Bogi824 1 Posted December 13, 2016 Interkuler je pun ulja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted December 13, 2016 Ako je pun onda je do turbine i resavaj je hitno inace ce da povuce ulje u usis i ode u iberturu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogi824 1 Posted December 13, 2016 Ok, sutra ga teram kod majstora da skine turbinu, pa onda kod drugog majstora da uradi reparaciju, ili kako se već kaže, turbine. Javljam kada sve sredom kako će biti stanje sa servisiranje turbinom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ViktorBG 84 Posted December 14, 2016 Ako hoćeš da ti valja remont turbine šalji u Užiće. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted December 14, 2016 A pre ugradnje remontovane turbine sve ispregledati, da bude apsolutno čisto... Zameniti filtere, ulje, pregledati creva, očistiti interkuler.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogi824 1 Posted December 14, 2016 Naravno. Nego sam sada u tranziciji, menjam majstora. Možda grešim, ali čovek je jedva podigao haubu (kakva crna plastika da se skine) gledao je negde oko dva minuta i odmah rekao turbina. Ma Ok, jeste turbina, ali kasnije sa laikom (što sam i ja) utvrdimo da ima i spoljnjeg curenja iz motora, i to najverovatnije iz vakum pumpe, jer ni ona nije menjana. Sutra oko 11 h kod novog majstora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogi824 1 Posted December 15, 2016 Izgleda da nije u pitanju turbina. Za sada je utvrđeno da curi na vakum pumpi kočnice, i to na mestu gde gde se pumpa kači za blok. Zato je i mokro sve od ulja u predelu menjača i interkuler. Dakle treba da uzmem dihtung za vakum pumpu, ali nigde u Kraljevu nema tog dihtung zasebno. Kada se to reši nekako (reče majstor da će ga zadihtovati nekako), mora motor da se opere i isprati da nema još negde spoljno curenje motornog ulja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted December 15, 2016 Imas ljude-firme koji prave dihtunge za sve Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogi824 1 Posted December 16, 2016 Ajde ako ti nije probem baci mi kontakt telefon na PP, ili pak ovde, kako god, ako znaš nekoga ko to radi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted December 16, 2016 Izguglaj ako ti treba jos. Svi oni rade po uzorku, cena bese od nekih 3din po cm2 pa navise, zavisi od materijala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogi824 1 Posted February 14, 2017 (edited) Bio sam gotovo ubeđen da sam odgovorio na ovaj post, ali očigledno nisam. Ispisao sam ga i nisam ga upostovao. Majstor je sam napravio dihtung, upasovao ga, i po završenoj radnji ispod motora je stavio parče kartona, motor radio pola sata na leru i nigde nije bilo ni jedne kapljice ulja, tako da je problem sa curenjem motornog ulja rešen. Ovaj JTD je prešao sigurno 500.000 hiljada kilometara a jako moguće i više, i potrošnja motornog ulja na 10.000 kilometara od malog do malog servisa (koji se radi na oko mesec i po dana jer se dosta prelazi) je nepun litar, oko 700 militara, što je u uslovima visoke eksploatacije (urbana vožnja, prva, druga, treća, stani - kreni) po meni sasvim Ok. PS Dakle nije bila u pitanju turbina već curenje ulja na vakum pumpi. Edited February 14, 2017 by Bogi824 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuk85 2981 Posted April 12, 2017 Ljudi fiat marea 1.9 td. Nece preko 2800 obrtaja... Povuce na oko 1800 i onda ga samo zagusi... Kad palim auto ima plavog dima kao i pri jacem gasu. Trosi ulje dosta. Inace palio lepo i na minusu,ima duvanje na sipci ali bas malo,nista strasno... Dal je turbina i isplati li se da stavim polovnu neku...Sent from my 5010D using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 439 Posted April 12, 2017 Po opisu bas lici na nju.Uglavnom ljudi remontuju da bi znali sta su uradili,a i zbog same garancije,a sa druge strane licno znam veliki broj taksista koji je stavio polovne i nista im ne fali..Licno tvoj izbor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuk85 2981 Posted April 12, 2017 Skidao sam danas crevo,ono rebrasto sto ide od filtera...bas ima lufta u osovini turbine...ona klapara kad mrdam levo desno. Napred-nazad nema puno lufta ali levo-desno kad pomeram klapara...verovatno da ne treba tako. Sutra cu da je zamenim pa cu videti vec sta i kako... Quote Share this post Link to post Share on other sites