Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Restauracija farova: poliranje, bojenje u crno, hromiranje...

Recommended Posts

@ RazoR: alal vam vera momci, ostanite u formi za projektore u mojim maglenkama :harhar:

@ Bki: Farovi su jako specificni. Iako deluje da ljudi vise paznje posvecuju limariji i motoru, ipak je poprilicno velik broj onih koji zele kvalitetno svetlo i bezbednost u voznji.

Ovog posla ce uvek biti:

- pre svega zato sto imammo znanje i iskustvo, i sto radimo kvalitetno,

- resavamo probleme koji drugi ne znaju ili se ne usudjuju da rade [npr. dosao nam je covek sa problemom sa daylight diodama na A6, prosao je Beograd uzduz i popreko, isao kod svih koji nesto rade sa farovima, i niko mu nije resio problem. Uz to su otvarali far primitivnim metodama, pa je sav bio "iskasapljen". Na kraju je dosao kod nas, ostavio farove, i za 36 sati su ga cekali tip-top sredjeni, sa otklonjenim problemom!! U medjuvremenu smo resili problem sa tim daylight-om i na A5, A7 ... ]

- finansijska racunica je takva da se vecini isplati srediti-restaurirati svoje fabricke-originalne farove nego kupovati Depo i ostala kineska s***a.

Primeri: za oba fara A6 od 2004. cena je 100e. A videli ste kakvi budu na kraju. :thumbsup: Polovni dobri su oko 400-500e, a novi jos vise. Radili smo far na X5 starom godinu-dve. Kondenzovao je, i imao je problem sa kompjuterom u faru. Cena je bila 50e za nas rad, i 5e elektronicar koji je prespojio neku zicicu [banalna greska]. Taj isti far kosta oko 1200e.

Ako uzmem kola koja su manje materijalne vrednosti, recimo Punto mk2a, za oba fara cena je 45e. Za te pare se sigurno mogu kupiti polovni, ali takodje u losem stanju. Nisam ih jos video da izgledaju odlicno da su 20ak eura. A ovako se vrate u fabricko stanje.

- kad neko ima problem sa matiranim farovima, a zeli i projektore, kod nas za istu cenu dobija oba rada. Ne naplacujemo sve pojedinacno. Isto tako, bojenje u crno ili ne naplacujemo kad radimo poliranje i sredjivanje, ili je simbolicno - sok! :)

- Na sve ovo, mi smo otkrili pojednine fabricke greske farova, za koje smatramo da su namerne, i poradili smo na trajnom otklanjanju istih: nosaci sociva kod BMW-a, daylight kod Audija, senilo kod Avensisa ...

Najbolji primer je bas ovo senilo kod Avensisa.

Far ima projektor, medjutim senilo iza njega je malo, ima nedovoljnu zapreminu, i los hrom, tako da se pregreva i veoma brzo pocrni - od svetla nema nista! Kupovina novih ili polovnih farova nema apsolutno nikakvog smisla, posto ce se isti problem ubrzo desiti.

Resenje je u "hromiranju" tj metalizaciji srebrom, sto daje trajne funkcionalne rezultate.

Skoro nam se obratio covek iz Hrvatske, kome smo to resili, i od tada do danas, jos nekih 7-8 auta smo uradili. Isto tako i cena je bitna. Par novih farova je oko 1200-1400e, polovnih 500-800e, a ponavljam - sa njima ce se desiti isto. Nas rad sve u kompletu sa "hromiranjem" 2 senila, poliranjem, ciscenjem sociva i svim sto ide je 110e.

10 godina rada nam je dalo bogato iskustvo, znanje se prosirilo, kao i ekipa - jedan glavni majstor, pravi guru svog posla, i jos 3 majstora + ja, sto govori o ozbiljnosti posla, ali i o obimu posla koji radimo!

Kao i u svakom drugom poslu, dokle god je na prvom mestu kvalitet usluge, postojace zadovoljstvo musterija, i posla ce biti!

