Branko 23 1 Posted June 5, 2014 (edited) Moze lako da se desi,nemoj da te plasim,ali da kazu,da auto ostaje kod njih.....s tim sto opet se tu postavlja pitanje kako je registrovan do sada ? Edited June 5, 2014 by Bane23 Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted June 5, 2014 Nadjite neku agenciju gde moze bez tehnickog ili bez cimanja ... ovako je malo rizicno Quote Share this post Link to post Share on other sites
AdamGT 1 Posted June 6, 2014 Pisao sam vec ovde u nekoj temi da sam ga uvek i registrovao bez tehnickog jer je dosta nizak pa ne moze na valjke,i ja to mogu opet da mu zavrsim ali covek nece da vozi tako Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted June 6, 2014 Ako je sa autom sve u redu (nije menjan motor, nije prekucavan i sl.) nema razloga da bude cimanja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
AdamGT 1 Posted June 6, 2014 Ma auto regularan 100%, znam da je imao broj šasije jer sam ga ja proveravao u muriji pre nego sto sam ga kupio Quote Share this post Link to post Share on other sites
salevs 11 Posted November 17, 2014 da li nakon kucanja PUS broja mora da se plati i menjanje podataka u saobracajnoj? i koliko to kosta?znaci 4500 sve ukupno ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
salevs 11 Posted September 10, 2015 registracija mi istice 20 i nekog septembra, na proslom tehnickom pregledu su mi rekli da dodjem mesec dana pre isteka registracije kako bi podneo zahtev za dodeljivanje novog PUS broja (prosle god su me pustili). kako bi izbegao davanje 50e na PUS broj zamolio bih za pomoc gde se nalazi broj motora, u kom delu bloka, ako neko moze da mi uslika bio bi mu zahvalan, upitanju je 16v motor. hteo bih da probam s vodenom smirglom da skinem koroziju ako je uopste moguce prici delu gde je broj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 183 Posted September 10, 2015 Korodirao ti PUS sto ti ukucali ? Ili šta ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
salevs 11 Posted September 10, 2015 na proslom tehnickom (septembra 2014 god) koji sam radio na liniji tehnickog pregleda koji ima ovlascenje da radi kucanje novih PUS brojeva rekli su mi da se ne vidi fabricki broj na bloku znaci ne na plocici nego na bloku i da ove godine 30 dana pre isteka registracije dosao da bi oni podneli zahtev za kucanje PUS broja. (tada 2014 su me pustili sa tom pricom da dodjem ove god). e sad bih hteo da probam da nadjem gde se nalazi taj broj pa da pokusam smirglom da skinem koroziju kako ne bih sam sebi izbio 50,60eura. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 183 Posted September 10, 2015 Ni meni se nije videlo i nema šanse da ga vidiš jer je to korodiralo i na uvozu ga nisu očitali i niko to živ neće da ti prizna i da ga sad i nađeš a ja verujem da nećeš nego gledaj s pozitivne strane ako zvekne motor ubacis drugi bez muke udariš taj isti PUS i nema da te boli glava... Quote Share this post Link to post Share on other sites
salevs 11 Posted September 10, 2015 meni je bitno da ja prodjem tehnicki, da ne pucam 50,60e, kako god sutra idem na tehnicki s bratom koji poznaje coveka na tehnickom pa cu videti dal ce me pustiti. ako motor do sada nije zvekno ne znam kad ce pu pu da pljunem da ne cuje zlo, sad ce 2 god kako je kod mene autic. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 183 Posted September 10, 2015 Možeš da prođeš tehnički al nemoj da ti neko kasnije napravi problem što vozis auto bez broja motora, nemoj da se zezas za 4,5 hiljada.. Ono sto mora po zakonu, mora...I ja sam ga kucao, uvoz Nemačka... Quote Share this post Link to post Share on other sites
salevs 11 Posted September 10, 2015 isto uvoz Nemacka, 2003 god...onda retardi na 1 tehnickom su to trebali da konstatuju i eto 50e dole za prodavca od kog smo uzeli...ovako te pare odose iz naseg dzepa Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted September 10, 2015 Trazi tehnicki gde to ne gledaju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
salevs 11 Posted September 10, 2015 tako cu i uraditi bar jos ove godine pa sledece da uradim PUS. samo da molim Boga da me ne posalju na vanredni tehnicki pregled..