MS PK 7732 Posted July 10, 2015 Ma bre jel "duva" ( izlazi dim) ili kazes duva sto si osetio vazduh? Koliko vidim, potrosnju ulja skoro da nemas ni na sintetici tako da mislim da si se zeznuo Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan_gt 0 Posted July 10, 2015 (edited) Ma duva vazduh to mi ono cudno, nema dima ni na meracu ni na cepu i ne prska ulje. Kod mondea mi ne duva vazduha zere, kao i da je ugasen auto a na puntu se oseca..Nekad je i loše kad auto malo pređe za puno godina, tj ako dugo stoji.Nasao sam i osinjak na A stubu kad otvoris suvozacka vrata, e to placevi ne mogu da laziraju il je to nova taze finta Edited July 10, 2015 by milan_gt Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 10, 2015 Mora da bude promaja, klipovi se kreću u donjem delu bloka, nešto od kompresije i sagorevanja prođe pored karika. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted July 10, 2015 Samo da ne baca cumshot kao na mojoj ex raspaloj Felaciji 1.9D Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted July 10, 2015 Pazi, mrtav je kad pocne da duva i trosi ulje. A kad pocne da izbacuje ulje na sipci ili iber-u onda je, nemam rac, mnogo mrtav Ili su popucale karike, ili klip, ili ni nema karika uopste pa druka kompresiju u karter direktno Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted July 10, 2015 (edited) Pa kod mene je prskao kao Rocco Sifredi u mladosti, od pojasa pa preko glave. I što je najsmešnije, auto je mogao da upali na -10C bez problema, i išao je normalno, ali je trošio 1l ulja na 1000km. Prodao sam ga u takvom stanju jednom momku,on je posle ponovo radio generalnu. Edited July 10, 2015 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 10, 2015 Pa bolje generalne nego dizne i pumpe na Renou. Marko imam za tebe nešto https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/68981-renault-talisman/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted July 10, 2015 Pa sta ako duva?Mislim ako je samo to problem....To je tehnika provere motora iz proslog veka Baš tako. Što meni reče jedan genije - "Pa tebi i ulje baca na čepu" Da sam tog ludaka poslušao sada ne bih vozio Stila. A evo večeras gledam na 8000km od malog servisa ni milimetar na šipci ne fali. Ja koliko sam ukapirao samo su isparenja na šipci problem. Pritisak vazduha na čepu za dolivanje je valjda bila metoda samo na Jugu i kompaniji? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted July 10, 2015 Metode su iste i dan danas. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan_gt 0 Posted July 10, 2015 znaci sta je meni, mazajuce su uredu a kompresione nisu? nego ja blesav nisam to gledao kad je trebalo Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted July 10, 2015 Nađi nekog ko ima Z10/Punto classic sa približnom kilometražom, pa uporedi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted July 10, 2015 Nije mu nisza cim ne trosi ulje Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan_gt 0 Posted July 12, 2015 moram, fala vi Quote Share this post Link to post Share on other sites
johnny84 0 Posted August 21, 2015 Moj takav kad skinem cep za ulje malo dim izlazi pa nestane,ali se cuje neki zujanje i baca ulje.bas puno baca.moguce da je zbog bregaste?jer to vidim.ne dimi samo kad otvorim malo ali onaj zvuk.na meracu ne desi nista ne dimi ne baca.i u zadnjih vreme tesko pali kao 3 cilindar ali posle 5-10 secund radi normalno.ulje trosi malo.ali onaj zvuk kad odvrnem cep.neko zna sta je.?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
PuntoAbart 2 Posted August 21, 2015 Kada neku oblast ne poznajete nemojte molim vas pisati o njoj. A što se tiče provere motora postoji sasvim pouzdana metoda.Vazduh pod pritiskom ubacuje u cilindar i po padu pritiska se tačno zna u kakvom je stanju cilindar. Odnosno motor (cilindar,klip,krike) se kreće iz donje mrtve tačke u gornju i meri se pritisak.Ako cilindru nije dobar pritisak on prolazi pored karika (nema pritiska, nema motora,karika,hilzni,klipova).Naravno da motor morate rastaviti da vidite u čemu je problem. Može da bude samo do karika i itd. Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted August 21, 2015 Imam jedan ozbiljan problem, kada sam manjao ulje sipao sam elf 10w-40 ali sam uzeo 4 litra a u moj auto staje 4.2 litra.Kada sam bio kod jednog majstora video je da mi fali tih 200 ml i dolio preko max ovo ulje ...a ja to nisam primetio i posle oko 2000 km potrosio mi je skoro 1l ulja. Kad otvorim cep dok motor radi kulja bela para ali ne baci ni kap ulja sem kad se da malo gas radilica malo prsne nekoliko kapi a merac kad se izvadi isto kulja bela para ali znatno manje i ni tu ne izbaca ni mrvicu ulja. Na auspuh samo kad potopim gas i presaltam malko se pojavi PLAVI dim i odmah nestane. Evo slika rupe meraca i cepa za dosipanje ulja dok motor radi ovo pise na kutiji od ulja Sta je sve moglo da ode usled sipanja oko 400 ml ovog ulja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted August 21, 2015 Čekaj kako vidiš plavi dim kada šaltaš?Ako ga izbaci malo ne bi mogao da ga vidiš.Plavi dim znači da motor gori ulje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted August 21, 2015 Video jedan moj prijatelj kad se vozio iza mene. Malo baci plavi dim kad presaltam a od crnog ni traga cak i kad potopim gas nema crnog nego plavog dima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted August 21, 2015 Kako radilicu vidis?Mislis bregastu.Nisi trebao da mesas ulja. A pre zamene nije trosio ulje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted August 21, 2015 Al si ga potrebio bas u sintetiku Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted August 21, 2015 Kako radilicu vidis?Mislis bregastu.Nisi trebao da mesas ulja.A pre zamene nije trosio ulje?Pa to bregastu, pa majstor suntavi mesao, ja kad sam video sta sipao bilo vec kasno za bilo sta. Pre mesanja nije niti trosio niti izbijao plav dim!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted August 21, 2015 Ma sa onim hilznama mora da ti trosi, a tsj sto ti je dolio ulje napamet nije normala Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted August 21, 2015 Pre mesanja na 10 000 na koliko menjam ulje trosio je oko 800 ml a sad posle ovoga za 2000 potrosio 1 litar.Samo me brine da nije crkla turbina posto je ipak ovo ulje bas pregusto za moj motor, a nesto je sigurno za***alo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted August 21, 2015 Ja bih rekao da je nešto drugo problem.Ako je na 4l novog ulja on dodao 2dl bilo čega ne bi moglo da napravi problem za 2k kilometara toliko velik da strada motor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted August 21, 2015 Dolio je dosta preko max, oko 400 ml je dodao :realmad: Quote Share this post Link to post Share on other sites