Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Restauracija farova: poliranje, bojenje u crno, hromiranje...

Recommended Posts

VW Pasat B5

Radili smo 2 Pasata. "Stakla" su bila ocajna, unutrasnjost zaprljana. Vidljivost nikakva.

Image_4058.jpg Image_4059.jpg

2 dana rada i sad su tip-top.

Image_4095.jpg Image_4096.jpg

Image_4099.jpg Image_4100.jpg

Spoj kucista fara i prednjeg dela.

Image_4097.jpg

Image_4098.jpg Image_4101.jpg Image_4102.jpg

Image_4103.jpg Image_4104.jpg Image_4105.jpg

Pisem "stakla" zato sto prednji deo fara nije izradjen od stakla vec polikarbonata. Ovako se lakse razume na sta mislim. Isto kao kad napisem hromiranje, a mislim na nas rad sa srebrom.

Audi A3, slomljen prednji deo fara.

Image_3841.jpg

Novo

Image_3858.jpg

Najbrzi kontakt mob: 060/377-83-82, ili pp gde odgovaram za max 24 sata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hidro, mi za otvaranje koristimo specijalni alat.

Primitivne metode "far u rernu", "srafciger i kupusanje" ne primenjujemo. Zato su spojevi farova onakvi kao na slikama. :whistle::thumbup:

Posto taj alat sigurno nemas ne znam kako bih ti pomogao.

Jedino sto mogu reci je da radis polako, strpljivo, bez velikih sila da staklo tj polikarbonat ne strada.

Mogu li se otvoriti pomoću jakog fena i onda onim načinom na koji vi ne radite, a to je šerafciger i malo po malo otvarati!?

Iz slika se vidi da rade profesionalci!!! :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj tako, samo sto pazljivije. Vodi racuna na prednji deo fara, da pod tenzijom ne pukne. Kuciste se i moze zakrpiti, providni polikarbonat ne.

Punto, Stilo, Astra H, A6 itd. su zatvoreni jako tvrdom masom - teska i za secenje i razmeksavanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ne detaljisem previse kako i zasto - takve detalje ne iznosimo javno.

Nase musterije su upoznate cime im i kako radimo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko bi kostalo samo ciscenje sociva na oba fara od Punta MK2a? Ja sam ismirglao i ispolirao far znaci samo sociva prave problem. Xenoni rade svoj posao ali nije pun efekat.

Pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cena je 40e za oba fara ako sam skines i vratis farove, ili 50e sa nasom demontazom i montazom.

Standardna cena je 45e za oba fara, (ili 55e sa demontazom i montazom). Uradi se kao na prikazanom zutom Puntu.

Ne znam koliko si dobro to uradio, ali bez zastite ce ti ponovo matirati farovi.

Pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

E klasa 2004 - restauracija-reparacija, ciscenje senila i rozenti, poliranje iznutra, poliranje spolja sa zastitom, ciscenje sociva

Farovi su jednom recju - ocajni!!!!

Odavno nismo imali ovako zapustene i lose farove na radu.

Spolja i iznutra prljavi, puni insekata. Hrom je neko "pametan" smirglao i ostetio.

Ko zna sta je sve gurano-ubacivano unutra, da bi se "kao ocistilo". Pitam se odakle nekom ideja i hrabrost za to.

Image_3993.jpg Image_3995.jpg

Image_3996.jpg Image_3997.jpg Image_3998.jpg

Image_3999.jpg Image_4000.jpg Image_4001.jpg

Image_4002.jpg Image_4003.jpg Image_4004.jpg

Izgled i stanje stakala pre naseg rada.

Image_4060.jpg Image_4061.jpg

Izgled i stanje unutrasnjosti fara, senilo i rozetna.

Jasno se vidi "talentovano" osmirglan hrom. :(

Image_4085.jpg Image_4086.jpg Image_4087.jpg

Image_4088.jpg Image_4089.jpg Image_4092.jpg

Image_4091.jpg Image_4093.jpg Image_4094.jpg

Posle par dana rada, postigli smo ovo!

