Jump to content
FAS Goran
pufi

PUS broj / problem sa brojem motora / sa brojem karoserije

Recommended Posts

Moze lako da se desi,nemoj da te plasim,ali da kazu,da auto ostaje kod njih.....s tim sto opet se tu postavlja pitanje kako je registrovan do sada ?

Edited by Bane23

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisao sam vec ovde u nekoj temi da sam ga uvek i registrovao bez tehnickog jer je dosta nizak pa ne moze na valjke,i ja to mogu opet da mu zavrsim ali covek nece da vozi tako
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je sa autom sve u redu (nije menjan motor, nije prekucavan i sl.) nema razloga da bude cimanja. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma auto regularan 100%, znam da je imao broj šasije jer sam ga ja proveravao u muriji pre nego sto sam ga kupio

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

da li nakon kucanja PUS broja mora da se plati i menjanje podataka u saobracajnoj? i koliko to kosta?

znaci 4500 sve ukupno ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

registracija mi istice 20 i nekog septembra, na proslom tehnickom pregledu su mi rekli da dodjem mesec dana pre isteka registracije kako bi podneo zahtev za dodeljivanje novog PUS broja (prosle god su me pustili). 

kako bi izbegao davanje 50e na PUS broj zamolio bih za pomoc gde se nalazi broj motora, u kom delu bloka, ako neko moze da mi uslika bio bi mu zahvalan, upitanju je 16v motor.

 

hteo bih da probam s vodenom smirglom da skinem koroziju ako je uopste moguce prici delu gde je broj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

na proslom tehnickom (septembra 2014 god) koji sam radio na liniji tehnickog pregleda koji ima ovlascenje da radi kucanje novih PUS brojeva rekli su mi da se ne vidi fabricki broj na bloku znaci ne na plocici nego na bloku i da ove godine 30 dana pre isteka registracije dosao da bi oni podneli zahtev za kucanje PUS broja. (tada 2014 su me pustili sa tom pricom da dodjem ove god).

 

e sad bih hteo da probam da nadjem gde se nalazi taj broj pa da pokusam smirglom da skinem koroziju kako ne bih sam sebi izbio 50,60eura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ni meni se nije videlo i nema šanse da ga vidiš jer je to korodiralo i na uvozu ga nisu očitali i niko to živ neće da ti prizna i da ga sad i nađeš a ja verujem da nećeš nego gledaj s pozitivne strane ako zvekne motor ubacis drugi bez muke udariš taj isti PUS i nema da te boli glava...

Share this post


Link to post
Share on other sites

meni je bitno da ja prodjem tehnicki, da ne pucam 50,60e, kako god sutra idem na tehnicki s bratom koji poznaje coveka na tehnickom pa cu videti dal ce me pustiti.

 

ako motor do sada nije zvekno ne znam kad ce pu pu da pljunem da ne cuje zlo, sad ce 2 god kako je kod mene autic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možeš da prođeš tehnički al nemoj da ti neko kasnije napravi problem što vozis auto bez broja motora, nemoj da se zezas za 4,5 hiljada..

Ono sto mora po zakonu, mora...I ja sam ga kucao, uvoz Nemačka...

Share this post


Link to post
Share on other sites

isto uvoz Nemacka, 2003 god...

onda retardi na 1 tehnickom su to trebali da konstatuju i eto 50e dole za prodavca od kog smo uzeli...ovako te pare odose iz naseg dzepa

Share this post


Link to post
Share on other sites

tako cu i uraditi bar jos ove godine pa sledece da uradim PUS. samo da molim Boga da me ne posalju na vanredni tehnicki pregled.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam ja jedno, možda glupo pitanje za PUS.
Okej, vremenom na svakom autu očekujemo da će doći do korozije broja i da će morati da mu se kuca PUS.
E sada, kada se broj već ne vidi (evo kao u sčučaju kolege salevs) šta njega ili nekoga drugog sprečava da se pojavi

sa drugim motorom na tehničkom koji je isto tako "korodirao" a recimo da je takođe manje prešao i nije ocarinjen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kazite bre coveku gde je broj na 16v pa da proba da ga nadje i ocisti ako ga ima uuopste. Ako je los onda mora Pus i zdravo.

Na 8v je broj bese sa prednje strane motora, dal bese na levoj il desnoj strani , na bloku naravno. Vidi se odozgo, postavljen je prema haubi na onom delu bloka koji kao viri iz motora :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

da li nakon kucanja PUS broja mora da se plati i menjanje podataka u saobracajnoj? i koliko to kosta?

znaci 4500 sve ukupno ?

