Jump to content
FAS Goran
space

Fiat Stilo 1.9 JTD / MJet - bijeli dim / voda iz auspuha / ne prima gas

Recommended Posts

Ne bi trebalo ni tada da trza. Na oko tih 2000 rpm jeste najveci torque i motoru prija voznja u tom rezimu. Najcesce i sam tako vozim, ali zavisno od uslova voznje ili raspolozenja ponekad saltam i na 1500 rpm ali ga poteram i do 4000-4500rpm na otvorenom u preticanju.

I kad milim, iz prve u drugu nema trzanja, samo prede. A pogotovo ne bi smelo da bude iz 2. u 3. kao sto covek kaze da mu se desava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To trzanje sam i ja imao ranije , nisam dugo bas primetio to opet ali ugasen mi je egr :D nego gore je pomenuo da moze biti da je to u pitanju tako da sta znam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta blaga trzanja egr pocinje da pravi kada tek pocinje da glavi, ja nisam imao te simptome na stilu ali sam ih imao na bravu i drugar na 156ici sa 140ks, ali njemu je poceo bas dosta da trza na blagim ubrzanjima, dok pod punim gasom nije se nista osetilo, cim je zatvorio nestalo je s'tim sto kad je upalio gresku za nijansu je slabije vukao, ali u pitanje bas nijansa, tek kada je softverski ugasio je sve radilo kako treba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel bas beli dim ili vuce na plavkasto? Jel smrdi malo kao na naftu?

 Beli dim. znam da belo dimi kad je hladno toliko se razumem, ali meni bas mnogo izabcuje dima. jednom me lik video na parkingu i rekao vidim da ti egr ne valja po tome jer mnogo dimi belog dima. kaze da je njemu isto tako bilo. e sad ja nemam pojma. Nafta se malo oseca jer je skinut katalizator bar tako moj majstor kaze u to se vec ne razumem.

 

 

To sto dimi belo je kondez koji se stvara na ovakvom vremenu, dimi svima dok se auspuh dobro ne zagreje, jedino ako ti trosi antifriz onda treba videti gde pusta, da li u hladnjak egr-a ili dihtung glave.

To sto trza moze biti da egr ventil pocinje da glavi.

Moze biti egr sve ostalo je dobro.

 

Nije li para bre :)

Kakav je egr ventil? Sta kaze dijagnostika o radu turbine i o ostalim parametrima? Pogledaj je da nema lufta.

Dijagnostila kaze sve da je u extra stanju bas. Pitao sam majstora da nije do egr-a kaze da je egr morao bi da prijavi kompjuter. E sad ja znam za par primera da ne  mora da prijavi komp a da egr ne valja.

 

Beli dim tj para - potpuno normalno ponašanje i ne treba da te brine.

Pogotovo što posle 5-6 minuta prestane da dimi.

 

Trzanje - moguće ovo što je Bocca rekao. Tako sam ja imao problem kada idem iz prve u drugu. Razlog - nisam nikada seo u dizela dok Stila nisam kupio.

Sto se saljtanja tice nije do toga sigurno. Jer svaki dan vozim i benzica 2.0 i punta 1.9d i stila mog. iz 2-3 menjam na oko 2200-2500 obrataja  ali znam da nije do toga da sam promenio u vrlo nismik obrtajima pa da je krenuo da se gusi-to nije. Meni bas zatrza i nastavi dalje. Auto stvarno lepo vuce i sve ali ovo ne znam sta mu je.

 

Ovo sto trza moze da bude (a i nemora xD ) zbog dizni ja mislim. Opet verovatno ce se javiti neko ko bolje zna :)

ne verujem da su dizne. majtor mi je sve gledao, kaze da je sve extra stanje i dijagnostika tako pokazuje. Drugar mi je ne bi me valjda lagao :D  imao sam problema senzorom bregaste. izbacivao mi je taj problem na dijagnostici i kompu. gledao je majstor skinuo ga malo ocistio WD-om i sad nista ne prijavljuje. ne znam da nije mozda tu neka fora ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sada idem na parking da upalim moj auto pa da vidiš da li tvoj dimi više.

Tako ćeš znati da li dimi više nego što treba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ajde cekam

Share this post


Link to post
Share on other sites

brate moj to je nista :D

ja upalim auto i vidim kako beli dim prolazi pored mene vozacevih vrata :D  bas bas dimi probacu sutra da snimim pa da postavim samo mi objasni kako da ubacim video :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma dođe i meni do vozačevih vrata ali to je kondenz.
Vidiš da sada ne dimi uopšte.

Više se brini za ovo trzanje.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma znam da bi to mogao da bude tezi problem od dima. Ne znam sta da radim sa tim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okacis na yt pa link kopiras ovde, ili je para koju sada svi imamo zbog vremena, ili propisao hladnjak egr-a pa u izduv i usis ulazi antifriz ili ono najgore dihtung glave, ali kazu da je skoro uvek taj hladnjak egr-a, i to se lako resava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a da je taj hladnjak egr-a jel bi pokazivao gresku na kompu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne. Jel ti nestaje antifriza, da li dolivas?

