ivan.ik 625 Posted September 1, 2013 Uh što nisam majstor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ssimic71 0 Posted September 2, 2013 Uh što nisam majstor.Od tada sam odlucio da budem clan nekog foruma, pa da se i ja malo razumem u automobile Evo, pre par dana sam samoinicijativno otklonio jos jedan kvar, jer po neki put nije hteo da upali, citaj RPM senzor ili senzor radilice. Zaboravih da napisem, radi se o Fiat Stilu 1.9 JTD 85kW dynamic 2004. Incace izmenjivac toplote na EGR ventilu izgleda da nema na lageru kod nasih dobavljaca. Ovaj u KG mi je rekao da moze da poruci iz Madjarske i da ce kostati oko 23000 dinara. Ja ga kupio za 10eura u Mrcajevcima na otpadu polovnih automobila. Pozdrav,Sasa Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted September 2, 2013 A majstori bi da odmah vade i rasturaju motor...Pa to su Jorgosi. Ne daj Bože da ti tamo rikne auto. Jednom poznaniku je crkla famozna elektronika na pumpi visokog pritiska na na raspalom 2.0DTi motoru, u Opel Zafiri. Čovek je ženu i decu poslao busom kući, a Jorgosi su ga odrali 1000€. Hteo je prvo da im proda kola za 1000€, ali se predomislio. Doduše, nije uplatio međunarodnu pomoć na putu, pa da ga bar došlepaju do Makedonije gde je to mogao da reši za razumniju cifru.A drugaru je na matizu od 800cc otišao jedan kabal za svećicu. On je dobro prošao još - komplet kablova sa "dijagnostikom i brisanjem greške" je platio tričavih 150€ na Kefaloniji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ssimic71 0 Posted September 2, 2013 kako si pogodio, ovaj majstor se stvarno zvao Jorgos. Znaci dobro sam prosao, jer slepanje me kostalo 700eura, a popravka 10, sobzirom da sam sam zamenio izmenjivac. Quote Share this post Link to post Share on other sites
brunci 1 Posted September 2, 2013 ... Naime, ispred EGR ventila postoji jedan deo koji se zove izmenjivac toplote i hladi uzduvne gasove koji ulaze u EGR i to sa vodom koja hladi motor. E, pa on je popustio i tako je ubacivao vodu u izduvni sistem, a to jednostavno motoru nije smetalo i radio je normalnocak i kad je na auspuhu voda uzlazila u mlazevima. Valjda ce ovo nekome pomoci da resi slican problem.Moze slika tog dijela ako nije problem? Prvi put cujem za to.Poslano sa mog GT-I8190 koristeći Tapatalk 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 2, 2013 http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=60056#entry921710 Ova cev (izmenjivač toplote) ti je ispod termostata. Da je nisi malo više klimao kad si menjao termostat ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ssimic71 0 Posted September 3, 2013 ... Naime, ispred EGR ventilapostoji jedan deo koji se zove izmenjivac toplote i hladi uzduvne gasove koji ulaze u EGR i to sa vodom koja hladi motor.E, pa on je popustio i tako je ubacivao vodu u izduvni sistem, a to jednostavno motoru nije smetalo i radio je normalnocak i kad je na auspuhu voda uzlazila u mlazevima.Valjda ce ovo nekome pomoci da resi slican problem.Moze slika tog dijela ako nije problem? Prvi put cujem za to.Poslano sa mog GT-I8190 koristeći Tapatalk 4 Evo vidim da je neko vec postavio. To je deo koji ide izmedju izduvne grane i EGR ventila, ali cuo sam od nekih majstora da nemaju svi modeli ovaj dodatak. U njega sa gornje strane idu dva crna creva koja dovode i odvode vodu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted September 19, 2013 @ nenaddd ocisti usis ponekad... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted September 19, 2013 @ nenaddd imas danas veliki palet proizvoda za te stvari,tako da neces pogresiti bilo sta da kupis,samo kupi i ocisti ko sto ti je gusar rekao Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gile_2 0 Posted November 7, 2013 (edited) Danas kad sam krenuo na posao, poceo je auto da mi izbacuje beli dim iz auspuha (stilo 1.9 jtd 85kw), u ogromnoj kolicini, normalno je pritom radio, vukao, nije prijavljivao ni jednu gresku, kad sam se vracao sa posla krenuo je da dize temperaturu relativno brzo, ugasio sam auto cim je stigla temperatura do pola (posle 2km voznje) otvorio haubu i imao sta da vidim, nije bilo ni gram antifriza. Dolio sam 2L vode on je spustio temperaturu i normalno sam dosao do kuce, s' tim sto je i dalje preterano dimio iz auspuha. Nije prijavio ni jednu gresku, normalno vuce, ne stuca, normalno radi, sta je problem, jel glava motora, dihtung.........? Edited November 8, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted November 8, 2013 Jesi ti proverio nivo ulja u motoru? To je pvo sto si trebao da vidis i to bez dolivanja vode. Ako je probio dih tu ce se odraziti i onda slepanje a ne dolivanje pa opet voznja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted November 8, 2013 Pukao je hladnjak izduvnih gasova za egr ventil.....nalazi se ispod termostata,,,,,)))). Javi ako sam bio u pravu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gile_2 0 Posted November 8, 2013 Pun je ulja, na max stoji, koliko je stetno ako je taj hladnjak...? :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted November 8, 2013 Pa antifriz ti direktno ulazi kroz egr u usis...nije dobro .. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gile_2 0 Posted November 8, 2013 Ipak jeste hladnjak, kad smo ga skinuli bio je pun vode, taman kad budem menjao zapusicu i sam egr, ali sreća nije povuklo ništa više, osim što sad izduvna grana sadrži male količine tečnosti, pa će morati da se produva malo na auto putu... 3:-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted November 9, 2013 Zaradio sam kafu?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gile_2 0 Posted November 9, 2013 hahahahaha, kao da si znao, to mi je profesija... naravno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted November 9, 2013 Ma salim se......zato smo ovde da pomognemo ako mozemo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted November 9, 2013 Gorane da li ovo ima veze sa zatvorenim EGR ventilom mozda.Mozda vece grejanje hladnjaka il sl? Mi sa zatvorenim EGR om bar smo, eventualno , mirni da antifriz ne ide u usis Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted November 9, 2013 Ne...crkavaju i kod onih koji nisu zatvoreni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gile_2 0 Posted November 9, 2013 Meni nije bio zatvoren, ali se zatvara u ponedeljak...:-) ako nekome, slučajno, crkne isto sto i meni, lakše je kebu ubediti da prizna da je ciga nego naci deo...:-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
underground79 19 Posted November 11, 2013 A jel postoji mogucnost da se nekako premosti/prebudzi, posto ce i ovako egr biti zatvoren ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pavel92 0 Posted November 28, 2013 (edited) Poz ljudi!Danas sam primetio da mi auto dimi kao blesav. Prvo sam mislio kao hladno vreme, kad se zagreje prestace... I jeste prestao malo, ali kad sam dosao kuci sa faxa, pozvao sam caleta da vidi sta se desava i u leru dao gas, a ono kao TRABANT! Haos proverili smo ulje, ulja ima... dim je onako kao kad po hladnom vremenu dunes vruc vazduh, al sam objasnio pokidao sam Inace pre nekih 2 meseca sam skinuo FAP filter i RG ventil.Zagazio sam 300 km od malog servisa koji sad u subotu treba da radim... da nije do toga? Fiat Stilo 1.9 multijet 150ks Edited December 1, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted November 28, 2013 Verovatno izmenjivac toplote ispod termostata... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pavel92 0 Posted November 28, 2013 koliko je to strasno?jel smem uopste da se odvezem do majstora Quote Share this post Link to post Share on other sites