Jump to content
FAS Goran
notalk

Provera stanja motora? / Ispitivanje karika? / stanje dizni

Recommended Posts

Svejedno kako meri hladan ili vruc.moja misljenje da nikako ne sme da bude skoro duplo vise.ako dobro znam za ovaj motor dosta samo 10.5 ali kode mene 19. i nije dizel

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Kada neku oblast ne poznajete nemojte molim vas pisati o njoj. A što se tiče provere motora postoji sasvim pouzdana metoda.Vazduh pod pritiskom ubacuje u cilindar i po padu pritiska se tačno zna u kakvom je stanju cilindar. Odnosno motor (cilindar,klip,krike) se kreće iz donje mrtve tačke u gornju i meri se pritisak.Ako cilindru nije dobar pritisak on prolazi pored karika (nema pritiska, nema motora,karika,hilzni,klipova).Naravno da motor morate rastaviti da vidite u čemu je problem. Može da bude samo do karika i itd.

 

Pozdrav

 

Kako misliš da svu tu skalameriju vucaraš po autoplacevima ? I baš će neko da ti dozvoli da mu rasturaš pola motora . 

 

Da je skalemerija nije .A ako nešto neznaš bar bi trebalo da pitaš. To je isto kada bih ja tebi pričao kako da radiš tvoj posao. Bez ljutnje molim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I , onda lepo pitam.sta ima ako pritisak u cilindru duplo vise nego treba,kod benzinca??hvala za objasnjenje.pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sta ako manometar sa kojim ste merili kompresiju nije dobar, pa pokazuje neke leve vredosti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam izgleda resio problem enormne potrosnje ulja :laughing: ocistio sam onu kuticu takozvani cash can koji odvaja ulje od uljnih isparenja, bio zagaravio daleko bilo. I crevo iberlaufa bilo 97% zacepljeno i verovatno stvaralo podpritisak i izbacivalo ulje. Evo slike radova.

 

Pre ciscenja:

 

IMG_20150829_173924.jpg  IMG_20150829_173938.jpg

 

Posle ciscenja:

 

IMG_20150829_183919.jpg  IMG_20150829_183932.jpg

 

Sad gore gde je na kuciste filtera ubaceno crevo nema uopste masnoce i ulja i vise mi uopste ne dimi auto samo kad potopim gas naglo zapisti tturbina i izbije malo sivog dima i to je to videcemo za neku nedelju d li ce da trosi :guitar: :guitar: :guitar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije podpritisak već pritisak. Čudi me da nije probio neki semering.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije semering al zato jeste dihtung kartera i pre ciscenja kapalo tu ulje dosta dok radi a sad ne kaplje mnogo samo po malo bilo da motor radi ili ne radi ali i to cu da zamenim uskoro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@coa565

Da li ti i dalje dimi na meraču?

Super ako je ovo bio problem.

Inače, gde se nalazi to čudo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@coa565

Da li ti i dalje dimi na meraču?

Super ako je ovo bio problem.

Inače, gde se nalazi to čudo?

Sad mi ne dimi ni na meracu ni na cepu za ulje, inace desavalo mi se i da mi u voznji izbije bela dimna zavesa iz auspuha i izbije merac za ulje. Zamisli ti taj pritisak kad puko dihtung kartera :thumbdown:

To cudo se nalazi na bloku motora ili na poklopcu ventila i odvaja ulje od isparenja ali kad zacepi napravi sr**e po motoru ako se ne intervenise na vreme.

@MS PK:ovo govno cu od sad da cistim bar jednom godisnje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ti je ovo crevo sto sam zaokruzio, kod tebe je na poklopcu ventila samo prati to crevo i mora da ide u jednu kuticu iz koje ide dalje na usis. A ipak mozda na jtd to crevo ide direktno u usis ne znam kako je to reseno na tom motoru meni je na bloku motora usrafljena ta kutica, moras da ga pratis crevo i proveris!

 

3fe863d36dd8bd0a062dc9ca4937e9c2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marko imaš dva oduška na poklopcu glave.


Kod njega je pretpostavljam ovako rešeno 

 

cxcv130509.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na fotkama.

Baš ću i ja da pogledam u kakvom stanju je sve to.

Znam da taj separator pravi probleme na drugim dizelima a evo za JTD prvi put čujem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sada sam gledao, meni ovo crevo ide na ono rebrasto gde je levo MAF a desno turbina.

Ispod toga odlazi neko crevo na stranu ispod kućišta filtera vazduha.

Ne znam gde tu kutijicu da tražim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnogo ima da pišem. Više volim da pričam.

 

Što, samo utorkom? Sve to može da se napiše u dve do tri rečenice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I , onda lepo pitam.sta ima ako pritisak u cilindru duplo vise nego treba,kod benzinca??hvala za objasnjenje.pozdrav

 

i jos nisam dobio pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ili su propale uljne karike pa ulje dodatno dihtuje na kompresionim karikama + ugrejan motor...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...