Jump to content
FAS Goran
notalk

Provera stanja motora? / Ispitivanje karika? / stanje dizni

Recommended Posts

Ok to mi je jasno da meri na hladan motor ali i ako je ugrejan sme da bude duplo vise?.ulje mi ne trosi i lepo ide.zato pitam jer nije bas jeftino da majstor otvori motor.kad sam pitao onda mi reko neku 250 eura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do 12 bara je vrednost za hladan motor. Da li si negde, nekada čuo koja vrednost treba da bude kada se meri na toplom motoru, pa da ti bude čudno zbog čega je sada skoro duplo? Izmeri na hladan motor, kako se i meri, pa ćeš približno znati stanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav.. Veceras sam odvrnuo cep na svom stilu 1.9 JTD  59KW, i malo mi prska ulje u sitnim kapljicama,cep ne moze stajati na otvoru bez da ga zavrsnes jer je jaka kompresija, pa me zanima da lije to normanlo da prska malo ulje kad se odvrne cep,bregasta je odmah ispod cepa i vidi se kako se okrece ? Unapred hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normalno je da prska pa cak i da te isprska. Pregledaj jaknu ako nisi :D

Tu je kako si rekao breg od bregaste pa mora da baca ulje, nema zastitu nilakvu. Jel ti trosi ulje motor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo sam na jakni primetio i to zuta jakna tako da ne mozes da ne primetis :D Ne trosi presao sam vec 8000 jos uvek su mi pune sve crtice kad dam kontakt,a i kontrolisem redovno merac. HVALA na odgovoru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako nema zastitni lim preko bregaste normalno je da prska... Pa vrti se zaboga... Operes ruke i onako neobrisane ih otreses... Jel prska? Prska

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po mom misljenju je to normalno, cak i dobro, jer je to znak da motor ima dobar pritisak ulja. E sad sto cep nece da stoji, to bas i nije dobro jer je to prvi znak pocetka produvavanja. Kad je kompresija dobra gasovi ne silaze u karter nego izlaze napolje u vidu sagorelih izduvnih gasova i oslobodjenih konjskih snaga, A moze biti jos jedna stvar, svaki motor ima sistem za recirkulaciju nesagorelih gasova i uljnih para, a taj sistem ima metalni filter koji hoce da blago zapusi(samo se skine, opere benzinom i vrati) i u tom slucaju nema gde  nego podize cep, Ne znam gde se na Stilu nalazi taj filter. Imao sam takav slucaj na mom Audiju odmah posle generalne i skinem poklopac glave, skinem filter,operem, vratim i super. Pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo kako skakuće čep na 1.2 16v na radnoj temp. Čuje se kao dizel jer radi na plin. Na benzinu je nešto tiši. Inače, ulje ne troši, ali me zabrinula bela emulzija (majonez) na čepu. Ne meša ulje i vodu već je to posledica kratkih vožnji po minusu. Prva normalna vožnja(duža) i 'majonez'je nestao.

Uglavnom-prema ovakvom ponašanju čepa, nadam se da motor nije krenuo da otkazuje, jer nov polovni auto mi nije još u planu. :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A, Buco, tvoj Šprinter ima rafinisano švapsko krčkanje sarme!!!

Ma, ne brine me čekićanje, već duvkanje. Iteresuju me komentari na tu temu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sta da radim ulje mi ne pipa sipku od meraca? samo zamasti onaj krug iznad ona rebarca, a rebarca cista, a bilo mi negde do preko pola rebarca malo, kao da nema ulja? cuju se ventili ne mnogo ali cuju se, ali ne pali mi lampicu za ulje? znate i onaj problem kad sam pomesao 10W30, sa 10W40, i kad sam nekim majstorima to rekao kaze nema veze sad si dobio neko 10W60. ali ne pali mi lampicu a ne pipa sipku nigde ne pusta ni kap ne dimi ne prska, dim normalan, jes da izbacuje vodu iz auspuha kazu kondezacija, majstor pregledao kaze ne trosi ulje gde je ondaa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa vidi, ako si imao ulja u motoru, a trenutno ga nema, ili curi negde sto ti demantujes ili trosi :D ili ti neko krade ulje preko noci :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

a ne daje nikakve simptome da trosi

Skini ti lepo karter i ocisti sito uljne pumpe, posle toga prati i sipaj 10w40.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...