srki1003 0 Posted January 13, 2011 Pozdrav svima,Vozim fiat stila 1.6 na gas po prebacivanju na pogon na gas,voznji,kada vozilo zaustavljam i smanjujem brzinu pri izbacivanju iz brzine ili pritisku kvacila naglo mi padne broj obrtaja i auto se ugasi.Zatim ponovo upalim bez problema,ponovo prebacim na gas i posle izvesnog vremena ponovo se dogadje isto.Zna li neko sta da radim ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veljko70 0 Posted January 13, 2011 (edited) Dizne su zaprljane. Edited January 14, 2011 by neshaoct Quote Share this post Link to post Share on other sites
coanew 0 Posted January 13, 2011 ma kakve dizne ima o tome dosta tema ,prvo ocisti klapnu vidis da covek kaze da mu na benzin pali radi ok Quote Share this post Link to post Share on other sites
migun 1 Posted January 13, 2011 Znam da nije ni jedno ni drugo, jer sam čitao na drugom forumu odavno u vezi istog problema. Samo... fora je u tome da se ne sećam kako je problem rešen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veljko70 0 Posted January 13, 2011 da pogledaju majstori i da ga zakacimo na komp,pa da vidimo Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasa_vu 0 Posted January 14, 2011 Imao sam slican problem prosle zime, problem bio sto se auto ne zagreje dovoljno a prebaci na plin pa kad kocis ili stajes dok je relativno hladan ugasi se.Jel ti se isto desava i kada podigne temperaturu i dovoljno se zagreje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
srki1003 0 Posted January 14, 2011 E drugari ovako Pre dva dana sam vozio auto kod Gorana u zemun da mi sredi benzinske dizne,ocistio klapnu gasa,ocistio izduvnu granu i stavi nove svecice..Njegovi majstori su posao odradili vise nego savrseno.Auto sad radi na benzinu perfektno ali kad se prebaci na plin taj problem se desava.I jos jednom da ponovim problem ima samo kad je prebacen na plin.Tako da,sto se tice benzinskih dizni i klapne gasa sve je sredjeno.Problem je samo u plinu.Nadam se da sam sad jasniji. Ne znam da li se to desava samo kad je hladan ali mislim da se desava isto i kad je zagrejan. A Veljko jel imas ti servis za plin pa bi mozda mogao da ustanovis sta je problem?Jos jednom HVALA SVIMA !!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veljko70 0 Posted January 14, 2011 (edited) Naravno,servis Edited January 14, 2011 by neshaoct Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted January 14, 2011 (edited) Kladim se da je dovod GAS-a uzrok problema. Treba samo proveriti dovod pre isparivaca , protok na diznama i uvode u usisnu granu tj. cilindre. Izmedju ostalog proveriti filter na isparivacu i onaj fini filter sa isparivaca . Negde je zapuseno . Da j...e rak - raka ! Oooo p.s. SAd videh odgovor strucnih saradnika ! Edited January 14, 2011 by zulurbr Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 14, 2011 Ova tema, kao i svaka druga u ovom delu Foruma nije za reklamiranje bilo kog partnera Kluba. Ovo važi za pisanje ljudi ispred konkretnog partnera Kluba koji su aktivni na forumu.Dakle, nema ovde priča sa njihove strane dođi kod mene...,mi smo tu i tu...adresa, telefoni. @srki Nemoj na 10 tema pitati jedno isto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted January 14, 2011 Ukoliko auto ima zadovoljavajucu vucu nema nikakvog zapusenja. Ukoliko se problem desava samo na gas treba pricu svesti na uredjaj i na njegovo podesavanje. Mogucnosti su razne i svakako treba strucnjak za gas sa dobrom dijagnostickom opremom da proveri rad auta. Posto nije navedena marka i tip gasnog uredjaja ja za sada mogu da svedem problem na mapiranje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
coanew 0 Posted January 14, 2011 i ja sam se naplacao tih dijagnostika dok nisam shvatio jedno :rtfm: na forumu pise sve i resavao problem jedan po jedan Quote Share this post Link to post Share on other sites
