MS PK 7728 Posted August 24, 2015 Meri na hladan pa uporedi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted August 24, 2015 ako kupujes auto meris na vruc motor... Quote Share this post Link to post Share on other sites
johnny84 0 Posted August 24, 2015 Svejedno kako meri hladan ili vruc.moja misljenje da nikako ne sme da bude skoro duplo vise.ako dobro znam za ovaj motor dosta samo 10.5 ali kode mene 19. i nije dizel Quote Share this post Link to post Share on other sites
PuntoAbart 2 Posted August 25, 2015 Kada neku oblast ne poznajete nemojte molim vas pisati o njoj. A što se tiče provere motora postoji sasvim pouzdana metoda.Vazduh pod pritiskom ubacuje u cilindar i po padu pritiska se tačno zna u kakvom je stanju cilindar. Odnosno motor (cilindar,klip,krike) se kreće iz donje mrtve tačke u gornju i meri se pritisak.Ako cilindru nije dobar pritisak on prolazi pored karika (nema pritiska, nema motora,karika,hilzni,klipova).Naravno da motor morate rastaviti da vidite u čemu je problem. Može da bude samo do karika i itd. Pozdrav Kako misliš da svu tu skalameriju vucaraš po autoplacevima ? I baš će neko da ti dozvoli da mu rasturaš pola motora . Da je skalemerija nije .A ako nešto neznaš bar bi trebalo da pitaš. To je isto kada bih ja tebi pričao kako da radiš tvoj posao. Bez ljutnje molim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted August 25, 2015 Ajde kad već znaš objasni ceo postupak ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
johnny84 0 Posted August 25, 2015 I , onda lepo pitam.sta ima ako pritisak u cilindru duplo vise nego treba,kod benzinca??hvala za objasnjenje.pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 718 Posted August 25, 2015 A sta ako manometar sa kojim ste merili kompresiju nije dobar, pa pokazuje neke leve vredosti? Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted September 1, 2015 Ja sam izgleda resio problem enormne potrosnje ulja ocistio sam onu kuticu takozvani cash can koji odvaja ulje od uljnih isparenja, bio zagaravio daleko bilo. I crevo iberlaufa bilo 97% zacepljeno i verovatno stvaralo podpritisak i izbacivalo ulje. Evo slike radova. Pre ciscenja: Posle ciscenja: Sad gore gde je na kuciste filtera ubaceno crevo nema uopste masnoce i ulja i vise mi uopste ne dimi auto samo kad potopim gas naglo zapisti tturbina i izbije malo sivog dima i to je to videcemo za neku nedelju d li ce da trosi :guitar: Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 1, 2015 Nije podpritisak već pritisak. Čudi me da nije probio neki semering. Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted September 1, 2015 Nije semering al zato jeste dihtung kartera i pre ciscenja kapalo tu ulje dosta dok radi a sad ne kaplje mnogo samo po malo bilo da motor radi ili ne radi ali i to cu da zamenim uskoro. Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted September 1, 2015 @coa565Da li ti i dalje dimi na meraču?Super ako je ovo bio problem.Inače, gde se nalazi to čudo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted September 1, 2015 Dobro si prosao. Tako moze da se sj.motor nacisto Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted September 1, 2015 @coa565Da li ti i dalje dimi na meraču?Super ako je ovo bio problem.Inače, gde se nalazi to čudo?Sad mi ne dimi ni na meracu ni na cepu za ulje, inace desavalo mi se i da mi u voznji izbije bela dimna zavesa iz auspuha i izbije merac za ulje. Zamisli ti taj pritisak kad puko dihtung kartera To cudo se nalazi na bloku motora ili na poklopcu ventila i odvaja ulje od isparenja ali kad zacepi napravi sr**e po motoru ako se ne intervenise na vreme.@MS PK:ovo govno cu od sad da cistim bar jednom godisnje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted September 1, 2015 Gde se nalazi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 718 Posted September 1, 2015 Dal JTD to uopste ima? Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted September 1, 2015 To ti je ovo crevo sto sam zaokruzio, kod tebe je na poklopcu ventila samo prati to crevo i mora da ide u jednu kuticu iz koje ide dalje na usis. A ipak mozda na jtd to crevo ide direktno u usis ne znam kako je to reseno na tom motoru meni je na bloku motora usrafljena ta kutica, moras da ga pratis crevo i proveris! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted September 1, 2015 Skidao sam to crevo pre 10dana, oprao ga, pravo ide na crevo za vazduh, ali ima plasicni deo na ulasku u crevo. Sutra cu da probam da skinem i ocisim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 1, 2015 Marko imaš dva oduška na poklopcu glave.Kod njega je pretpostavljam ovako rešeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted September 2, 2015 Hvala na fotkama.Baš ću i ja da pogledam u kakvom stanju je sve to.Znam da taj separator pravi probleme na drugim dizelima a evo za JTD prvi put čujem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
PuntoAbart 2 Posted September 2, 2015 Ajde kad već znaš objasni ceo postupak ? Mnogo ima da pišem. Više volim da pričam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted September 2, 2015 Sada sam gledao, meni ovo crevo ide na ono rebrasto gde je levo MAF a desno turbina.Ispod toga odlazi neko crevo na stranu ispod kućišta filtera vazduha.Ne znam gde tu kutijicu da tražim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 2, 2015 Mnogo ima da pišem. Više volim da pričam. Što, samo utorkom? Sve to može da se napiše u dve do tri rečenice. Quote Share this post Link to post Share on other sites
johnny84 0 Posted September 4, 2015 I , onda lepo pitam.sta ima ako pritisak u cilindru duplo vise nego treba,kod benzinca??hvala za objasnjenje.pozdrav i jos nisam dobio pomoc Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted September 4, 2015 (edited) Rekosmo ti da meris na hladan motor Edited September 4, 2015 by MS PK Quote Share this post Link to post Share on other sites
maxi13 0 Posted September 4, 2015 Ili su propale uljne karike pa ulje dodatno dihtuje na kompresionim karikama + ugrejan motor... Quote Share this post Link to post Share on other sites