Jump to content
FAS Goran
Xepoj

Fiat Bravo, Marea 1.4 12v / 1.6 16v / 1.8 16v / 1.2 16v - pumpa za gorivo

Recommended Posts

prvo kazi koji sistem plina imas pa da vidimo sta moze da se uradi ako plin ima opciju da pali samo na plin onda pumpu mozes da iskljucis a ako pali na venzina pa na neki broj obrtaja prebaci na plin onda ne mozes da iskljucijes pumpu...

ako imas tu opciju izvuci taj crveni dzek i izoluj ga dobrosa izolir trakom znaci namotaj i opla kotura ako treba i iskljucio si pumpu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam sekvent plin, ali uvek pali na benzin. Na plin prebaci cim se malo zagreje, na ove vrućine posle 20ak sekundi. Nema veze sa obrtaima.

... ali nikako mi nije jasno zasto tu skuplja benzin to jest curi. Pumpa normalno radi , kao i ranije. Kada dam kontakt par sekundi zuji i prestane. Auto normalno ide i benzin i na plin....

Share this post


Link to post
Share on other sites

onda ne moze da upotrebis lek koji sam ti preporucio mora u servis ako se ne varam tu ti je regulator pritiska i on je krepo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

jebi ga sad... to je vec meta fizicko pitanje posto ako ga ostavis bez benzina onda postoji mogucnost da ti krepa pumpa.... a i da se upalis jer ne znam a koliko vidim neznas ni ti koliko curi...

a da se sad sexsas da ga upalis pa kad prebaci na plin da mu skines dzek da iskljucis pumpu ili da vidis koji je osigurac od pumpe pa da ga izvadis... kad prebaci na plin pa kad moras da ga upalis ponovo da vracas ili dzek ili osigurac... stvarno ne znam kako da ti pomognem probaj nesto od ovoga sto sam ti napisao ali probas na sopstvenu odgovornost...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deblje zice na konektoru su od pumpe. u obzir dolazi i osiguracko mesto. Mozda bih ja uradio sledece: Isekao jednu zicu ili izvadio osigurac i vezao prekidac! U trenutku prebacivanja na plin rucno ugasio pumpu ...

Mozda sam nesto prevideo pa komentarisite!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isključi pumpu na džeku slobodno. Pre davanja kontakta,stisni dugme na prekidaču od plina koji ti se nalazi u kabini,upali auto,i pusti ga da zagreje,sedi i vozi.

Dosta sekventa ima ovu opciju nuznog paljenja na plin,probaj nista ne gubiš,javi se

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na ekspresnim odgovorima...... Probavam da li može da pali samo na plin pa javljam. Inače samo me još zanima nešto.... Šta može da se desi ako ga vozim ovako na benzin? Napominjem da auto sasvim normalno radi , pali , ide sve..... samo tu curka gorivo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

u principu nista... sem blage opijenosti mirisom benzina u kabini... i gubitka goriva...

i nemoj da seckas nista ni slucajno bas zbog toga sto si na putu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probao sam ''nužno'' paljenje na plin i ne može. Tek kada dam kontakt reaguje dugme na plinu , ali mi opet ne daje mogućnost paljenja na plin. Mogu čim ga upalim da prebacim na plin , ali ne mogu da odma palim na njega.

Voziću ovako na benzin pošto predpostavljam da tada manje goriva vraća ka pumpi pa time i manje treba da curi. Ali , da li neko zna šta je kvar? Da li to ima u opšte neke veze sa pumpom ili je jednostavno crkao neki ventilić ili semering. Ako je tako , onda teorecki mogu na benzin da ga vozim koliko god , samo će malo da curka?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Startovanje u slucaju nuzde se radi tako sto se sa ugasenim motorom i kontaktom pritisne, drzi prekidac plina i tako pocnes verglati. Svi normalni uredjai to dozvoljavaju slobodno, ali ako je u pitanju AC onda je moguce da serviser nije dozvolio tu opciju. Kolicina goriva koja ce ti izaci ne zavisi od toga na sta vozis. Kao sto rece kolega puklo je kuciste. Moj predlog je da startujes plin u nuzdi (ili upalis na benzin pa prebacis na plin), izvadis osigurac pumpe i nastavis voznju na plin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni je puklo kućište u tom krugu. Ja sam privremeno rešio tako što smo dobro osušili plastiku, napunili superlepkom i onda do kraja napunili čep topljenom plastikom i na vrhu stavili neko parče gume. Drži već dugo pa ako možeš da se snađeš nekako, s obzirom da si u Grčkoj, probaj. Ako ništa, potrajaće do kuće.

Mene muči što ne mogu nigde da nađem pumpu sa kućištem da kupim :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo sam kupio neki dobar super lepak. Čim se dobro bude osušilo , zalepiću , nasuću sav super lepak , pa kako mi bog da. Hvala još jednom na odgovorima. Javiću kako je prošlo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da se javim..... REŠIO SAM PROBLEM :laughing: Uspeo sam da zalepim , pronašao sam tačno gde je puštalo , nalio sam lepak i neku silikkonsku foliju. Za sada drži EXTRA.

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo, ja sam nov ovde. Treba mi pomoc.Imam fiat bravu 1.2 59 kw 80 ks.Auto ima ugradjen sekvent plin. Vec par puta mi se desava da ne mogu da upalim auto na benzin kao sto i treba.Kada dam kontakt cuje se zujanje pumpe i kada bi trebalo da prestane da ona radi (zuji) ja bih trebalo da startujem motor naravno.Medjutim kod mene se desava da pumpa ne prestaje da zuji i kada startujem motor on nece da upali.Ne znam da li je pumpa za gorivo u kvaru ili je nesto drugo u pitanju.

To mi se ne desava stalno vec s vremena na vreme, jer kad konacno uspem da upalim motor nekako on posle normalno pali prvo na benzin pa posle prebaci na plin.Tako da izgleda da pumpa za gorivo nekada radi a nekada ne.

Sta je u pitanju?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

lepo ti je rekao, nadji relej za pumpu. Brljavi. zameni ga

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sad bio do ap sporta i decko onaj mi kaze da je cela pumpa za gorivo za bravo 1.6 16v 2000 god 18.000 dinara a prvo mi je reko da je neki deo samo ne znam tacno sta mi je reko 3.000 dinara... Pa jel znate sta ja trebam da zamenim kad mi pisti pumpa? da li trebam celu pumpu da menjam ili samo taj neki deo koji je 3000 dinara?

Share this post


Link to post
Share on other sites

18000 je verovatno pumpa sa celim kucistem i plovkom. A 3000 je verovatno samo pumpa tjst ulozak pumpe. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jel ja trebam da promenim celu pumpu ili samo taj ulozak pumpe? jer meni pumpa sve lepo radi samo pisti tako nekad kad je toplo vreme i to me izludjuje kad pocne da pisti. Inace ovako je sve extra.

 

edit : ili da je skinem pa da sve lepo ocistim pa da je ponovo napakujem i da vidim da li ce i tad opet da pisti... uzrok pistanja bi trebalo da bude zato sto sam ga neko vreme vozio na rezervu i mozda je nesto pokupila... Ali cudno je to sto se to desava samo kad je toplo vreme tj preko leta...

Edited by guzva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam skinuo-izvadio pumpu (zbog pištanja, a nije ni dobro pokazivala nivo goriva), sve očistio, vratio nazad, ali i dalje pišti, plus što mi sad kazaljka pokazivača nivoa goriva ne mrda sa polovine skale (nešto nisam dobro uradio).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma meni sve dobro radi,i pokazivac goriva i to ali me nervira sto pisti tako ponekad. Da li je neko imao takav problem i da li ga je sanirao na neki jeftiniji nacin a ne da dam 18000 za pumpu? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...