pufi 0 Posted January 7, 2011 Vec duze vreme citam po oglasima i ljudi pisu PUS sasija, sta to znaci, malopre vidim jedan oglas i kaze treba da se uradi PUS na sasiji? Molio bih nekoga da bi odgovori... Hvala unapred Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted January 7, 2011 (edited) Zakonsko ukucavanje novih brojeva na sasiji ili motoru.Ukoliko je auto regularan a brojevi su necitki iz bilo kog razloga u MUP-u se izvrsava ponovno ukucavanje brojeva i brojevi uvek pocinju sa PUS pa broj.... Edited January 7, 2011 by bglion Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted January 7, 2011 Po Upustvu Sup-a! To imas na svakom drugom unu iz 80 i pocetkom 90-tih,jer mu istruli kos ,a tu mu je br sasije.! Quote Share this post Link to post Share on other sites
saleTIPO 3 Posted January 7, 2011 (edited) Ako izostavimo zloupotrebu PUS sasije ili motora se radi kada iz odredjenog razloga (havarije,korozije...) nije moguce ocitati broj. U tom slucaju se stavlja plocica sa novim brojem i to je to. Ima dosta zloupotreba na ovu teme pa treba biti obazriv kada se naidje na ovako nesto.Odradi sve provere i ako je sve ok onda kupi i ne brini Dok ja napisa eto i odgovora Edited January 7, 2011 by saleTIPO Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted January 7, 2011 Koliko je komplikovana procedura? Kod zeta na 1.9jtd izrdjali brojevi i jedva ga pustili na tehnickom prosle godine, ove nesto ne verujem da ce biti pustanja. Znaci sta je ptrebno da bi se dobio PUS? Quote Share this post Link to post Share on other sites
saleTIPO 3 Posted January 7, 2011 Odes na tehnicki,kad dodje vreme za registraciju,i oni ako ne mogu da procitaju posalju te na neko vestacenje. Ako se utvrdi da nisi ti tu nesto cackao odrade ti PUS. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted January 7, 2011 Odes na tehnicki,kad dodje vreme za registraciju,i oni ako ne mogu da procitaju posalju te na neko vestacenje. Ako se utvrdi da nisi ti tu nesto cackao odrade ti PUS.Hahahahah,kako moj ortak sale to ukratko objasni-tako je sale.! Ides na vestacenje i posle toga te salju na prekucavanje broja sasije,verovatno na stub od vrata.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted January 7, 2011 Ja se izvinjavam, nisam bio precizan i tek sad vidim pun naslov Meni tj. mom zetu je problem na motoru. Izrdjali brojevi. Jel ista procedura kao sto ste napisali za sasiju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted January 7, 2011 @MilanLakiJeste isto sve i za motor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
saleTIPO 3 Posted January 7, 2011 Da,da isto je Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markedjani 0 Posted January 8, 2011 Ja se izvinjavam, nisam bio precizan i tek sad vidim pun naslov Meni tj. mom zetu je problem na motoru. Izrdjali brojevi. Jel ista procedura kao sto ste napisali za sasiju?Jesu čuli ti ljudi sa tehničkog za jednu stvar koja se zove šmirgla ? Čisto da čovek ne ide bezveze na veštačenje i da se cima po šalterima Ili još bolje neka sam uzme šmirglu i očisti tu rđu sa broja... neće nestati broj Quote Share this post Link to post Share on other sites
saleTIPO 3 Posted January 8, 2011 Iz iskustva znam da smirgla i celicna cetka ne pomazu uvek Najbolje je ne raditi nista na svoju ruku,naravno ako je sve kako treba. Ako je neka mutljavina onda odraditi sve da prodje bez vestacenja Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted January 8, 2011 (edited) Predlozili 2 opcije. Ili da idem kod nekog majstora da mi to ocisti pa da se vidi da li moze broj da se ocita, nisu hteli oni jer kako su rekli ima mnogo kablova, creva koje moraju da sklone kako bi dosli do tog dela sa brojem...pa ne mogu oni to da rade. Druga opcija je bila ako se ne vidi broj posle intervencije majstora odnosno smirglanja i ciscenja