Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo SUV - Alfa Romeo Stelvio

Recommended Posts

Steva je u premium midsize/compact SUV segmentu ;) (Q5,  X3, X4, GLC, XC60 i sl.). Tako da je sa njima za poredjenje, sto se svega tice.

Vidjam jedan beli stalno po Vracaru, izgleda odlicno i izdvaja se od konkurencije, pojava je nema sta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ova je bela il siva bila,odusevio sam se izgledom,a ja sam vec krenuo sa semafora,mimoisli smo se

ma da to je klasa srednjih SUV,al bi pre nju uzeo nego bilo koji drugi auto te klase,moozda mazda mx5,ova nova vrhunski izgleda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Silenci, ti si se opasno zarakijao sinoc :stuart: , MX-5 je roadster.

Zezam se malo posto si mislio na CX-5. Po velicini su tu negde, ali je Mazda u klasicnom compact SUV segmentu (rodonacelnik Qashqai, Kadjar, Kuga, Tiguan, Karoq, Sportage, Tucson, C4 Aircross i gomila drugih).

Mada, CX-5 je sjajno uradjena, imam zadovoljstvo da vec par godina vozikamo jednu sluzbenu 2.0 SkyActiv prve generacije, kvalitetna i maltene sipaj i vozi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan

 

To je zanimljivo što pripada kojoj klasi.

 

Evo sada VW silom gura novi T-ROC pod kompakt iako to baš i nije.

 

Pa zatim imamo Nissan sa QQ koji je čistokrvni kompakt po svim dimenzijama. Od interijera, prtljažnika, pa do vanjskih dimenzija.

Tu sigurno pripadaju i Seat kao i nova Škoda Karoq.

Tu je negdje i CX5 iako je eksterijer prevelik.

 

Onda imamo novi Jeep Compass. Interijer već malo ka D segmentu. No prtljažnik čak malen za C segment radi kratkog prevjesa i McPherson stražnjeg ovjesa.

 

Onda imamo Tiguan, a još više RAV4 i CR-V, koji su skoro po svemu D segment.

 

Što se tiče Stelvia, X3, Q5. To je nešto drugačije. To je već premium segment. Imaju nešto više mjesta straga od prosječnog kompaktan ali ništa specijalno. Njih izdvaja ovjes, izbor motora...

Edited by N.N.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, N.N. said:

To je zanimljivo što pripada kojoj klasi.

Apsolutno se slazem, ovu poplavu crossovera je sve teze ispratiti :) .

A Steva je apsolutno zasluzeno u premium compact SUV, polazeci vec i od same baze na kojoj je nastao.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Ivan said:

Silenci, ti si se opasno zarakijao sinoc :stuart: , MX-5 je roadster.

Zezam se malo posto si mislio na CX-5. Po velicini su tu negde, ali je Mazda u klasicnom compact SUV segmentu (rodonacelnik Qashqai, Kadjar, Kuga, Tiguan, Karoq, Sportage, Tucson, C4 Aircross i gomila drugih).

Mada, CX-5 je sjajno uradjena, imam zadovoljstvo da vec par godina vozikamo jednu sluzbenu 2.0 SkyActiv prve generacije, kvalitetna i maltene sipaj i vozi.

eeh da jesam al nisam nista popio,ma da cx 5 je odlican auto,a to sto ima 1000 vrsta klasa samo SUV takozvanih,pa ni stelvio nije toliko manji nego taj  x6 naprimer,a ima i manji x4,a to je istina da je u premium klasi

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 hours ago, Ivan said:

Vidjam jedan beli stalno po Vracaru, izgleda odlicno i izdvaja se od konkurencije, pojava je nema sta...

Ja sam video tri za sada. Ima crvena i dve sive. Pricao sam sa vlasnikom jedne sive sa "slabijim" benzinskim motorom od 280KS. Kaze da ubija kako ide.

Edited by Top

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Top said:

Ja sam video tri za sada. Ima crvena i dve sive. Pricao sam sa vlasnikom jedne sive sa "slabijim" benzinskim motorom od 280KS. Kaze da ubija kako ide.

nemoj samo da ubija:Dsamo neka przi i vozi se i baca u nesvest vozace nemackih brendova  auta kad ga vide 

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, Top said:

Ja sam video tri za sada. Ima crvena i dve sive.

Crvendaca sam vidjao, a ovaj beli koji pomenuh je sa zadnje dve "ST" oznake na tablama :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/21/2018 at 10:37 AM, Ivan said:

Crvendaca sam vidjao

To vozi onaj doktor iz reklame za Cardiovitamin :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evropa 2017:

s.thumb.jpg.a5573d77b8dfd299d7f9f87c9452e1fa.jpg

 

USA 2017 + Jan 2018.:

susa.thumb.jpg.72de1d6836fe68b50038773dfc1b7444.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo Stelvio je ''Novi automobil godine 2018.''

 

Foto2.jpgFoto1.jpg

 

Torino, 6. februar 2018.
 

Stelvio je osvojio još jednu vrhunsku nagradu. Na osnovu velike većine glasova čitalaca magazina Quattroruote, prvo terensko vozilo brenda Alfa Romeo osvojilo je najtraženiju nagradu ovog mesečnog magazina. Kada su u pitanju nagrade, Alfa Romeo Stelvio nastavlja tragom sportskog sedan modela Giulia, koja je ponela prošlogodišnju nagradu

 

Dodela nagrada održana je danas u Milanu, na dan magazina Quattroruote. Pred publikom vodećih ličnosti iz industrije, medija i auto-moto sektora, nagrada je uručena Alfredu Altavili, izvršnom direktoru FCA Grupe za EMEA region. Sa 34.2% glasova čitalaca magazina Quattroruote koji su glasali na vebsajtu magazina, prvi Alfa Romeo terenac nadjačao je svoje odlične konkurente, pobedivši čak 12 modela iz različitih segmenata i brendova. Ova pobeda je još impresivnija kada se uzme u obzir velika razlika između Stelvija i automobila koji su na drugom i trećem mestu (sa 10% i 9.2% glasova).  Na ovom takmičenju, koje je prvi put održano 2000. godine, pobedu je odnelo ukupno dvanaest FCA modela, od kojih je najskorija ona prošlogodišnji za sportski sedan model Giulia, koja je utabala put za novu generaciju Alfa Romea i koja, baš kao i terenac Stelvio, predstavlja izvrsnost italijanskog dizajna i inženjeringa širom sveta. Pored toga, iz perspektive FCA, strastveno interesovanje čitalaca za ovu nagradu takođe je naglasilo značaj samog magazina Quattroruote i njegovog uredništva.

Nagrada ''Novi automobil godine 2018.'' potvrđuje neospornu privlačnost Stelvija široj publici. Naravno, ovo je zbog njegovog elegantnog, sportskog stila, kombinovanog sa vrhunskim rukovanjem i izvrsnim performansama koje pruža. Stelvio zato izražava istinski ''duh Alfe'', koji je sada u obliku sportskog terenskog vozila po prvi put u svom istorijatu dužem od jednog veka. Ovaj model takođe odlikuje nenadmašna bezbednost, koju odražava prestižna Euro NCAP ocena od pet zvezdica, a ovaj automobil se takođe ponosi titulom ''najbrže terensko vozilo na stazi'', osvojenom kada je Stelvio Quadrifoglio postavio rekord na legendarnoj stazi Nürburgring u Nemačkoj. 

 

potpis.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...