Mc Shok 0 Posted January 31, 2016 Evo kako radi moj stilo 1.9 JTD od 59 kw Sasvim sam zadovoljan autom i kupio sam ga pre godinu dana tacno i jedino sto sam promenio na njemu je bila remenica alternatora i diskovi prednji,auto vuce kao blesav jedino mi se cuje u kabini kao da huci ventilacija ali cuje se i kada je ugasena. medjutim to mi ne stvara problem jer se jako malo cuje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja1 0 Posted February 1, 2016 kad skidam karter je l ima dihtung, ili silikon? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kaniđa 1 Posted February 1, 2016 Zavisi dal je skidan pre toga,ako jeste onda u 90% slučajeva očekuj diht masu,još ako je neki naš majstor skidao onda je očekuj mnogo.Ako nije skidano onda ima dihtung. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja1 0 Posted February 1, 2016 kad se skine je l se menja dihtung ili se vraca stari? posto ako se menja tesko da cu ovde da nadjem odgovarajuc, a stavljanje vatrostalnog silikona ne znam kako to uspeva? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted February 1, 2016 Ako ima dihtung stavlja se novi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 720 Posted February 1, 2016 Evo kako radi moj stilo 1.9 JTD od 59 kw Sasvim sam zadovoljan autom i kupio sam ga pre godinu dana tacno i jedino sto sam promenio na njemu je bila remenica alternatora i diskovi prednji,auto vuce kao blesav jedino mi se cuje u kabini kao da huci ventilacija ali cuje se i kada je ugasena. medjutim to mi ne stvara problem jer se jako malo cuje. To ti se verovatno tabla cuje.Svojevremeno sam imao Stila i imao je isti "huk" kao i tvoj, takav je dosao kod mene, takav je otisao od mene, nikakvih problema nisam imao oko toga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mc Shok 0 Posted February 1, 2016 (edited) Pa recimo kad upalim klimu taj HUK se pojava,kad je ugasim smanji se ali i dalje huci. Nemam ni ja nekih problema samo me iritira ponekad jer se nekad jace cuje nekad manje,kao da je upaljena ventilacija ali nije Edited February 1, 2016 by Woodoo Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted February 2, 2016 Zaglavljena klapna za recirkulaciju vazduha. Vazduh preko poluotvorene klapne zviždi. Meni liči na to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja1 0 Posted February 2, 2016 pa je l stavljala fabrika na njima, dihtung posto Mislim da nije otvaran ovaj? primerak ukoliko ne nadjem dihtung sta ga moze zameniti? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kaniđa 1 Posted February 2, 2016 (edited) Stavlja fabrika dihtung,ako ga ne nađeš odna diht masa.Stari dihtung se ne vraća jer ima da se raspadne još pri skidanju tako da kad se jednom skine više nije ni za šta.Kad skineš karter blago očisti ako ima nekih nečistoća tamo gde naleže dihtung i stavi novi ili diht masu.Nikako nemoj na silu da grebeš i stružeš jer je dovoljno i 0,001mm da se iskrivi i puštaće ti ulje.Dakle blago najbolje žiletom očisti i stavi dihtung ili diht masu. Edited February 2, 2016 by Kaniđa Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted February 2, 2016 Nema dihtung kartera na JTD. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja1 0 Posted February 2, 2016 hvala na instrukcijama javljam kad udarim Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kaniđa 1 Posted February 3, 2016 Nema dihtung kartera na JTD.Kako onda ja kupovao za Iveca? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted February 3, 2016 Na 1.9jtd nema dihtung, tako meni rekose. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kaniđa 1 Posted February 3, 2016 Jedino ako nije enšto integrisano u karteru,ne može meta na metal da nalegne tako da bude nepropusno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted February 3, 2016 Diht masa se stavlja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja1 0 Posted February 6, 2016 a kad vracam karter posle? je l treba moment kljuc ili ne? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted February 6, 2016 Ne. Stezes normalno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja1 0 Posted February 7, 2016 vazi hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kaniđa 1 Posted February 7, 2016 a kad vracam karter posle? je l treba moment kljuc ili ne?Samo stezi unakrsno i iz dva puta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja1 0 Posted February 12, 2016 danas sam dopunio 1l ulja i dalje ne pipa sipku wtf? o.O 10.000 ako sam preso od kad mi bilo ulje malo preko pola, a sad ni da pipne ne razumem a nikakvi znaci curenja ili trosenja Quote Share this post Link to post Share on other sites
SkyBlu 3 Posted February 13, 2016 bice da ti ulje nekako nestaje, dal trosi, curi, ne znam. znaci koliko sam ja razumeo, tebi je otislo oko 1,5 litre ulja na 10000km, ako ne i vise Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja1 0 Posted February 13, 2016 sad cekam malo lepse vreme da zamenim ulje i pratim situaciju Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja1 0 Posted June 27, 2016 (edited) pozz svima auto (Bravo 1.6 16v) mi trosi ulje bio sam ga vozio na nesto manje od 2L pa sam mu dosuo jos oko 1.8L i bilo je ok nakon samo par nedelja on opet ne pipa sipku, e sad kako da se provere karike da l su dobre je l postoji nacin? a gumice ventila cu zameniti samo za karike me zanima? Edited June 27, 2016 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted June 27, 2016 Merenjem kompresije mada i to ne mora 100% da znaci bas 1 Goran Zemun reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites