genca 2 Posted January 26, 2011 Ljudi sa ovim minusom skocila mi potrosnja na bordu(avrg.consumination)22l.Sipao sam i ovaj euro bmb kao kvalitetniji i isto.Da napomenem,voznja dnevno mi je kuca poso,poso_kuca oko 2km u jednom pravcu,ali da potrosi 8l na 50 km CUDNO BRE! Help! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 26, 2011 ...(avrg.consumination)22l...ali da potrosi 8l na 50 km CUDNO BRE!Pa, koliko troši...22 litre na 100 kilometara, ili 16 na 100 kilometara? I na mom je skočila potrošnja tokom zime (kao i ranije) i sada je na 11.3 litre na 100 pređenih kilometara. Ali, nemam tako kratke vožnje u kojima motor ni ne stigne da se zagreje. Motor koji nije na radnoj temperaturi troši i do 30% više u odnosu na motor koji je na radnoj temperaturi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
genca 2 Posted January 27, 2011 Da obrazlozim.Sipam za 1000din i predjem 50km.To sam hteo reci za 8l. Ali danas pustio sam da se malo zagreje i potrosnja na bordu je pala na 10.3Ljudi ne vozite hladan auto na velikom minusu dok ga ne ugrejete malo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stef 0 Posted January 28, 2011 Druze, za 2 km nema sanse da se zagreje auto i zato toliko srce. Jos ako imas `tesku nogu` to ti je to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
migun 1 Posted January 28, 2011 A postoji i mogućnost da ti je termostat vrisnuo i da ne zatvara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
genca 2 Posted February 2, 2011 Termostat dobar,provereno.Ovde kod nas temperature su ujutro kad podjem na posao oko-12,pa mi je to to,pa jos na 2 km.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
serbskiratnik 0 Posted February 3, 2011 Da obrazlozim.Sipam za 1000din i predjem 50km.To sam hteo reci za 8l. Ali danas pustio sam da se malo zagreje i potrosnja na bordu je pala na 10.3Ljudi ne vozite hladan auto na velikom minusu dok ga ne ugrejete malo.Ja imam malo težu nogu i kao takvu prosek mi je 10-10.5l. zimi može da bude malo veća porsečna ali nikako 5 litara. TO je već da se zapitaš. Ali svejedno ako auto pališ za 2 km do posla to ti nije dobro. Nijedan auto a pogotovo noviji ne voli vožnje na tako kratkim relacijama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jole999 0 Posted October 21, 2011 (edited) Pozdrav drugari...Nisam baš neki poznavalac automobila (u serviserskom smislu), ali pokušaću da objasnim najbolje što mogu...Kupio sam Stila 1.6 16v pre nekih mesec i po dana u jako dobrom stanju, 2004 god. 100000km...Uradio sam sve što je majstor rekao da je bilo potrebno, tako da je sada - bez ulaganja, bez greške na kompu...Dakle - čišćenje dizni, zamena svećica, donjeg nosača motora, stabilizatora prednjeg levog točka, da ne dužim...Ugradio sam plin - tačnije prebacio iz mog Bravo-a 1.6 16v koji je trošio oko 11 l po gradu...Što se tiče famoznog leptira gasa - doveden je u najbolje moguće stanje...Znači varira +/- 50 obrtaja i to je to...Auto se ugasi jedino kad "lizem" gas na 1100-1200 obrtaja, posle toga počne da pada na 500 i onda varira od 500-1000 dok se ne ugasi (nekad se ne ugasi)...Nego da pređem na stvar - kad sam ga kupio - prosečna potrošnja je bila 9,5 litara (prema board-u, uglavnom gradska vožnja)...Sada board pokazuje 13 l (ista vožnja, dakle 80% grad, 20% otvoreno)...Izračunao sam da u tom režimu troši 12,5 l plina (benzin nisam računao), što je puno...Primetio sam da kad na bezin dam pun gas (recimo u 3-ćoj, jer se bolje primeti) i krenem da ubrzavam, da zastajkuje na trenutke, obrtomer ne ide skroz glatko...Dijagnostika ne pokazuje nijednu grešku, sem što je u jednom momentu pokazivala slabiju kompresiju na 2-gom i 3-ćem cilindru, sad više ne...Kaže majstor da može da bude do bobina...Malo mi je nemoguće da toliko skoči potrošnja zato što je zahladilo...Jel ima neko neku ideju?Hvala unapred... Edited October 22, 2011 by neshaoct spojena tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
crnisale 17 Posted October 22, 2011 To sa lerom imam i ja http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=48492Kao resenje nameravam da ubacim emulator lambda sonde,koji ce raditi samo dok je na plinu.Potrosnja u gradu mi je 12,5 l/100km po kompu.Razlog povecane potrosnje u odnosu na bravo je pod prvo tezina.Letos mi je trosio oko 10-11L. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jole999 0 Posted October 22, 2011 Da, ali buni me to sto sam ocistio dizne i zamenio svecice i od tada mi je potrosnja skocila za 3 litre...Ako je 12,5 normalna potrosnja za ovaj auto po gradu, onda necu da diram vise nista - pametni ljudi kazu - Kad radi ne diraj Emulator lambda sonde? Sta se time dobija, ako mozes da mi pojasnis malo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3447 Posted October 22, 2011 Meni je takodje skocila potrosnja od letos za 1,5-2L. Sve je dobro a opet... Pripisujem to vremenu i losijem gorivu(benz.+gas). Isprva sam mislio da ima veze sa zamenom MAP senzora ali nece biti. Uglavnom , sada kombinovano trosi 8,5-9L. Quote Share this post Link to post Share on other sites
