Coa123 0 Posted July 11, 2016 Pošto se piše o diznama, aditivu, tng-u... Na Stilu 1.6 menjan dihtung glave, glava bila na ravnanju, zamenjene gumice ventila, ulje zamenjeno pre 200km (selenia 20k) i na meraču stoji kao kada sam sipao, dakle ne troši ga. Na prvom paljenju, posle dužeg verglanja (oko 5-6 sek.) izbaci plavi dim (par sekundi) i posle nema dima. Pali, gasi, vozi, šta god, nema dima i pali "na zub". Sipao aditiv za čišćenje dizni, par dana bilo manje dima, skoro ništa, sada opet kao i pre aditiva. Imam tng ali ga vozim samo na benzin, baš zbog aditiva. Da li dizna možda curi pa je teže to prvo paljenje i zadimi? Donja lambda sonda mi ne radi, ali ona se ništa ne pita kod samog prvog paljenja... Zazor na rpm senzoru 1mm. Da skidam dizne ili može biti još nešto? Ko je najbolji u Bg za proveru i čišćenje dizni? Sent from my LG-D802 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zoran Fiat 0 Posted January 19, 2017 Dobar dan... prvi put sam na forumu ovde i vec sam postavio ovo pitanje ali u pogresnoj temi izgleda... ja imam problem kad ga vozim na gas i npr kad se priblizavam semaforu stisnem kvacilo on izgubi obrtaje i ugasi se... ili trokira u leru i seta se od dvesta do osamsto obrtaja i radi neravnomerno... u jednom trenutku sam ukljucio grejanje na 4 i tad je istrokirao i ugasio se... izvinjavam se unapred ako nije tema za ovde... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted January 19, 2017 Meni se to dešavalo dok sam imao problem sa strujom, odnosno jedan kabl mi je povremeno prekidao. Na benzinu se svaki problem sa strujom manje oseća nego na plinu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zoran Fiat 0 Posted January 19, 2017 Moguce ima logike... kupio sam i svecice danas njih cu da zamenim pa cu da proverim i kablove... Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted February 25, 2017 On 7/11/2016 at 6:51 PM, Coa123 said: Pošto se piše o diznama, aditivu, tng-u... Na Stilu 1.6 menjan dihtung glave, glava bila na ravnanju, zamenjene gumice ventila, ulje zamenjeno pre 200km (selenia 20k) i na meraču stoji kao kada sam sipao, dakle ne troši ga. Na prvom paljenju, posle dužeg verglanja (oko 5-6 sek.) izbaci plavi dim (par sekundi) i posle nema dima. Pali, gasi, vozi, šta god, nema dima i pali "na zub". Sipao aditiv za čišćenje dizni, par dana bilo manje dima, skoro ništa, sada opet kao i pre aditiva. Imam tng ali ga vozim samo na benzin, baš zbog aditiva. Da li dizna možda curi pa je teže to prvo paljenje i zadimi? Donja lambda sonda mi ne radi, ali ona se ništa ne pita kod samog prvog paljenja... Zazor na rpm senzoru 1mm. Da skidam dizne ili može biti još nešto? Ko je najbolji u Bg za proveru i čišćenje dizni? Sent from my LG-D802 using Tapatalk Identicna situacija kod mene, samo sto nisam isprobavao sa aditivima jos nista, ali sam cistio dizne vise puta i nakon obrade glave. Da li si resio problem i kako? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted February 25, 2017 Ja sam probao više aditiva za benzinske dizne, ali nisam video neku korist od toga. Teško mi je palio dok nisam dao dizne na čišćenje. Sad je u redu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Seki1424 0 Posted December 10, 2017 Suprotno, kada gasni uređaj isporučuje više goriva, korekcija ubrizgavanja će se memorisati ka manjim vrednostima, motor će otežano paliti, otežano raditi hladan (nekada i zagrejan) na benzin, ponekad aktivirati "misfire", itd. A na plin, čim dođe do prelaska na plin, motor će raditi dobro. Zašto? Zato što se korekcija ubrizgavanja kontrolera motora podesila prema gasnom ubrizgavanju. Imam identičnu situaciju, teško pali, kad krenem hoće da se ugasi ili propadnu obrtaji. Kad se ugreje na benzin ide dobro. Čim predje na gas isto ide ok.Jednom prilikom je na vožnji gasa ispisao chek engine, al je to obrisano a greška je bila smesa i nije se to pojavljivalo.Imam još jedan problem. Kako je došlo hladno vreme. Ujutru upalim auto, sekvent plin, krenem polako i čekam da sam prebaci na gas. Motor se zagreje i do pola, predjemo nekih 5 6 km ne prebacuje na gas i tu negde posle i prebaci. A kada palim auto i posle 4 sata od zadnje vožnje gotovo posle 100m prebaci na gas.Neki savet?Послато са Lenovo K50a40 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites