Jump to content
FAS Goran
srki1003

Stilo 1.6 - gasi se na plinu / metanu

Recommended Posts

Pozdrav svima,

Vozim fiat stila 1.6 na gas po prebacivanju na pogon na gas,voznji,kada vozilo zaustavljam i smanjujem brzinu pri izbacivanju iz brzine ili pritisku kvacila naglo mi padne broj obrtaja i auto se ugasi.Zatim ponovo upalim bez problema,ponovo prebacim na gas i posle izvesnog vremena ponovo se dogadje isto.

Zna li neko sta da radim ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam da nije ni jedno ni drugo, jer sam čitao na drugom forumu odavno u vezi istog problema. Samo... fora je u tome da se ne sećam kako je problem rešen. :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam slican problem prosle zime, problem bio sto se auto ne zagreje dovoljno a prebaci na plin pa kad kocis ili stajes dok je relativno hladan ugasi se.

Jel ti se isto desava i kada podigne temperaturu i dovoljno se zagreje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

E drugari ovako :)

Pre dva dana sam vozio auto kod Gorana u zemun da mi sredi benzinske dizne,ocistio klapnu gasa,ocistio izduvnu granu i stavi nove svecice..Njegovi majstori su posao odradili vise nego savrseno.Auto sad radi na benzinu perfektno ali kad se prebaci na plin taj problem se desava.I jos jednom da ponovim problem ima samo kad je prebacen na plin.

Tako da,sto se tice benzinskih dizni i klapne gasa sve je sredjeno.

Problem je samo u plinu.

Nadam se da sam sad jasniji. :)

Ne znam da li se to desava samo kad je hladan ali mislim da se desava isto i kad je zagrejan. A Veljko jel imas ti servis za plin pa bi mozda mogao da ustanovis sta je problem?

Jos jednom HVALA SVIMA !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kladim se da je dovod GAS-a uzrok problema. Treba samo proveriti dovod pre isparivaca , protok na diznama i uvode u usisnu granu tj. cilindre. Izmedju ostalog proveriti filter na isparivacu i onaj fini filter sa isparivaca . Negde je zapuseno . Da j...e rak - raka ! :thumbsup:

Oooo p.s.

SAd videh odgovor strucnih saradnika ! :harhar:

Edited by zulurbr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ova tema, kao i svaka druga u ovom delu Foruma nije za reklamiranje bilo kog partnera Kluba. Ovo važi za pisanje ljudi ispred konkretnog partnera Kluba koji su aktivni na forumu.

Dakle, nema ovde priča sa njihove strane dođi kod mene...,mi smo tu i tu...adresa, telefoni.

@srki

Nemoj na 10 tema pitati jedno isto. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ukoliko auto ima zadovoljavajucu vucu nema nikakvog zapusenja. Ukoliko se problem desava samo na gas treba pricu svesti na uredjaj i na njegovo podesavanje. Mogucnosti su razne i svakako treba strucnjak za gas sa dobrom dijagnostickom opremom da proveri rad auta. Posto nije navedena marka i tip gasnog uredjaja ja za sada mogu da svedem problem na mapiranje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam stila 1.6 motor i tomasseto plinski uredjaj. Na niskim temperaturama pali odlicno, na benzinu ima miran rad, lepo stekce, otprilike posle 5 minuta prebaci na plin i pocinje da se gusi i nestabilno da radi ali se ne gasi ako stoji u leru. Ako slucajno krenem ugasi se na prvoj raskrsnici i duze vergla dok ne sastavi. Kad stigne na drugu crtu na meracu temperature sve se stabilizuje i radi ok. Na radnoj temperaturi je sve bez problema. Ima sam priliku da stojim pored citroena c5 sa ugradjenim plinom u holandiji i on takodje ima nestabilan rad u leru dok se ne zagreje.

Da li ostali plinasi imaju nestabilan rad motora posle prebacivanja na plin jos takoreci hladnog auta?

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja imam taj problem sa bravom 1.2, doduse nije nista strasno, ne gasi se, samo malo zasecka pri oduzimanju gasa, ali to sve traje bukvalno dva minuta nakon prebacivanja sa benzina na gas... i znam da mnogi imaju taj problem, neki su cak govorili da je to i normalno, mada mislim da ne moze da bude normalno nesto sto nije normalno :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam kako moze membrana da bude ako je kod mene skoro ugradjen plin, pre skoro 2 ooo km. Pretpostavljam da je membrana nova.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:) naravno da je nova, ja sam samo rekao sta bi moglo biti u slucaju da je malo vise presao na plin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

to moze da bude do pritiska jer je na hladnom motoru manji pritisak gasa dok se na zagrejanom gas siri pa je i samim tim pritisak veci. ja nemam tih problema ali kod mene hoce da sam vrati na benzin pri malo vecim obrtajima ako je hladno vreme dok leti nemam taj problem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam problem.

Kupio sam stila 2002. god. 1.6. 16V sa metanom koji je po papirima (mislim na papire od metana) ugrađen u Italiji 2006. godine. Uređaj je Landirenzo Omegas. Kada ga vozim nema nikakvih problema, auto na metanu ide sasvim zadovoljavajuće (svestan sam da po performansama ne može da bude kao na benzin), međutim, prilikom prebacivanja brzine kada usporavam na raskrsnici npr. iz treće u drugu, polako usporavam, obrtaji motora padaju na 500 o/min i auto se ugasi. Ovo se dešava ponekad, ne uvek, međutim, vrlo je frustirajuće.

Takođe, kada krećem na metanu, prvom, kao da ima neku rupu tj. treba mu dosta veći gas da krene. U razgovoru sa majstorom, dobio sam informaciju da prilikom ugradnje nije ugrađen izvesni TAP SENZOR ili šta već koji pomera paljenje metana i da sa njim auto ide mnogo bolje i da manje troši?. Ima li ovo poslednje za taj senzor po vama logike?

Bio sam na dijagnostici, kojom prilikom su kačili kompijuter od metana i vršili određena podešavanja, ide auto malo bolje, međutim, i dalje se ponekad ugasi na raskrsnici...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam za TAP ali znam za MAP senzor. Mozda ja i ne znam?! :lol: Voleo bih da pomognem jer se javljaju slicni problemi ... Mislim (ovo izbegavam) da je u pitanju samo klapna gasa t.j. leptir na usisu. Treba ga ocistiti a o tome ima temaaa. Probaj , zemljak, pa ako ne bude promena na bolje veljda ce jos neko da se ukljuci?! :coffee:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne vozim na metan, ali koje god mi se tako auto gasilo bio je filter. Možda to prvo da proveriš?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa taj tap senzor ima veze sa paljenjem smeše kada ide na metan, pošto, navodno, to ima neke veze sa kompresijom i paljenjem, tj. navodno se vraća stepen paljenja na metan, a kad vratiš na benzin, sve se vraća na komp. od auta. A baš je TAP, a ne MAP. Filter metana ću svakako promeniti, ali ne znam da li je moguće da je samo to. Videćemo, za par dana, ako neko ima još neku ideju, prihvatam svaki savet...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos jednom se pokazalo da je ovaj forum jako dobra "stvar" ! Covek se uci dok ... :thumbup:

Jeste TAP senzor (procesor) i evo def: Timing Advance Processor

In order for the engine to run optimally when operation on CNG, the ignition timing must be

more advanced. The Timing Advance Processor (TAP) advances the timing as required (up to 15

degrees). Izvor

Ima logike , itekako! :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...