Jump to content
FAS Goran
peretina

Fiat Stilo JTD 115 - previše bučan?

Recommended Posts

Vraniću kako si štelovao ventile kad su to samoštelujući ventili sa hidro podizačima ili grešim? 

I moj motor radi kao na snimku odozgo samo što još i vibrira plus, lanča ima malo bolju izolaciju i bolju plastiku pa se čini tiši u kabini...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nosac ispod akomulatora,ili da ga teras na proveru , da se vidi da li je dobro uzupcen. Nista drugo mi ne pada na pamet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nosač ispod akumulatora sam promenio (Akron) , vozio na proveru drugi majstor kaže da je dobro zupčenje, posle toga sam pomerao zupčasti kaiš jedan zub nazad (još gore) pa vratio gde je bio, pa posle jedan zub unapred, tako radi mnogo bolje tiše ali i dalje to nije to. ne znam kako da vidim da li ECU vozi motor po sondama ili po difoltu kao kad nekla od sondi neradi,

Vruć-hladan sve mu je jedno isto radi isto vuče, isto trese.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako i sam kazes,pomerao si po zub,tamo vamo,kazes da je za nijansu bolje. Ako imas nekog majstora koji se bas razume,pa da opet pogleda zupcenje,nema sta drugo da bude.

Share this post


Link to post
Share on other sites

meni se na td motoru desilo da pukne kajla od bregaste i ostane u L oblitu tako da je bio promasen za dva zuba i radio isto ovako...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jesi li proverio remenicu alternatora? Ona zna da pravi buku i vibracije isto, njenom zamenom sam jos vise utisao auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel neko zna kako da znam da li motor radi po ''difoltu'' kao kad neka sonda ne valja, Ili kako treba, po čemu se to vidi?

Možda ne radi senzor bregaste ,pa motor uzima oba podatka od radilice,kako to da proveriim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Molim Vas društvo u zadnje vrijeme sam primjetio preveliku buku u kabini svog fiata stila 1.9 JTD ali samo prilikom vožnje u četvrtoj brzini priliko vožnje oko 60km na sat.Da li je neko imao slična iskustva i šta bi otprilike moglo da bude?????

Share this post


Link to post
Share on other sites

zlaja205 da nisi negde naleteo na rupu pa napravio jaje ili deformaciju na pneumatici? Ja sam tako pre zime zameno gume, te sto su bile nazad stavio napred i obrnuto da ih podjednako derem. I eto ti, buka pri brzini oko 60km/h Bog da te sacuva, mislio lezaj, pa kriv disk kocenice, svaki dan sam trckarao oko auta, onda mi jednom puko film stavio prednje na zadnje i obrnuto i buka nestala. Imam jaje na zadnjoj pneumatici a posto je nazad nema takav pritisak kao prednje gume pa ne zuji.

A meni na leru tandrce ko traktor, onda mu prodjem u komadu 500km, 2-3 nedelje radi tise i opet polako pocne da tandrce na leru. Naviko sam sta da mu radim, nek bruji kolko oce kad dam gas buka se utisa. Al povremeno mi digne zivce a onda  :smoke:  :smoke:  :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najzad posle godinu ipo dana saznao sam u čemu je problem sa mojim ljubimcem i ovo je nastavak priče...

Posetio sam kolegu koji ima dijagnostiku i zna koliko toliko da je koristi da pogleda i da svoje mišljenje zašto mi je auto toliko bučan,

Zakači se i ko iz topa kaže;

       MAJSTOR; ''nevalja ti MAP SENZOR odnosno  PROTOKOMER''

       MAJSTOR: ''pogledaj očekivana vrednost u leru 280 mg/s a ti imaš  360 mg/s, znači pokazuje da uzima više vazduha nego što stvarno uzima, pa na osnovu toga i pravi smešu odnosno pušta više goriva ,kad sabija više nego što treba ima tvrdji udarac klipa samim tim je bučniji više troši,trese u leru, više dimi na auspuhu i ima malo više snage'' kraj citata.

       JA: '' ZNAČI KLEPIO GA?''

       MAJSTOR:samo klimne glavom...

       TIŠINA NAREDNIH 5 MINUTA

 

Sad sedim i razmišljam šta da radim;

a ) Odem i kupim protokomer za 100 eura

b ) Odem u FIATINO u NS sa još dvojicom platim im 200 eura da mu polome obe ruke LOPOVSKE i kupim protokomer za 100 eura

c ) Isto kao pod ''b'' i tražim da mi nadoknadi  300 eura troškova i gorivo do Novog Sada.

 

Šta bi Vi uradili na mom mestu?

(ko nije pročitao raniji post da ne pišem ponovo nek pročita)

 

Ideš u servis -Srećno

Edited by vrbaskig

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Jel majstor u onom dijalogu taj tvoj kolega koji zna da prikači i pročita dijagnostiku, ili je neki stvarni majstor?

