Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Pagani Huayra

Recommended Posts

Pagani Huayra R

 

Pagani r04.jpg

 

Najekstremniji Pagani hiperautomobil, napravljen samo za upotrebu na trkačkim stazama. Automobil po najavama odlikuju odličan zvuk, fantastična aerodinamika, kao i atmosferski motor specijalno razvijen za ovu varijantu. Ima 6.0 atmosferski V12 motor sa 850KS i 750 Nm obrtnog momenta, uz 6-stepeni sekvencijalni menjač i zadnji pogon.

 

Pagani r03.jpg

 

Težina iznosi samo 1.050 kg (bez tečnosti).

 

Pagani r02.jpg

 

Točkovi su od 19 inča, sa gumama Pirelli P Zero, a tu su i unapređeni aero body paket (uz zadnji difuzor sa bojama italijanske zastave), šasija uglavnom od aluminijuma, podešavajuće oslanjanje, Brembo kočnice (diskovi napred 410×38 mm, pozadi 390×34), motorsport displej visoke rezolucije, podešavanje pedala...

 

Pagani r 01.jpg

 

Serija je ograničena na samo 30 primeraka. Cena iznosi 2.6 miliona evra (plus lokalni porezi).

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pagani Huayra BC Roadster Supernova

 

213042-pagani h2021 03.jpg

 

Pagani je Huayru BC Roadster prikazao u leto 2019. godine kada je najavljeno da će biti napravljena u ograničenoj seriji od samo 40 primeraka. Jedan od tih primeraka je nedavno isporučen u Kanadi, a nosi i dodatak ''Supernova'' u svom nazivu.

 

213040-Pagani h2021 02.jpg

 

Vlasnik je za Huayru BC Roadster Supernova naručio Ora Rosa eksterijer, crvene akcente na karoseriji, Bronze Chiaro točkove, crvena kočiona klešta, kao i enterijer u kome su zlatni i bronzani akcenti, alkantara, ugljenična vlakna, koža, drvo...

 

213041-pagani h2021 01.jpg

 

Motor je 6.0 twin-turbo V12 sa 800KS, uparen sa sedmostepenim Xtrac menjačem, dok je pogon na zadnje točkove. Što se tiče najveće brzine ona po ranijim najavama iznosi 350 km/h. Cena se ne navodi, ali je sigurno veća od 2.85 miliona evra koliko košta ''standardna'' Huayra BC Roadster.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150: Pagani Huayra R

 

Huayra je ne samo jedan od najlepših automobila na stazi svih vremena, već će sa V12 atmosfercem sa 850 konja biti nešto zaista posebno. Pagani će napraviti ukupno 30 komada Huayra R, nadahnute ljubavlju Horacia Paganija prema Le Man trkačkim automobilima poput Porschea 917 i Ferrarija P4.

 

Odlikuje se potpuno novim motorom, kodnog imena ''V12 R'', 6.0 V12 atmosferac sa 850KS/750Nm. Verovali ili ne, Huayra R deli samo 2 komponente sa ''običnom'' Huayra, a to su retrovizori i neki od šrafova na šasiji. Automobil je približno 26 cm duži od standardne Huayre za poboljšanu aerodinamiku, uključujući zadnje krilo inspirisano Porscheom 917 sa podesivim zakrilicima. Huayra R je takođe prilika za kompaniju da isproba nove funkcije koje bi mogle da se nađu u sledećoj generaciji Pagani modela.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pagani Huayra BC Pacchetto Tempesta

 

Pagani pb03.jpg

 

Pagani će na predstojećem Monterey Car Week događaju u Americi obeležiti 10-godišnjicu modela Huayra, i to novim specijalnim izdanjem. U pitanju je Huayra BC sa Pacchetto Tempesta paketom koji podrazumeva ''niz unapređenja i rešenja sa ciljem da se dodatno oslobodi pravi trkački stav automobila''.

