Jump to content
FAS Goran
marko-l

Punto 1.2 16v - otkinuo zubčasti kajš

Recommended Posts

Pa ja mislim da je 30% da ih nije pokrivio a 100% da jeste (nažalost). Meni se to desilo jednom na Cliu, 2 dana od kupovine, nisam stigao ni veliki servis da odradim.

P.S. E sad... Zupčasti nije isto što i rebrasti (a mnogi mešaju termine). Ako je onaj od alternatora, onda nema veze ali ako je onaj drugi... lele.

Edited by Migun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uh bre..to je malo.Jesi menjao tad i roller i vodenu pumpu?Kontam..mozda je mesto zablokiralo pa je puko kais.question.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

cuj menjao nesto... radio punu generalnu... :) ovog puta je pokrivio 8 izduvnih ventila, sto znaci set zubcastog kajsa,obrada glave,8 ventila i vodjica,diht glave... sve ukpno oko 300e :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cena je OK.Al jos uvek ostaje pitanje zbog cega je sve to? mellow.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

DA, veoma mala kilometraza da bi tek tako pukao kais! Mora da je nesto drugo prouzrokovalo to pucanje... :crybaby: Jer prosto je nemoguce da kais pukne sam od sebe na toj kilometrazi. Aj da je prvo preskocio jedan zub...to bi osetio odmah na vuci, ali odjednom tako ostaje mi nejasno. A obicno kais pre samog pucanja pocne da se raslojava i prilicno je dugacak proces dok ne dodje do samog pucanja ako je ostalo sve OK...

Da nisi imao neka jaka cimanja tokom voznje, npr. neko saltanje pri 120 iz cetvrte u drugu...? :D

Malo se salim, sad sta je bilo bilo je! Laksi si za 300 evrica, ali jbg desava se!!! :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ne bih majstoru platio ponovo rad pa nek se ljuti ko oće jer je možda majstor :thumbsup:

Posle generalne da pukne kaiš...no comment!

Jes taj kaiš 1000 dinara ali opet to je kaiš, ko što reče banjo ne može da pukne tek tako..

Share this post


Link to post
Share on other sites

pukao je spaner,tj on je glavni krivac za ceo karambol... jbg da nisam ja kupovao delove radio bi sve ponovo o njegovom trosku... on se vadi na delove ovi iz radnje na majstora i na kraju sve po mom dzepu,kao i obicno kako sve to vec ide.... na kraju se opovecala cifra za jos 100ak eur :realmad:

a inace sve se to esilo dok je auto stajao tj na leru,bez ikakvog opterecenja ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

E to je najgore, aj deo ko deo, u radnji ti možda i vrate pare, nema veze što nije majstor kupio, pa sve i da je on kupio deo, ko je kriv za ostalu štetu...majstor je možda dobro namontirao to ne možeš da znaš pretpostavljam, u radnji možda priznaju da je deo i vrate ti pare ili daju drugi deo, a ko plaća ostalu štetu bre :realmad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

sve u svemu katastrofa... ulozio sam skoro u taj auto koliko i on sam kosta i to sve u roku od godinu dana... zato najverovatnije cu ga prodati cim ovo zavrsim... :rant:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što bi ga prodao? Ako si uložio koliko kažeš, onda se ne isplati prodavati ga, sad ćeš da ga središ i uživaj. Meni je Clio služio posle pucanja istog kaiša još 7god. i Nikad više nisam imao problem sa njim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nije da branim majstora,kolegu ali posle stavljanja kajsa predje 20kkm i pukne-pa da je nesto zasrao kajs ne bi izdrzao ni 20km

Share this post


Link to post
Share on other sites

A, šta je motor kriv što se na našem tržištu valjaju svakakvi delovi, pa tako i kaiševi šlj kvaliteta... :whistle:

Uvek se kod ovakvih priča setim mog primera...tamo negde iz 2006. godine...imao sam Bravu 1.6 i menjao set kvačila na njoj. Set je bio oko 12.000 dinara, nije ''original'', tj. kupljen je u AP Sportu i uopšte nisam tražio neki najskuplji...

Srednji kurs na npr. dan 04.09.2006 je bio 84 dinara za euro. Dakle, taj Valeo set je tada bio malo jače od 140 eura.

Danas sve prodavnice pune setova kvačila na kojima takođe piše Valeo, ali za 60-tak eura.

Svake godine, tržište nam je sve punije i punije bofl delova jer sami potrošači to traže...samo da bude što jeftinije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kaisevi nisu problem,,,dayko ili optimal kojih ima najvise ima na trzistu nisu problem,,problem su spaneri i pumpe za vodu koje kad pogledas ne lice ninasta a kamoli kad ih stavis,,,a nimalo nisu jeftini,,,ponekad dodjem u iskusenje da vratim stari,,,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo svima.Meni je Punto 1.2 8v stao u toku voznje.Nekako sam ga odslepao do majstora koji mi je rekao da je pukao zupčasti i otišli su ventili i glava.Kad mi je to rekao ko da me neko hladnom vodom polio.Reče mi da je investicija 300-400e i bio je prilicno nezainteresovan da ga popravlja.Drugar me savetuje da odem kod nekog drugog majstora da cujem misljenje,kao da moze jeftinije da se prodje.Kao cuo je da se na 1.2 8v u 90% slucajeva ventili ne stradaju prilikom pucanja zupcastog.Da li je moguce da je majstor samo hteo da me se otarasi jer mu se ne bakce sa ovim? I da li je neko imao slicnu situaciju gde je popravio auto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...