Boki_16v 0 Posted January 23, 2011 Ima li neko slikoviti prikaz iz nekog programa ili zna iz iskustva kako da skinem ovaj dio table kod Punta Mk2...Uploaded with ImageShack.us Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted January 23, 2011 (edited) tabla je iz jednog dela. Moras da skidas svei onda dobijes ovo Edited January 23, 2011 by MilanLaki Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boki_16v 0 Posted January 23, 2011 O ne...to sam i predpostavljao...nikada se vise to ne moze vratiti da bude kao prije...hmmm ovaj oznaceni dio sam svojom krivicom ostetio pa ne znam sta da radim...mislim da cu ga ipak presvuci crnom kozom ALI bez skidanja table je ovo je haos... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted January 23, 2011 (edited) Ma nije toliko strasno kao sto izgleda Skidaju ljudi (nisam jos video kod nas da se neko igrao sa ovm) farbaju, presvlace i vracaju nazad. Moze sve da se vrati nazad, ali je ovo za strpljive ljude sa viskom slobodnog vremena edit: aj uslikaj da vide ljudi pa ti mozda neko da neki savet kako je najbolje "zamaskirati" to ostecenje. Edited January 23, 2011 by MilanLaki Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boki_16v 0 Posted January 23, 2011 Napravio sam riseve dok sam pokusao da popravim iste;-)Napravim jos vece...tako da cu najvjerovatnije presvuci u crnu kozu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
cookman 5 Posted January 24, 2011 I ja sam razmišljao o skidanju cele table jer mi se ne sviđadonji sivi deo...Hteo sam da stavim tablu u jednoj boji (crna ili tamno siva ili koja je već boja)..Ali se još nisam u to upustio u to...plašim se da će možda da škripi ili tako nešto,kad se vrati.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marcony 0 Posted November 7, 2011 (edited) Posto sam nakon detaljnijih provera utvrdio da mi je definitivno zapusen grejac kabine, resio sam da pristupim mukotrpnom poslu i zamenim ga. Resio sam da to uradim sam (i uz pomoc druga koji se po malo razume u problematiku) zato sto sam pricao sa par majstora u vezi toga i svi su me onako indirektno odbili (visokom cenom ili nekako drugacije). Razumem ja ljude, za to vreme koliko im je potrebno da to zamene, mogu da odrade par lakih popravki na Fiat Stilo ili nekom drugom novijem automobilu, i uzmu 2-3 puta vise para, nego da se bakcu old timer-om!Voleo bih da mi neko, ko je ovo vec radio, napise par smernica kako se skida instrument tabla da bi se pristupilo grejacu, makar da nabroji gde se sve nalaze srafovi koji se skidaju i kojim se, otprilike, redosledom skidaju elemnti sa table. To bi mi verovatno prilicno skratilo vreme i olaksalo ovaj u najavi mucan posao! Edited November 7, 2011 by neshaoct spojena tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
cmiro 0 Posted November 7, 2011 (edited) nije nista komplikovano potrebno jedno 5-6 da sve skines i da vratis bar je kod mene na puntu 2 trebalo toliko ali prvo probaj ovo : odes u prodavnicu kupis cilit bang za kamenac , skines creva koje idu do malog hladnjaka kod motora, sipas u creva cilit bang i ostavis jedno 20 minuta da ga malo nagrize posle uzmes crevo pod pritiskom i isperes.... ali kad budes ispiro stavi neku kanticu da vidis sta ce da izadje :DD probaj ovo pa ako uspe resio si problem a moze da se desi da kad ga cilit beng nagrize da ce da propisa mali hladnjak , ali nije problem ga zameniti meni je ovo uspelo cak sam ja 2 puta sipo cilit beng ali 2x 15 minutaja sam planiro i da menjam gumice na isparivacu od klime ali nisam znao kako se skida kompletan deo sa hladnjacima sad sam sazno i na prolece opet idem u akciju Edited November 7, 2011 by cmiro Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta 231 Posted November 7, 2011 (edited) Čuo sam od par proverenih ljudi da čišćenje uspeva sa "Axsel graso" sretstvom za pranje u domaćinstvi ima ga po većini prodavnica.U svakom slučaju vredi probati to je oko 200 diara pa ako ne uspe onda ići na zamenu.Naime otkači se mali hladnjak na crevima pod haubom ako treba nastave se creva radi lakšeg pristupa nalije se Axsel ostavi da odradi i onda ispere.Neki su čak probali direkt u ceo sistem i pustiti da cirkuliše neko vreme kažu da radi al je dugotrajno ispiranje posle pošto peni. Edited November 7, 2011 by jevta Quote Share this post Link to post Share on other sites