Nisi nista od toga napisao tako da dzaba nagadjamo.

Edited by Kuvalja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne. Jel ti nestaje antifriza, da li dolivas?

Nisi nista od toga napisao tako da dzaba nagadjamo.

Ne gubi. sve je pred zimu provereno i stavljen nov antifriz.

Vise dimi od tvog.

ali evo danas, malo toplije vreme ne cima nista, sinoc isao do zemuna i cimao cak svo vreme po malo, cudno nekako ne mogu da objasnim. pa sam ga namerno gazio svo vreme. a kad sam se vracao oko pola 1 ujutru nista ne cima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ne trosi nemoj da brines nista, a sto se cimanja tice, nestalo je bas zato sto si ga produvao malo, nakupilo se smeca iz egr-a u usisnoj grani, samo kad krene da zeza onda pocinje sve cesce, na kraju uzmes blokiras ga i cao, manje ce da dimi (crni dim) i nema cimanja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beli dim svaki skoro svaki dan u poslednjih mesec dana na prvom paljenju, posle 2,3 min nema ga vise, a juce sam i cuo neko lupkanje kod levog tocka koje je isto prestalo posle par minuta...jtd 85kw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ne trosi antirftiz onda je samo kondez kojeg ima po ovakvom vremenu. A to lupkanje da li je u mestu ili voznji, to je moguce za neku drugu temu i verovatno nema veze sa ovim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne ne, antifriz ne trosi ni malo milimetar iznad maksimuma stoji od kako sam zumus menjao.. Lupkanje je bilo u mestu kad sam upalio i cule se jos 200m stao da vidim sta je usao u kola i dalje lupka krenuo i prestalo, mislio sam da mozda ima veze sa dimom....

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11.8.2013. at 11:03 PM, Karlo 1.9 jtd said:

Motor radio perfektno,resio sam problem.Uradjena je glava i sve kako treba neko neki djavo sto ladi izduvne gasove mi je pukao i ubacivao vodu u izduv,napravljen baj pas sa jednim crevom da voda nema veze sa tim sranjem,vec direktno ide u termostat.sada je sve ok,ne trosi tecnost i ne dimi vise belo uopste.

 

Sad mi se javlja drugi problem,auto mi s' vremena na vreme ulazi u sefe mode,upali mi se ona crvena lampica,ne znam sta to moze da bude ? Ta lampica mi se upalila samo jednom kada mi se desilo da mi je auto ostao bez goriva. jel imate nekog iskustva sa tim ? i naravno auto nece da ide preko 3000 obrtaja

 

 

unapred hvala

 

Postoji li nacin kako da se proveri dali je pukla cev u tom hladnjaku egr-a sto e kod vas bio problem ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitanje, imam Fiat Stilo 1.9 jtd 115KS. Prvo mi je ujutru kad je hladan prilikom kretanja spustao obrtaje na 500 i nema snage da povuce (gore nego kod obicnog dizela). I to tako traje koji minut dok ne uhvati malo zamaha. Kada dostigne radnu temperaturu radi normalno. E sad to je tako trajalo dva dana dok nisam video beli dim iz auspuha. Onda je totalno izgubio snagu i jednostavno auto je trenutno neupotrebljiv. Sumnjam na turbinu ili na neko crevo. Moram da ispitam. Zanima me samo sta jos moze da bude pored toga? Generalno usisna grana mi je jako prljava. Ulje mi nije trosio uopste. Na turbini ima traga da po malo curi kao i svaki JTD. Hvala za svaku pomoc i savet i misljenje koje date. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovani, 

 

Imam fiat stila 1.9 mjt, 88 kw 2006 godina. Prije nekoliko mjeseci poceo je da zeza kod paljenja, vergla fino al nece da sastavi, to se desavalo jednom u 10 paljenja. Mislio sam da je filter goriva, pumpa ali nisam pridavao previse paznje tome jer se rijetko desavalo ai kada se desi uz malo gasa uspije sastaviti ali kada sastavi izbaci dosta bijelog dima. Sve do neki dan, samo najednom auto postade trom, ne prima fino gas. Uz brdo ne mogu da izadjem. Odem majstoru, kaze moguce da je zacepio filter nafte ili zracni filter i uradimo mali servis. Ali nista, situacija ista. Iskljucimo protokomjer auto vuce. Odem kupim protokomjer, stavimo novi i sad auto bolje ide bez daljnjeg, ali i dalje nije to to. Posebno u malim obrtajima je slab, tek na 2500 bas povuce. Kad je skidao protokomjer majstor je primjetio da turbina malo baca ulje. Kaze da bi trebali reparirati turbinu. Pa da cujem vasa misljenja jel ko imao iskustva s ovim.

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beli dim ,voda u gorivu.Raskaci protokomer ,pa probaj ponovo kako ide sa i bez.Ja ne bih tu dirao turbinu ako ne trosi ulje,nego proveri ti lepo creva od turbine,gornje,donje,map senzor ocisti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@samir825

 

Jel ti trosi antifriza, ako trosi moguce da je progoreo hladnjak egr-a, odatle i bela para i teze paljenje....
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...