kole 2 Posted January 11, 2011 Sam motor 150ks ništa manje pouzdan od onog slabijeg 120ks.Mjet 8v je ustvari osakaćeni mjet 16v, ima 8 ventila i bregaastu manje.Osim što je vrlo malo veći potrošaač 19mjet 16v ima još niz prednosti.Kada bi birao Cromu, za tako težak automobil u obzir bi dolazio samo ovaj jači motor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted January 11, 2011 Stilo je vrlo pouzdan i prostran automobil. Po svojim dimenzijama je čak veći od Lybre (pogledajte podatke o širini), ali nije teži. Kroma je čedo ljubavno-poslovnog odnosa izmedju Fiata i Opela. Daleko da želim da ga podcenim, ali mi je u svakom slučaju STILO praktičniji za gradsku vožnju. Ukoliko se vozilo vozi pretežno po gradu, bez razmišljanja STILO! Ukoliko se vozi 75% izvan grada _ Kroma bez razmišljanja. Ukoliko je vožnja "pola-pola" mislim da bih se odlučio ipak za STILO. Ukoliko je vožnja 75% gradska, STILO bez razmišljanja!! (ja bih ovako birao da sam u prilici da biram, ne trvrdim da sam u pravu skroz!) Quote Share this post Link to post Share on other sites
nene 0 Posted January 11, 2011 Dakle koji ja vidim dobri ljudi pamet tj racio kaze Stilo Dynamic. Voleo bi jos malo da cujem necije misljenje o Cromi meni je je ona na oko i po papirnim karakteristikama EXTRA AUTOMOBIL ali ako velika vecina vas kaze Stilo onda ce verovatno na kraja i biti Stilo Quote Share this post Link to post Share on other sites
migun 1 Posted January 11, 2011 Ako ti troje kažu da si pijan ti legni i pretvaraj se, čak i ako si trezan Croma- komplikovanija, više troši, skuplja za održavanje, malo njih zna da ih radi kako treba, više košta u startu.Stilo- jednostavan jer su se majsotri naučili, jeftiniji od Crome za održavanje, manje troši, jeftiniji u startu.Croma- lepša od Stila, modernija, udobnija, auto za dalja putovanja.Stilo- bolji za grad, a i za dalji put nije loš, "nemački dizajn" italijana(pa ko voli). Ne razmišljaj previše. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nene 0 Posted January 11, 2011 Hvala Migun tako nesto i ja mislim kada se sve sabere i oduzme naravno ali me isto mami ta Croma izgleda mi extra i nije mi nekako rezon da posle Stila koji je nesumljivo imao ogroman svetski uspeh izbace puno losiji automobil ili mozda i ima smisla jer su u pitanju italijani ko zna. Quote Share this post Link to post Share on other sites
phantom 0 Posted January 11, 2011 potpuno se slažem sa g. Damjanovićem samo bi na to dodao lični stav : srce kaže CROMA ( stari GM look pre new Bravo redizajna ) razum Stilo SW evo par kandidata iz trenutnih oglasa: 1 je plavi 2 drugi je sivi, ali oba su 2007 1.9 Mjet 88kw/120ks http://www.polovniau...dium=sadrzaj#11http://www.mojauto.r...vni-auto/642362 Quote Share this post Link to post Share on other sites
tacica 0 Posted January 11, 2011 Evo ja ti nudim extra cromu 2006 metalik,ne lupana,mnogo dodatne opreme, cigara nije upaljena u njoj NIKADA ! Moram odmah naci dobrog stila 2006-2007 samo dinamik + ostane mi i neki cash pride ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
phantom 0 Posted January 11, 2011 Stilo SW ćeš uvek imati osećaj da voziš Yuga ( iako je naprediji i skuplji od istog) je ga vozi svaka "budala" u gradu pričam iz ličnog iskustva jer Puntića 2b ima sve više na ulicama, a ja se osećam ko poslednji .... jer sam ga platio dosta, a nebudi mi neki potreban osećaj kad treba da ga vozim Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladac81 23 Posted January 12, 2011 BaneJŠesto, Crome imaju DPF koji može da zavije u crno što je vrlo verovatni scenario imajući u vidu da kupuješ POLOVAN auto.Stilo od 2005 takodje ima dpf filter u zavisnosti za koje je trziste radjen....Dobra strana je sto se uspesno softwerski eliminise uz minimalnu doradu u auspuh servisu,ako je naravno potrebno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted January 12, 2011 Ako mogu da pomognem, tek preglednosti radi, evo uporednih podataka za najveći stilo (multivagon) i za Kromu:(naravno, reč je o karoseriji)Jedna slika 1000 reči. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nene 0 Posted January 12, 2011 Drustvo hvala velika lagano se stvari kristalisu. Dakle i meni srce kaze Croma (auto mi extra ali extra izgleda) a razum kaze Stilo. Kao sto i vecina vas predlaze Stila e sada ja bi voleo da cujem jos malo o Cromi iz prve ruke ako je to moguce. Nije da sam neverni Toma ali bi smao da budem racionalan jer mnogooooooooooooooo vise ima Stila pa je i logicno da bude vise pozitivnih komentara za istog.Sto se tice osecaja da vozim Yuga meni licno ne smeta zaista (trenutno vozim jedinstven auto u Srbiji radjen je po narudjbi u Hondi) meni je jakoooo vazno da automobil meni odradjuje posao a ne kupujem ga da bi me drugi primetili cak sta visi sto me manje primete to bolje.Hvala za ponude i linkove u oglasima zaista ne kostaju previse ali ja moram prvo da prodam mog sadasnjeg ljubimca ili cu ga mozda ostaviti zeni nisam jos odlucio. Ja se nekako nadam (nada umire poslednja) da cu za jedno 6500 uspeti da nadjem Stila SW Dynamic 2007 koji je presao stvarno ispod 100 000 ali videt cemo.Slika zaista kaze 1000000 reci i ja bi smao jos dodao da imaju isti koeficijent otpora vazduha, da Croma ima bolje vesanje (ne kvalitetnije) pa joj to izvlaci nedostatak sto je uzaPuno hvala i komentarisemo i dalje. Voleo bi da cujem i misljenje vise ljudi koji voze Cromu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan73 336 Posted January 12, 2011 Ako mogu da pomognem, tek preglednosti radi, evo uporednih podataka za najveći stilo (multivagon) i za Kromu:(naravno, reč je o karoseriji)Jedna slika 1000 reči.Iako sam Stilista, mislim da si propustio da zaokružiš prvu karakteristiku koja je možda i najvažnija i ipak na strani Crome:Osno rastojanje točkova je veće za 100mm kod Crome (2700 prema 2600mm). Mislim da ovo itekako doprinosi udobnosti...Stilo MW, oprosti! Quote Share this post Link to post Share on other sites
phantom 0 Posted January 12, 2011 nema šta odluka je na kraju samo tvoja samo nemoj biti "optimista" & samoubeđena "veverica" jer auto te klase 4 god star sa realnih ispod 100 K Km neće koštati oko 6500 sa dažbinama jednostavno verovatnoća da nađeš takav željeni auto po toj ceni meri se promilima ali ni ovi koji se nude nisu nešto lošiji jer 99% nas vozi takva kola i većina je zadovoljna naravno osim druga nam predsednika koji je auto vrebao više meseci od lokalnih vlasnika, platio ga jedno 20-30% više od tržišne cifre, ali je zato dobio extra Stilo na kraju lepo je ubediti sebe da ti "novi" polovni dizel auto ima oko 100K km ali to nije relano jer ko je lud preko da kupi dizela a da ga nevozi .... realno je oko 200 kkm do 300 kkm Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted January 12, 2011 @Ivan73Da! U svakom slučaju. Sporije ljulja, manje amplitude. Ja opterećen dimenzijama ko šašav, jer je Libra nepregledna i svaki santimetar mi u gradskoj vožnji mnogo znači. Medjutim, ima tu još jedna ne tako nebitna caka. Ukoliko poredimo dva ista motora koje koriste Stilo i Croma 1.9 mjtd (multidžet), vozne karakteristike su i tu na strani Stila, jer je bitno lakši od Krome. Poredjenja radi, zamislimo da u Stilo sednu vozač i dva putniku, au Kromu sedne samo vozač! Otprilke su i vozne karakteristike očekivane. Stilo će da ubrza do 100 pola sekunde brže, a maksimalna brzina kod oba je 195! Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted January 13, 2011 (edited) Pri tome ne treba zaboraviti da Croma pozicionirana klasu više od Stila: po dimenzijama, opremi, ceni novog... subjektivnom osećaju da u Cromi ima više mesta.Sa Stilom je jedino zajedničko tih par motora.Možda Stilo jeste pouzdaniji (robusnije urađen), ali nisu ista klasa.Meni je lično Croma ružnija. Deluje kao naduvana sa svih strana, a točkovi starobodno upali, zbog za tu širinu uskog traga točkova. Edited January 13, 2011 by kole Quote Share this post Link to post Share on other sites
