gorank82 173 Posted March 11, 2016 Morace PUS da radi Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted March 11, 2016 Odes na tehnicki i oni ti daju uput za krim tehniku. Oni provere da li je "normalno" ostecenje, slikaju i daju uput za ukucavanje PUS broja. Vratis se na tehnicki, udare ti PUS, pa odatle u krim tehniku da slikaju i toliko. Normalno, ide i nova saobracajna Quote Share this post Link to post Share on other sites
puntino 0 Posted March 11, 2016 Hm, a koliko sve to otprilike kosta? Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted March 12, 2016 Kucanje broja motora oko 4-5000. Verovatno tako i to... Quote Share this post Link to post Share on other sites
milli-89 0 Posted September 24, 2017 cao drugari imam jedan problem , kupio sam auto pre neki dan od jednog coveka,, koji ga je registrovao dan dva pre sto sam ga kupio, i danas vidim da mi nema plocice sa brojevima sasije motora kilaze itd.. Dali je to problem sto je nema dali neko nesto zna o tome,'?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted September 24, 2017 Mislim da ćeš imati problem na sledećoj registraciji, odnosno da nećeš moći bez te pločice da registruješ auto. Nisam siguran ali mislim da je neko pominjao mogućnost dobijanja te nove pločice.... Neko će već znati... Quote Share this post Link to post Share on other sites
milli-89 0 Posted September 24, 2017 bas to se i plasim ,zvao sam ga i pitao on kaze da nije bitna plocica vazno je da ima broj na sasiji i na motoru. i da su to merodabni brojevi a ne plocice.zato sto se plocica nituje da ona kao takva ne moze biti dokaz o verodostojnosti brojeva, i da nije imao rroblema sa tim unazad 5 godina bas to se i plasim ,zvao sam ga i pitao on kaze da nije bitna plocica vazno je da ima broj na sasiji i na motoru. i da su to merodavni brojevi a ne plocice.zato sto se plocica nituje da ona kao takva ne moze biti dokaz o verodostojnosti brojeva, i da nije imao rroblema sa tim unazad 5 godina Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted September 24, 2017 Imaces problem jer gledaju najvece dozvoljene mase koje pisu na plocicamaПослато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
milli-89 0 Posted September 25, 2017 Danas sam zaznao i to da mi je nema polisa. Tako da sam najebao najverovatnije. Djabe sam dao pare za auto. Vožiću dok ima registraciju i to je. ne znam šta da radim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted September 25, 2017 Polisu izvadis drugu, tj.kopiju Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
milli-89 0 Posted September 25, 2017 Videću sa ovim čovekom što sam kupio auto nejavlja se. Pošto je nema neka izvadi drugu. Hv na odg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 654 Posted September 28, 2017 Nije ti problem ni polisa a ni plocica. Polisu izvadis u osiguravajucoj kuci tj izvadis kopiju a sto se tice plocice nju mozes da platis i dobijes u predstavnistvu koje prodaje marku tvog automobila. Ta plocica ili nalepnica znaju da kostaju oko 100€ a pravo je pitanje kako je taj lik uspeo da registruje auto ako nije imao plocicu. Zato prava na tehnicki pregled koji je radio pregled automobila i zahtevaj da ti objasne kako neko uspeo da registruje auto bez plocice pa ce se stvari iskristalisati. Ne rece ni o kom se autu radi ako se ne varam? Kod nekih automobila plocica stoji u gepeku ili je nalepnica u pitanju na stubu ili ispod haube na veznom limu ili solji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted September 28, 2017 U Porscheu kod nas je izrada nalepnice 1.000€ (nije greška u kucanju), plus zahtev još 200€ U Italiji je standardno stotinak...Sent from my SM-A500FU using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted September 28, 2017 Sta da pita tehnicki, nisu duzni oni nista da mu objasnjavaju. Imao je prilikom pregleda i dovidjenja Uostalom neki kratak period auto mora da bude ispravan posle pregleda, tipa par sati, tako nestoПослато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 654 Posted September 28, 2017 Ima itekako veze jer auto nije mogao da prodje tehnicki pregled ako nije imao tu nalepnicu ili plocicu pa nek se malo hvataju za glavu sto su ga pustili bez toga a mozda se i izvuku pare za tu plocicu ukoliko vlasnik nece da je prizna. Kod nas je plocica za neka vozila oko 100€ al ovo za Porsche mi je neverovatna prica jer prvi put cujem da toliko naplacuju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted September 28, 2017 I meni je bila neverovatna dok mi tri puta nisu ponovili.Ja lično bih radije isekao auto za delove nego što bi im dao 1000€ za običnu nalepnicu.Sent from my SM-A500FU using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
milli-89 0 Posted October 1, 2017 On 28.9.2017. at 3:34 PM, Dule 021 said: Nije ti problem ni polisa a ni plocica. Polisu izvadis u osiguravajucoj kuci tj izvadis kopiju a sto se tice plocice nju mozes da platis i dobijes u predstavnistvu koje prodaje marku tvog automobila. Ta plocica ili nalepnica znaju da kostaju oko 100€ a pravo je pitanje kako je taj lik uspeo da registruje auto ako nije imao plocicu. Zato prava na tehnicki pregled koji je radio pregled automobila i zahtevaj da ti objasne kako neko uspeo da registruje auto bez plocice pa ce se stvari iskristalisati. Ne rece ni o kom se autu radi ako se ne varam? Kod nekih automobila plocica stoji u gepeku ili je nalepnica u pitanju na stubu ili ispod haube na veznom limu ili solji. Mercedes E250 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14490 Posted October 3, 2017 Drugari čitao sve i izvinite ako se ponavljam.... Kupio sam auto iz uvoza(na ime kupca) a na potvrdi Amss piše da je motor usaglašen ali broj motora neutvrđen zbog korozije....Punto 2 8v 2002. Kakva je sada procedura jer auto nije registrirovan kod nas i ne mogu da ga vozim.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kreator 287 Posted October 3, 2017 (edited) Ništa novo..Većina auta imaju problem zbog korozije iz pojedinih zemalja gde je veća vlaga..Imao sam taj slučaj.Samo što košta vremena i para..Mene je koštalo oko 8000 din .. Prijaviš auto pa sačekaš da izađe baja da slika iz mup a..Kod mene je 2 x nedeljno..Određeni dani..Kad se završi papirologija mup izdaje nalog za ukucavanje brojeva..To se radi na tehničkom pregledu uz određenu nadoknadu..Na mom autu su kucali negde ispod na sastavu motor menjač.I to ručno čekić i udri..Bilo mi je smešno al sam završio nekako..Oni neće da ukinu broj motora iz razloga što uzimaju lepu kintu.. Edited October 3, 2017 by kreator 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14490 Posted October 3, 2017 Direkt u MUP ili prvo na tehnički? Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted October 3, 2017 Prvo na tehnički. Samo im kažeš šta ti je namera, a oni će znati šta treba da urade.Sent from my SM-A500FU using Tapatalk 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14490 Posted October 4, 2017 (edited) Direkt u MUP ili prvo na tehnički? Urađeno,hvala! U onoj nemačkoj sabraćajnoj ni nema broja motora,bole ih briga za broj motora,samo našina još to važno... Edited October 4, 2017 by neshtry Quote Share this post Link to post Share on other sites
kreator 287 Posted October 4, 2017 Kod nas se za folije traze nekakvi sertifikati i čuda..Naravno koji će im br motora kad je to rezervni deo..Pukne nešto on zameni ceo motor itd.. Kod nas je pilićarski sistem da se za drzavu i neradnike namakne koji dinar..U pojedninim drzavama USA nisu potrebne prednje tablice..To im je višak.. 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14490 Posted October 4, 2017 Pa da, izbice mi bar pet iljadarki....ako ne i vise Quote Share this post Link to post Share on other sites
kreator 287 Posted October 4, 2017 (edited) Tačno se ne sećam al na kraju je bilo nešto preko 7 soma..Ne sećam se tačno jer sam bio popizdeo..Kod mene su se većina brojeva videli fino al je korozija oštetila pošto je kod opela pod kosinom i tu se vlaga zadrzavala..Onda baja napiso ne moze se očita i ćao..Kod tih novijih auta plitko se kucaju brojevi..To je samo formalnost zbog fabrika itd..Bitniji je broj šasije..On je uvek na vidljivom mestu.. A preko brojeve motora niko ne ferma odavno samo je to kod nas igranka..Kod mene na Bravu mora da se čita iz kanala..Tako svake godine na tehničkom..Broj motora se ne vidi odozgo.. Edited October 4, 2017 by kreator 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites