Milos Pozarevac 0 Posted October 31, 2016 Daj Boze da sredim sve tom remenicom rodio bih se ponovo. I tandrcak i vibracije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8127 Posted October 31, 2016 Nisam rekao da je ona problem kod tebe nego da utice na vibracije, proveri je. A ovako sa snimka cuje se kao i neki lager Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milos Pozarevac 0 Posted November 1, 2016 Na koji lager mislis? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8127 Posted November 1, 2016 Ne znam konkretno, neki iz pk kruga ili zupcastog Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milos Pozarevac 0 Posted November 1, 2016 Zakazacu prvo kod elektricara.Hvala druze. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola98 0 Posted February 1, 2019 Pozdrav svima,zanima me da li mi neko moze pomoci oko problema koji se javio nedavno.U pitanju je Fiat Stilo 1.9 JTD.Naime zvuk motora je pojacan,ne znam kako bih to najbolje opisao,mozda je najbolji primer taj da me ljudi sa kraja ulice cuju kada ulazim u ulicu Takodje treba napomenuti da mi fali i crevo interkulera,da li je mozda to problem? Ako je neko imao slican problem ili ako zna u cemu je stvar bio bih zahvalan da mi odgovori. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted February 2, 2019 @Nikola98 Pogledaj sada, nakon spajanja, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. 1 Nikola98 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8127 Posted February 2, 2019 Kako ti fali crevo ic? Quote Share this post Link to post Share on other sites
eraser321 2 Posted October 17, 2021 (edited) Ćao, u pitanju je Stilo 1.9 JTD, sledeći je problem. Ako vozim kratke relacije motor ima ujednačen i miran rad i dok je hladan i kad se zagreje. Problem nastaje nakon dužih vožnji kada auto uđe u radnu temperaturu, tu je sve OK, ali sutradan ima jako nervanomeran rad, kao da kompujter zapamti parametre vruceg motora i ne prilagodi se hladnom motoru. Posle par kracih gradskih vožnji gde ne uhvati radnu temperaturu sve se vraća u normalu, do sledeće duže vožnje, i tako u krug. Ako neko ima ideju o čemu se radi i šta može da bude pišite. Edited October 18, 2021 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted October 18, 2021 @eraser321 A, možda se samo ti navikneš na tu dugu vožnju, pa ti sutradan bude čudno jer si se navikao na drugačiji zvuk/rad satima tako vozeći... Pored te subjektivne stvari, objektivno može biti da su npr. nosači motora u motornom prostoru ''omekšali'' posle toliko vremena (duga vožnja) sa povećanom temperaturom u motornom prostoru, pa bolje upijaju vibracije... A, ne znam ni da li je uopšte o vibracijama reč, već kad kažeš ''neravnomerni rad'' možda misliš da mu obrtaji variraju, ili da slabo prima gas, ili... Svakako kompujter ne pamti parametre, već ima mapu po kojoj radi zavisno od temperature koju mu šalju senzori. Zato npr. dok je hladan radi po mapi koja brizga više goriva, pa kad su dizne u problemu one to ne mogu da ispune i eto problema...a, kad se motor zagreje (dođe na radnu) dizne brizgaju manje goriva i to mogu da proguraju i zato tada nestanu problemi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
eraser321 2 Posted October 20, 2021 Hvala na odgoru, nije stvar navike, auto se 90% zaista vozi po gradu reliacije do 3km, ali zaista ima nesto cudno u radu motora "sutradan", dan nakon nekih dužih izleta. Pod neravnomeran rad sam mislio na nesto drugo, kao da recimo nema dobro paljenje na sva 4 cilindra, kao kad benzincu jedna svecica nije OK. Ono što sam još primetio je recimo da kod naglijeg ubrzanja zna da baci dima malo, to se posebno lepo vidi kad se na auto putu uključujem. Ali to na stranu. I meni je delovalo da motor ne bi trebalo da pamti neke parametre od prošle vožnje, moguće je samo da ovde dizne i/ili turbina nisu baš idealne, auto je star skoro 20g i to je to. Inače on dobro ide, mada se vozi skoro penzionerski, bukvalno retko kad pređe 2500 obrtaja, uglavnom menjam brzine na 2000 ili manje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1806 Posted October 20, 2021 To je bas onako kako ne treba da se vozi. Na 2000 je prerano da menjas. Sent from my SM-A307FN using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
eraser321 2 Posted November 25, 2021 Ćao ljudi samo da se javim ne znam da li sam naleteo na loše gorivo (a malo vozim, 30L dizela mi traje po 2 meseca bukvalno), tek nasuh novo gorivo i makar ternutno subjektivni osećaj je daleko bolji, nema knedle, nema ni grubog rada i kao da bolje prima gas. Ironično i sveže gorivo je sa iste pumpe na NBGD (vrlo prometne) kao i ovo koje mi je (možda) pravilo problem. Sad ostaje da vidimo oće li nastaviti ovako i nadalje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 20256 Posted November 25, 2021 Prijavljivali su ljudi probleme i sa losim i dizelom i benzinom sa nasih pumpi, nije ni to iskljuceno. Licno sam takodje letos imao poprilicno neprijatno iskustvo sa krsem od benzina - takodje sipano na izuzetno prometnim mestima najvecih pumpi kod nas. Ako vec malo vozis, bolje drzi puniji rezervoar. Quote Share this post Link to post Share on other sites