steva_anya 1 Posted December 8, 2011 VW Pasat B5Radili smo 2 Pasata. "Stakla" su bila ocajna, unutrasnjost zaprljana. Vidljivost nikakva. 2 dana rada i sad su tip-top. Spoj kucista fara i prednjeg dela. Pisem "stakla" zato sto prednji deo fara nije izradjen od stakla vec polikarbonata. Ovako se lakse razume na sta mislim. Isto kao kad napisem hromiranje, a mislim na nas rad sa srebrom. Audi A3, slomljen prednji deo fara. NovoNajbrzi kontakt mob: 060/377-83-82, ili pp gde odgovaram za max 24 sata. Quote Share this post Link to post Share on other sites
hidro_mont 1 Posted December 8, 2011 Hidro, mi za otvaranje koristimo specijalni alat. Primitivne metode "far u rernu", "srafciger i kupusanje" ne primenjujemo. Zato su spojevi farova onakvi kao na slikama. Posto taj alat sigurno nemas ne znam kako bih ti pomogao. Jedino sto mogu reci je da radis polako, strpljivo, bez velikih sila da staklo tj polikarbonat ne strada.Mogu li se otvoriti pomoću jakog fena i onda onim načinom na koji vi ne radite, a to je šerafciger i malo po malo otvarati!?Iz slika se vidi da rade profesionalci!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
steva_anya 1 Posted December 8, 2011 Probaj tako, samo sto pazljivije. Vodi racuna na prednji deo fara, da pod tenzijom ne pukne. Kuciste se i moze zakrpiti, providni polikarbonat ne. Punto, Stilo, Astra H, A6 itd. su zatvoreni jako tvrdom masom - teska i za secenje i razmeksavanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 860 Posted December 8, 2011 Sme li da se zna kojom masom zatvarate far, ako nije velika poslovna tajna? Quote Share this post Link to post Share on other sites
steva_anya 1 Posted December 8, 2011 Da ne detaljisem previse kako i zasto - takve detalje ne iznosimo javno. Nase musterije su upoznate cime im i kako radimo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
urkozamanje 1 Posted December 9, 2011 Koliko bi kostalo samo ciscenje sociva na oba fara od Punta MK2a? Ja sam ismirglao i ispolirao far znaci samo sociva prave problem. Xenoni rade svoj posao ali nije pun efekat.Pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
steva_anya 1 Posted December 9, 2011 Cena je 40e za oba fara ako sam skines i vratis farove, ili 50e sa nasom demontazom i montazom. Standardna cena je 45e za oba fara, (ili 55e sa demontazom i montazom). Uradi se kao na prikazanom zutom Puntu. Ne znam koliko si dobro to uradio, ali bez zastite ce ti ponovo matirati farovi. Pozdrav! Quote Share this post Link to post Share on other sites
steva_anya 1 Posted December 11, 2011 (edited) E klasa 2004 - restauracija-reparacija, ciscenje senila i rozenti, poliranje iznutra, poliranje spolja sa zastitom, ciscenje sociva Farovi su jednom recju - ocajni!!!!Odavno nismo imali ovako zapustene i lose farove na radu.Spolja i iznutra prljavi, puni insekata. Hrom je neko "pametan" smirglao i ostetio. Ko zna sta je sve gurano-ubacivano unutra, da bi se "kao ocistilo". Pitam se odakle nekom ideja i hrabrost za to. Izgled i stanje stakala pre naseg rada. Izgled i stanje unutrasnjosti fara, senilo i rozetna. Jasno se vidi "talentovano" osmirglan hrom. Posle par dana rada, postigli smo ovo! Skracena verzija, pre i posle Evo najave radova koje cu Vam pokazati u narednom periodu [ML 2008/09, Pasat B5.5/B5+, Mercedes 124 Sonar farovi, Focus projektori ... ] Edited December 11, 2011 by steva_anya Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted December 11, 2011 Kolko god gledao ovu temu ,uvek me oduseve Vasi radovi a zanimljiva je cinjenica je da posle Punta 2-ke najnekvalitetnije i najpropalije farove imaju nemci,WV,Mecka i BMW vozila koja su dosta skuplja i od kojih se mnogo vise ocekuje u smislu kvaliteta od Puntishea verovatno nisu stedeli samo na farovima Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted December 11, 2011 Koliko kosta da se uradi far na Unu mk2,slican je far kao na Pasatu?Samo jedan je u pitanju tj desni,levi stavljam nov! Quote Share this post Link to post Share on other sites