Inace, imali smo jedan far koji smo nazvali "magistarski rad"! Necete verovati sta smo sve imali da uradimo, i kako je ispalo! Danas treba da se zavrsi.

Inace farovi su sa Fiat Ulysse-a. Jedva cekam da pokazem slike.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mini Cooper - ciscenje unutrasnjosti

[spali su poklopci, usla je prasina, sve se ulepilo]

image.jpg image.jpg image.jpg

image.jpg

Chevrolet Captiva - prepravka fabrickog sociva-projektora u bi-xenon.

Ugradili smo tzv "klapne", konkretno sa Audija A8, koje se nalaze izmedju sijalice i sociva-lupe. Kad se blicne ili upali dugo sveto, klapna se obara, vise svetla prolazi.

Ovako je sacuvan fabricki izgled fara, a dobila se zeljena funkcija - bixenon, tj da na mestu oborenog svetla postoji i oboreno i dugo.

16112011112.jpg 16112011111.jpg

2x BMW 3 E46 od forumasa. Farovi su bili manje-vise u istom stanju kao BMW 5 koji sam ranije prikazao ..

Image_3731.jpg Image_3730.jpg

Image_3735.jpg Image_3736.jpg http://postimage.org/image/bsnh0ge07/

Image_3562.jpg Image_3563.jpg http://postimage.org/image/p9p0x2dpj/

Image_3564.jpg Image_3565.jpg Image_3566.jpg

Inace, E46, narocito xenon far, ima lose senilo-soljicu. Veoma brzo propada, hrom je nanesen na plastiku, tanko i jadno, i na vecini se "ljuspa".

E klasa[e]

Image_3677.jpg Image_3679.jpg Image_3680.jpg

Image_3688.jpg Image_3711.jpg Image_3717.jpg

IMG0014_A.jpg IMG0016_A.jpg IMG0017_A.jpg

Edited by steva_anya

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat Ulysse 2003 - "magistarski rad"

Radili smo: SVE!

Auto je upao u reku, kuciste farova je polomljeno, nosaci farova takodje, voda i mulj su usli. Na sve to, instalacija je bila ostecena, slomljena i naprsla sociva na projektorima.

Mi smo, posle 3 dana napornog rada uspeli kompletno da ih sredimo!!!

Nova sociva su stavljena, kuciste je sredjeno, "stakla" su ociscena spolja i iznutra, sva prljavstina, pesak i mulj su uklonjeni. Rozetne i senila su dodatno tretirani da se ne stvori kamenac, zutilo, i da ne dodje do oksidacije.

Nivelacija i sve ostalo je osposobljeno.

Dakle, bukvalno smo nove farove napravili.

Slike pre radova smo mi napravili, a slike nakon radova smo dobili od musterije.

Da ne duzim - pogledajte!

PRE naseg rada

Zamagljeno i slomljeno socivo.

FAR1.jpg FAR2.jpg Image_3760.jpg

Slomljeni nosac fara i kuciste.

FAR_5.jpg FAR_6.jpg Image_3759.jpg

Izgled celog fara, sa peskom, muljem, i ostecenim socivom.

FAR_4.jpg Image_3755.jpg Image_3757.jpg

Drugi far nije bio u nista boljem stanju.

Image_3762.jpg Image_3763.jpg Image_3764.jpg

Image_3765.jpg Image_3767.jpg

Image_3768.jpg Image_3769.jpg

Posle naseg rada.

image.jpg image.jpg image.jpg

image.jpg image.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

VW Polo - ugradnja Morimoto projektora, H1 xenona, poliranje ''stakla'' sa zastitom, ciscenje unutrasnjosti.

Na slikama se vidi stanje farova: na oko dobro, ali jako lose. Cela povrsina je u tackicama, pocelo je da matira, iznutra da se pece sto se vidi kao ogaravljeno, senilo je bilo kao zapraseno.

Uz to na jednom faru su bile 2 ogrebotine.

Naravno, sve smo sredili, tako da farovi izgledaju bukvalno kao novi!