tog dela da idem u policju za taj PUS broj. Otisao na drugi tehnicki, oni malo zagledali, valjda povezali neke brojeve i pustili tako kako jeste. Videcu malo kad otopli da li mogu ja nesto da uradim da to ocistim, ako ne izgleda da ce morati po drugi broj. Da li je mutljavina nemam pojma, Auto je 2002 god, kod nas je u vlasnistvu vec nekih 5 godina i niko nije pravio problem na tehnickim pregledima. Sada ide jos jedno pitanje Da li je neko ovo vec radio i jer potrebna neka specijalna dokumentacija, izjave, uplatnice, takse... da bi se dobio taj broj. I koliko im vemenski treba da utvrde da je sve OK sa autom i da izdaju novi broj? Edited January 8, 2011 by MilanLaki Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted January 10, 2011 Ja imam PUS motora, kad sam kupovao auto nisu se videla zadnja 2 broja, jbg korozija ih pojela i lepo sam sa tadasnjim vasnikom otisao u 29, podneo covek zahtev za vestacenje ili kako se tacno zove, oni tamo nesto strugase, sipase neke kiseline i sta vec i kad su utvrdili nakon pola sata ono sto smo mi skapirali za 30 sekundi napisase nalog za kucanje novog broja. To se radi u AK Kompresor ako ne gresim Ne znam koliko je sve tacno kostalo, nije me ni zanimalo posto je radjeno o njegovom trosku ali sve se zavrsava za jedno pre podne bez nekog cimanja samo je bitno da budes u 29 oko 7 - 8 najkasnije da bi bio medju prvima Nakon toga sredjujes novu saobracajnu sto opet ide prilicno brzo sa sve tim papirima koje ces dobiti u 29-om i sve sredjeno samo obavezno proveri kad budu kucali taj novi broj u saobracajnu da li se poklapa sa onim sa resenja iz 29-og. I da nista necackaj sa majstorima nego sa tako korodiranim brojem u 29-ti da te nebi gledali ispod oka i cimali bzv oni tamo imaju one spijunske kamerice i zavuku ih direktno do broja nista ne skidaju i pomeraju Quote Share this post Link to post Share on other sites
dusankzr 0 Posted October 10, 2011 (edited) Sve vise je automobila koji dolaze iz zemalja EU i mi ih kupujemo kao polovne.Ne retko oni carinu prolaze bez prepoznatljivog broja motora.U tom slucaju vestak(ovlasceno lice iz SUP-a) mora dati resenje da se utisne nov broj tkz PUS(Po uputu supa).Ja sam imao kupovinu auta bez tog broja i imao sam peripetija dok sam dosao do momenta registracije.Obavezno proverite da li je utisnut novi broj a ako nije to mora prodavac(obicno plac) da uradi.U mnogim gradovima se ceka po nedelju dve ako nemate vezu za izlazak doticnog sluzbenog lica.Zatim sledi cekanje za kucanje naloga(SRBIJA ) da bi ste otisli u AMSS na ukucavanja PUS-a.Cela zabava kosta oko 70-100 eura.Medjutim ni tu nije kraj Racun(obicno parce bloka) koji dobijete od AMSS-a morate sacuvati da se ne sretnete sa pitanjem"oktud ja znam da ste vi tamo utisnuli broj?"Ako je vlasnik placa to uradio pre trgovina sa Vama obavezno mu trazite taj racun i na tehnickom pregledu trazite da Vam upisu da su na osnovu tog racuna iz AMSS-a izdali resenje o tehnickoj ispravnosti vozila.Ja ovo nisam znao i mucim se,moram priznati uz VELIKU pomoc vlasnika placa,da uradim registaciju automobila.Transakciju(placanje)obavio sam u sredu 5. oktobra a danas 10. jos nisam regisrivao auto.Narocito obratite paznju ako ste iz drugog grada jer sam morao voziti na probnim tablicama iako su istekle kako bi stigao na sva mesta onda kada je zakazano.Ja moj auto registrujem sutra i nadam se da niko ko ovo cita nece imati tih problema.Pozdrav Edited October 11, 2011 by neshaoct spojena tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bki 2 Posted October 14, 2011 (edited) Danas odnesem coveku kome sam prodao una, preostale papire od placenog poreza. Covek ode odmah da registruje auto, i javlja se, kaze nisam registrovao.Rekoh, zasto? Kaze, PUS sasije je dodeljen nekom drugom?!Ostao sam zgranut.Dal je moguce, jeb*m ti drzavu?Sta da