze da se ide i na skijanje.

Ovo se sve uklapa u SUV, ali posto vec imam Stelvia plus ne podnosim da se vozim njim duze vreme, izbor se prilicno suzio. Na kraju sam birao:
- allroad a4
- superb 4x4
- allroad a6

Na kraju sam uzeo a6, 2016 godiste sa predjenih okoo 100k. Presao par tura i mislim da mogu da napisem par redova sa poredjenjem sa Stelviom, tj onim sto alfa najblize ima da ponudi.
Kad se udje u allroada, to je potpuno drugi nivo sto se tice luksuza. Mozemo da pricamo da je alfa podigla nivo kvaliteta unutrasnjosti sa ovom zadnjom serijom (giulia, stelvio), sto i jeste istina, ali to je jedna svetlosna godina iza Audija. Koza u audiju, plastika... sve je mnogo, mnogo bolje nego u alfi. Audi 1-0. Druga stvar: udobnost. Jedan od razloga zaasto sam isao sa A6 je vazdusno ogibljenje... to je kao voznja na duseku. rupe se ne osecaju uopste, iz voznje od 6 sati se izlazi kao nov. Ovo poredim sa stelviom i stvarno je A6 iznad. debelo iznad. Audi 2-0.
Kada pogledam oko sebe, meni je broj dugmica koje audi ima nestvaran... to je potpuno kretenski: tempomat ima posebnu rucicu koju treba 3x pritisnuti ne bi li se dobio tempomat koji nije aktivan. Meni se t ne svidja uopste. Audi 2-1. Drugo: MMI... meni stvarno nije jasno zasto je alfa to menjala kada je bolje od Audija. navigacija je na alfi preciznija, grafika je lepsa, opet, na alfi imate dva dugmeta za ono sto vam na audiju treba 4. Audijev ekran je mozda veci, ali je alfin skladniiji. Audi - Alfa: 2-2.
I dolazimo do onoga sto je najvaznije... voznja. Vorsprung vs Cuore.... tako i jeste: alfa je zivo bice sa motorom umesto srca a audi je... masina. Auto ide, ide kao besan da se razumemo: 313ks nije malo. Ali prvo sto ga muci je tezina. Na pravcu se to i ne oseca toliko, ali po zavojima itekako. Stavi ga u koji god mod hoces - ima podupravljanje. Volan je ili bezukusan ili vestacki tezak - u bilo kom modu je neodgovarajuci. Mogu da priznam da je ubrazanje 150-200 bolje na audiju, ali ipak osecaj voznje je jasan, alfa je bolja. Audi - Alfa 2-3.
Potrosnja je skoro pa ista kao na alfi... vvt kada bi smanjio tockove na 17" to bi bilo manje, ali grad 9.5, auto put 7.5...

Dakle, drustvo moje, ovo je vozilo, jako lepo vozilo koje moze da se kupi crno, sivo ili belo. I da imas osecaj da sedis za racunarom, jako pedantno uradjeno. I pokazatelj koji je pravac autoindustrije: sto vise tehnike, sto manje duse.
Alfo - hvala ti sto postojis i jedite se bas ako propadnete

 

:)

 

Edit: sad skontah da sam ovo okacio u Giulia umesto Stelvio temi -.- Neka prebaci neko pls :D 

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...