Desni far [vide se ogrebotine u bocnom delu]

Pre_D_1.jpg Pre_D_2.jpg Pre_D_3.jpg Pre_D_4_2_ogrebotine.jpg

Levi far [vidi se crno-braon, kao da je staklo osmudjeno].

Pre_L_1.jpg Pre_L_3_crno.jpg Pre_L_2.jpg

Evo kakvo je stanje ''stakla'' koje na slikama izgleda kao da je dobro.

Pre_staklo_1.jpg Pre_staklo_2.jpg Pre_staklo_3.jpg

Posle restauracije - poliranja i ciscenja farova, sa ugradjenim Morimoto mini H1 bi-xenon projektorima.

Posle_1.jpg Posle_2_sa_projektorom.jpg Posle_3_sa_projektorom.jpg

Novi VW Polo bi-xenon farovi, posle naseg rada.

Posle_4_komplet.jpg Posle_5_komplet.jpg

Kratak klip kako rade: ravna linija, cut-off je fantastican, klapna reaguje na blicanje ili paljenje dugih svetala.

http://www.youtube.com/user/StevaAnya#p/a/u/0/-eO-2Ib7xLg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opel Astra H

Farovi su bili u katastrofa stanju.

Spolja izgrebani, matirani, zuto-zeleni.

Iznutra matirani. Cesto su kondenzovali sto je doprinelo losem stanju.

Kakvi su bili pre naseg rada.

Image_3806.jpg Image_3807.jpg Image_3808.jpg Image_3809.jpg

Posle 2-3 data napornog rada farovi su vraceni u tip-top stanje, kao novi.

Nas rad je obuhvatio: otvaranje i zatvaranje farova, ciscenje unutrasnjosti - senila i rozetne, poliranje spolja i iznutra, zastita spolja, prepravke zbog kondenzovanja, i izrada nosaca senila posto je puklo.

Levi far posle naseg rada

Image_3814.jpg Image_3815.jpg Image_3816.jpg Image_3820.jpg

Image_3827.jpg Image_3828.jpg Image_3832.jpg Image_3817.jpg

Desni far posle naseg rada.

Image_3821.jpg Image_3822.jpg Image_3823.jpg Image_3824.jpg

Image_3825.jpg Image_3829.jpg Image_3830.jpg Image_3833.jpg

Ono sto bi zeleo da istaknem i pokazem je izgled fara, konkretno spoja kucista i ''stakla'' nakon naseg rada!

Image_3818.jpg Image_3819.jpg

Mi ne primenjujemo "rerna" i sl metode ''kupusanja'' farova radi otvaranja.

Desetogodisnje znanje i iskustvo ovo naprave!!

Kad u bilo kom trenutku budete otvarali haubu [dosipanje tecnosti, provera ulja, mali i veliki servis, i na kraju prodaja auta] da Vas ne bude sramota kako izgelda to, i da Vam neko ne zamera na izgledu fara, i da ne bude da je auto bio havarisan i sl.

Astra H je pakleno teska za otvaranje!

Imam slike farova Punta mk2a, koji su bili u mnogo losijem stanju od ove Astre.

Medjutim imam samo 2-3 slike posle naseg rada, sto je radnik uslikao pri montiranju farova na Punta. Ako od musterije ne dobijem jos neku sliku, okacicu te sto imam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat Punto mk2a

Spolja - katastrofa. Po otvaranju farova potvrdila se pretpostavka da su i iznutra matirali, i da je socivo zamuceno. Sve je detaljno ocisceno, ispolirano i zasticeno.

Samo ovako se mogu farovi vratiti u prvobitno stanje. Ujedno, samo sa ovakvim radom mozemo dati godinu dana garancije.

Posto je Punto mk2a cest auto na forumu, evo cena: 45e za oba fara + 10e demontaza i montaza farova sa auta. Clanovi kluba sa vazecom clanskom kartom ostvaruju 10% popusta.