cmiro 0 Posted November 7, 2011 (edited) ja sam radio ovo sa Cilitom i grejanje sad ubija moja preporuka je da odradis sa cilit bengom :thumbsup: , probo sam da ga prospem na beton i vidi se kako nagriza beton tj pocne malo da peni Edited November 7, 2011 by cmiro Quote Share this post Link to post Share on other sites
marcony 0 Posted November 7, 2011 Brobao sam da ga isperem mlazom vode pod pritiskom ali nije uspelo. Postoji neki protok tecnosti ali vrlo slab, a prljavstina ili kamenac ne izlaze!Ne smem da se usudim da ubacim neko hemijsko sredstvo, bojim se da ne upropastim jos nesto. Hocu da to bude temeljno resenje, posto se vec dve zime zlopatim! Trecu ne bih preziveo Quote Share this post Link to post Share on other sites
cmiro 0 Posted November 7, 2011 jeftinija ti je ta varijanta 400 din cilit a novi hladnjak 3000-4000 hiljade. i ja sam hteo da menjam ali cena me je sprecila. pa sam odradio tako a ako imas para ti menjaj .pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
marcony 0 Posted November 7, 2011 Ma, da imam para promenio bih ceo auto, a ne samo grejac kabine Opisi malo detaljnije kako si to izveo, jel na Puntu 1 ili 2? Quote Share this post Link to post Share on other sites
cmiro 0 Posted November 13, 2011 e evo nadjoh vremena da uslikam sta treba da radis Prvo skines crevo tu kod motora i izvuces ga skroz gore znaci treba vertikalno da ti stoji... Pa onda raskacis ovde crevo i onda malo duvas u crevo da izadje voda iz malog hladnjaka ....onda sipas u bilo koje crevo cilit beng, sipas sve dok ti na drugo crevo nekrene da izlazi tecnost i onda sacekas jedno 20 minuta i uzmes crevo od gradske vode i gurnes u crevo od grejanja i odvrnes slavinicu i pustis malo da ga ispere... i onda ako oces ponovis jos jednom sa cilitom.. videces i sam kako i koliko vode izlazi kad budes ispiro... ako treba sipaj jos jednom cilit i onda opet isperi... i vratis creva na mesto i sipas antifriz i videces kako greje.... Meni je ovo pomoglo i ja se nadam da ce i tebi :thumbsup: Quote Share this post Link to post Share on other sites
marcony 0 Posted November 14, 2011 E svaka cast na trudu. Sada ne bi bilo u redu da makar ne pokusam Probacu pa sta bude. Verovatno cu za vikend pa javljam rezultate.Hvala jos jednom na trudu! Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel021 0 Posted November 14, 2011 Druze ja sam se mucio 2 zime,smrzavao u autu cak sam i ja pisao ovde o tom problemu (punto 2) pokusao sam da skinem tablu po hladnom vremenu,zaledio sam se i na kraju sam odustao.Kupio sam neko sredstvo za skidanje kamenca raskacio creva uzeo kompresor i tako prao grejac kabine.Uspesno,izaslo je brdo kamenca!Sad greje kao pravi auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
cmiro 0 Posted November 14, 2011 Bice na prolece How to Za skidanje kontrolne table kad budem menjo gumice ili ceo isparivac na klimici..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaNS 2 Posted November 17, 2011 markoni,probaj sve živo pre skidanja table...meni puštao mali hladnjak, maglila mi stakla po vlažnom vremenu, pa sam se pun optimizma uhvatio skidanja table..ima gomila šrafova, moraš da skineš volan, ablender, centralnu konzolu i njene komande, da rašrafiš gomilu nekih gluposti levo od volana gde su osigurači, gomilu konektora, a kad skineš tablu i vidiš koliko kablova tamo ima uhvatiće te blaga panika.. Još se tu našao drug sa komentarima "juju, šta si uradio..pa ti više nemaš auto.." elem, ja ni posle skinute table nisam znao šta dalje... ostala je neka velika crna kutija u kojoj je sve od grejanja, zao mi je što nisam slikao, ali ja nisam imao pojma kako se skida..pretpostavljao sam da se drži na nekim šrafovima koji su u motornom prostoru, do kojih bez dizalice ili kanala nisam mogao doći.. tada je optimizam nestao, odustao sam u pola posla i vratio tablu nazad..kad sam čuo auto da radi pao mi je kamen sa srca.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marcony 0 Posted November 22, 2011 Izgleda da jedino kod mene ne uspeva! Raskacio sam sa majstorom creva ka malom hladnjaku i onda smo kroz neku plastiku sipali AXEL sredstvo protiv kamenaca. Ostavili smo malo da odstoji pa smo hteli da operemo mlazom vode ali jedino sto je izaslo su neke plave naslage, verovatno od antifriza. Ponovili smo sa jos malo sredstva i opet isto-skoro bez protoka. Povezali smo sve, dodali paraflu ozracili ali grejanje slabo (mozda malo bolje ali nedovoljno)! Ponovo raskacili sve i nasuli neku obicnu sonu kiselinu i tada sam pomislio da ce ili da proradi ili da mi istopi i hladnjak i creva ali opet nista!!!Definitivno mi za sledeci vikend preostaje skidanje table ili ako i to ne upali, auto u oglase pa neka se neko drugi bavi time! Quote Share this post Link to post Share on other sites
paun 1 Posted November 27, 2011 Imao sam i ja takvih problema prosle godine,pada temperatura u toku voznje pogotovu na otvorenom putu,trebalo mu jedno 20-ak km voznje pod gasom da bi poceo da dize temperaturu,a grejanje jedva nesto mlako da duva.Onda sam resio da menjam termostat jer sam mislio da je tu problem.Tako se i ispostavilo termostat nije lepo zatvarao.To sam resio bez da kupujem nov ali grejanja i dalje nema.A posto je zima vec pocela nije mi preostalo nista drugo nego da skinem mali hladnjak.Da bi se doslo do njega MORA da se skine tabla,ko uspe da ga skine bez skidanja table skidam kapu.Da sam znao sta me ceka pristao bih na smrzavanje pre nego da je skidam,lom kablova,lom konektora,skidanje motora za city i svega ostalog.Posle ispiranja malog hladnjaka i izbacivanja kamenca grejanje radi kao ludo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marcony 0 Posted December 11, 2011 Napokon sam zamenio mali hladnjak! Moram da priznam da sam bio u frci kako ce sve to na kraju da ispadne, a ispalo je mnogo prostije nego sto sam mislio! Majstor i ja sve ukupno 2-2.5 sata!Ukratko, skidaju se tri srafa sa gornje strane table, dva sa donje. Zatim centralni deo table sa nekoliko inbusa, onda folan i ablender. Morala je da se otkaci tabla sa osiguracima, letva, par dzekova, tabla sa bryinomerom (na dva imbusa). Ovo je po meni bio laksi deo, a tezi je raskaciti creva sa malog hladnjaka i izvaditi ga iz crnog kucista koje se pojavi kada se skine instrument tabla.Majtor je bio "svastar" tj. nije specijalizovan za Fiata vec popravlja sve sto mu padne saka. Sve ukupno (delovi+ruke) oko 5000 rsd i konacno mogu zimi da vozim u dukserici (zbogom sal, kapa, maramica za kondenzat iz nosa Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marksman 0 Posted June 19, 2012 (edited) Zanima me kako da skinem instrument tablu i jel komplikovano za skidanje i vracanje kod mk.2 Edited June 19, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted June 19, 2012 imas 2 srafa ispod piksle i 2 gde dodje desna noga vozaca i leva suvozaca sa strane odvijes i povuces ka menjacu, nije neki problem ja sam moju skinu za par minuta ... i vracanje nije neki problem ... samo malo strpljenja i nemoj na silu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto16v 0 Posted June 19, 2012 Jel se ovaj poslednji post odnosi na skidanje instrument table ili na skidanje centralne konzole? Meni deluje kao da je za centralnu konzolu? Pošto mi ne rade sijalice na dugmićim za klimu i grejanje pa hoću da zamenim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted June 20, 2012 I Marksman je mislio na centralnu konzolu, cak je i sliku postavio ali je sad nema ....Jeste za centralnu konzolu, zato kupi sijalice i samo udri Quote Share this post Link to post Share on other sites