steva_anya 1 Posted December 11, 2011 (edited) mik, hvala! Nema pravila sto se tice kvaliteta. Treba uzeti puno faktora: kilometrazu, tip svetla, sistem kojim je far zatvoren, nacin pranja auta, atmosferske uticaje, puteve, doba dana, klimu ... pa reci kako se koji far ponasa. Recimo vozila sa juga Francuske i iz Italije imaju vise matirane farove nego iz Nemacke ili Belgije. Ali da, ima farova koji su po pravilu u losijem stanju, i na ulicama se mogu videti kao "ocajni": Fabija 1, Punto sa uskim farovima, Clio 2, Pasat B5.5, E klasa, E39/E46 ... Ono sto mi znamo na osnovu farova koji su nam prosli kroz ruke je da proizvodjaci namerno prave greske u konstrukciji farova, posto na istim zaradjuju neverovatne svote. Dacu primer za BMW 5 i Audi A6.BMW 5 ima nosace sociva, deo koji stoje unutar fara. Izradjeni su od krte i lomljive plastike. Na oko 100000km odlazi bar jedan u faru, tj 2 od 4 ukupno. Posledica je da socivo "djuska", i svetlo se ne moze ustelovati.Vlasnik jednog takvog BMW preko sigurno nece razmisljati da li se to moze popraviti, nego ce kupiti nov far. Verovali ili ne, ovo su okvirne cene za farove kod nas: 40000din obican far, 100000din ksenonski far bez balasta i ksenona! Sa balastima i ksenonima, kako u Delti kazu "sa jedinicama" cena je 1500e po jednom faru!!! Kod nas se za oko 200e uradi kompletna reparazija fara, sa izradom novih nosaca od dozivotno izdrzljive plastike! A6, i uopste novi Audi modeli, sa daylight trakama, imaju problem - na 50000 do 100000km prosto crkavaju [ne bih da otkrivam kako i zasto ]. Ponavljam, vlasnik takvog Audija preko ne razmislja da li se tu nesto moze "budziti", vec kupi nov far. Za A6 je on oko 700e. Kod nas se za oko 250e kompletno repariraju farovi, i sredi daylight da dozivotno moze da traje!!! Kad vec spominjem Audi - imamo saradnju sa dosta auto placeva. Redovno dobijamo farove sa nefunkcionalnim daylightom da ih sredimo. Kazu nam da ih auto kosta oko 1500-2000e manje u nabavci ako mu ne radi daylight. Jedna na oko sitnica, a toliko vredi. Dakle, sve se moze napraviti da traje znatno duze, da ne kazem vecno. Kao sto je Fiat mogao napraviti onaj senzor volana, tako je i Audi mogao napraviti neunistivi daylight. To je nesto od cega fabrike zive. @ Bane23: ne mogu reci preciznu cenu dok ne vidim farove. Ovako, 15-20e po faru, ako ne treba hromiranje. Edited December 11, 2011 by steva_anya Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted December 11, 2011 far je original,samo da se ispolira staklo,socivo je super,ali aj da treba i socivo da se uradi.Da pojasnim Far Uno mk2 original Fiat,da se odrati kao sto je na mecki e klasi staroj ili onom pasatu,znaci samo desni!?Reci mi cenu da znam? Quote Share this post Link to post Share on other sites
steva_anya 1 Posted December 11, 2011 Ako su stakleni farovi nema tu poliranja kao da su od polikarbonata. Hromiranje je 25-35e zavisno od stanja i povrsine. Cesto taj hrom moze izgledati lose, ali se posle tretmana oporavi. Jako je nezahvalno reci koliko tacno kosta, ali kao sto napisah ranije - bez gledanja farova, u smislu stanja i sistema kojim su zatvoreni, 15-20e.Ne znam cene farova za Una, mozda ti se vise isplati da kupis nov far nego da ga repariras ako treba hromiranje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted December 11, 2011 Stakleni su! Radi sa njima sta hoces,ako mogu da izgeldaju kao no onoj mecki ili pasatu za 15/20 eura,ekstra!? Quote Share this post Link to post Share on other sites
steva_anya 1 Posted December 11, 2011 Navrati do nas sa farom, sve cemo ti reci. 0603778382, javi se kad budes hteo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