Image_3790.jpg Image_3791.jpg Image_3792.jpg Image_3793.jpg

Image_3794.jpg Image_3796.jpg Image_3797.jpg

Posle restauracije.

IMG0072_A.jpg IMG0073_A.jpg IMG0074_A.jpg

Ne samo da se radnik vidi na staklu fara, vec i na reflektujucoj povrsini!!! :thumbup::whistle:

Edited by steva_anya

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas je trabao biti zavrsen jedan zanimljiv rad - crni farovi na Grande Puntu, tj da se urade kao sa Abarth verzije. Zbog specificnosti osobine polikarbonata [materijal od kojeg je izradjen prednji providni deo fara, tzv ''staklo''] da se staticki naelektrise [mogu objasniti hemijski sta se desava, mada mislim da nema potrebe zbog potencijalnog eseja :)] , nismo zavrsili. :no:realmad: Naelektrisanje je privuklo prasinu, i jedan deo posla se mora ponoviti. Na zalost videlo se tek posle zatvaranja fara.

Radjene su i maglenke u crno, i obzirom da su one "bogate", tj imaju rozetnu za razliku od drugih proizvodjaca koji je zbog ustede ne stavljaju, i ona ce doprineti izgledu auta. Ukusi su razliciti, ali po meni farovi i maglenke odradjene u crno daju celinu.

Slike cu okaciti kad se sve zavrsi, i napisati sta je radjeno...

U medjuvremenu, Pasat B5.5 ili B5+ kako ga vec zovu.

Image_3834.jpg Image_3835.jpg Image_3836.jpg Image_3837.jpg

Image_3860.jpg Image_3864.jpg Image_3865.jpg Image_3866.jpg

Edited by steva_anya

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat Grande Punto - crni farovi

- bojenje farova u crno, look like Abarth

- bojenje maglenki u crno

Grande Punto ima velike spoljasnje povrsine koje se smeju bojiti [u crno] bez ikakvog uticaja na svetlo. Crna boja ide uz svaku boju auta, tako da se odlicno uklapaju crni farovi uz beli, crveni, sivi, plavi auto ... Isto tako, maglenke imaju svoju rozetnu, koja se takodje sme bojiti.

Image_3867.jpg Image_3868.jpg Image_3869.jpg

Image_3870.jpg Image_3871.jpg Image_3872.jpg

Postojalo je vise opcija za bojenje u crno unutrasnjosti farova:

- da se cela rozetna oboji, ukljucujuci i hromirani deo oko migavca

- da se deo oko migavca ostavi [izabrana verzija]

- da se oboje/ne oboje "rebarca", tj ove 3 resrtkice kod migavca. Mi smo uradili nesto izmedju.

Verzija da se ostavi hrom deo oko migavaca je zestoko pipljiva. Hrom se ne sme dodirivati, ni vodom ni prstom, niti nekom lepljivom trakom, kojom bi se prakticno taj deo izolovao pri bojenju posto bi doslo do njegovog ostecenja - ljuspanja. Poprilicno je vremena trebalo da se taj deo izoluje, i to precizno, da bude savrseno odsecena linija, a da hromu ne bude nista. Na sve to, kad se farbalo, pipljivo je bilo da se ne odvoji taj deo, i da boja ne padne na hrom.

Posle dosta muke uspeli smo. :thumbup:

Evo kako izgleda.

Image_3881.jpg Image_3882.jpg Image_3884.jpg

Image_3886.jpg Image_3891.jpg Image_3903.jpg Image_3904.jpg

"Rebra" kod migavaca nismo do kraja obojili u crno, niti ih ostavili kakve su bile, vec su samo delimicno obojene, kao da su "zadimnjeni". Na taj nacin se zadrzala donekle njihova providnost, a opet hrom deo nije puno sljastio. I funkcionalno i lepo.

Image_3894.jpg Image_3895.jpg

Staklo sa rozetnom.

Image_3916.jpg Image_3917.jpg

Kad se sve juce zavrsilo, na zalost desio se jedan peh.