 

Pagani pb02.jpg

 

Ključne promene uključuju aero body kit koji se sastoji od novog prednjeg splitera, zadnjeg spojlera od ugljeničnih vlakana, centralnog peraja i namenskog usisnika vazduha. Pagani navodi da promene povećavaju aerodinamičku efikasnost automobila, a istovremeno poboljšavaju njegov izgled.

 

Pagani pb01.jpg

 

Osim toga, Huayra BC Pacchetto Tempesta ima i novi izduvni sistem, modifikovano oslanjanje, ''Soft Driving'' mod vožnje za povećanje komfora, kao i nove upečatljive detalje enterijera. Motor je 6.0 twin-turbo V12 pojačan na 827KS i 1.100 Nm, za razliku od standardnog modela koji raspolaže sa 764KS i 1.000 Nm.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pagani Huayra R na Monzi

 

pagani r monza.jpg

 

Najekstremniji Pagani hiperautomobil, napravljen samo za upotrebu na trkačkim stazama. Odlikuju ga brutalan zvuk, fantastična aerodinamika, kao i atmosferski motor - ima 6.0 atmosferski V12 sa 850KS i 750 Nm obrtnog momenta, uz 6-stepeni sekvencijalni menjač i zadnji pogon. Težina iznosi samo 1.050 kg (bez tečnosti), točkovi su od 19 inča, sa gumama Pirelli P Zero, a tu su i unapređeni aero body paket (uz zadnji difuzor sa bojama italijanske zastave), šasija uglavnom od aluminijuma, podešavajuće oslanjanje, Brembo kočnice (diskovi napred 410×38 mm, pozadi 390×34), motorsport displej visoke rezolucije, podešavanje pedala... Serija je ograničena na samo 30 primeraka, cena iznosi 2.6 miliona evra (plus lokalni porezi).

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

evoyoutube.jpg EVO video: Pagani Huayra R

 

Pagani Huayra R sa 838 KS odbacuje turbopunjače u korist potpuno atmosferske verzije, a britanski EVO je bio iza kulisa u Italiji kako bi gledao njeno testiranje.

Snimili su ovo:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pagani Huayra NC

 

pagani h04.jpg

 

Huayra NC je još jedan unukatni primerak Huayre napravljen za jednog dovoljno bogatog klijenta. To je proizvod odeljenja za specijalne projekte Paganija koje je odgovorno za ekskluzivna izdanja i modele ograničene serije.

 

225082-pagani h03.jpg

 

U ovom slučaju, Huayra NC ima eksterijer uglavnom u tamnoj nijansi plave, a tu je i upadljiva crvena traka prolazi preko prednjeg kraja, poklopca haube i zadnjeg dela. Ova boja se takođe pojavljuje na stubovima zadnjeg spojlera. Sem toga, više grimiznih detalja je na ivicama prednjeg splitera, oko bočnih usisnika i na zadnjem difuzoru.

 

225081-pagani h02.jpg

 

U unutrašnjosti se ističu sedišta i A stubovi sa plavom alkantarom koja odgovara nijansi karoserije. Položaj na 12 sati na volanu i dugme za kontrolu stabilnosti su tamnocrvene boje.

 

225080-pagani h01.jpg

 

Na kraju, 1.240 kg tešku Huayru NC pokreće Mercedes-AMG 6.0 twin-turbo motor sa 830KS, u kombinaciji sa 7-stepenim sekvencijalni menjačem.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

petrolped.jpg PetrolPed: Pagani Huayra Roadster

 

Uz privatni obilazak fabrike tokom kojeg se vidi kako se sklapaju ovi neverovatni automobili...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pagani Huayra Codalunga

 

pagani c6.jpg

 

Pagani Automobili predstavlja svoju najnoviju kreaciju: Huayra Codalunga, ograničeno izdanje od samo pet vozila, proizvedeno u bliskoj saradnji sa klijentima.

