Jump to content
FAS Goran
Xepoj

Fiat Bravo, Marea 1.4 12v / 1.6 16v / 1.8 16v / 1.2 16v - pumpa za gorivo

Recommended Posts

Imao sam istih , slicnih problema.
Auto je stajao dugo.
Benzin posle nekog vremena počinje da se .... Ne znam pravu rec ali pocinju da se pojavljuju kuglice smole koje zaguse pumpu goriva , a verovatno mogu da dodju i do dizni.
Zato uvek strada pumpa goriva kad se vozi samo na TNG.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomagajte :D

Imam problem sa pumpom za gorivo fiat brava 1.6 v16 2001 Isprva nije radila skinuo sam pumpu pogledao dal je sve na svom mestu da se neka zica nije otkacila itd vratim je opet prvi put kad dam  kontakt odradi odlicno kad dam drugi put kontakt cuje se kao neki duboki zvuk kao iz bureta .... Opet izvadim pumpu opet stavim 1 kontakt ODLICAN 2 kontakt katastrofa kao iz bureta . Jel imao neko slican problem ne znam do sta bi moglo biti 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U samom  kucistu pumpe bi trebao biti regulator pritiska.

Moguce da on ne odradjuje posao pa da pumpa nabije prevelik pritisak u crevu pa se zagusi.

Jesi probao samu pumpu kako radi, da li tako steka isto, na suvom bez goriva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam nisam imao vise zivaca prvi put kad sam dao kontakt gorivo je izlazilo sasvim normalno dok kod drugog puta mnogo slabije i ko sto ti kazes kao da se gusi mislis da je regulator ?  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cuj, ne mogu tvrditi nista 100% ali mi djeluje da bi moglo biti do regulatora ili sama pumpa blokira mada ako ti se uvek isto ponasa tako, da prvi put odradi normalno a posle steka veca je sansa da regulator zeza po meni.

A sta se desava ako upalis motor da radi jel radi ili pumpa stane posle nekog vremena, pojasni malo, sto detaljnije objasnis problem pre ce neko dati neki koristan savet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad bi mogao da izmeris pritisak goriva to bi ti reklo dosta da ne kazem sve.

Normalan pritisak goriva je mislim oko 3 bara, ako je regulator zastekao onda ko zna koliko pritiska dolazi do dizni pa samim tim se vise goriva ubrizgava i motor se gusi.

Drugi scenario je da pumpa steka i da ustvari daje manji pritisak nego sto treba pa se gusi motor zbog manjka goriva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...