mihajlo 3 Posted January 13, 2011 ja vozim Stila SW 1.9 Jtd u dinamic varijanti godinu i po dana. Prvenstveno, kupio sam ga zbog deteta i karav an mi izgledao nekako mocno, pogotovo zadnj kraj automobila. Presao sam oko 30000 km i zadovoljan sam. Motor je dobar, malo je bucniji u odnosu na ecimo Ocataviu tdi, koju moj cale vozi, ali je dosta komforniji iako je za klasu manji od nje. Zavrsna obrada, tj, kvalitet nekih plasticnih komponenti nije bas na vrhunskom nivou, ali je zadovoljavajuc. Potrosnja kod mene varira od 5,2(na otvorenom uz umerenu voznju) do 7,5 - 8,0 u gradskoj varijanti). Citajuci pojedine komentare vidim da kod pojedinaca trosi u grau oko 6 litara, sto je nemoguce, jer auto ima preko 1400 kg. Croma mi se opasno svidja, za 6000 Eura ima da se kupi u fullu,ali terutno o njoj ne razmisljam, jer nemam para. Moj glas, tj. moje misljenje je da pazaris Cromicu, ali se raspitaj oko partikalnog filtera, jer ta stavka kod Crome je veoma skupa, a mislim da ne moze da se budzi, vec mora da se menja novim filterom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bolens 7 Posted January 13, 2011 (edited) ja vozim Stila SW 1.9 Jtd... u odnosu na recimo Ocataviu tdi, koju moj cale vozi, ali je dosta komforniji iako je za klasu manji od nje.Čekaj, i oktavija i stilo su u istoj golf klasi. Daleko od toga da je oktavija klasa iznad. Iako se često pravi paralela pasat-oktavija. Oktavija je pravljena na bazi golfa (znači unutra ista teskoba)... e sad što je pozadi nabudžena sa tim gepekom to ne menja stvar.Inače međuosovinsko rastojanje kod stila je 2600 mm a kod oktavije 2578 mm, recimo da je isto. Kod crome je to 2700 mm. Edited January 13, 2011 by Bolens Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 617 Posted January 13, 2011 E, sad, moram da demantujem obojicu, jer vozim oba automobila.Prvo, sa Stilom koji ima bučniji motor od Škode TDI, nešto nije u redu. Škoda ima u većini režima malo ili mnogo bučniji motor, daleko manje rafinisan i elastičan. Napominjem da je Stilo mator auto, a Škodu je (bila) nova. Od aprila 2009 nije prešla niti 20k km.Druga stvar, koja se tiče enterijera, bez obzira što Škoda ima međuosovinsko rastojanje tu negde i malo je čak i uža, unutra ima više mesta. Zanemarljivo manje na prednjoj klupi i dosta više na zadnjoj - upoređujem sa Stilom sa troje vrata. Na stranu to što je enterijer u Škodi stvarno mnogo kvalitetniji, sedišta bolja, itd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mihajlo 3 Posted January 13, 2011 U pitanju je Skoda iz 2000. godine, tada su motori bili drugaciji od ovih novijih common rail. Nebitno, treba coveku da prenesemo utiske u vezi Stila i Crome. Cromu kupujem u dogledno vreme, a o Stilu dosta toga dobrog. Prvenstveno, porodican i komforan auto, ekonomican je u odnosu na druge, po gradu popije vise goriva jer je tezak, a ipak je Croma po meni bolja opcija, savremenija je i lepsa, naravno. Enterijer je bar na prvi pogled, uradjen od kvalitetnijih materijala nego u Stilu, mislim na tablu, tapaciri na vratima. Ko ima priliku da je vozi moze i da sudi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
migun 1 Posted January 13, 2011 Opet ja da naglasim finansijski momenat. Sa Cromom će za godinu dana tj 15k km (koliko u proseku pređe prosečan Srbin godišnje) dati 40-43.000din više za gorivo (ako uzmemo u obzir da ostanu iste cene kao i sada, ali malo morgen). Quote Share this post Link to post Share on other sites