Zbog pomenutog naelektrisanja polikarbonata privukla se prasina. Morali smo jos jednom otvoriti farove, ukloniti je, i zatvoriti. Steta.

Farovi na kraju.

Image_3926.jpg Image_3927.jpg Image_3928.jpg Image_3929.jpg

Image_3930.jpg Image_3931.jpg Image_3932.jpg Image_3933.jpg

Image_3934.jpg Image_3935.jpg Image_3936.jpg

Farovi na autu. Skroz drugaciji izgled. Izgleda kao oem far, sa dozom agresivnosti.

Image_3938.jpg Image_3943.jpg Image_3944.jpg Image_3945.jpg

Image_3946.jpg Image_3947.jpg Image_3948.jpg Image_3949.jpg

Maglenke - bojenje u crno.

pre/posle

Image_3873.jpg Image_3941.jpg

Image_3874.jpg Image_3942.jpg

izmedju

Image_3897.jpg Image_3896.jpg

Image_3913.jpg Image_3915.jpg Image_3914.jpg

U nekom narednom periodu cemo raditi Morimoto projektore na Grande Puntu.

Ako bude raden u crno - bice pun pogodak.

Izvinjavam se na malo losijim slikama - nemam ni vestinu ni ozbiljan profi aparat.

Sve slike su sa N82 koja ima 5 mpix kameru. Verujem da se vidi sve sto treba.

Zavrsen je i BMW 5 E60, pa slike njegovog rada kacim cim ih dobijem sve, slozim i poredjam.

Jos jednom Grande Punto, cisto kao poredjenje:

pre

pre.jpg

posle

posle.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala.

Ima tu jos par ideja i mogucnosti, sve je stvar ukusa. Javi se kad pobedis branik :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Blackshadow.

Koja te cena za Astru H zanima: za sredjivanje kao ove iz posta #182 sa ove strane ili bojenje u crno? Ili i jedno i drugo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW 5 E60 2008/09

[poliranje iznutra, poliranje spolja sa zastitom, ciscenje unutrasnjosti i sociva...]

Jos jedan BMW serije 5, E60, smo imali na radu.

Izuzetno teski farovi za rad: prvo sto je komplikovano zatvoren, drugo sto ima puno elektronike, i unutrasnjost umesto prosecnih 3-4 elemenata ima preko 10. Vecina je od tankog hroma, veoma osetljivog. Uz to, tu je instalacija angel eyes prstenova, migavaca, pozicija u gornjem delu fara, led svetla ...

Image_3899.jpg 29112011118.jpg

29112011119.jpg 29112011120.jpg

Desni far posle naseg rada ...

Image_3950.jpg Image_3951.jpg

Image_3953.jpg Image_3954.jpg

Levi far posle naseg rada ...

Image_3955.jpg Image_3956.jpg Image_3957.jpg

Image_3962.jpg Image_3963.jpg Image_3966.jpg

Image_3967.jpg Image_3968.jpg Image_3969.jpg Image_3970.jpg

Spoj prednjeg dela fara i kucista.

Ovome posvecujemo veliku paznju. Bez obzira koji je auto u pitanju, spoj mora biti najbolje moguce odradjen. Bez tragova otvaranja: da na oko bude kako treba, a samim tim i da se lepo unese masa za zatvaranje, i da danas-sutra pri prodaji auta potencijalni kupac na tome ne zamera [imaju obicaj da tvrde da je auto pretrpeo teske havarije].

Image_3960.jpg Image_3961.jpg Image_3965.jpg

Za kraj slike farova na autu. Ovaj far je bas po mom ukusu - dizejnerski prelep, ima prstenove i socivo, svetlo je brutalnog kvaliteta. Koliko sam ga gledao vec sam zamislio prepravku svojih farova na Puntu mk2b - da ugradim po dva projektora u svaki far, i da dodam prstenove! :D

Mi smo da limaximum, 3 dana smo ga radili, i na kraju postigli ovo sto vidite na slikama.