 

Ne bi trebao da placas nista za saobracajnu. Nije mi sada pri ruci pa ne mogu da pogledam, ali koliko se secam broj motora se vidi samo kad se ocita saobracajna. Dakle, tebi ostaje ista a oni promene informacije kompjuterski u cipu, kao i kod nove licne karte adresa i tako to (ako je sa cipom).

To je moje neko logicko razmisljanje, mada me ne bi cudilo ni da naplacuju "trosenje" citaca kartice, onda upotrebu tastature za kucanje novog broja i 2-3 klika misem da se sve to ucita i snimi na kraju. Da ne zaboravim i zlatne ruke koje ce tu saobracajnu da stave a zatim da izvade iz citaca. Veliki je to pos'o :D

 

Ako si gledao papire vozila kada si ga kupovao, na papiru sa carine je pod stavkom br. motora pisalo NIJE UTVRDJEN ZBOG KOROZIJE

 

Procedura je da u SUP-u podneses zahtev za kucanje broja motora, oni te salju u AMS gde ce trucno lice da pogleda da je stvarno zbog korozije, da nije nesto tu cackano oko brojeva i odobrava ti kucanje PUS broja. Platis neke dve takse, valjda 500 i 1500 dinara i u AMS ti kucaju novi broj. Kucanje platis jos oko 3000 dinara i to je valjda to

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kazite bre coveku gde je broj na 16v pa da proba da ga nadje i ocisti ako ga ima uuopste. Ako je los onda mora Pus i zdravo.

Na 8v je broj bese sa prednje strane motora, dal bese na levoj il desnoj strani , na bloku naravno. Vidi se odozgo, postavljen je prema haubi na onom delu bloka koji kao viri iz motora :)

 

 

Ja sam na mom Puntu 1.2 16v, 2012 godine kucao PUS broj motora, isto zbog korozije na bloku.

 

Ako se dobro secam broj se nalazi sa prednje strane bloka motora, gledaj cosak bloka do remenica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

castio coveka na tehnickom 500din i prosao tehnicki :) kakvi sve ljudi rade na tehnickom pa taj je trebao k'o iz topa br bi trebalo da se nalazi ovde a ne da trazi 10min,jos je silazio u kanal,gurao lampicu i nije nasao :)

ivane ako ti nije tesko uslikaj mesto onako da se lepo vidi gde se nalazi broj kako bi eto kolege videle.

jos ga pitam jel dolaze ljudi na vanredne tehnicke kaze tu i tamo slabo,uglavnom salju krsine jer taj tehnicki neko mora da plati.

policija nece da se bakce s tim glupostima,radari i alkohol su im prioritet.

dokaz za to su 2 jutrosnja radara (dobili su pa pa) na 85 predjenih km,sta reci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brojevi su na istom mestu i na 8v i na 16v,na levoj gornjoj strani bloka iznad filtera za ulje,malo smeta izduvna grana ali kad se npr naprskaju vd sprejem i malo osmirglaju 80% je moguce da se ociste,a to sto salju na PUS je u vecini slucajeva fora zato sto na nekim teh pregledima ili neznaju ili nece da osmirglaju pa im je lakse da salju na prekucavanje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav drugari, kao sto vec neki od vas znaju imam Bravu 1.8 16v 1997 god, kupio sam je pre par meseci i sada kada je istekla registracija kada sam oterao auto na tehnicki pregled ispostavi se da se broj motora ne poklapa sa brojem sasije. Covek od koga sam kupio auto se pravi lud i nece da mi vrati novac a ja sam u auto od kako je kod mene ulozio pozamasnu sumu novca. Sada stvarno ne znam sta da radim. Auto mi je neophodan jer ne svaki dan bez istog kosta 10-15€ sto u danasnje vreme nije malo. Covek mi nudi da mi neko prekuca brojeve ali mi se ta opcija ne svidja jer ne zelim probleme. U velikoj sam dilemi dal da olomim doticnog ili da ga tuzim, auto se i dalje vodi na njega ja imam samo ovlascenje. Molim vas za pomoc sta da radim. Unapred vam hvala.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeznuta situacija. Od tuzbe mislim da je slaba korist jer ce on sigurno rec da je kod njega bio legalan a sta si ti radio par meseci on ne moze da zna ( to je moje misljenje). Najbolje je da nadjes drugi motor sa papirima i da ubacis u taj auto a on ako je neki covek makar sa 50% troskova da ucestvuje.
Raspitaj se i oko tuzbe ali nemoj zvanicno da ti ne bi uzeli auto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...