dzibril 0 Posted January 30, 2011 Dobar dan svima,elem juce se nesto vozikah unaokolo kolima i u jednom trenutku, kod ulaska na parking primetim da mi se auto ugasio kad sam pritisnuo kvacilo. Upalim ponovo motor, krenem par metara dalje do slobodnog parking mesta i kad ponovo pritisnuh kvacilo da promenim brzinu obrtaji spadose na 400 - 500 (normalan broj obrtaja na leru 1000) i motor se ugasi nakon sekund - dva. Upalim ponovo i uparkiram se, i nakon par minuta kad kretoh dalje auto radi normalno, niti obrtaji padaju, niti se gasi kad pritisnem kvacilo. Moram napomenuti da je u oba slucaja motor bio na radnoj temperaturi i da do sada nisam imao ama bas nikakvih problema sa istim. Ima li neko ideju sta bi moglo dovesti do ovakvog ponasanja. Motor je 1.6 16v, auto 1998. godiste.Hvala unapred na bilo kakvoj ideji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 30, 2011 http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=41122http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=38297http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=27728 Quote Share this post Link to post Share on other sites
dzibril 0 Posted January 31, 2011 Hvala na linkovima, ali koliko sam video u sve tri teme ti automobili imaju ugradjen i TNG, sto ja nemam, pa se sve nesto mislim da je njima problem oko plina.Inace, mali update: Sinoc sam po onom minusu presao jedno 25-30 km i niti u jednom trenutku nisu pali obrtaji ispod hiljadu na leru, niti se gasio. Hmmm... mozda je bilo samo nesto freeky, spooky? Mozda nece da se ponovi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted January 31, 2011 mozda je vreme za ciscenje step motora? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wrangler 0 Posted January 31, 2011 Tih 1000 na leru je puno, ja sam imao takvih problema na Alfi 156 i bio mi je zaprljan usis tačnije leptir gasa, kada sam to očistio godinu dana sve super pa onda ponovo počeo, ja opet očistim i bilo OK i tako sam je prodao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dzibril 0 Posted February 1, 2011 Tih 1000 na leru je puno, ja sam imao takvih problema na Alfi 156 i bio mi je zaprljan usis tačnije leptir gasa, kada sam to očistio godinu dana sve super pa onda ponovo počeo, ja opet očistim i bilo OK i tako sam je prodao.Otkud to da je tih 1000 mnogo? Kad je upalim, narocito i ovih dana po hladnoci, ona drzi na 1000 obrtaja ler i radi bas mirno, niti se napreze niti to zvuci nesto preterano, taman koliko treba...Elem, kad smo vec kod toga, sta drugi misle da li je 1000 obrtaja na leru mnogo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 2, 2011 Dogovori sa partnerom Kluba u odgovarajuću temu ili na PP. Broj obrtaja u leru se ne ''misli'' , nego se pročita koliko treba da bude. 1.000 obrtaja u leru na zagrejanom motoru 1.6 16v nije normalno. Normalno je da bude ispod 800 obrtaja. Ponavljam, na zagrejanom motoru, dakle sa postignutom radnom temperaturom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gasha 0 Posted February 2, 2011 Puno je to obrtaja pa makar se auto i ne napreze... U ove hladne zimske dane upalim themu ,kratko bude iznad 1000 obrtaja u minuti i onda pada na nekih 700 - 800 i to konstantno drzi na leru. Imao sam iste simptome kao i ti (variranje broja obrtaja) i otklonio sam ih zamenom step motora. A ovo sto se povremeno ugasi ,mislim da to ne mora biti step motor nego mozda nesto od senzora... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dzibril 0 Posted February 2, 2011 Dogovori sa partnerom Kluba u odgovarajuću temu ili na PP. Broj obrtaja u leru se ne ''misli'' , nego se pročita koliko treba da bude. 1.000 obrtaja u leru na zagrejanom motoru 1.6 16v nije normalno. Normalno je da bude ispod 800 obrtaja. Ponavljam, na zagrejanom motoru, dakle sa postignutom radnom temperaturom.Pa i rekao sam mu da moze odgovor na pp... Aha, znaci ok je 1000 na hladan motor, ali nije oko na zagrejan... Hmmm... moracu da proverim prvi put kad se zagreje...Hvala na informacijama. Nego, a gde sam to mogao da procitam? U user manual-u? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 2, 2011 Da, može i tu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dzibril 0 Posted February 4, 2011 Hvala, nego kako se pise obrtaji i ler na italijanskom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
TRAZIONE_INTEGRALE 0 Posted February 4, 2011 Obrtaji bi trebali oko 800 - 850 da ti budu Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 5, 2011 @ DzibrilNe zezaj...imaš tabelu u vlasničkom uputstvu...ne treba ti znanje jezika... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wrangler 0 Posted February 5, 2011 Ma ne treba njemu ni tabela, zagrijan auto bilo koji sve preko 850 obrtaja (ako je sve ispravno) je puno, valjda toliko znaš. Dzibril čovječe kao da si prvi put sjeo u auto (a možda i jesi ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