Image_3971.jpg Image_3972.jpg Image_3973.jpg

Image_3977.jpg Image_3978.jpg Image_3979.jpg

Image_3974.jpg Image_3975.jpg Image_3976.jpg

Toyota Yaris - restauracija farovaa i bojenje unutrasnjosti u crno.

IMG0079_A.jpg IMG0081_A.jpg IMG0080_A.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Blackshadow.

Koja te cena za Astru H zanima: za sredjivanje kao ove iz posta #182 sa ove strane ili bojenje u crno? Ili i jedno i drugo?

#182 :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blackshadow, cena za Astru H je 50e po faru, tj 100e za oba fara.

Ako je hrom far, a zelis bojenje u crno:

- u slucaju da se sve boji u crno to je gratis,

- u slucaju da se ostavljaju oni krajevi topica [da izgleda kao ova sto smo radili] u hromu to je jos 20e.

Da dodam, ako ces i projektore:

- oni su 80e

- njihova ugradnja je gratis ako radis nesto od ovog ^, ako ne radis onda je cena 100e za ugradnju

- za njih idu H1 xenoni, koji su 60e. Medjutim, ako si finansijski ogranicen, mozes staviti H1 halogene sijalice, pa kad se ojaca budzet ugradis xenone naknadno.

Ovo za H1 halogene sijalice u projektorima vazi za sve.

Imali smo slucaj da je momak dosao, uradilimu farove u crno, platio 70e. Posle mesec dana ponovo dolazi zbog projektora, i ponovo placa 70e. Da je sve istovremeno uradio platio bi 70-80e. Pisem relano, ne treba bacati pare zbog nedoumice. :) To je tman za vikend sa lepsom polovinom.

Astra H je teska za otvaranje, i treba nam sigurno 2 dana da je radimo, mozda i 3 dana zavisno od stanja, kao sto je bilo sa ovom iz posta #182.

Ako imas jos pitanja najbrze odgovore ces dobiti telefonski na 060/377-83-82, dok na pp poruke i postove zbog obaveza i posla odgovaram najkasnije za 24 sata, najcesce 12-16 sati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

PORSCHE 911 RUF BITURBO

Image_3577.jpg Image_3578.jpg Image_3579.jpg Image_3580.jpg

Radili smo dosta toga na ovom autu, sada kacim samo slike farova.

Image_3572.jpg Image_3573.jpg Image_3574.jpg

Image_3576.jpg Image_3575.jpg

IMG0025_A.jpg IMG0026_A.jpg IMG0030_A.jpg

IMG0031_A.jpg IMG0032_A.jpg

IMG0044_A.jpg IMG0047_A.jpg IMG0049_A.jpg

P1000477.jpg P1000478.jpg P1000479.jpg

Nemoj neko da se smejao mom fotosop "majstorstvu" u maskiranju tablica. :D

Evo kako je ispalo na kraju.

P1000486_e.jpg P1000485.jpg

Edited by steva_anya

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možeš li mi reći na koji način otvoriš far na Puntu mk2, pošto sam ti ja malo daleko da mi ti radiš;) a ima nekih zaglavljenih kamenčića jer prijašnji vlasnik nije dobro vratio poklopac!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hidro, mi za otvaranje koristimo specijalni alat.

Primitivne metode "far u rernu", "srafciger i kupusanje" ne primenjujemo. Zato su spojevi farova onakvi kao na slikama. :whistle::thumbup:

Posto taj alat sigurno nemas ne znam kako bih ti pomogao.

Jedino sto mogu reci je da radis polako, strpljivo, bez velikih sila da staklo tj polikarbonat ne strada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

VW Pasat B5.5/B5+ - bixeon projektori

Ovaj rad je bio specifican.

Musterija je zelela originalni izgled fara, aftermarket xenone, ali i bixenon, i to sve na farovima sa "Engleza".

