Jump to content
FAS Goran
serbskiratnik

Fiat Stilo 1.6 16v - bobina, obrtaji, ECU?

Recommended Posts

Ima promena u ponasanju u smislu nizeg broja obrtaja (oko 780-800 u odnosu na ranije 900) i radi kao traktor manje-vise... ima vece vibracije koje se osete na volanu...

Normalno sam ga vozio u toku dana i osim toga nisam primetio da nesto slabije vuce ili slicno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na brzom odgovoru.

Zanima me samo sta je mogao da bude uzrok tome? Lose gorivo + veliki minus ili nesto trece?

Share this post


Link to post
Share on other sites

U proncipu ne mora da ima veze ni sa čim od ta dva, a može i da budu oba. Kada si (da li si) poslednji put menjao svećice i kablove?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto sam uzeo pre 4-5 meseci, uradio sam odmah mali servis pri cemu mi je majstor napomenuo da su svecice OK i da ne treba da ih menjam. U svakom slucaju cu ih zameniti. Reci mi samo da li se menjaju samo svecice ili i kablovi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najpre proveri da li treba zameniti jedno ili drugo ili oba. Možda je i nešto treće, ali ovo je u 90% slučajeva uzrok ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se a dodao bih to da, mada je vec spominjano, Stilo 1.6 nema visokonaponske kablove vec su bobine direktno na svecicama. Mozda ste to i znali ali pisem zbog drugih... Znaci svecice , konektori na bobinama i eventualno bobine! Eto... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bobina. Kao što je već rečeno, kablove nema. To je jedino što i riknjava. Nova je valjda nešto oko 40 eura... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tacno tako. Upravo je bobina na prvom cilindru crkla, zamenjena je i sad sve radi kao sat :) Ocistio sam sa dijagnostikom greske i vise se ne pojavljuju.

Inace bobina je 3900 din... Mozda bi trebalo uzeti jednu viska da stoji ako zatreba ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i ja da dodam svoj problem. Vec jedno godinu i vise dana mi se desava da se pri vecoj brzini na autoputu 120-140 pali/gasi lampica check-engine. U poslednje vreme se to cesce desava. Dijagnostika (ecuscan) kaze da je "misfire detected" na cilindru 2. Mislio sam da ima veze sa kvalitetom goriva pa sam se ogranicio na Lukoil i NIS. Npr ako sipam na nekoj privatnoj manjoj to mi se cesce desava.

Pre jedno 20.000km na servisu za TNG Ivan zameni mesta bobinama na 2. i 3. cilindru. Posle nekog vremena problem se opet pojavio i opet na cilindru 2. Provericu sutra kad sam menjao svecice ali bi verovatno pravile problem na drugim cilndrima ako one nisu u redu?

Poslednjih meseci sam primetio da mi auto "brze" trosi benzin iako vozim na TNG i iako je bilo letnje vreme pa se brze prebaci na benzin.

Povremeno vozim na benzin na auto-putu zbog ciscenje dizni i ista greska mi se pojavila i pri voznji na benzinu.

Da li je moguce da je problem do dizne na drugom cilindru tj da ona pusta gorivo?

Nisam video da dizna moze da se proveri detaljnije sa ECUSCAN. Verovatno mora bolja dijagnostika?

AP sport ne prodaje dizne? U slucaju da je to, predpostavljam da mi ostaje delta ili otpad?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Delta više ne radi italijanska vozila. Diznu novu ionako teško da iko kupuje, davno je bila oko 150 eura. Dakle, da...otpad. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo i ja da dodam slican problem. Dijagnostika prijavljuje check catalysator, break pedal switch i N-CAN gresku i nisam nista od toga popravljao. Kad vozim 120 km/h ili brze u toku voznje mi blinka s vremena na vreme Engine fault, a na manjim brzinama se ne desava. Da li ga katalizator gusi? Break pedal greska ne utice verovatno na to, dok je N - CAN greska ostala kako je ECU zamenjen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala, sad cu proveriti svecice kad su menjene posto smo zamenom mesta bobinama prakticno njih iskljucili kao problem. Mada od te zamene je proslo preko 20.000 km. Moze biti da je ta jedna svecica u nekom problemu.

Inace, kako najbrze/najeftinije da se proveri stanje dizni?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proslo je vise od godinu dana od kad sam prijavio problem (par postova iznad). Auto se ponasao ok. Pre neki dan se permanentno ukljucio check engine sa istim porukama - misfire detected cylinder 2. Promenjena bobina i nema vise greski. Osetim da auto malo treska na leru pa me zanima, da li dijagnostikom moze da se utvrdi da nije jos neka bobina pokvarena? Cini mi se da je ova na cilindru 2 malo radila malo ne ali mozda vise ovo drugo ali komp to nije prijavljivao tako cesto. Sta mislite?  

Jos jedan razlog da posumljam na bobine je kilometraza koju su prevalile a to je  preko 170.000 km.

Edited by chiki

Share this post


Link to post
Share on other sites

...da li dijagnostikom moze da se utvrdi da nije jos neka bobina pokvarena? 

 

Može da se vidi odstupanje u naponu. Examiner, auto radi i onda se u parametrima rada bobina vidi ako neka odskače sa voltažom. Ta koja odskače je kandidat da prva sledeća rikne. Ali, ona još uvek nije riknula, nije pokvarena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potreban mi je odgovor na pitanje da li se ECU na stilo 1.6 koji je izmesten na akumulatorsku kutiju greje dosta od motora ili od struje koja protice kroz kompjuter?

Hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesuje me kakva je temperatura kod nekoga kome je comp prikacen bocno na kutiju od akumulatora. Cini mi se da je ranije bio mlak kada sam ga tu stavio ali sada je stalno vruc posle voznje. Ako je mnogo vruce napolju, a vozi se podji-stani, upadne u safe mod koji se resetuje ponovnim kontaktom. Zato me interesuje, da probam da ga hladim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li comp moze da se otkaci i vrati bez posledica (blinkanja razna ili reset nekih funkcija)? Otvorio bih poklopac da vidim da nije neki od pinova gde su konektori popustio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozz zna li neko ima li u srbiji da se kupi,naruci nov ecu za stila 1.6,izvinjavam se ako sam omasio temu 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dekisa

 

Ima, kod ovlašćenih...i treba više para za njega nego što vredi ceo taj Stilo 1.6 (više nego što možeš da dobiješ prodajom Stila 1.6).

Zato se i ne kupuje nov, nego popravlja taj ECU koji imaš, npr. ovde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala puno a da li kolega @crnisale jos radi reparaciju ,znam da je ranije radio ali sam dugo bio odsutan  pa nisam u toku ,hvala jos jednom za sve info i pomoc :respect:

 

 

 

 

 

 

Edited by neshaoct
dodao tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...