2. Ne razumem šta je ko klepio... :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

MAP senzor nije protokomer, MAF je protokomer, tako da sada ne znam da li ste resili problem, mozda je jos rano za lomljenje nogu i ruku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Fora je sledeća :

Odeš u servis ,gazda ''ošacuje'' da ti auto lepo radi proba ga, i pošalje te da prošetaš pošto su dizalice zauzete, kaže dodji u 5 po auto, onda skine tvoj protokomer u ovom slučaju moj,

ubaci ti drugi koji ima spreman.

Čim se pojavi neko kao sad ja sa lošim protokomerom on ponudi nov po ceni novog ili polovan ispravan po nižoj ceni i tako u krug.

Protokomer je bitniji deo i primetna je razlika u radu motora, tako da čovek koji je kupio moj sada uživa u vožnji, a ja pmoram da pojačam radio na 15 da čujem nešto.

99 % da nije, a 100% da ga je zamenio.

pre stila vozio sam Lybru isto tamo na servis i isto je posle bio bučniji isto je promenuo protokomer, jer kad uradiš veliki servis auto treba da radi tiše svi roleri svi ležajevi novi mora da se utiša a ne da bude bučniji .

Osladilo se čoveku nedeljno da utopi 2-3 komada po 60-80evra nepiše račun čist keš , jedini trošak malo spreja(možda) i dva minuta rada.

Tu pomaže jedino varijanta pod c) .

Krivo mi je, ovo mi je prvi auto koji je baš lepo radio, svi automobili su mi dosad bili ''kilavi'' a ovaj sam baš utrefio, i onda me majmun ''nasanka'...

 

odgovor članu;

Pogrešno sam napisao ne MAP nego MAF hvala na ispravci

a MAJSTOR je naravno moj drugar koji nema servis nego se bavi dijagnostikom amaterski.

a ko je kome nešto klepio pročitaj moj prvi post 

Pozdrav

Edited by vrbaskig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci on tebe nije jednom nasankao nego vec drugi put, pa sto si isao ponovo kod njega, drugo sto nisi trazio svoj stari deo, trece ako sumnjao da ce se to desiti mogao si i da obelezis svoj deo

Ok mozda je on prevarant i lopov ali po ovoj prici i ti si ovca za sisanje, mislim nemoj da se naljutis ali tako mi deluje, a ti izvuci pouku iz toga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na Lybri nije bila tako velika razlika , samo malo više kuckanja.

Nisam nikad imao dizela dosad sam vozio benzince i nisam imao nikakvog iskustva sa dizelima sve servise sam radio sam, a lanča mi je bila službeni auto pa ga nisam čačkao, 2,4JTD ta bi išla  i da je klip izleti, nebi primetio od 140 konja 20 gore-dole.

A na Stilu 1,9JTD 115konja primeti se razlika.

Ovca si kad neznaš da zameniš zupčasti jeb...

 

Sad sam navežbao-svaka škola se plaća

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam rekao druze da si zbog toga, znao sam da ces pogresno razumeti i da nisam trebao nista ni da napisem, a napisao sam to samo zato sto se vracas u servis sa kojim si prethodno imao lose iskistvo, a ne zato sto ne znas ti nesto da odradis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potpuno si u pravu, ne ljutim se, jednostavno u tom trenutku nisam razmišljao da tako nešto može da se desi, nisam ni znao da postoji MAF senzor, kad sam preuzimao auto čuo sam da ''reži''  ali nije mi ništa bilo sumnjivo, da lisu mi staru pumpu i španere ...

ako si čitao moj prvi post znaćeš celu priču pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od 10. feb ti se mučiš sa bukom i nikako da rešiš ?

Imaš li neki normalan servis u blizini i da ti pogleda šta pravi buku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo,, čini mi se da je rešen problem sa bukom i vibracijama,

ipak je do protokomera

kupio sam nov Bosch-ov najskuplji u radnji (12700,00 din), u orginal pakovanju, ugradio i sad se vozim već 6 meseci

potrošnja mi se smanjila za 1,5 litaru, pri 140km/h na auto putu troši ispod 6l

pri 85km/h mogu da ga spustim na 4,3 l

vibracije su znatno manje, ne trese ni volan ni retrovizor

ide maximalno 207km/h po navigaciji maksimalna zabeležena 197km/h  laže sat 10km na 200, 5km na 100km/h.

Jednom rečju DRUGI AUTO

 

ako imate problema sa STILOM- UVEK JE DO PROTOKOMERA

 

slabo vuče - prljav protokomer

više  troši  - loš protokomer

pali grešku 2035 - loš protokomer

trese bučan stilo -loš protokomer

 

pozdrav Goran

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cuje se kao i neki lager. Da znas da remenica alternatora utice na vibracije, ne mnogo ali primeti se

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...