 

pagani c5.jpg pagani c4.jpg

 

Kako se navodi u saopštenju ''ispod elegantnog i vijugavog oblika krije se najsavremenije Pagani mašinstvo''. Odobren za upotrebu na putevima širom sveta, cena ovog novog hiperautomobila kreće od 7 miliona evra.

 

pagani c3.jpg pagani c2.jpg

 

Produžen za 360 mm u odnosu na standardni Huayra Coupe, ovaj 1.280 kg teški Huayra Codalunga pokreće poznati Pagani V12 motor koji razvija 851KS i 1100 Nm obrtnog momenta. Ovde i podatak da Codalunga ima i titanijumski izduvni sistem.

 

pagani c1.jpg

 

Iako je projekat ograničen na samo pet jedinica (svi su naravno već unapred prodati), značajni resursi su uloženi u stvaranje hiperautomobila koji bi bio u skladu sa globalnim regulatornim zahtevima i bio u potpunosti sertifikovan. Bilo su potrebne dve godine bliskog rada sa klijentom da bi se finalizovao koncept stajlinga.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150: Pagani Huayra Codalunga

 

Debitujući na Goodwood Festivalu brzine, novi Pagani Huayra Codalunga je ograničena na samo 5 automobila ukupno, po ceni od 7 miliona evra za svaki. Prvobitno naručen od strane privatnog kupca, a potrebna je ''obična'' Huayra kako bi se redizajnirala njena karoserija, posle čega dobija duži dizajn ''repa'' poput trkačkih automobila 1960-tih.

Codalungu pokreće motor koji će stići sa sledećom generacijom Pagani modela, kodnog imena C10, a to je 6.0 BiTurbo V12 AMG sa 840 konja.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

supercarblondienovi.jpg SupercarBlondie: Pagani Codalunga

 

AMG V12 motor sa 829 konja, ekskluzivnost male serije od svega 5 komada za ceo svet, vrhunske performanse i luksuz plus posebna Pagani Codaluna putna torba = 7.2 miliona evra (plus lokalni porezi):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150: Pagani Huayra R

 

9.000 obrtaja na V12 atmosfercu koji daje 850 konja... i sve to na Spa:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pagani predstavlja drugi od svega pet poručenih Huayra Codalunga modela

 

pagani codalunga 04.jpg

 

Svega pet primeraka Pagani Huayra Codalunga je kreirano do sada, ali nakon što su nove fotografije ovog savršenstva ugledale svetlost dana, italijanski virtuoz bez sumnje može računati na koju porudžbinu više. Pagani je odlučio da napravi Condalungu nakon što je dvoje kupaca ovog brenda zamolilo za longtejl verziju Huayra serije. Lična divizija ovog brenda, Grandi Complicazioni, koja se bavi kreiranjem karoserija, bila je lično zadužena za dizajn ovog automobila, dok ovaj koji vidite u galeriji predstavlja drugu od pet jedinica. 

 

pagani c03.jpg

 

Na prvi pogled, moguće je pogrešno pomisliti da je ovaj Codalunga ofarban istom nijansom koja je korišćena prilikom originalnog lansiranja Huayra modela 2011. godine međutim, čitav eksterijer ovog italijanskog superautomobila zapravo je obložen ugljeničnim vlaknima. Pored toga, model je postavljen na srebrne točkove i poseduje kočiona klešta u boji roze zlata, gotovo se u potpunosti slažući sa eksterijernim tonovima ugljeničnih vlakana.

 

pagani c02.jpg

 

U međuvremenu, zadnji deo je ono što zapravo ističe Huayra Codalunga modele zahvaljujući trima sjajnim linijama od izloženih ukljeničnih vlakana, koje se protežu preko poklopca motora i zadnjih panela.