crnisale 17 Posted October 24, 2011 Sa emulatorom bi eliminisao to variranje i ponekad gasenje u leru.Svakako ne koristi lambda sondu kada ide na gas,ali razlika izduvnih gasova unosi zbrku i ceo sistem malo pobrljavi. Za potrosnju-danas sam resetovao komp i prosecna potrosnja je bila 7 l u petoj sa brzinom od 80km/h.Eh,kad bi tako i ostalo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
jole999 0 Posted October 24, 2011 @crni sale Hvala na informacijama, poslacu ti pm da ne idem ovde u off... Quote Share this post Link to post Share on other sites
genca 2 Posted October 25, 2011 Ja sam kupio JTD Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted October 25, 2011 Ukoliko imate sekvent gas na autima a cenima da je tako, rad sonde je neohodan za pravilno funckionisanje sistema. Emulatori rada sonde su mogli da popiju vodu do euro2 emisije, a kod kasnijih euro3 i pogotovo euro4 sistema vrlo brzo ce da ECU da primeti ujednacenost u radu sonde i prijaviti kvar odvesi sondu u rezervni mod tako da od njega nema koristi. Dakle ukoliko imate probleme(ler,vuca,potrosnja) samo na gas a ne na benzin uhvatite instalera gasa da vam to sve podesi kako treba. Proslo je vreme podesavanja gasa "na uho" jer se sada radi sofverskim putem. Znaci ukoliko je sve ok na benzinu nema razloga da ni na plin ne bude tako. Ona obrazlozenja "sija lampica zbog plina" i "to je tako na plin" ne prolaze vise. Auto na gas mora da radi kao na benzin i da potrosnja odstupa maksimalno 20-ak posto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
crnisale 17 Posted October 26, 2011 MartiniTrebalo bi prvo da hvatamo inzinjere u fiat mareliju koji su tu nesto .srali.Na vise stila kojima sam radio ECU se ponasaju tako.Poslednji nisam morao da repariram jer je bio ok,ali se isto ponasa na mom i njegovom autu.Kada se vise puta doda gas do 1000 o/min pocne da vileni 500-1000 o/min i na kraju se ugasi.Kad se otkaci lambda ovaj problem nestaje.Druga lambda nema efekta. Kada se otkaci MAP i probam isto,obrtaji variraju od 700-1200 dok se ne smiri,ali se ne gasi.Proban drugi i isto.Step motor pozajmljen sa stila 2004 god. gde se to ne desava i isto se ponasa.Ostaje da probamo ceo motor ili bolje prodamo auto? Quote Share this post Link to post Share on other sites
chiki 9 Posted January 30, 2013 Pocetkom decembra mi je radjena zamena kompletnog antifriza i ispiranje sistema. Isto tako sam radio i servis sa TNG (zamena oba filtera). Imam nekoliko pitanja. Meni se cini kao da mi je posle ove intervencije zagrevanje motora sporije pa samim tim i prebacivanje na TNG.Posto vidim da ovde ima clanova koji veze 1.6 na TNG zanima me koliko trosite benzina u ovim zimskim uslovima? Meni sad ide 1000 din benzina na 7 dana.Za vikend sam putovao na regionalnom putu, temperatura je bila oko -0.5 do 0, brzina oko 90km/h i kazaljka temperature stoji na 1/4. Kad udjem u grad ona se polako popne na regularnih 1/2. U voznji nemam nikakvih problema. Majstori kazu da se sistem sam ozracuje kroz ekspanzioni sud i da je moguce da je termostat pokvaren. Da li je moguce da termostat kasni sa reakcijom tj da bude "polupokvaren"? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted January 30, 2013 Tacno tako. Termostat ti ostao polu otvoren ili polu zatvoren, zavisi da li si optimista ili pesimista Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3447 Posted January 30, 2013 Mislim da nece biti lose i po jednog i po drugog da odradis odzracivanje sistema kako bi se ova sumna otklonila !Ako to ne donese rezultate , ondaK , zamena termostata ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefan22 0 Posted March 18, 2013 Ljudi da li je moguce da mi gradska potrosnja po Nisu za 1.6 16 ventila bude 13-14 l? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted March 18, 2013 zavisi kako vozis. i kolike su relacije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted March 18, 2013 Moze i mnoogo vise, kao sto rece kolega, zavisi od vise faktora, kako vozis, relacija, stanja sistema za gorivo-gas, svecica, vakuma, kvaliteta goriva..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
crni labud 0 Posted March 18, 2013 Meni je na tng po bgd 10 lit prosek Quote Share this post Link to post Share on other sites
zilavi1981 0 Posted March 18, 2013 ja hvala bogu nemam tih problema, trosi mi u proseku 11 l plina po gradu, 9 l na otvorenom....malo je teza noga na gasu, ali zadovoljan sam, nista ne trza, ne varira, a zimi ga vozim na benzin po kracim relacijama, jer dok se auto bas ne zagreje, nece da radi na plinu , jer je plin los, pa cekam da voda bude 60 stepeni, i onda radi bez problema. sa 1000 din plina, 130 km Quote Share this post Link to post Share on other sites
mister018 0 Posted December 14, 2013 (edited) ljudi poceo da mi trosi 18 litara plina,,jeste da su relacije kratke i da je zima, ali sto je mnogo mnogo je...oteracu auto majstoru. naterati ga da sedne u auto kod mene i sipacemo plin za 1000 dinara ,,to je 12 litra plina...i ako ne moze da mi usteluje normalno da trosi trazicu da mi vrati pare..a svoj uredjaj neka skine...dosta mi je ovoga..pa na benzin sam se jeftinije vozio.....i prodacu ovo i vracam se dizelu...njega ima i na crno na 120 dinara..i ne mogu vise Edited December 15, 2013 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites