Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

ma da sam odlucio nisam ni blizu jer da jesam ne bi ni pisao ni smarao vec otisao da kupim. Sto se japanaca tice trenutno ga vozim i nikako necu da kazem da sam nezadovoljan ali dugo vec mozgam i nekako sam zakljucio da je Fiat u Srbiji best bay pa sam odlucio da moje iduce auto bude Fiat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja trosi 8l a 150 ks je i nisam lak na gasu, samo ne vozim puno u gradu vise ibarska i autoput, evo sad od Beograda do Bolonje sa detetom, suprugom, stvarima i krovnim koferomod 320l i brzinama od 130-180 i nenormalnim guzvama na naplatnim pumpama i granicama potrosnja je bila 7.8 sa nasim gorivom a sa slovenackim je vec pala na 7.5l. Kad se skine DPF pada i potrosnja oko 0.5-1l jer koristi dizel za regeneraciju i auto nebi imao vise restrikciju u izduvnom sistemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nene vidim ja da pada CROMA aj se kladimo ! Primio si se samo tako ! Ljudi nema sanse da kupi STILA 100% !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svidje mi se croma jakooo i to kaze srce a razum kaze Stilo ::))

Slušaj ti srce, a ne razum, kao i većina kad se žene, a posle... kuku de izabra ovu baš pored ovoliko... :harhar:

Ako uzmeš Stila (što ne verujem), biće- eto gde ga uzeh, Croma je lepša, vidi ovu nakazu a još i mali.

Ako uzmeš Cromu - Uf što je lepa, merak mi da je vozim, ali ne smem jer troši ko đavo a delovi otrov.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja trosi 8l a 150 ks je i nisam lak na gasu, samo ne vozim puno u gradu vise ibarska i autoput, evo sad od Beograda do Bolonje sa detetom, suprugom, stvarima i krovnim koferomod 320l i brzinama od 130-180 i nenormalnim guzvama na naplatnim pumpama i granicama potrosnja je bila 7.8 sa nasim gorivom a sa slovenackim je vec pala na 7.5l. Kad se skine DPF pada i potrosnja oko 0.5-1l jer koristi dizel za regeneraciju i auto nebi imao vise restrikciju u izduvnom sistemu.

Kada bi je vozio striktno u gradu trošila bi minimum 9-10. Meni je C4 trošio 5 na autoputu a 7 pa i 8 u gradu. DPF ne sme da skida jer neće proći tehnički po novom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DPF ne sme da skida jer neće proći tehnički po novom.

Prolazi opusteno,jer jos vaze euro 3 norme...i sam si u temi CISCENJE FAP FILTERA rekao da si posle ukidanja dpf a imao iste vrednosti ...ja sam ukinuo egr pa sam na tehnickom imao vrednosti od 138 do 160mg...fabricka vrednost je 142 ili 149 ....samo ga dobro provozaj pre merenja i zagrej na radnu,nikakvih problema nema.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

DPF ne sme da skida jer neće proći tehnički po novom.

Prolazi opusteno,jer jos vaze euro 3 norme...i sam si u temi CISCENJE FAP FILTERA rekao da si posle ukidanja dpf a imao iste vrednosti ...ja sam ukinuo egr pa sam na tehnickom imao vrednosti od 138 do 160mg...fabricka vrednost je 142 ili 149 ....samo ga dobro provozaj pre merenja i zagrej na radnu,nikakvih problema nema.....

Nije problem, imaće on iste ili slične vrednosti i bez FAP filtera, čak može da sipa one "svete vodice" u gorivo pa će i cveće da ispada iz auspuha (ima da se kupi na pumpi). Nije stvar u izduvnim gasovima. Stvar je da je po novom zakonu zabranjeno skidati fap (ili katalizator). Mislim... kao i sve u ovoj zemlji, to nema veze sa ekologijom, već samo copy-paste evropskih zakona. E sad, koliko će se to poštovati... ne znam, najverovatnije neće.

Share this post


Link to post
Share on other sites

NENE slucaj MIK-a taj mnogo zna o kolima nase omiljene marke ! DOBAR PREDLOG ! RAZMISLI O TOME !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ne osporavam ja da je novi Bravo extra auto ali druze to mi malo vise probija budjet nego sto sam mislio :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Primetio sam i bas mi je cudno sto su novi Bravo skuplji od nove Crome na polovnom trzistu. Opet isti motori, plus neki delovi Bravo jeftiniji nov a skuplji polovan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

realno , ti procenti nista ne znace - sve to zavisi kakav primerak ubodes , kako je odrzavan ranije i sl. :whistle:

tako da to ne mora da te brine , nego uzmes ono sto odgovara tvojim potrebama - jer glupo je uzeti mali auto i posle kad dodje decurlija pa more pa ovo pa ono da nemas gde da stavis stvari i sl. - a croma je bassss veeeelika :thumbup:

a sto se tice tih jtd motora oni su extra , bar se niko ne zali - pouzdani , mala potrosnja itd

Samo kratko da se ubacim. Uglavnom nisu problemi sami motori, već ostali delovi. Kao što su plivajući zamajci, dizne, računari iliti generalno elektronika. Džabe ti dobar motor ako su ostale stvari loše. Dpk tebi ikne motor verovatno ćeš se ihahaj namenjati ovih delova. pogotovo kod dizela.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uglavnom nisu problemi sami motori, već ostali delovi. Kao što su plivajući zamajci, dizne, računari iliti generalno elektronika. Džabe ti dobar motor ako su ostale stvari loše.