nsgaghy 0 Posted January 13, 2011 (edited) Ako gledas na 15 000km i na razliku u potrosnji od 1L razlika nikako nemoze biti veca od 15 - 20 000 dinara Edited January 13, 2011 by nsgaghy Quote Share this post Link to post Share on other sites
tacica 0 Posted January 13, 2011 Ljudi CROMA u svakom pogledu je skuplja od STILA 30-40% vozio sam oba auta i na svojoj kozi osecam razliku u ceni odrzavanja ,potrosnje ITD. Kome je kao meni vazno da se jeftinije preveze od tacke A do tacke B u gradu stilo je zakon,a ko hoce da se k*r*i onda svakako CROMA . Ja bi svoju CROMU rado menjao za dobrog STILA LIMUZINU 2006-2007 bez razmisljanja ,dete mi je poraslo i kad negde putujemo STILO mi i u toj varijanti zavrsava posao,ko ima malo dete svakako preporucujem SW , prema tome ako ti finansije nisu problem onda CROMA sve ostalo je na strani STILA ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
notorni 0 Posted January 13, 2011 Bas razmisljam da je ovo cisto pitanje finansija i niceg drugog. Nisam ranije uskocio u diskusiju jer sam u Bolonji, pa ne proveravam forum stalno. Mene Croma sluzi odlicno i jako sam zadovoljan evo presli smo 1250 km od Beograda do Bolonje i u lokalu do Ravene i Ferare i stvarno nemam zamerki. Uostalom moja tema za Cromu stoji ostaje samo da je malo obnovim kad se vratimo. Do sad sam presao 28000 za 15.5 meseci i auto zadovoljava u svakom pogledu. Nisam imao nikakvih problema sa DPF-om (osim istrulelog gumenog creva sto je nista) a i DPF se resava za 200-250 eura skidanjem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nene 0 Posted January 13, 2011 extra ljudi stvar se dakle zahuktava i polako se pojavljuju argumenti i na strani Crome . Dakle meni nisu toliko bas finansije ogranicavajuci faktor (naravno uvek se trudim da napravim best bay u svemu) i mogao bi da podnesem Cromu po novcaniku . Pitanje svih pitanja za mene je koji je auto pouzdaniji pa bi molio ako moze neste detaljnije na ovu temu. Lep je proracun u razlici u parana na 15 000 brojke kazu vise od 10 000 recipozzz Quote Share this post Link to post Share on other sites
migun 1 Posted January 13, 2011 Ako gledas na 15 000km i na razliku u potrosnji od 1L razlika nikako nemoze biti veca od 15 - 20 000 dinara Pa bilo bi lepo da troši 8, ali nađi mi Cromu koja troši 8 i odma ti je kupujem. Pre bi bilo da troši 9, pa i 10 kad se zgazi. Raspitaj se kod ljudi koji voze istu. ne znam u čemu je fora, možda prenosni odnosi, pa i malo težina, ali najmanje 1,5 do 2,5L troši više. Tako da moja računica stoji ko toranj na Avali. a i DPF se resava za 200-250 eura skidanjem.Aha, kad bi ostao stari zakon za tehnički pregled. Ovako ako skineš fap, verovatno ne bi prošao tehnički, jer MORAŠ da ga imaš na autu. A da zaobiđeš sistem ne možeš jer će svaki tehnički pregled imati direktnu video vezu sa MUP-om.extra ljudi stvar se dakle zahuktava i polako se pojavljuju argumenti i na strani Crome . Dakle meni nisu toliko bas finansije ogranicavajuci faktor (naravno uvek se trudim da napravim best bay u svemu) i mogao bi da podnesem Cromu po novcaniku . Pitanje svih pitanja za mene je koji je auto pouzdaniji pa bi molio ako moze neste detaljnije na ovu temu. Pa ako si rešio da kupiš Cromu posle svih "hvalospeva" koje si dobio u vezi nje u ovoj temi, onda neka je srećno. Ako ti nije bitan finansijski faktor onda kupi nekog japanca, taj sigurno neće da se kvari, ali za te pare koliko košta Croma možeš da kupiš Yarisa, i to ne baš novog, pa sad ti vidi zašto je to tako. I usput, javi nam utiske posle kupovine. Quote Share this post Link to post Share on other sites