Jump to content
FAS Goran
notalk

Provera stanja motora? / Ispitivanje karika? / stanje dizni

Recommended Posts

Ma bre jel "duva" ( izlazi dim) ili kazes duva sto si osetio vazduh? Koliko vidim, potrosnju ulja skoro da nemas ni na sintetici tako da mislim da si se zeznuo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma duva vazduh to mi ono cudno, nema dima ni na meracu ni na cepu i ne prska ulje. Kod mondea mi ne duva vazduha zere, kao i da je ugasen auto a na puntu se oseca..

Nekad je i loše kad auto malo pređe za puno godina, tj ako dugo stoji.

Nasao sam i osinjak na A stubu kad otvoris suvozacka vrata, e to placevi ne mogu da laziraju il je to nova taze finta :D Edited by milan_gt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mora da bude promaja, klipovi se kreću u donjem delu bloka, nešto od kompresije i sagorevanja prođe pored karika. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pazi, mrtav je kad pocne da duva i trosi ulje. A kad pocne da izbacuje ulje na sipci ili iber-u onda je, nemam rac, mnogo mrtav :D Ili su popucale karike, ili klip, ili ni nema karika uopste pa druka kompresiju u karter direktno :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa kod mene je prskao kao Rocco Sifredi u mladosti, od pojasa pa preko glave. I što je najsmešnije, auto je mogao da upali na -10C bez problema, i išao je normalno, ali je trošio 1l ulja na 1000km. Prodao sam ga u takvom stanju jednom momku,on je posle ponovo radio generalnu.

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa sta ako duva?Mislim ako je samo to problem....To je tehnika provere motora iz proslog veka :)

 

Baš tako. Što meni reče jedan genije - "Pa tebi i ulje baca na čepu" :wallbash:

 

Da sam tog ludaka poslušao sada ne bih vozio Stila. A evo večeras gledam na 8000km od malog servisa ni milimetar na šipci ne fali.

 

Ja koliko sam ukapirao samo su isparenja na šipci problem. Pritisak vazduha na čepu za dolivanje je valjda bila metoda samo na Jugu i kompaniji?

Share this post


Link to post
Share on other sites

znaci sta je meni, mazajuce su uredu a kompresione nisu? :) nego ja blesav nisam to gledao kad je trebalo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj takav kad skinem cep za ulje malo dim izlazi pa nestane,ali se cuje neki zujanje i baca ulje.bas puno baca.moguce da je zbog bregaste?jer to vidim.ne dimi samo kad otvorim malo ali onaj zvuk.na meracu ne desi nista ne dimi ne baca.i u zadnjih vreme tesko pali kao 3 cilindar ali posle 5-10 secund radi normalno.ulje trosi malo.ali onaj zvuk kad odvrnem cep.neko zna sta je.??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada neku oblast ne poznajete nemojte molim vas pisati o njoj. A što se tiče provere motora postoji sasvim pouzdana metoda.Vazduh pod pritiskom ubacuje u cilindar i po padu pritiska se tačno zna u kakvom je stanju cilindar. Odnosno motor (cilindar,klip,krike) se kreće iz donje mrtve tačke u gornju i meri se pritisak.Ako cilindru nije dobar pritisak on prolazi pored karika (nema pritiska, nema motora,karika,hilzni,klipova).Naravno da motor morate rastaviti da vidite u čemu je problem. Može da bude samo do karika i itd.

 

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam jedan ozbiljan problem, kada sam manjao ulje sipao sam elf 10w-40 ali sam uzeo 4 litra a u moj auto staje 4.2 litra.

Kada sam bio kod jednog majstora video je da mi fali tih 200 ml i dolio preko max ovo ulje

 

IMG_20150821_191840.jpg

 

...a ja to nisam primetio i posle oko 2000 km potrosio mi je skoro 1l ulja. Kad otvorim cep dok motor radi kulja bela para ali ne baci ni kap ulja sem kad se da malo gas radilica malo prsne nekoliko kapi a merac kad se izvadi isto kulja bela para ali znatno manje i ni tu ne izbaca ni mrvicu ulja. Na auspuh samo kad potopim gas i presaltam malko se pojavi PLAVI dim i odmah nestane. Evo slika rupe meraca i cepa za dosipanje ulja dok motor radi

 

IMG_20150821_171429.jpg  IMG_20150821_171327.jpg

 

ovo pise na kutiji od ulja

 

IMG_20150821_191926.jpg

 

Sta je sve moglo da ode usled sipanja oko 400 ml ovog ulja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čekaj kako vidiš plavi dim kada šaltaš?

Ako ga izbaci malo ne bi mogao da ga vidiš.

Plavi dim znači da motor gori ulje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Video jedan moj prijatelj kad se vozio iza mene. Malo baci plavi dim kad presaltam a od crnog ni traga cak i kad potopim gas nema crnog nego plavog dima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako radilicu vidis?

Mislis bregastu.

Nisi trebao da mesas ulja.

A pre zamene nije trosio ulje?

Pa to bregastu, pa majstor suntavi mesao, ja kad sam video sta sipao bilo vec kasno za bilo sta. Pre mesanja nije niti trosio niti izbijao plav dim!!!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre mesanja na 10 000 na koliko menjam ulje trosio je oko 800 ml a sad posle ovoga za 2000 potrosio 1 litar.


Samo me brine da nije crkla turbina posto je ipak ovo ulje bas pregusto za moj motor, a  nesto je sigurno za***alo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih rekao da je nešto drugo problem.

Ako je na 4l novog ulja on dodao 2dl bilo čega ne bi moglo da napravi problem za 2k kilometara toliko velik da strada motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...