dzibril 0 Posted February 6, 2011 Eh, kad pre ovog auta imas iskustva sa rapsadnutim skodilakom na kojem si srecan sto uopste hoce da zavrti motor, onda ti 1000 obrtaja ne deluje mnogo, pogotovo sto se auto ne cuje, ne trese, ne napreze se... Sta ces, nisu svi rodjeni za volanom, neki su morali dosta da stede da bi kupili pristojan (relativno) auto... Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjan70 0 Posted March 2, 2011 mozda je vreme za ciscenje step motora?mozes mi reci kako se cisti step motor, imam lanciu thema i jako dize i spusta obrtaje, kad upalim, prvo zakuca na 1500 obrtaja samo par sekundi i onda padaju i podizu se a kad se malo zagreje onda radi kao da trokira Quote Share this post Link to post Share on other sites
gasha 0 Posted March 4, 2011 ^^^ kupi polovni nemoj se bakcati... Quote Share this post Link to post Share on other sites
pjaf 2 Posted March 16, 2011 Mozes i da restartujes step motor, tj da iskopcas kabl dok ti motor radi i ponovo prikljucis.Trebalo bi da radi normalno par dana, pa onda ispocetka ako te ne mrzi da se smaras.Polovi je oko 50 evrica.Ja sam to radio na ipsilonki dok nisam kupio novi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dzibril 0 Posted July 25, 2012 (edited) Pozdrav svima, nije me bilo neko vreme, ali kao i uvek nužda naterala. Elem, pre neko vreme krene auto da zeza (pisao ranije o tome u jednom postu ovde), zakucava obrtaje na nulu i gasi motor ako se pritisne kvačilo dok je klima uključena, naročito kod smanjivanja brzine i obrtaja (na primer kod usporavanja pred semafor). Odem kod majstora, kaže step motor, promeni. Kako nam je dobro poznato da to u jednom ovlašćenom beogradskom servisu košta 40-tak hilljada, odem ja kod momka koji prodaje polovne delove, uzmem polovni step motor i instaliramo. I prvih nekoliko dana milina. Obrtaji u redu, oko 900 u leru, klima radi kao zmaj, ne gasi se, što morate priznati deluje kao da smo našli uzrok problema.Hat međutim, od pre neki dan počinje novo ludovanje. Naime, sada kada je klima isključena i motor na leru obrtaji stoje na oko 1400, a neretko i nakratko zakuca na 2000, pa počne postepeno da spušta dok ne stigne na 1200-1300 i tu stoji. Kad dostigne radnu temperaturu ponekad krene sam od sebe da turira između 1400 i 1600 obrtaja i tako radi par sekundi pa spusti opet na 1200 i drži. Kad se kreće i vozi nema problema, sve dok opet ne stanem na sledeći semafor recimo i stavim u ler i onda opet vrteška kreće ispočetka, ili turira sam od sebe ili drži na 1200 rpm i motor je generalno nemiran. E sad, začkoljica leži u činjenici da ako uključim klimu, auto radi kao san. Nema turiranja, obrtaji na 900 u leru, kreni stani sve normalno, ma kao da je juče iz fabrike izašao. E sad meni više ništa nije jasno, pa rekoh da potražim pomoć ovde među vama, možda neko ima ideju, sem one promeni step motor opet, pošto mislim da to sad nije problem, ako sa upaljenom klimom radi fenomenalno.Any ideas? Edited July 25, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3442 Posted July 25, 2012 Prilagodjavanje..... Dijagnostika.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dzibril 0 Posted July 25, 2012 Ajde ako nije previše kriptično, malo više od dve reči? Hoćeš da kažeš da se novi (polovni) step motor prilagođava kolima i da radi neku vrstu dijagnostike sistema? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3442 Posted July 25, 2012 Pa nije ! Ima na forumu dosta receno na ovu temu. Mora se izvrsiti dijagnosticko prilagodjavanje. Znam da je tako za ovaj moj auto a cini mi se da i taj slicno radi. Morao bi se ovde ukljuciti neko ko se malo vise "zezao" sa tim kod Lancie. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dzibril 0 Posted July 28, 2012 Ok, sad mi jasnije. Znaci u servis na prilagodjavanje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dzibril 0 Posted September 7, 2012 Mali update. Resio se problem sa nekontrolisanim turiranjem na leru. Pre neki dan skinuo klemu sa akumulatora da proverim nesto oko upaljaca u kabini i nakon sto sam vratio klemu nema vise turiranja. I tako vec nekoliko dana. Hmm... Ne znam sta se resetovalo, ali da kucnem u drvo za sada radi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dzibril 0 Posted September 10, 2012 Kao da sam ga ukleo... Od nedelje opet isto... Bio danas u servisu, kod Tome i Mikija i nista, kad ga resetuju na kompjuteru on opet ucita neka idiotska podesavanja i opet obara obrtaje kad se upali klima Da covek ne poveruje. Niko nema pojma zasto i kako...Ajmo pomoc, ako je ikako moguce... IMA LI NEKO IDEJU!!? Quote Share this post Link to post Share on other sites