Image_4106.jpg Image_4107.jpg Image_4108.jpg

Image_4109.jpg Image_4111.jpg Image_4110.jpg

Image_4112.jpg Image_4114.jpg Image_4113.jpg

Image_4115.jpg Image_4117.jpg Image_4116.jpg

Image_4118.jpg Image_4120.jpg Image_4119.jpg

Image_4124.jpg Image_4122.jpg Image_4123.jpg

Image_4128.jpg Image_4125.jpg Image_4126.jpg

Skracena verzija, pre i posle :)

Image_3993.jpg Image_3999.jpg

Image_4128.jpg Image_4106.jpg

Evo najave radova koje cu Vam pokazati u narednom periodu [ML 2008/09, Pasat B5.5/B5+, Mercedes 124 Sonar farovi, Focus projektori ... ]

Image_4164.jpg Image_4166.jpg

Edited by steva_anya

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolko god gledao ovu temu :coffee: ,uvek me oduseve Vasi radovi :unworthy:

a zanimljiva je cinjenica je da posle Punta 2-ke :unsure:

najnekvalitetnije i najpropalije farove imaju nemci,WV,Mecka i BMW :blink:

vozila koja su dosta skuplja :o i od kojih se mnogo vise ocekuje u smislu kvaliteta :( od Puntishe

a verovatno nisu stedeli samo na farovima :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko kosta da se uradi far na Unu mk2,slican je far kao na Pasatu?Samo jedan je u pitanju tj desni,levi stavljam nov!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mik, hvala! :thumbsup:

Nema pravila sto se tice kvaliteta.

Treba uzeti puno faktora: kilometrazu, tip svetla, sistem kojim je far zatvoren, nacin pranja auta, atmosferske uticaje, puteve, doba dana, klimu ... pa reci kako se koji far ponasa.

Recimo vozila sa juga Francuske i iz Italije imaju vise matirane farove nego iz Nemacke ili Belgije.

Ali da, ima farova koji su po pravilu u losijem stanju, i na ulicama se mogu videti kao "ocajni": Fabija 1, Punto sa uskim farovima, Clio 2, Pasat B5.5, E klasa, E39/E46 ...

Ono sto mi znamo na osnovu farova koji su nam prosli kroz ruke je da proizvodjaci namerno prave greske u konstrukciji farova, posto na istim zaradjuju neverovatne svote.

Dacu primer za BMW 5 i Audi A6.

BMW 5 ima nosace sociva, deo koji stoje unutar fara. Izradjeni su od krte i lomljive plastike. Na oko 100000km odlazi bar jedan u faru, tj 2 od 4 ukupno. Posledica je da socivo "djuska", i svetlo se ne moze ustelovati.

Vlasnik jednog takvog BMW preko sigurno nece razmisljati da li se to moze popraviti, nego ce kupiti nov far. Verovali ili ne, ovo su okvirne cene za farove kod nas: 40000din obican far, 100000din ksenonski far bez balasta i ksenona! Sa balastima i ksenonima, kako u Delti kazu "sa jedinicama" cena je 1500e po jednom faru!!!

Kod nas se za oko 200e uradi kompletna reparazija fara, sa izradom novih nosaca od dozivotno izdrzljive plastike!

A6, i uopste novi Audi modeli, sa daylight trakama, imaju problem - na 50000 do 100000km prosto crkavaju [ne bih da otkrivam kako i zasto :D]. Ponavljam, vlasnik takvog Audija preko ne razmislja da li se tu nesto moze "budziti", vec kupi nov far. Za A6 je on oko 700e. Kod nas se za oko 250e kompletno repariraju farovi, i sredi daylight da dozivotno moze da traje!!! Kad vec spominjem Audi - imamo saradnju sa dosta auto placeva. Redovno dobijamo farove sa nefunkcionalnim daylightom da ih sredimo. Kazu nam da ih auto kosta oko 1500-2000e manje u nabavci ako mu ne radi daylight. Jedna na oko sitnica, a toliko vredi.

Dakle, sve se moze napraviti da traje znatno duze, da ne kazem vecno.

Kao sto je Fiat mogao napraviti onaj senzor volana, tako je i Audi mogao napraviti neunistivi daylight. :) To je nesto od cega fabrike zive.

@ Bane23: ne mogu reci preciznu cenu dok ne vidim farove. Ovako, 15-20e po faru, ako ne treba hromiranje.

Edited by steva_anya

Share this post


Link to post
Share on other sites

far je original,samo da se ispolira staklo,socivo je super,ali aj da treba i socivo da se uradi.

Da pojasnim Far Uno mk2 original Fiat,da se odrati kao sto je na mecki e klasi staroj ili onom pasatu,znaci samo desni!?