steva_anya 1 Posted December 14, 2011 U gostima nam je bila ekipa Sat Plusa, gde su propratili jedan nas radni dan.Sta smo i kako uradili mozete videti i procitati najverovatnije u sledecem broju casopisa.Cisto da vidite o cemu se radi, i da nas prepoznate! Neuradjen far Kompletno restauriran-repariran far Ford Focus - Morimoto Mini H1 bixenon projektori Quote Share this post Link to post Share on other sites
steva_anya 1 Posted December 15, 2011 (edited) Angel Eyes su postali prepoznatljiv detalj na BMW kolima. Kao jedna od najcescih zelja musterija kad su izmene izgleda fara u pitanju navode se ili angel eyes prstenovi kao sa BMW modela, ili daylight trake kao sa Audija. Evo jedan kratak prikaz kako to funkcionise, naravno kad su originalni prstenovi u pitanju. Obzirom da smo radili 4 para farova, slike sam napravio na brzinu, i kroz neku improvizaciju, ali se opet vidi sta treba. Vecina nije bila u prilici da vidi otvoren far BMW-a koji ima angel eyes, pa evo malo da Vas upoznam. Izvor svetla [prikaz sa fara E60]. Sto je jaca sijalica na izvoru svetla to je jaci intenzitet svetla samih prstenova.Na slici se vidi da i sama sijalica za prstenove ima svoju malu soljicu. Zato upotreba LED svetla dalje bolje rezultate po pitanju intenziteta svetla samih prstenova. Kod BMW 5 E60 ristajling to je malo drugacije reseno. Svetlo prstenova potice od svetla iza sociva dnevnog svetla. Na slici se vidi da to nije klasicno socivo kao sa drugog dela fara gde je bixenon. Jedan deo same instalacije, tj kako se pruza crevo do samih prstenova.E60 ristajl ima fantasticno resenje: jedan "top" sa socivom je dnevno svetlo iz kog se "napajaju" prstenovi, dok je drugi bixenon. Evo kako izgleda klapna koja pravi bixenon. Ista se moze "prepakovati" u far koji nema bixenon. Svaki BMW far koji ima fabricki angel eyes ima ovu optiku.Jedan kraj prihvata svetlo od izvora, sa kojom nije u direktnom kontaktu. Mnoge to zbunjuje i misle da sijalica ulazi direktno u sam prsten. Kraj ove optike moze biti dvojak, zaviso koliko otvora ima sam prsten. Prsten moze imati dva otvora, ili se spajati u jedan. Evo slike kraja optike koju sam slikao i koristio za ovaj prikaz Prsten koji ima dva otvora se postavlja na kraj ove optike. Dva kraja - dva prstena. U ovom slucaju, od jednog izvora svetlosti idu dva dela, sa po dve optike posto prstenovi imaju dva otvora. Isto je resenje ako prsten ima jedan otvor, samo ima pola optike manje. U sustini - svetlo od izvora tj same sijalice, pocetak optike prihvata, prenosi je kroz one kablove i emituje na samom kraju. Uzeo sam baterijsku lampu radi improvizacije. Sama optika sa svtlom. Posto sam koristio baterijsku lampu prstenove nisam postavio na kraj optike posto se nista ne bi videlo. Mi koji se bavimo farovima ovo dozivljavamo kao jednu od revolucija u izgledu i funkcionisanju istih. Od jedne obicne stvari, kako da se razlikuju vda BMW modela, da se se postigne i napravi ovako nesto - zasluzuje svaku pohvalu!Meni je ovo jako zanimljivo, i nadam se da je i Vama bilo dok ste ovo procitali i videli. Edited December 15, 2011 by steva_anya Quote Share this post Link to post Share on other sites
steva_anya 1 Posted December 15, 2011 "Hromiranje" tj. metalizacija srebrom soljica [Nissan] Evo kako izgledaju soljice pre i posle "hromiranja". Pre - stradale su zbog nestrucne ugradnje xenona. Posle. Hromiranje ne moze da se uradi na ovim unutrasnjim povrsinama zbog njihovog oblika, zato je srebro tu kao najbolja, najkvalitetnija i najtrajnija opcija.Ujedno smo sredili stakla, posto su farovi zbog soljica otvarani. Suzuki Swift - reparacija farova. [steta sto nije odradjen u crno, mislim da bi bio brutalno dobar!] [za par dana cu Vam pokazati kompletan rad na Avensisu koji se vidi iza, spominjao sam fabricku gresku na farovima] Quote Share this post Link to post Share on other sites
