igor0511 2881 Posted September 8, 2012 (edited) Po mom nekom iskustvu dok sam gledao kola, Stilo 2002 se kreće od 1800e za krševe za koje sam siguran da su prešli bar 500 000 pa do oko 3000e za kola koja su u stanju kao tvoj. Ove cene sa oglasa su sve mnogo više od onog što prodavci očekuju i meni su spuštali cenu samo na poziv i po 600e. 2500 za auto u takvom stanju i sa tom kilometražom lagano dobijaš, a ako bi sačekao malo možda i 3000e ili koji evro više ako naiđe neko ko stvarno želi dobar i trajan auto . Štaviše da nisam uzeo kola odmah bih pogledao taj tvoj . E sad solidna Croma je od oko 5000e i više, tako da je izvodljivo uzeti je. Sad ne znam koliko se isplati dati Stila u takvom stanju za auto koji može da bude u lošijem stanju jer im se cene kreću i do 7000e. Moj savet ti je da pogledaš neku lepu Cromu i vidiš koliko bi te izašla registaracija i sređivanje, pa ako upada u tvoj budžet, što da ne Edited September 8, 2012 by igor0511 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted September 8, 2012 Iskreno, nadao sam se da mogu izvuci vise za stila. Jer ispod 3000 nema sanse da cu ga prodati, zapravo mislim da mi se ne isplati... Jer stvarno je u tip-top stanju. Ali s druge strane bolje i da ga prodam dok je u ovakvom stanju, nego da cekam da pocnu ulaganja... Ipak treba uloziti i u taj drugi auto. Komsija je skoro uzeo stila za 3.400, ne znam godiste, ali je krs u odnosu na moj, dvoja vrata i manje opreme... Sta znam. A sto se crome tice, planiram da je uzmem van negde pa uvezem ovde, ne bi se zezao sa nasim placevima itd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted September 8, 2012 Racunaj da stilo 3V uvek pre ode i ima jacu cenu u odnosu na petooodvratnog...Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2881 Posted September 8, 2012 Onda najbolje da zacrtaš neku cenu koja bi bila realna u odnosu na stanje, npr 3500e i ne daš ni evro ispod pa ako naiđe neko ko ceni dobar auto da uzme, ako ne da ostane. Problem je veliki broj krševa kod nas koji nerealno srozavaju cene kolima. Ja sam gledao Stila 3v 2006 jtd(malo čudno i otkud jtd 2006 ) za 3000e i hteo je čovek da spusti cenu, ali je trzao i skakutao pri normalnoj vožnji, kada mu nabijem gas u četvroj obrtaji pobegnu u crveno,a brzina ostaje ista i to traje par sekundi i slučajno sam primetio da su oba prednja fara zamenjena, kao i staklo gepeka, tako da je verovatno učestvovao u nekom lančanom sudaru..A Cromu verujem da ćeš naći onda mnogo jeftinije i bolje u inostranstvu. Ali gde god uzeo računaj ne neki nepredviđeni kvar. Ja sam uzeo auto po preporuci u savršenom stanju i kod mene je crkao teromstat posle dve nedelje, oslabio amorziter vrata gepeka pa me sad lupa po glavi , 2 prednja amortizera ne valjaju i cini mi se da spulna albendera malo krcka pri motanju i jako iritira..sve su to sitnice u odnosu na dobar motor,turbinu i kvačilo, ali ima da me izađu zajedno oko 200e Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 8, 2012 Svaki put kad bacim pogled na cene, zaprepastim se koliko su pale. Stilo i dalje Best buy.Ne znam koliko dugo imaš Stila i koliko si dao za njega, ali ako je dobar kao što kažeš i ne zeza te zašto bi se upuštao u igru sa polovnim autom.Za letnje gume čekaj kraj sezone i biće rasprodaja, da se reše lagera (gledaj Coning). Za 500 i kusur e imaš auto još par godina (cena mu i dalje pada). Vidi koliko dobijaš za tvoj pa razmisli. Za Cromu isto bi trebao da pukneš veliki servis, tvoje zimske sumljam da možeš da iskoristiš (da li može da se uglavi 15-tica sa 5 rupa od Opela i ne kači klješta). Dobijaš mlađi , veći i luksuzniji auto sa potencijalnim problemima (možda i ne) i nešto skuplje održavanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pestandex 0 Posted September 8, 2012 Ipak podmladiti vozni park za 5-6 godina..... Stilo neće vredeti više , zima je blizu, znači cene dole.Gume 15 ne mogu na novu Cromu, i treba ostaviti para za veliki servis, i možda još nešto što promakne pri kupovini.Mislim da za te pare možeš kupiti cromu, koja je ispod 200k pravih, (obavezna provera dijagnosikom kilometraže DPF-a, i koliko puta je programirana).Po meni Croma je daleko iznad Stila, po kvalitetnijim materijalima enterijera i voznim kao i karakteristikama komfora.Nisam video uživo, Notorni je pominjao, da je na restajling verziji , mislim od 2007 promenjena usisna grana, pa bi trebalo juriti tu mlađu, a i lepša je.Za auto dužine 4756mm, mislim da su važniji parking senzori od tempomata, a aktiv oprema (enterijer je manje osetljiv na prljanje), sa dodatkom automatske klime, mislim da je ok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted September 8, 2012 Po meni Croma je daleko iznad Stila, po kvalitetnijim materijalima enterijera i voznim kao i karakteristikama komfora.Na koje si to vozne karakteristike mislio? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted September 8, 2012 Stilo mi jeste u stvarno dobrom stanju. A imam ga dve ipo godine i presao sam sa njim 60.000km. Zaista sam zadovoljan za sad. Ali ipak realno i ako je trenutno u tiptop stanju, ne ocekujem da moze bolje, samo da pocnu da mi se otvaraju izdatci, mada ne mora da znaci, ali ipak nista nije vecno. Zato se i razmisljam kad je pravo vreme da ga promenim....? Ipak croma je veci i noviji, mladji auto, to ne znaci i bolji, stilo je za sad pouzdan i jako sam zadovoljan njim.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
pestandex 0 Posted September 10, 2012 Pod vozne karakteristike sam mislio:Jači motorVeći obrtni momentŠesta brzinaNivo bukeTip vešanjaElektronska kontrola stabilnosti (ne ASR) .....Možda nije bio dobar izraz "vozne karakteristike" ali ima razlike, Croma je klasa iznad, naslednik stila je novi Bravo.Terza, najbolje da razgledaš, pronađeš neku Cromu, dobro je analiziraš, uporediš je na svoj način sa tvojim autom, provozaš, nadješ još neku da potvrdiš zaključke.Polako, kad budeš siguran, tad kreni u realizaciju.Svakako, ima i Croma svojih mana, i normalno je da te možda iznenade investicije na održavanju, ijako je auto mlađi. Zato nemoj sav novac da spucaš na drugi auto u startu, planiraj i rezervu para za "utezanje". Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2881 Posted September 10, 2012 ^^^ Druže ima Stilo sa 6 brzina . A ako je za verovati SM chip tuningu, ima i isti obrtni moment kao Croma. Tako da ta priča o jačem motoru baš i ne pije vodu. Posebno što je Stilo dosta lakši. Jedina razlka u motoru je u načinu ubrigavanja (multi i unijet), sve ostalo je jako slično, ako ne i isto.Ne kažem da je noviji motor lošiji, ali će sigurno potrošiti više od Stila i biti skuplje održavanje. Za buku iskreno nisam primetio neku razliku. Nije ni Stilo traktorčina od koje ne možeš da slušaš radio, a iskreno ni ne smeta mi nešto buka. Da smeta ne bih ni uzeo jtd I još jedna stvar. Isti taj motor kao u tvojim kolima ima i u Stilu, ređi je, ali može da se nađe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted September 10, 2012 Ma dobro, necu sigurno kupiti drugog stila sa 6 brzina da bi imao isti motor kao u cromi Salim se malo. Ne znam bas i dal svaka Croma ima ASR I ESP. Ja asr imam i u stilu, esp nemam doduse... Naravno, necu sve bas pare potrositi, uvek planiram da istavim neku rezervu, gore navedeni iznos planiram da dodam za kupovinu, bas zbog toga sam i limitirao na oko 2000 da bi mi ostalo nesto za servise i eventualne troskove. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted September 10, 2012 Stilo i Croma nisu klasa. Croma je viša klasa, ali to ne znači da su tzv. vozne karakteristike bolje.U oba ova modela su se ugrađivali isti dizel motori.Sa tim istim motorima Stilo (200kg lakši) bolje ubrzava, bolje koči, bolje leži, manje troši.Dakle Dex ta ti ne stoji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pestandex 0 Posted September 10, 2012 Jeste, preterao sam. Povlačim reči "vozne karakteristike". Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted September 11, 2012 \ih, kad je vec tako bolji, sta ce mi tromiji auto Mada... ako uzmem cromu od 110kW, to je sigurno startnije od stila Sve sam blizi odluci da stavim jedno 3.200-3.300 evra fiksno za stila, pa ako dobijem, dobijem i jurim cromu, ako ne onda stilo ostaje kod mene da sluzi jos koju godinicu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17667 Posted September 11, 2012 Po meni pametno, ako te sadasnji autic tako lepo sluzi. Ulozeno naravno da neces povratiti, ali to nije razlog da ga dajes u bescenje. Ako mozes da ga prodas za pristojnu cifru, onda OK... Sto je najbitnije, ne zuris nigde, mozes lepo da procenis situaciju, cene i tih novijih modela koje gledas takodje klize nanize rapidnije nego sto ce tvoj gubiti cenu... Jedino je problem pri prodaji sto je ponuda polovnih Stila ogromna...Imao sam slicnu dilemu do skoro i definitivno prelomio da ostavim sredjen auto za sebe (s tim sto sam pikirao nesto novije najverovatnije iz C klase, za razliku od tebe). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Srebren Croma 0 Posted September 13, 2012 ASR I ESP (jedan od ova dva je standardna oprema, a drugi nije, samo ne znam koji tacno) nema svaka Croma, kod onih od 120 konja je dodatna oprema, a od 150 ima svaka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17667 Posted September 13, 2012 Pa pretpostavljam slicno kao i na Stilu, ASR standardno, a ESP opciono? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted September 13, 2012 ASR nije stadardan na stilu. Ima stila koji nemaju. ESP ide posle ASR-a, tako da ako je takav slucaj sa kromom onda verovatno Sve imaju ASR, dok ESP nije standardan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17667 Posted September 13, 2012 (edited) Pa pretpostavljam slicno kao i na Stilu, ASR standardno, a ESP opciono?Dobro si me ispravio, nisam se bas najsrecnije izrazio . Znam da ima pogotovo ovih novijih Stila posle restyle bez ASR (u tom slucaju nemaju ni njegov prekidac kraj menjaca, a moze se proveriti i preko lampice na board-u).Nego, hteo sam da kazem da je verovatno na Cromi ASR standardan a ESP opcija, slicno (a ne isto) kao na Stilu, gde dosta vise nas ima ASR a redje ESP. Posto je, ukoliko ESP postoji, u tom slucaju ASR njegov integralni deo. Hvala na ispravci, u svakom slucaju . Edited September 13, 2012 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 13, 2012 (edited) 666 (the numer of the beast)i ili red. broj posta. Vrh i danas 13-ti sept.Ime nemoj da me brukaš, ja se kunem u tebe. A ti šta mi uradiš, padneš na ASR-u.Oprema u Cromi http://www.italiaspe.../equipment.html, i model generalno http://www.italiaspe...roma/index.htmli na kraju njegov restajling http://www.italiaspe...oma/safety.html. Edited September 13, 2012 by ivan.ik Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17667 Posted September 13, 2012 Sta cu, bar priznajem lapsus . Quote Share this post Link to post Share on other sites
pestandex 0 Posted September 14, 2012 Može li pojašnjenje?Da li svaka Croma ima ESP ili ne?Zbunjuje me ono "ESP+ASR+MSR+Hill holder+HBA = S/O" . Ili je "S" ili "O", nerazumem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 14, 2012 U verzijama sa 147, 150 i 200 KS ESP je bio standard, u ostalim verzijama opcija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
notorni 0 Posted September 14, 2012 U verzijama sa 147, 150 i 200 KS ESP je bio standard, u ostalim verzijama opcija.Tačno. Od 120 samo kao doplata a nisam video nijednu do sad da je originalni vlasnik naručio tj. doplatio. Quote Share this post Link to post Share on other sites