Reci mi cenu da znam?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako su stakleni farovi nema tu poliranja kao da su od polikarbonata. Hromiranje je 25-35e zavisno od stanja i povrsine.

Cesto taj hrom moze izgledati lose, ali se posle tretmana oporavi.

Jako je nezahvalno reci koliko tacno kosta, ali kao sto napisah ranije - bez gledanja farova, u smislu stanja i sistema kojim su zatvoreni, 15-20e.

Ne znam cene farova za Una, mozda ti se vise isplati da kupis nov far nego da ga repariras ako treba hromiranje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stakleni su! Radi sa njima sta hoces,ako mogu da izgeldaju kao no onoj mecki ili pasatu za 15/20 eura,ekstra!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

U gostima nam je bila ekipa Sat Plusa, gde su propratili jedan nas radni dan.

Sta smo i kako uradili mozete videti i procitati najverovatnije u sledecem broju casopisa.

Cisto da vidite o cemu se radi, i da nas prepoznate!

Neuradjen far

Image_4212.jpg

Kompletno restauriran-repariran far

Image_4211.jpg

Ford Focus - Morimoto Mini H1 bixenon projektori

Image_4152.jpg Image_4151.jpg Image_4154.jpg

Image_4153.jpg Image_4155.jpg Image_4156.jpg

Image_4158.jpg Image_4157.jpg Image_4159.jpg

Image_4160.jpg Image_4161.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Angel Eyes su postali prepoznatljiv detalj na BMW kolima.

Kao jedna od najcescih zelja musterija kad su izmene izgleda fara u pitanju navode se ili angel eyes prstenovi kao sa BMW modela, ili daylight trake kao sa Audija.

Evo jedan kratak prikaz kako to funkcionise, naravno kad su originalni prstenovi u pitanju. Obzirom da smo radili 4 para farova, slike sam napravio na brzinu, i kroz neku improvizaciju, ali se opet vidi sta treba.

Vecina nije bila u prilici da vidi otvoren far BMW-a koji ima angel eyes, pa evo malo da Vas upoznam.

Izvor svetla [prikaz sa fara E60].

Izvor_Svetla_1.jpg Izvor_svetla_2.jpg

Sto je jaca sijalica na izvoru svetla to je jaci intenzitet svetla samih prstenova.

Na slici se vidi da i sama sijalica za prstenove ima svoju malu soljicu.

Zato upotreba LED svetla dalje bolje rezultate po pitanju intenziteta svetla samih prstenova.

Kod BMW 5 E60 ristajling to je malo drugacije reseno.

Svetlo prstenova potice od svetla iza sociva dnevnog svetla.

Na slici se vidi da to nije klasicno socivo kao sa drugog dela fara gde je bixenon.

E_60_ristajl_izvor_svetla.jpg

Jedan deo same instalacije, tj kako se pruza crevo do samih prstenova.

Put_svetla_E60_ristajling.jpg

E60 ristajl ima fantasticno resenje: jedan "top" sa socivom je dnevno svetlo iz kog se "napajaju" prstenovi, dok je drugi bixenon.

Evo kako izgleda klapna koja pravi bixenon. Ista se moze "prepakovati" u far koji nema bixenon.

E60_ristajl_klapna_1.jpg E60_ristajl_klapna_2.jpg E60_ristajl_klapna_3.jpg

Svaki BMW far koji ima fabricki angel eyes ima ovu optiku.

Optika_jednog_fara.jpg

Jedan kraj prihvata svetlo od izvora, sa kojom nije u direktnom kontaktu. Mnoge to zbunjuje i misle da sijalica ulazi direktno u sam prsten.

Optika_pocetak.jpg

Kraj ove optike moze biti dvojak, zaviso koliko otvora ima sam prsten.

Prsten moze imati dva otvora, ili se spajati u jedan.

Prsten_v2.jpg Prsten_v1.jpg

Evo slike kraja optike koju sam slikao i koristio za ovaj prikaz Optika_kraj.jpg

Prsten koji ima dva otvora se postavlja na kraj ove optike. Dva kraja - dva prstena.

U ovom slucaju, od jednog izvora svetlosti idu dva dela, sa po dve optike posto prstenovi imaju dva otvora. Isto je resenje ako prsten ima jedan otvor, samo ima pola optike manje.

