podvarak 1 Posted January 21, 2011 Da li neko zna da li su postojece cevi za kociono ulje (koje idu do dobosa) dovoljno dugacke da se povezu na celjusti ili ih treba nastaviti par cm? Treba da zamenim dobose diskovima ovih dana pa pravim planove sta mi jos fali... Quote Share this post Link to post Share on other sites
podvarak 1 Posted January 22, 2011 Ovo je slika s neta, levo je most od obicnog punta a desno od hgt-aA ovo je "kandza" koju ja imam, s parcetom creva i navojem na krajuIzgleda kao da nece biti problema i da je duzina okej, javicu uskoro kad to odradim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
klepesina 0 Posted January 22, 2011 druze reci,mi dal moras imat abs da bi mogao ugradit diskove na zadnje tockove ili ne moras..koliko ce kostat para ovo zadovoljstvo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
podvarak 1 Posted January 22, 2011 Ne moras imati ABS, cak je i pozeljno da ga nemas jer moze doci do odredjenih komplikacija kasnije. To sam procitao na nekom forumu a nisam tacno ulazio u detalje pa ne znam da objasnim detaljno zasto.Kostace oko 100-110e kompletna zamena. U to sam uracunao novi VALEO set diskova i plocia i sajle rucne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Blueshadow 0 Posted January 22, 2011 Jel si proverio ima li razlike u glavnom kocionom cilindru? Quote Share this post Link to post Share on other sites
podvarak 1 Posted January 22, 2011 Kakve tu moze da bude razlike? Ja samo skidam dobose i dolazece cevi vezujem u celjusti. Ostatak posla, tj regulisanje kocione sile napred-nazad, bi trebalo da odradi korektor kocenja.Uostalom, posle obavljenog posla oticicu na valjke da izmerim kako sve to radi na delu. Ako se ispostavi da sad zadnji tockovi koce jace nego sto treba, ubacicu napred nove celjusti i 257mm diskove, da iskopiram HGT-a do kraja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted January 22, 2011 Kad sve sklopis, proveri silu kocenja na zadnjim tockovima. Ne sme biti prejaka da ne dodje do ringispila u krivinama. Posle glavnog kocionog na cevima imas ventile za redukciju sile kocenja...nemoj ih skidati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
podvarak 1 Posted January 23, 2011 Hvala na savetu! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted January 23, 2011 Aj da se ubacim i ja Kakva je sansa da se odradi ovo na Punticu koji ima ABS? Ima primera da su ljudi to odradili, ali Puntici su svi bili Mk2a, a za Mk2b sam procitao da se razlikuje taj "senzor" ABS-a ili kako se vec zove (ne znam da li je razlika samo do konektora ili ima jos nesto?) Quote Share this post Link to post Share on other sites
podvarak 1 Posted January 23, 2011 Sklopih sve al dosta problema usput. Pre svega, sumnjamo da je ovo uopste celjust sa HGTa. Na ovoj celjusti koju sam kupio, sajla za rucnu dolazi dole a crevo od ulja gore, i to predstavlja problem pri montazi zbog mosta koji smeta da se sajla rucne prikaci. Zbog toga ispada da je jedino moguce staviti celjusti okrenute naopacke (leva na desni tocak i obrnuto).Na slici koju sam okacio gore, gde se vide dva mosta, jasno se vidi da kod HGT-a i sajla rucne i crevo dolazi odozgo u celjust. Ovo su moje slike s danasnje montaze:ovo je rupa na donjoj strani celjusti, kroz koju treba da prodje sajla i most koji smetaovo je celjust montirana naopacke i jedina moguca varijanta ugradnjeAko neko zna da li je ovo uopste od HGTa, molim da javi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
podvarak 1 Posted January 23, 2011 Sad sam pricao s covekom od koga sam i uzeo celjusti. HGT ima dva tipa tih zadnjih mostova tj celjusti, lucas i jos neki zaboravih mu ime, tako da to je to. Prva varijanta je bila sa normalnim polozajem celjusti al bi onda most morao malo da se obradi brusilicom da bi prosla lepo sajla od rucne, i druga varijanta sa rotiranim celjustima kao sto sam ja uradio, i tad sve pasuje kako treba.Prvi utisak sto se tice kocenja je da je sve isto kao i pre, sto sam naravno i ocekivao. Idem ovih dana do delte da izmerim kocionu silu pa cu znati tacno.Zakljucak: komplikovana avantura koja na kraju donosi samo vizuelni uzitak. Svi oni koji imaju manjak slobodnog vremena i kesha u novcaniku, bolje da ne pokusavaju nesto slicno. Ukupna cifra na kraju izadje negde oko 120eur (sa novim valeo diskovima i plocicama). Quote Share this post Link to post Share on other sites