se radi sada?Njemu su rekli, da ako ima stare papire sa starim brojem sasije, da ode u ponedeljak i da ce da srede sve.Naravno, tih papira nema. PUS je radjen 2002 god, 3-4 vlasnika unazad. Savet od drugara, da se ide u Ljermontovu i da se trazi papir iz arhive.Jel moguce da je neko muljao nesto sa nekim kolima, i uzeo preko veze tako reci vec postojeci PUS?Ili su ovi sto rade tamo toliko glupi? Ili im je pobrljavio terminal, kao sto se svaki drugi put desava.Molim za savet, posto ispada da sam uvalio coveku auto, a nije tako.Ustvari, ispada da je ortak meni uvalio, a ja tom coveku.Da, da napomenem jos, da je auto registrovan svih predhodnih godina bez da se pojavio ovakav problem, i da nije stajao neregistrovan nijednom.Ja sam zapenio, razmisljam da tuzim MUP.Sta bi ste mi posavetovali? Edited October 15, 2011 by neshaoct spojena tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted October 14, 2011 Idi u arhiv i trazi papire ako vec postoji ta mogucnost. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted October 14, 2011 Ja sam imao slicnu situaciju sa brojem motora koji se nije poklapao sa onim na kolima. Terao sam auto na vestacenje i trazili su papire od uvoza i sve sto imam o poreklu i posto je broj bio korodirao kucali su PUS. Verovatno ti negine vestacenje ako ne pronadjes te papire nekako. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvaka 30 Posted October 14, 2011 Zar ne može da se vidi kome je prvom dodeljen PUS? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bki 2 Posted October 14, 2011 PA to, iz arhive.Kaze drugar da mora da imaju u arhivi papir kada je dodeljen PUS, a to je bilo 2002.To su oni nesto pobrkali, i taj isti PUS je verovatno nedavno (u proteklih god dana) dodeljen nekom drugom.Posto je od 2002g auto svake godine registrovan bez problema.Ne slaze se, kazu, 1 broj.E sad, posto je tamo neka salterusa, pogresila taj 1 broj, ti treba da jurcas i da gubis vreme da ispravljas njihove greske.Pa dokle bre, to me samo interesuje.I ne ide mi nikako, ali nikako u glavu, kako je mogla da dodeli postojeci broj. Zar ne treba komp da izbaci da je taj broj vec zauzet, sunce mu! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted October 14, 2011 Mozda komp jeste izbacio ali su oni lose prepisali!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvaka 30 Posted October 14, 2011 (edited) PA to, iz arhive.Kaze drugar da mora da imaju u arhivi papir kada je dodeljen PUS, a to je bilo 2002.Ali bi, verovatno, trebao da tražiš papire i od ovog drugog što ima (ako ima) isti PUS.Kaži tom što si prodao auto, da lično uporedi broj na samoj šasiji sa onim što piše u dokumentaciji. Edited October 14, 2011 by kvaka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bki 2 Posted October 14, 2011 Covek je proverio, vise puta, da li je ok prepisan broj.Gledao saobracajnu, pa sasiju, pa papire, pa ugovor koji smo odradili....Svuda se poklapaju brojevi, tako da nismo pogresili u upisivanju.Ne znam, icice do Ljermontove u ponedeljak, pa cu da ga zovem popodne da vidim sta je uradio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted October 14, 2011 svaki auto ima svoj karton u ljermontovoj.tu ce da vide o cemu se radi.nema sekiracije.Jedino sto drkaju ljude do besvesti sa takvim propustima.Sad kada sam menjao tablice i saobracajnu isao sam 3x po saobracajnu i svaki put sam cekao da se uradi nova 7 danajer mamlazi neznaju da prepisu sa pisljivog papira naziv kubikazu itd. 3x sam odbijao da uzmem saobracajnu dok ne isprave gresku a da nisam gledao ko moron u nju imao bi peripetija kad tad. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted October 15, 2011 Stilista,pametno resenje!Dobro je sto si gledao.Bki,javi mi se u ponedeljak oko deset,ako ne zavrsis to.! Quote Share this post Link to post Share on other sites