Jump to content
FAS Goran
space

Fiat Stilo 1.9 JTD / MJet - bijeli dim / voda iz auspuha / ne prima gas

Recommended Posts

Sinoc da upalim stila, kresnu ko blesav. kao da je napolju 30 stepeni, ali kad sam htio ha krenem auto se ugasi, i opet. auto nije reagovao na gas, nesto malo digne obrtaje kad dam gas u pod. Iz auspuha je isao bijeli dim koji bukvalno izaziva suze, i puno smrdi.

Problrm sam , djelimicno rjesio tako sto sam gas punu minutu drzao u podu, dok on nije polagano digao obrtaje. od tada nemam bjelog dima. Sta bi mogao biti uzrok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas me je zvao prijatelj sa istim simptomima. Samo on par dana nije palio stila. Njemu se i upalio engine fault...Ostavio ga je da radi malo duze (imao je mala poboljsanja rada)i ne znam sta je na kraju bilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i kod mene se upalio engine fault ali vec juce ga nema vise.

I ja sam mislio da je voda, samo ne znam koja, da li iz goriva ili iz sistema za hladjenje

Danas me je zvao prijatelj sa istim simptomima. Samo on par dana nije palio stila. Njemu se i upalio engine fault...Ostavio ga je da radi malo duze (imao je mala poboljsanja rada)i ne znam sta je na kraju bilo.

hajde molim te provjeri sta je bilo sa drugovim stilom

Share this post


Link to post
Share on other sites

...ili iz sistema za hladjenje

Pogledaj nivo u posudi...vidi da li nedostaje vode i eto odgovora da li je to u pitanju...ako već misliš na rashladnu tečnost. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio sam kod majstora, kaze da je voda u gorivu i da ce se jos koji put vjerovatno desiti.

Nevjerovatno je koliko se motor posle vode u gorivu bolje ponasa, sipao sam raznih aditiva, ali ni jedan nije ucinkovit kao voda. OVO NE POKUSAVAJTE KOD KUCE. :nuke::no

Share this post


Link to post
Share on other sites

a ti nemas senzor vode na filteru cim ti nije signalizirao da imas vode u gorivu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

imam ja senzor ali je u radnom stolu u kuci.

Nisam uspio naci odgovarajuci filter pa sam morao ici na opciju bez senzora :thumbdown:

Tek sad vidim koliki je to bio minus

Share this post


Link to post
Share on other sites

sigurno tom bloku i karikama nisi ništa dobro uradio, nije dobro da jtd vergla sa nezapaljenom naftom u stublini a ne sa vodom to mu sigurno dobrano utiče na trajnost. Ne sabija se jednako voda, vazduh i nafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a gde si zadnji put kupovao gorivo?

bas me zanima a verovatno i ostale forumashe!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od kad imam ovaj auto ja nisam 3-4 puta sipao na pumpi naftu i to zato što sam bio van zemlje. Fricovka je zakon, sitan filter na levku ne propušta vodu, jedino leđa bole pošto sporo prolazi :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znate kako kazu VODA NIJE DOBRA NI U OPANCIMA, a o motoru auta da ne pricamo.

Vodu, odnosno gorivo sam sipao na pumpi u Derventi koja je prije par mjeseci bila poplavljena. Pumpa je inace vlasnistvo Brodske rafinerije nafte. Gorivo je inace dobrog kvaliteta, posto nikad nije starije od 7 dana.

Za BRAVO JTD da sam ja htio sipati vodu, sipao bih samu vodu.

POZDRAV DRUGOVI

Share this post


Link to post
Share on other sites

a gde si zadnji put kupovao gorivo?

bas me zanima a verovatno i ostale forumashe!

a da nisi slučajno sipao benzin umesto dizela?

ako ti nije tesko proveri

Edited by bolenbgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

nije benzin sigurno , posto uvjek sipam do cepa, a vec sam blizu rezerve sa ovim rezervoarom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voda i nafta se ne mešaju, šta misliš da isprazniš rezervoar i lepo natankaš novu količinu? Inače, nisam ja mislio da si ti namerno to radio naravno. Samo sam napisao da to nikako nije dobro što ti se desilo

Share this post


Link to post
Share on other sites

A da probaš da zapušiš EGR? Ne znam, drugaru se na Stilu JTD slično dešavalo, sumnjali smo na gorivo koje je po prvi put sipao sa jedne pumpe, ali sam posle toga ja išao da natočim isto tamo u Astru DTI (tad sam to vozio), i ponašalo se normalno sve, pa su mu u Fiatinu zapušili EGR i nestadoše svi problemi, nasuo je isto to gorivo i sve radilo kako treba...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod problema sa EGRom dim nije beo već crn pun čađi, ostavlja štravtu na asvaltu na jakom gasu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod ovog drugara je itekako bio beo, uplašio se čovek da mu je ko zna šta otišlo, kad ono EGR rešio sve... :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erg sam otvarao i cistio, nije nesto prljav. Prljavija je bila usisna grana, a to opet kaze majstor da se moze zaprljati i od tusenja motora u voznji. Inace nikad ne vozim auto preko 3000 obrtaja i to je max. Ako ga nekad pretjeram do 5000 onda izbaci garez i posle tog nema trunke dima. Znaci Erg je eliminisan.e sad kako u kucnoj radinosti da izvucem svo gorivo iz rezervoara posto moj majstor ne radi do 17 og a ja trebam 11 og na posao i treba mi auto, a bojim se voziti sa vodom u gorivu. Skoro su u jednoj firmi popravak 3 skode zbog vode u gorivu platili 6000 eura

da li je moguce da skinem crijevo sa filtera koje vodi iz rezervoara i dam kontakt, i tako u nekoliko puta da izvucem gorivo.

da li ce se pumpa ostetiti ako bude radila naprazno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pazi samo na pumpu!

cena je da se ukakis.

Drugar kupovao za svoj kombi 2,3 jtd i bila je 900evrica.

za nase motore je malko jevtinija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa kako na prazno ako vuče gorivo, to joj je posao? Možda tako kako si napisao ali ako nemaš puno goriva, ja sam drugaru letos u Grčkoj tako vadio 2l nafte u ono vreme kad su štrajkovali. Treba to da se njaka 10-ak puta, a rezerva nije mala ako imaš 10-ak litara ima tu da se nadaješ kontakta. Ne znam kako drugačije ali mislim da kako god to treba da odradiš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislio sam hoce li joj smetati u trenutku kad izvuce svo gorivo

pozdrav druze,

pumpi ne smeta da radi non-stop jer kad motor upali ona i onako radi bez prekida.

E sad kada izvuce gorivo nije pozeljno da radi na suvo zato sto su te pumpe konstruisane tako da ih gorivo prilikom rada podmazuje i hladi i zbog toga nije pozeljno da u rezervoaru bude ispod cetvrtine rezervoara.

Naravno ne zelim da otvaram polemike to je preporuka proizvodjaca ali masa vas ce se javiti da to nije tacno i da vozite godinama i sa manje goriva u rezervoaru.

Ja sam u vw godinama praznio automobile koji su bili firmina auta pa idu na prodaju tako sto sam prespajao releje da pumpa radi non stor.

To moze i kod tebe ali nemam semu da ti kazem sta da prespojis.

Medjutim ukoliko sumnjas na vodu u rezervoaru najbolje resenje (sto bih ja uradio i kod sebe)je skini rezervoar i lepo ga isperi.

cao!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na Bravu je taj Relej o kom jagodinac priča, desno iza kasete. Mora da se izvadi kaseta i ima tu dva izdvojena, crveni i crni relej. Relej je glasan, tj čuje se kad uključuje i isključuje pa ga potraži na Stilu. Sa njim bi mogao ovako kako kaže Jagodinac da istočiš. Što se tiče radna na prazno, pa nećeš ti njega ostaviti tako da radi 2 sata bez nafte a to malo joj neće sigurno smetati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...