steva_anya 1 Posted December 17, 2011 Renault Scenic - restauracija-reparacija farovaPre naseg rada: farovi su matirali spolja i iznutra. Far sa vozaceve strane je bio u losijem stanju, narocito u gornjem delu. Farovi su prosli sledeci tretman:- poliranje spolja - fabrickom zastita spolja, - polirani iznutra [lose sijalice, prasina, kondenz su ih ostetili] - ocisceno je senilo, - ociscene su rozetne, koje su bile sa flekama i pune prasine Posle naseg rada, mislim da smo postigli 99% izgleda i stanja novog fara. Cisto radi poredjenja pre i posle... Quote Share this post Link to post Share on other sites
steva_anya 1 Posted December 18, 2011 VW Polo 2010/11 - reparacija jednog fara, farbanje branika i krilaNa zalost, ovaj VW Polo je bio "cuknut". Far je bio ogreban, dosta su duboki bili risevi, velikih povrsina. Branik je na jednom delu pukao, javile su se neke kao naprsline, a krilo je u samom vrhu osteceno. Udarac je bio bas u tom "cosku", tj na spoju krila, fara i branika. Sreca pa hauba nije stradala. Ovlasceni servis je trazio 25-30000din za jedan far, mi smo ga sredili za 4000din. Na slikama mozete videti kako!! Istovremeno smo uradili sve neophodno na braniku i krilu, pripremu za farbanje i samo farbanje. Posle naseg rada na faru, braniku i krilu. Jeste da je trebalo vremena za sve ovo, nekih nedelju dana, ali smo uradili tako da se apsolutno nista ne prepoznaje, tj nema ni jednog traga da je auto bio "cuknut". A to je najbitnije!Na ovoj slici se vidi odraz na reflektujucim povrsinama i staklu okoline! Quote Share this post Link to post Share on other sites
steva_anya 1 Posted December 18, 2011 Ostadoh duzan slike najnovijeg ML-a ... Mercedes ML 2008/09 - restauracija-reparacija farova Audi A6, mislim da je 2001/02 - restauracija-reparacija farovaPre naseg rada, i izgled-stanje stakala. Posle naseg rada. Posto nismo slikali po zavrsetku rada, ovom prilikom molim gospodina Radeta koji je dosao sa Citroenom C4 radi reparacije farova i ugradjivanja daylight LED dioda da mi se javi i posalje slike kako igleda auto sada. Inace u ovaj deo smo ugradili diode, sve lepo zapakovali. Svetle fenomenalno, auto izgleda odlicno, prolazi kao daylight .. Samo mi po obicaju nismo sve slikali. Dodao bi jos da postoji mogucnost placanja preko racuna, za one koji imaju auto koji se vodi na firmu. Za te detalje samo preko pp, ili telefonski - 060/3778382. Quote Share this post Link to post Share on other sites
steva_anya 1 Posted December 20, 2011 Ove nedelje nam dolazi najnoviji X5 na rad, pa dok njega ne zavrsimo evo jedan dzip! Volvo XC90 - restauracija-reparacija farovaPored standardnog tretmana, veliku paznju smo posvetili "staklima" koja su najvise stradala od kamencica i nepravilnog pranja. Ovde se malo bolje vide ogrebotine, koje je jako tesko bilo "izvuci". Dok se ne otvore farovi ne mogu se primetiti ostecenja, pre svega zbog hroma u pozadini. Mnogi misle da su im ok farovi dok ne vide ovo, ili dok ne vide kakvi su posle naseg rada. Posle restauracije-reparacije.Sredjeno i detaljno ocisceno kuciste sa rozetnama i senilom."Stakla" posle tretmana. Sredjeni, zatvoreni farovi, spremni za upotrebu! Od skora imamo i stranicu na facebooku, pa tamo mozete videti nase radove. http://www.facebook.com/#!/pages/Restauracija-Poliranje-Modifikacije-Farova/175185572574209Ili kao profil - http://www.facebook.com/?ref=logo#!/poliranjefarova Quote Share this post Link to post Share on other sites
steva_anya 1 Posted December 22, 2011 U najnovijem broju casopisa Sat Plus mozete procitati i videti reportazu o nasem radu! "Reparacija farova na ispitu", p58-61. Polozili smo ispit! [tu je i slika crvenog Sportinga kome smo uradili farove u crno] Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoran_sporting 0 Posted December 23, 2011 Jeeeeeeeej, ce mi izadje auto na televzor, tj. u casopis :D A kad inace izlazi taj broj casopisa u prodaju, pa da znam da ga nabavim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
endbringer 15 Posted December 23, 2011 Izašao juče, ja kupio, sve pohvale! Quote Share this post Link to post Share on other sites