 

pagani c01.jpg

 

Zatim, tu je i enterijer, u koji je i ovoga puta Pagani kao i uvek uložio maksimalan trud kako bi kreirao nešto najprefinjenije na planeti. Veći deo putničke kabine, uključujući i velike segmente kontrolne table, transmisionog tunela, panela vrata, upravljača i sedišta, presvučenih u braon koži. Ostali akcenti koji se mogu videti širom enterijera, pa i centralnoj kontrolnoj tabli, kreirani su od poliranog aluminijuma, dok su mat karbonski delovi zaduženi za dodatno akcentovanje čitavog dizajna, sa ručicom za prenos brzina koja predstavlja njegovu centralnu tačku. Codalunga model je za oko 360 milimetara duži od standardnog Huayra izdanja i napaja ga poznati šestolitarski AMG V12 agregat sa dva turbo punjenja, dobar za 840 KS i 1.100 Nm obrtnog momenta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pagani Huayra Dinamica Evo

 

pagani evo 03.jpg

 

Pagani je proizveo novi specijalni model za imućnog kupca, pa je taj roadster nazvao Huayra Dinamica Evo. Italijanski proizvođač se nije oglasio saopštenjem nego putem svojih kanala na društvenim mrežama, tako da je poznato veoma malo informacija.

 

pagani evo 02.jpg

 

Automobil je proizvod odeljenja Pagani Grandi Complicazioni, koji je ostvario sve želje i zahteve kupca.

Huayra Dinamica Evo ima karoseriju lakiranu u braon boju koja možda zvuči ''dosadno'' za jedan superautomobil, ali zlatni/žuti detalji su se sjajno uklopili. Italijanska zastava odlikuje krilca na prednjem spliteru, dok bočni retrovizori imaju novi izgled. Narandžaste oznake na prednjim blatobranima nagoveštavaju da je ovu Huayru naručio kupac iz SAD-a.

 

pagani evo 01.jpg

 

Iz Paganija nema potvrde da je model baziran na Huayri Roadster BC, ali to se čini logičnim izborom. Automobil verovatno pokreće 6.0 AMG twin-turbo V12 motor koji razvija 802 KS i 1.050 Nm obrtnog momenta, a težak je ukupno 1.250 kg. To znači da je nešto lakši od Huayre Roadster bez BC oznake. Kada je model Huayra Roadster BC debitovao, Pagani je najavio da će proizvesti samo 40 primeraka. Logika govori da bi unikat prikazan na fotografijama trebalo da bude jedan od njih.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pagani Huayra R Evo

 

240522-pagani evo 04.jpg

 

Horacio Pagani u saopštenju ističe da su ga u razvoju Huayre R Evo sa dužim repom inspirisale dve vrste trkačkih automobila. Ideju za stvaranje nove iteracije automobila je dobio na IndyCar trci. Pored toga, Paganijeva nostalgija za trkačkim automobilima sa dugim repom iz njegove mladosti igrala je značajnu ulogu u njegovoj odluci da produži rep Huayre R.

 

240523-pagani evo 03.jpg

 

Huayra R Evo zadržava 6.0 V12 HWA motor, ali prolazi kroz niz poboljšanja, uključujući rekalibrisani ECU i bregaste osovine. Ove modifikacije rezultiraju snagom od 900 KS i 770 Nm obrtnog momenta, što ga čini najmoćnijim Pagani modelom do sada. V12 sada može da se okreće do 9.200 obrtaja, šaljući svoju snagu na zadnje točkove preko šestostepenog sekvencijalnog menjača.

 

pagani evo 002.jpg

 

Automobil je 190 mm duži od Huayre R. Takođe, sada ima uklonjive panele u haubi, kako bi zvuk tog V12 motora mogao da nesmetano dopre do uši. Osim toga, automobil je 21% aerodinamički efikasniji, a dugačak rep i druge modifikacije rezultiraju povećanjem potisne sile za 45%. Huayra R Evo ima težinu od 1.060 kg, a treba reći da je dizajn karoserije realizovan tako da automobil generiše najveći nivo potisne sile kada se ukloni krovna ploča.