srki1003 0 Posted January 14, 2011 Hvala DRUGARI NA SAVETIMA !Videcu sta cu i kako cu resiti ovaj problem ! Pozdrav svima !!!P.s POZDRAV I ZA ADMINISTRATORA. Hvala na obavestenju,nece se ponoviti Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boki87 1 Posted February 20, 2012 (edited) Imam stila 1.6 motor i tomasseto plinski uredjaj. Na niskim temperaturama pali odlicno, na benzinu ima miran rad, lepo stekce, otprilike posle 5 minuta prebaci na plin i pocinje da se gusi i nestabilno da radi ali se ne gasi ako stoji u leru. Ako slucajno krenem ugasi se na prvoj raskrsnici i duze vergla dok ne sastavi. Kad stigne na drugu crtu na meracu temperature sve se stabilizuje i radi ok. Na radnoj temperaturi je sve bez problema. Ima sam priliku da stojim pored citroena c5 sa ugradjenim plinom u holandiji i on takodje ima nestabilan rad u leru dok se ne zagreje. Da li ostali plinasi imaju nestabilan rad motora posle prebacivanja na plin jos takoreci hladnog auta? Edited February 20, 2012 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1080 Posted February 20, 2012 ja imam taj problem sa bravom 1.2, doduse nije nista strasno, ne gasi se, samo malo zasecka pri oduzimanju gasa, ali to sve traje bukvalno dva minuta nakon prebacivanja sa benzina na gas... i znam da mnogi imaju taj problem, neki su cak govorili da je to i normalno, mada mislim da ne moze da bude normalno nesto sto nije normalno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted February 20, 2012 Verovatno su membrane na isparivacu malo otvrdnule pa zeza dok se ne zagreje bas kako treba Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boki87 1 Posted February 21, 2012 Ne znam kako moze membrana da bude ako je kod mene skoro ugradjen plin, pre skoro 2 ooo km. Pretpostavljam da je membrana nova. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted February 21, 2012 naravno da je nova, ja sam samo rekao sta bi moglo biti u slucaju da je malo vise presao na plin Quote Share this post Link to post Share on other sites
makkisa 0 Posted February 21, 2012 to moze da bude do pritiska jer je na hladnom motoru manji pritisak gasa dok se na zagrejanom gas siri pa je i samim tim pritisak veci. ja nemam tih problema ali kod mene hoce da sam vrati na benzin pri malo vecim obrtajima ako je hladno vreme dok leti nemam taj problem Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoranbr1 0 Posted March 16, 2012 Imam problem. Kupio sam stila 2002. god. 1.6. 16V sa metanom koji je po papirima (mislim na papire od metana) ugrađen u Italiji 2006. godine. Uređaj je Landirenzo Omegas. Kada ga vozim nema nikakvih problema, auto na metanu ide sasvim zadovoljavajuće (svestan sam da po performansama ne može da bude kao na benzin), međutim, prilikom prebacivanja brzine kada usporavam na raskrsnici npr. iz treće u drugu, polako usporavam, obrtaji motora padaju na 500 o/min i auto se ugasi. Ovo se dešava ponekad, ne uvek, međutim, vrlo je frustirajuće. Takođe, kada krećem na metanu, prvom, kao da ima neku rupu tj. treba mu dosta veći gas da krene. U razgovoru sa majstorom, dobio sam informaciju da prilikom ugradnje nije ugrađen izvesni TAP SENZOR ili šta već koji pomera paljenje metana i da sa njim auto ide mnogo bolje i da manje troši?. Ima li ovo poslednje za taj senzor po vama logike? Bio sam na dijagnostici, kojom prilikom su kačili kompijuter od metana i vršili određena podešavanja, ide auto malo bolje, međutim, i dalje se ponekad ugasi na raskrsnici... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted March 16, 2012 Ne znam za TAP ali znam za MAP senzor. Mozda ja i ne znam?! Voleo bih da pomognem jer se javljaju slicni problemi ... Mislim (ovo izbegavam) da je u pitanju samo klapna gasa t.j. leptir na usisu. Treba ga ocistiti a o tome ima temaaa. Probaj , zemljak, pa ako ne bude promena na bolje veljda ce jos neko da se ukljuci?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
JLZ 0 Posted March 16, 2012 Ne vozim na metan, ali koje god mi se tako auto gasilo bio je filter. Možda to prvo da proveriš? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoranbr1 0 Posted March 16, 2012 Pa taj tap senzor ima veze sa paljenjem smeše kada ide na metan, pošto, navodno, to ima neke veze sa kompresijom i paljenjem, tj. navodno se vraća stepen paljenja na metan, a kad vratiš na benzin, sve se vraća na komp. od auta. A baš je TAP, a ne MAP. Filter metana ću svakako promeniti, ali ne znam da li je moguće da je samo to. Videćemo, za par dana, ako neko ima još neku ideju, prihvatam svaki savet... Quote Share this post Link to post Share on other sites
IlijaGM 5 Posted March 16, 2012 Kod kog majstora si isao da ti pogleda metan? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted March 16, 2012 Jos jednom se pokazalo da je ovaj forum jako dobra "stvar" ! Covek se uci dok ... Jeste TAP senzor (procesor) i evo def: Timing Advance ProcessorIn order for the engine to run optimally when operation on CNG, the ignition timing must bemore advanced. The Timing Advance Processor (TAP) advances the timing as required (up to 15degrees). IzvorIma logike , itekako! Quote Share this post Link to post Share on other sites