Da bi se to postiglo u jednom, bez ugradnje Morimoto bixenon projektora, mi smo ugradili tzv. klapnu. Klapna je konkretno sa Audija A6 2008/09. Iza sociva, a ispred sijalice je postavljena, sto je logicno. Kad se blicne ili upali dugo svetlo, ona se obara, i vise svetla prolazi kroz samo socivo. Na ovaj nacin se prakticno stede ksenoni.

Ostavili smo u funkciji fabricko dugo svetlo sa halogenom sijalicom.

Musterija ce u narednom periodu odluciti sta zeli: da se tu postavi dnevno svetlo, promeni zuta halogena u belu zbog slaganja sa xenonom, ili ostavi kako je i sada.

Pored ovog, radili smo prepravku fara posto je "Englez", i restauraciju zbog generalno loseg stanja.

Jedno od stakala pre rada, oba su bila takva ...

Pasat_B5_staklo_pre_1.jpg Pasat_B5_staklo_pre_2.jpg Pasat_B5_staklo_pre_4.jpg

Pasat_B5_staklo_pre_3.jpg Pasat_B5_staklo_pre_5.jpg Pasat_B5_staklo_pre_7.jpg

Posle rada ..

Pasat_B5_kraj_1.jpg Pasat_B5_kraj_2.jpg

OEM farovi Pasata B5+ sa klapnom za bixenon posle restauracije.

Pasat_B5_bixenon_1.jpg Pasat_B5_bixenon_2.jpg Pasat_B5_bixenon_3.jpg

Pasat_B5_bixenon_4.jpg Pasat_B5_bixenon_5.jpg Pasat_B5_bixenon_6.jpg Pasat_B5_bixenon_7.jpg

Cut-off na zidu.

Pasat_B5_cut_off_1.jpg Pasat_B5_cut_off_3.jpg

Ako nekog zanima: ugradjeni su aftermarket xenoni, H7, 4300K.

Za kraj jedan video klip kako rade bixenon projektori.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kia Pro Cee'd - Morimoto bixenon projektori

Dobili smo farove "nevinog" Pro Cee'd-a, sa svega 8000km na satu, da ugradimo Morimoto bixenon projektore.

Image_3861.jpg Image_3862.jpg Image_3863.jpg

Posao je bio izuzetno tezak, kako zbog tezine otvaranja samog fara tako i zbog same rozetne projektora.

Image_3909.jpg Image_3910.jpg Image_3912.jpg

Sta je zapravo bio problem?

Morimoto projektor ima vise tipova rozetni-maskica.

Razlikuju se dizajnom i precnikom.

Mi smo na faru mogli postaviti rozetnu koja je replika BMW E46, koja bi svojom dubinom prekrila kuciste projektora. Medjutim ne bi dobili estetiku. Oblik-konture fara su takve da mu najlepse stoji rozetna koja je postavljena, a to je replika rozetne sa Golfa 5. Vidite na prvoj slici u pozadini jedan far Golfa 5, ima istu rozetnu kao Cee'd sa projektorom. :)

Iskustvo, majstorstvo i vestina glavnog majstora su presudile, i mi smo izradili nastavak za rozetnu projektora.

Evo kako bi izgledao far bez tog nastavka.

P1000532.jpg

Evo kako izgleda na kraju posle naseg rada.

P1000533.jpg

Pomenuti nastavak je ne samo izradjen od istog materijala kao i rozetna, vec je postavljen intimno, tako da smo ispostovali sve sto treba po pitanju prostora, temeprature unutar projektora, napravili mu linije kao prstenove i obojili u crno da se uklopi sa ostatkom fara ...

Seat Ibiza - Morimoto bixenon projektori

Slike su lose, na brzinu odradjene u toku radova ...

Ali bolje ista nego nista :)

Moze i da se ubaci prsten, a iza njega LED diode. .

Image_4018.jpg Image_4020.jpg Image_4022.jpg

Za koji dan slike Pasata B5 [stakla su bila ocajna!], E klase [jedna od najgorih E klasa koja nam je bila na radu], i Seat Ibize [eksplodirala je sijalica u faru] ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...