U sustini - svetlo od izvora tj same sijalice, pocetak optike prihvata, prenosi je kroz one kablove i emituje na samom kraju.

Uzeo sam baterijsku lampu radi improvizacije.

Put_svetlosti_od_izvora_do_ulaza_u_prsten_1.jpg Put_svetlosti_od_izvora_do_ulaza_u_prsten_2.jpg

Sama optika sa svtlom.

Optika_sa_svetlom_1.jpg Optika_sa_svetlom_2.jpg

Optika_sa_svetlom_3.jpg Optika_sa_svetlom_4.jpg

Posto sam koristio baterijsku lampu prstenove nisam postavio na kraj optike posto se nista ne bi videlo.

Mi koji se bavimo farovima ovo dozivljavamo kao jednu od revolucija u izgledu i funkcionisanju istih. Od jedne obicne stvari, kako da se razlikuju vda BMW modela, da se se postigne i napravi ovako nesto - zasluzuje svaku pohvalu!

Meni je ovo jako zanimljivo, i nadam se da je i Vama bilo dok ste ovo procitali i videli.

Edited by steva_anya

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Hromiranje" tj. metalizacija srebrom soljica [Nissan]

Evo kako izgledaju soljice pre i posle "hromiranja".

Pre - stradale su zbog nestrucne ugradnje xenona.

Soljice_PRE.jpg P1000506.jpg

Posle. Hromiranje ne moze da se uradi na ovim unutrasnjim povrsinama zbog njihovog oblika, zato je srebro tu kao najbolja, najkvalitetnija i najtrajnija opcija.

Soljice_posle.jpg

Ujedno smo sredili stakla, posto su farovi zbog soljica otvarani.

P1000528.jpg P1000527.jpg

Suzuki Swift - reparacija farova.

[steta sto nije odradjen u crno, mislim da bi bio brutalno dobar!]

Image_4276.jpg Swift_1.jpg Image_4279.jpg

[za par dana cu Vam pokazati kompletan rad na Avensisu koji se vidi iza, spominjao sam fabricku gresku na farovima]

Image_4269.jpg Image_4270.jpg Image_4271.jpg

Image_4272.jpg Image_4273.jpg

Image_4274.jpg Image_4275.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault Scenic - restauracija-reparacija farova

Pre naseg rada: farovi su matirali spolja i iznutra. Far sa vozaceve strane je bio u losijem stanju, narocito u gornjem delu.

Farovi su prosli sledeci tretman:

- poliranje spolja

- fabrickom zastita spolja,

- polirani iznutra [lose sijalice, prasina, kondenz su ih ostetili]

- ocisceno je senilo,

- ociscene su rozetne, koje su bile sa flekama i pune prasine

Image_4213.jpg Image_4214.jpgImage_4215.jpg

Image_4216.jpg Image_4217.jpg Image_4218.jpg

Image_4219.jpg Image_4220.jpg Image_4221.jpg

Image_4222.jpg Image_4223.jpg Image_4224.jpg

Posle naseg rada, mislim da smo postigli 99% izgleda i stanja novog fara.

Image_4362.jpg Image_4364.jpg Image_4365.jpg

Image_4366.jpg Image_4369.jpg Image_4370.jpg

Image_4371.jpg Image_4367.jpg Image_4368.jpg

Cisto radi poredjenja pre i posle...

Image_4221.jpgImage_4214.jpg

Image_4371.jpgImage_4365.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

VW Polo 2010/11 - reparacija jednog fara, farbanje branika i krila

Na zalost, ovaj VW Polo je bio "cuknut". Far je bio ogreban, dosta su duboki bili risevi, velikih povrsina. Branik je na jednom delu pukao, javile su se neke kao naprsline, a krilo je u samom vrhu osteceno. Udarac je bio bas u tom "cosku", tj na spoju krila, fara i branika. Sreca pa hauba nije stradala.

Ovlasceni servis je trazio 25-30000din za jedan far, mi smo ga sredili za 4000din.

Na slikama mozete videti kako!!

Istovremeno smo uradili sve neophodno na braniku i krilu, pripremu za farbanje i samo farbanje.

image.jpg image.jpg image.jpg

Posle naseg rada na faru, braniku i krilu.