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted September 10, 2015 Imam ja jedno, možda glupo pitanje za PUS.Okej, vremenom na svakom autu očekujemo da će doći do korozije broja i da će morati da mu se kuca PUS.E sada, kada se broj već ne vidi (evo kao u sčučaju kolege salevs) šta njega ili nekoga drugog sprečava da se pojavisa drugim motorom na tehničkom koji je isto tako "korodirao" a recimo da je takođe manje prešao i nije ocarinjen Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted September 10, 2015 Kazite bre coveku gde je broj na 16v pa da proba da ga nadje i ocisti ako ga ima uuopste. Ako je los onda mora Pus i zdravo.Na 8v je broj bese sa prednje strane motora, dal bese na levoj il desnoj strani , na bloku naravno. Vidi se odozgo, postavljen je prema haubi na onom delu bloka koji kao viri iz motora Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted September 11, 2015 da li nakon kucanja PUS broja mora da se plati i menjanje podataka u saobracajnoj? i koliko to kosta?znaci 4500 sve ukupno ? Ne bi trebao da placas nista za saobracajnu. Nije mi sada pri ruci pa ne mogu da pogledam, ali koliko se secam broj motora se vidi samo kad se ocita saobracajna. Dakle, tebi ostaje ista a oni promene informacije kompjuterski u cipu, kao i kod nove licne karte adresa i tako to (ako je sa cipom).To je moje neko logicko razmisljanje, mada me ne bi cudilo ni da naplacuju "trosenje" citaca kartice, onda upotrebu tastature za kucanje novog broja i 2-3 klika misem da se sve to ucita i snimi na kraju. Da ne zaboravim i zlatne ruke koje ce tu saobracajnu da stave a zatim da izvade iz citaca. Veliki je to pos'o Ako si gledao papire vozila kada si ga kupovao, na papiru sa carine je pod stavkom br. motora pisalo NIJE UTVRDJEN ZBOG KOROZIJE Procedura je da u SUP-u podneses zahtev za kucanje broja motora, oni te salju u AMS gde ce trucno lice da pogleda da je stvarno zbog korozije, da nije nesto tu cackano oko brojeva i odobrava ti kucanje PUS broja. Platis neke dve takse, valjda 500 i 1500 dinara i u AMS ti kucaju novi broj. Kucanje platis jos oko 3000 dinara i to je valjda to Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted September 11, 2015 Mora da se vadi nova saobracajna, oko 1800din. Sad sam dodavao neke brojeve za bus pa je tako bilo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted September 11, 2015 I cemu onda saobracajna sa cipom? Sta je novo donela? Ooooo drzavo, drzavo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 720 Posted September 11, 2015 Kazite bre coveku gde je broj na 16v pa da proba da ga nadje i ocisti ako ga ima uuopste. Ako je los onda mora Pus i zdravo.Na 8v je broj bese sa prednje strane motora, dal bese na levoj il desnoj strani , na bloku naravno. Vidi se odozgo, postavljen je prema haubi na onom delu bloka koji kao viri iz motora Ja sam na mom Puntu 1.2 16v, 2012 godine kucao PUS broj motora, isto zbog korozije na bloku. Ako se dobro secam broj se nalazi sa prednje strane bloka motora, gledaj cosak bloka do remenica. Quote Share this post Link to post Share on other sites
salevs 11 Posted September 12, 2015 castio coveka na tehnickom 500din i prosao tehnicki kakvi sve ljudi rade na tehnickom pa taj je trebao k'o iz topa br bi trebalo da se nalazi ovde a ne da trazi 10min,jos je silazio u kanal,gurao lampicu i nije nasao ivane ako ti nije tesko uslikaj mesto onako da se lepo vidi gde se nalazi broj kako bi eto kolege videle.jos ga pitam jel dolaze ljudi na vanredne tehnicke kaze tu i tamo slabo,uglavnom salju krsine jer taj tehnicki neko mora da plati.policija nece da se bakce s tim glupostima,radari i alkohol su im prioritet.dokaz za to su 2 jutrosnja radara (dobili su pa pa) na 85 predjenih km,sta reci Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan81 24 Posted September 12, 2015 Brojevi su na istom mestu i na 8v i na 16v,na levoj gornjoj strani bloka iznad filtera za ulje,malo smeta izduvna grana ali kad se npr naprskaju vd sprejem i malo osmirglaju 80% je moguce da se ociste,a to sto salju na PUS je u vecini slucajeva fora zato sto na nekim teh pregledima ili neznaju ili nece da osmirglaju pa im je lakse da salju na prekucavanje! Quote Share this post Link to post Share on other sites
sinisavb 24 Posted October 24, 2015 (edited) Pozdrav drugari, kao sto vec neki od vas znaju imam Bravu 1.8 16v 1997 god, kupio sam je pre par meseci i sada kada je istekla registracija kada sam oterao auto na tehnicki pregled ispostavi se da se broj motora ne poklapa sa brojem sasije. Covek od koga sam kupio auto se pravi lud i nece da mi vrati novac a ja sam u auto od kako je kod mene ulozio pozamasnu sumu novca. Sada stvarno ne znam sta da radim. Auto mi je neophodan jer ne svaki dan bez istog kosta 10-15€ sto u danasnje vreme nije malo. Covek mi nudi da mi neko prekuca brojeve ali mi se ta opcija ne svidja jer ne zelim probleme. U velikoj sam dilemi dal da olomim doticnog ili da ga tuzim, auto se i dalje vodi na njega ja imam samo ovlascenje. Molim vas za pomoc sta da radim. Unapred vam hvala. Edited October 24, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted October 24, 2015 Zeznuta situacija. Od tuzbe mislim da je slaba korist jer ce on sigurno rec da je kod njega bio legalan a sta si ti radio par meseci on ne moze da zna ( to je moje misljenje). Najbolje je da nadjes drugi motor sa papirima i da ubacis u taj auto a on ako je neki covek makar sa 50% troskova da ucestvuje.Raspitaj se i oko tuzbe ali nemoj zvanicno da ti ne bi uzeli auto Quote Share this post Link to post Share on other sites