A loše su jel da?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komplet elektronika na JTD-u ili MJet-u je BOSCH :whistle: ,a u to spadaju i racunari,senzori i jos mnogo stosta,sve do kocionih klesta(kao i na 70 % ostalih automobila razlicitih marki,u Evropi) :coffee:

turbina Garett B) -zvuci poznato?

zatim i dizne su BOSCH,a pokazale su se mnogo bolje od svih ostalih zajedno(Lucas-Delphy :thumbdown: i Siemens :blink: ),retko crkavaju :thumbup: ,a postoji i njihovo ciscenje kao mera preventive i poboljsanja njihovog rada.

Alnaseri i alternatori Denso,Magneti Marelli,zavisno od modela

Kompresori klime Sanden

tesko da ovih gore

pomenutih delova ima nesto bolje na trzistu <_< ,bar ja nisam cuo za to :question: .

Sto se tice plivajuceg zamajca i seta kvacila,u pitanju je Valeo i to su,nazalost :unsure: ,potrosni delovi,koji se menjaju u okviru redovnog odrzavanja motora,zavisno od kilometraze i nacina voznje.

a koliko god zvucalo skupo zameniti ceo set sa zamajcemna JTD-u za nekih 550 E :vava: ,kod WV-a je to oko 650 E :no a kod Toyote na primer zna da bude i 1000 i nesto E :crybaby: ,

sve u svemu ti delovi Vam ne ginu za zamenu kod bilo kog polovnog dizela,ne samo kod Fiata.

E sad JTD/MJet moze samo da bude u klasi ili bolji od nekih drugih savremenih dizel motora :yes ,

a nikako :no gori ili losiji zbog elektronike :huh: ,turbine i dizni,koje kao sto rekoh ugradjuje i 70 % drugih razlicitih proizvodjaca automobila i to ne zato sto su te komponente lose i nepouzdane,vec suprotno.

Edited by mik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uglavnom nisu problemi sami motori, već ostali delovi. Kao što su plivajući zamajci, dizne, računari iliti generalno elektronika. Džabe ti dobar motor ako su ostale stvari loše.

A loše su jel da?

Ma to pričam uobičajne probleme za dizele. Za stila verovatno generalno sa FIATA važi da su jedni od boljih a tu mislim i na dizne. Do sad nisam čuo da se neko žalio na ditne dok kod renoa, citroena npr da

Komplet elektronika na JTD-u ili MJet-u je BOSCH :whistle: ,a u to spadaju i racunari,senzori i jos mnogo stosta,sve do kocionih klesta(kao i na 70 % ostalih automobila razlicitih marki,u Evropi) :coffee:

turbina Garett B) -zvuci poznato?

zatim i dizne su BOSCH,a pokazale su se mnogo bolje od svih ostalih zajedno(Lucas-Delphy :thumbdown: i Siemens :blink: ),retko crkavaju :thumbup: ,a postoji i njihovo ciscenje kao mera preventive i poboljsanja njihovog rada.

Alnaseri i alternatori Denso,Magneti Marelli,zavisno od modela

Kompresori klime Sanden

tesko da ovih gore

pomenutih delova ima nesto bolje na trzistu <_< ,bar ja nisam cuo za to :question: .

Sto se tice plivajuceg zamajca i seta kvacila,u pitanju je Valeo i to su,nazalost :unsure: ,potrosni delovi,koji se menjaju u okviru redovnog odrzavanja motora,zavisno od kilometraze i nacina voznje.

a koliko god zvucalo skupo zameniti ceo set sa zamajcemna JTD-u za nekih 550 E :vava: ,kod WV-a je to oko 650 E :no a kod Toyote na primer zna da bude i 1000 i nesto E :crybaby: ,

sve u svemu ti delovi Vam ne ginu za zamenu kod bilo kog polovnog dizela,ne samo kod Fiata.

E sad JTD/MJet moze samo da bude u klasi ili bolji od nekih drugih savremenih dizel motora :yes ,

a nikako :no gori ili losiji zbog elektronike :huh: ,turbine i dizni,koje kao sto rekoh ugradjuje i 70 % drugih razlicitih proizvodjaca automobila i to ne zato sto su te komponente lose i nepouzdane,vec suprotno.

Koliko znam a ispraviće me upućeniji do 2004 elektroniku problematičnu je radio boch a posle preuzeo marelli. Naravno ostalo je nešto od bosha. Moje je 2004 nema one zajebancije kao što je ocs senzor a motorni mu je marelli

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene na je na primer ovaj motorni racunar na JTD-u

http://cgi.ebay.it/Centralina-motore-Lancia-Lybra-1-9-jtd-46819419-/190463793580

ali kako god bilo,i ako su se vratili na Marelli.sa MJet-om,i to nije losa varijanta,

jer ima majstora koji iz iskustva kazu da je Marelli cak pravio manje problema nego Bosch

Elem,poenta mog posta je bila da JTD\MJet,kao i svi danasnji savremeni dizeli ima elektroniku koja nije ni manje ni vise kvarljiva od ostalih.

