Jump to content
FAS Goran
notalk

Provera stanja motora? / Ispitivanje karika? / stanje dizni

Recommended Posts

Kada neku oblast ne poznajete nemojte molim vas pisati o njoj. A što se tiče provere motora postoji sasvim pouzdana metoda.Vazduh pod pritiskom ubacuje u cilindar i po padu pritiska se tačno zna u kakvom je stanju cilindar. Odnosno motor (cilindar,klip,krike) se kreće iz donje mrtve tačke u gornju i meri se pritisak.Ako cilindru nije dobar pritisak on prolazi pored karika (nema pritiska, nema motora,karika,hilzni,klipova).Naravno da motor morate rastaviti da vidite u čemu je problem. Može da bude samo do karika i itd.

 

Pozdrav

 

Kako misliš da svu tu skalameriju vucaraš po autoplacevima ? I baš će neko da ti dozvoli da mu rasturaš pola motora . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada neku oblast ne poznajete nemojte molim vas pisati o njoj. A što se tiče provere motora postoji sasvim pouzdana metoda.Vazduh pod pritiskom ubacuje u cilindar i po padu pritiska se tačno zna u kakvom je stanju cilindar. Odnosno motor (cilindar,klip,krike) se kreće iz donje mrtve tačke u gornju i meri se pritisak.Ako cilindru nije dobar pritisak on prolazi pored karika (nema pritiska, nema motora,karika,hilzni,klipova).Naravno da motor morate rastaviti da vidite u čemu je problem. Može da bude samo do karika i itd.

Pozdrav

Kako misliš da svu tu skalameriju vucaraš po autoplacevima ? I baš će neko da ti dozvoli da mu rasturaš pola motora .

Na lepe oci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I na iberlauf poco da mi slini, jedan prijatelj mi rece da dok je vozio stari mercedes otislo mu nesto u pecurci iberlaufa i bacao na iberlauf dosta ulja i trosio a kada je zamenio to u pecurci nije mu uopste trosio. Da li to ima i na mom puntu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne, ima filter u crevu za iberlauf. Ne znam tacno gde je na tom motoru

Edited by MS PK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidi molim te ako saznas gde se nalazi javi mi posto mi izbacuje ulje na iberu a dobra mu kompresija. U crevu nije sigurno posto sam ga skidao da vidim da nije zapuseno i nema u njemu nista. Dole na bloku motora ima jedno crevo koje je kratko i ide iz bloka motora u neku kutiju koja je usrafljena u blok motora i iz nje ide crevo u kuciste filtera. Kako mi je majstor rekao i da je kompresija upola manja od moje nebi smeo tu da pusta ulje samo paru i pricao mi je o nekom cash canu koji je fabricki ugradjen u moj motor da je otkazao svoju funkciju pa pusta ulje ali nije imao vremena da pogleda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam da je pre sipanja ovog ulja i pre mog problema kompresija bila preko 20, da napomenem da od kad su pocela ova hladnija vremena auto mi pali bukvalno na pola kljuca i to palim cim se ugasi lampica. Cim pre moram da proverim kompresiju ponovo jer me brine da je poceo da duva cim suntavi majstor sipao preko max ovo ulje motul.

Kako da skinem kutiju tu da proverim dal je uredu posto je tesko pristupacna moraju i cevi od dizni da se skinu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ne znam. Moras sam da vidis :)

Sta se cimas vise toliko oko tog ulja? Ispusti ga i sipi drugo

Majstor ti je lik stvarno, bez tvog znanja rknuo ulje u motor i to aj da je bilo koje nego specijalno pa nema kud :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ispustio bih ja ali samo sam prosao 2000 km.

Bas trkacko ulje i to ful sintetiku najgusce moglo turbinu da unisti ako vec nije?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta pečurka sigurno služi da ulje iz kartera pri kočenju ili na usponima (zavisi gde je) ne pobegne u usis.


Rizikuješ zbog par litara ulja + filter za ulje ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Majstor krlja ulje koje dohvati sa police (ili poda) a kad treba da pogleda sta je us.o nema vremena :o

Edited by bglion

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ta pečurka sigurno služi da ulje iz kartera pri kočenju ili na usponima (zavisi gde je) ne pobegne u usis.


Rizikuješ zbog par litara ulja + filter za ulje ?

 

Meni na leru ne izlazi ulje iz ibera samo kad motor opteretim na nekom usponu ili pri kocenju dok je u brzini sto po meni nije uredu ta kutica sto je pricvrscena za blok motora.

Znaci promena ulja+filtera i provera kompresije (kod drugog majstora) i sta jos treba?

 

Majstor krlja ulje koje dohvati sa police (ili poda) a kad treba da pogleda sta je us.o nema vremena :o

I to bas sintetiku potrebi!!! :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Videcemo u ponedeljak.

Taman sam sredio ceo trap, zamenio sva cetri grejaca i ulje i taman reko malo limariju da mu sredim i da ga ispoliram i izvoskiram i sad ovo, punto ce finansiski da me zakopa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo gledaj šta ko radi oko kola. Moj savet i praksa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam bio kod majstora da promeni svecice,ako vec izvadi onda merimo kompresije.

Od prvog krenem 19, 19, 17, 19?? Nemoguce. ovlasceni servis i dobari i siguran. onda sta. nije dizel benzinas?? 1.2 neko vec imao takav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne znam? Moguce.ali stignem do majstora onda je vec toplo.majstor je rekao da kod ovih motora( 1.2) jako je mali prostor za gorenje( kompresija) i posle 10-15 godine treba da se ocisti jer smanji prostor sa nekim materijalom koji tamo ostaju.ne znam sta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...