Image_4388.jpg Image_4389.jpg Image_4390.jpg

Image_4392.jpg Image_4393.jpg Image_4394.jpg

Image_4396.jpg Image_4391.jpg Image_4395.jpg

Jeste da je trebalo vremena za sve ovo, nekih nedelju dana, ali smo uradili tako da se apsolutno nista ne prepoznaje, tj nema ni jednog traga da je auto bio "cuknut". A to je najbitnije!

Na ovoj slici se vidi odraz na reflektujucim povrsinama i staklu okoline! :D

Image_4388.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostadoh duzan slike najnovijeg ML-a ...

Mercedes ML 2008/09 - restauracija-reparacija farova

Image_4129.jpg Image_4131.jpg Image_4132.jpg

Image_4133.jpg Image_4134.jpg Image_4135.jpg

Image_4136.jpg Image_4137.jpg Image_4138.jpg

Audi A6, mislim da je 2001/02 - restauracija-reparacija farova

Pre naseg rada, i izgled-stanje stakala.

P1000560.jpg P1000561.jpg P1000562.jpg

Posle naseg rada.

P1000569.jpg P1000570.jpg P1000572.jpg

P1000574.jpg P1000573.jpg P1000575.jpg

Posto nismo slikali po zavrsetku rada, ovom prilikom molim gospodina Radeta koji je dosao sa Citroenom C4 radi reparacije farova i ugradjivanja daylight LED dioda da mi se javi i posalje slike kako igleda auto sada.

Inace u ovaj deo smo ugradili diode, sve lepo zapakovali. Svetle fenomenalno, auto izgleda odlicno, prolazi kao daylight .. Samo mi po obicaju nismo sve slikali. :(

Image_4357.jpg Image_4358.jpg

Dodao bi jos da postoji mogucnost placanja preko racuna, za one koji imaju auto koji se vodi na firmu. Za te detalje samo preko pp, ili telefonski - 060/3778382.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ove nedelje nam dolazi najnoviji X5 na rad, pa dok njega ne zavrsimo evo jedan dzip!

Volvo XC90 - restauracija-reparacija farova

Pored standardnog tretmana, veliku paznju smo posvetili "staklima" koja su najvise stradala od kamencica i nepravilnog pranja.

Volvo_XC90_pre_1.jpg Volvo_XC90_pre_2.jpg Volvo_XC90_pre_3.jpg

Ovde se malo bolje vide ogrebotine, koje je jako tesko bilo "izvuci".

Volvo_XC_90_ogrebotine_1.jpg Volvo_XC_90_ogrebotine_2.jpg

Dok se ne otvore farovi ne mogu se primetiti ostecenja, pre svega zbog hroma u pozadini.

Mnogi misle da su im ok farovi dok ne vide ovo, ili dok ne vide kakvi su posle naseg rada.

Volvo_XC90_staklo_1.jpg Volvo_XC90_staklo_2.jpg

Volvo_XC90_staklo_2.jpg Volvo_XC90_staklo_4.jpg

Posle restauracije-reparacije.

Sredjeno i detaljno ocisceno kuciste sa rozetnama i senilom.

Volvo_XC90_sredjeno_kuciste.jpg

"Stakla" posle tretmana.

Volvo_XC90_staklo_4.jpg Volvo_XC90_staklo_5.jpg

Sredjeni, zatvoreni farovi, spremni za upotrebu!

Volvo_XC90_posle_reparacije_1.jpg Volvo_XC90_posle_reparacije_2.jpg Volvo_XC90_posle_reparacije_3.jpg

Volvo_XC90_posle_reparacije_4.jpg Volvo_XC90_posle_reparacije_6.jpg Volvo_XC90_posle_reparacije_5.jpg

Volvo_XC90_posle_reparacije_7.jpg Volvo_XC90_posle_reparacije_9.jpg Volvo_XC90_posle_reparacije_8.jpg

Volvo_XC90_posle_reparacije_11.jpg Volvo_XC90_posle_reparacije_10.jpg

Od skora imamo i stranicu na facebooku, pa tamo mozete videti nase radove.

http://www.facebook.com/#!/pages/Restauracija-Poliranje-Modifikacije-Farova/175185572574209

Ili kao profil - http://www.facebook.com/?ref=logo#!/poliranjefarova

Share this post


Link to post
Share on other sites

U najnovijem broju casopisa Sat Plus mozete procitati i videti reportazu o nasem radu!

"Reparacija farova na ispitu", p58-61.

Polozili smo ispit! :D

[tu je i slika crvenog Sportinga kome smo uradili farove u crno]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...