A sto se tice srca motora i mehanickih delova,tu je sigurno u samom vrhu,bar,opet po prici majstora a i zadovoljnih korisnika koji su sa ovim motorima presli vise stotina hiljada kilometara.

Za OCS senzor si u pravu,pravio je probleme,resenje postoji,ali fabrika ga je izbacila iz upotrebe,koliko sam negde cuo taj izum su izmislili genijalni Ameri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene sve što je zezalo na kolima, bilo je BOSH:

1. protokomer BOSH (made in Germany)....stavljen kinez "boš", pre 3 godie, da kucnem u drvo...još traje.

2. pumpa za gorivo BOSH (u tanku), Made i Chezs republic)- Miki preradio i napravio neku čaroliju od dve...i to radi

3. Centralni ključ SIEMENS (made in Germany)...ovo nikad nije radilo (kod mene), jel pojede bateriju za 1 dan. Preradjen sistem centralnog zaključavanja i daljinskog zaključavanja sa alarmom u Beoafrici...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na sta je na kraju pao izbor? Stilo ili Croma?

Tehnoloski, mislim da su to kola vrlo slicnog, ako ne i istog kvaliteta. Pitanje je samo sta tebi treba.

Ako si mlad, neozenjen i lovish pice po gradu onda Stilo 3vr.

Ako pak, imas porodicu onda definitivno Croma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene sve što je zezalo na kolima, bilo je BOSH:

1. protokomer BOSH (made in Germany)....stavljen kinez "boš", pre 3 godie, da kucnem u drvo...još traje.

2. pumpa za gorivo BOSH (u tanku), Made i Chezs republic)- Miki preradio i napravio neku čaroliju od dve...i to radi

3. Centralni ključ SIEMENS (made in Germany)...ovo nikad nije radilo (kod mene), jel pojede bateriju za 1 dan. Preradjen sistem centralnog zaključavanja i daljinskog zaključavanja sa alarmom u Beoafrici...

DA li ako je problem u motornom računaru on može samo da se menja pa preprogramira glavni ili to mora oba da se zamene

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma i Stilo SW je odlican porodicni automobil tu nema spora. Sto se potreba tice odgovaraju mi odlicno i Croma i stilo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari, pomagajte, imam jednu veliku dilemu, da li da prodajem stila i uzimam cromu ili od toga odustanem... U zadnje vreme se nesto razmisljam oko toga, posto planiram negde oko 2000-2500 evra da dodam na stila i za tu razliku u parama mozda kupim neku kromu. E sad nemam ni predstavu koliko stilo vredi i dal mi se uopste isplati takva igranka.

Naime, stilo mi je 2002 godiste, metalik siva boja, pet vrata jtd motor od 85kw. Mislim da je active paket opreme (asr, daljinsko zakljucavanje 8xair bag itd...) Uvezao sam ga sa 136.000km. Sada ima blizu 190.000km, to je i prava kilometraza. Limarijski nije nigde ostecen, nisam imao nikakvu havariju sa njim, lepo ide, motor ne trosi ni malo ulja od zamene do zamene. Inace servise radim redovno na 10.000km i do sada nisam imao nikva vanredna niti veca ulaganja. Hvala Bogu, nista nepredvidjeno nisam imao na njemu, sem redovnih servisa ulja i filtera, velikog servisa.

Nesto malo sam radio na trapu oko stabilizatora, pozadi oko silen blokova, menjao sam i diskove sa plocicama. Od prilike, manje vise to je to.

Na autu je sve ispravno, elektronika me nikada nije zezala, dobro vuce, ne dimi. Trap je u odlicnom stanju... Za sada po svemu sudeci ne ocekujem opet sem redovnog odrzavanja da mi nesto vanredno moze iskociti kao nepredvidjeni kvar, opet nikad se ne zna, ali ne bi trebalo.

Auto je stvarno u dobrom stanju. Ne govorim ovo kao neku pohvalu niti kao prodavac auta, vec iskljucivo zbog sebe kako bi najrealnije prikazao dilemu.... Sve sto sam napisao stoji.

E sad, treba mi vase misljenje, dal mi se isplati da stila prodajem i eventualno koju bi cenu mogao izvuci za njega i da li za razliku koju sam napisao mogu pazariti neku dobro cromu?

Dal bi mi to bila pametna investicija ili da od toga odustenem? Inace nisam napomenuo da mi sl leta za stila dolazi veliki servis i 4 letnje gume. Zimske su mi nove sve cetiri,ali ove letnje koje su sad na njemu moram menjati za sl sezonu. To je jos sto imam od ulaganja?

I koje gume nosi croma? Dal bi eventualno mogao da iskoristim zimske koje imam u garazi 195/65/15 ili bi i one isle zajedno sa stilom ukoliko odlucim da menjam?

Hvala unapred na savetima :)

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...