srkiv 1 Posted January 23, 2011 Sto znaci da ostavimo tako kako jeste? Bacanje kesha? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted January 23, 2011 Ma i ja sam hteo,al sam procito da nema konkretnog poboljsanja.Dobijes samo na valjcima i good look.Posle mi padalo na pamet da stavim prednje jace diskove,al i to je kontraproduktivno na autu bez ABS-a.U stvari najvise sam skratio zaustavni put tako sto sam stavio znatno teze tockove i gume sire od fabrike za 20mm.Sad je kocnicama teze da blokiraju tocak,tako da to malo kompenzuje neimanje ABS-a. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aleksandar NS 0 Posted January 23, 2011 I ja mislim da bi podvarak najvece poboljsanje dobio ugradnjom (samo napred) ventilirajucih diskova od 257mm kao sto idu na Punto Klasik 1.3 mjet, i naravno sirim pneumaticima, a on ih vec ima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
podvarak 1 Posted January 24, 2011 Iskreno, ja sam ovo ugradio samo zato da bih imao gde da zalepim zadnje brembo obloge Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted January 24, 2011 Ahhhh,argument je neoboriv.To me podseti da ce mi dobosi biti grozni kad stavim novoofarbane felne... Quote Share this post Link to post Share on other sites
podvarak 1 Posted January 24, 2011 Pazi ti samo da ti ne ispadne opet neki sraf iz tih dobosa Quote Share this post Link to post Share on other sites
steva_anya 1 Posted January 24, 2011 Nazire li se sta "srebrno" kroz mat crne felne? Jedva cekas da vratis letnje alu felne, a? Svaka cast na hrabrosti za ovako nesto, nije to ni mali ni naivan posao. A svaka cast i meni sto sam ti to davno-davno rekao. Ah, kakvu tjunersku krv imam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted January 24, 2011 Jednom sam video EXTRA prevaru....Ima da se NEGDE kupi parce lima koje je polirano i perforirano kao disk.Stavlja se na dobos i kad gledas kroz felnu izgleda kao da su pravi diskovi.Extra fora da se sakriju zardjali dobosi,i manja muka od upgradea koji je odradio nas drugar Podvarak.Zavidim mu na vremenu,entuzijazmu i ostalim okolnostima,te je odradio sve do kraja.Inace srafove cu da zavarim pa vise nema straha. Quote Share this post Link to post Share on other sites
podvarak 1 Posted January 24, 2011 Najlakse je ocetkati dobro dobose, odstraniti rdju antirostom i ofarbati crnim sprejem za visoke temperature. Mnogo je ruzno videti zardjali dobos a i kvari lepotu felni totalno ...Stevo ne vidi se nista kroz felnu, male su one rupice a i muljavo je sve od snega. Na prolece cemo da ih gledamo kroz momo strike ... ili superturismo ... nisam jos odlucio Quote Share this post Link to post Share on other sites
kAcA 0 Posted January 24, 2011 Jednom sam video EXTRA prevaru....Ima da se NEGDE kupi parce lima koje je polirano i perforirano kao disk.Stavlja se na dobos i kad gledas kroz felnu izgleda kao da su pravi diskovi.Extra fora da se sakriju zardjali dobosi,i manja muka od upgradea koji je odradio nas drugar Podvarak.Zavidim mu na vremenu,entuzijazmu i ostalim okolnostima,te je odradio sve do kraja.Inace srafove cu da zavarim pa vise nema straha.Ovako nesto Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted January 24, 2011 Dacu ti ja da probas Alessio,al samo da probas.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
podvarak 1 Posted January 24, 2011 Bio sam danas u delti na valjcima, kociona sila je ista kao i pre samo sto sad zadnje kocnice hvataju nekih 0.5sec ranije nego prednje ... ima neko predlog kako to da se resi? ... i da li je bitno uopste? (pretpostavljam da jeste) Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivzaga 0 Posted January 25, 2011 @fiat driver gde si to nabavio? Treba mi za zadnje točkove, sa alu felnama.@PodvarakNije to dobro. Prednji točkovi moraju uvek pre zadnjih da počnu sa kočenjem ako ne u isto vreme. To obezbeđuje stabilnost. Pored toga kada zadnji točkovi počnu kočenje pre - samim tim se prednji kraj kola malo "podigne" a to znači da kontakt točkova sa podlogom oslabi i samim tim trag kočenja se povećeva. Problem je i stabilnost. Quote Share this post Link to post Share on other sites
babo 0 Posted January 25, 2011 sad zadnje kocnice hvataju nekih 0.5sec ranije nego prednje ... Kako su to izmerili kada su samo po dva tocka na valjcima u isto vreme? Quote Share this post Link to post Share on other sites