 

240524-pagani evo 01.jpg

 

Zahvaljujući najsavremenijoj tehnologiji od ugljeničnih vlakana prvobitno razvijenoj za model Utopia, Pagani tvrdi da je Huayra R Evo za 38% čvršća od svog prethodnika, uprkos tome što se može pohvaliti manjom ukupnom težinom. Pagani kaže da je takođe radio na elasto-kinematici Huayre R Evo da bi se osiguralo idealno prianjanje u svakom scenariju. Kaže da je takođe povećao površinu karbonsko-keramičkih prednjih kočionih diskova za 100%. Cena automobila nije saopštena (a ni koliko primeraka će biti napravljeno), ali Pagani kaže da će oni koji će kupiti učešće u klubu Arte in Pista imati priliku da se voze svojim automobilima na nekim od najboljih svetskih staza.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pagani Huayra R simulator

 

pagani sim 03.jpg

 

Simulacija trka trebalo bi da bude jeftinija ali i bezbednija prilika za vožnju točka uz točak. Većina ljudi počinje kupovinom volana za sto od 200-300 evra, možda postepeno prelazi na lepo postavljen okvir za nekoliko hiljada više. Čak postoje i simulatori sa pokretima od preko 50.000 evra koje prave kompanije kao što je CXC Simulations. Međutim, postoji i viši nivo: Pagani Huayra R Simulator za vožnju, direktno od Paganija i Racing Unleashed.

 

Ovo je neverovatan pristup tome kako bi simulator za vožnju trebalo da izgleda. Umesto obične metalne konstrukcije i cevi, ovde je prelepo oblikovana skulptura od zelenkasto toniranog karbonskog vlakna, oblikovana da odgovara položaju sedenja pravog Huayra R. Napravljena je od strane specijaliste za visoko-kvalitetne simulatore Racing Unleashed koristeći stvarne pogone Paganija - svi delovi od ugljeničnih vlakana su napravljeni zapravo su napravljene na istom mestu i od istih materijala kao i pravi Pagani supersportski automobili. Metalni delovi poput monitora i postolja za zvučnike izrađeni su iz jednog dela aluminijuma.

 

pagani sim 02.jpg

 

Nažalost, Pagani je odbio da objavi cenu, ali budite sigurni da će biti apsurdno velika. Jer iznad zanatskog dela potrebnog za izgradnju spoljnjeg izgleda, Racing Unleashed nije štedeo ni na mehaničkim delovima. Tu su i hidraulične pedale koje tačno odgovaraju Huayra R modelu, dinamički sistem pojasa za sedenje i gaming PC. Može se voziti u virtuelnoj stvarnosti ili na jednom zakrivljenom ultra-širokom monitoru Samsung G9. Još neverovatnije je što dolazi sa koferom za transport dugačkom preko tri metra, tako da ga možete prevoziti do svojih različitih domova širom planete.

 

pagani sim 01.jpg

 

Takođe uključuje simulaciju pravog automobila u Assetto Corsa Pro. Sa njom, Paganijev tim za dinamiku vozila rekreirao je fiziku pravog automobila tako da vlasnici mogu da ga vežbaju u simulatoru pre svojih ultra-ekskluzivnih vožnji na stazi. Pagani je čak otišao toliko daleko da je obavio snimanja zvuka pored staze i u automobilu kako bi verodostojno rekreirao atmosferski V-12 motor. Inženjeri i profesionalni vozači testirali su simulator i pravi automobil kako bi obezbedili maksimalnu sličnost. Čak i da konstrukcija nije od karbonskih vlakana sličnih modelu Huayra R, mogli bismo da računamo da će simulator koštati bar 100.000 evra. Za sada, samo kupci Huayra R imaju mogućnost kupovine ovog simulatora. Uskoro će neki milioneri srednjeg nivoa moći da dođu do jednog primerka...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...