Bumblebee 18 Posted May 11, 2014 Dihtovanje prstenova klipa? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kragujevcanin 0 Posted May 11, 2014 Karike su jedino u slucaju ako je auto bio pregrevan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted May 11, 2014 Jel se vise isplati sredjivanje ovog ili ubacivanje drugog jtd motora? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted May 12, 2014 Mozda je turbina, mozda su gumice. To je bar lako utvrditi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted May 12, 2014 Kako da proveri gumice?A kako turbinu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted May 12, 2014 Pola sata kod majstora Quote Share this post Link to post Share on other sites
branna 0 Posted November 9, 2014 (edited) Postovanje svima. Imam problem sa svojom Mareom 1.9 TD. Bio sam do majstora da mi zameni termostat i on je kada je odradio taj poslic ustanovio da se auto greje i da ventilator non stop radi i da ponekad blinkne lamoica od ulja. ustanovio je da u motoru fali 2l ulja i da se zbog toga greje. Posle dosipanja ulja motor je i dalje nastavio da se greje pa smo vratili stari termostat koji je zakovao na otvoreno pa temperaturu i ne podize. 2l ulja motor je potrosio na 5000 predjenih km.Da li je motor pri izdisaju iako pali normalno i vuce solidno i ne dimi, a takodje ne nabija pritisak u creva. da ne zaboravim ne curi ulje odnosno ne ostavlja baricu ispod auta. Edited November 12, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted November 9, 2014 Druze Brano prvo, ne smes da dozvolis da 5000km ne podignes haubu i ne proveris nivo tecnosti!Drugo, moras da izmeris kompresiju da bi ustanovio razlog tolike potrosnje ulja. Ili ga trosi motor ili sisa turbina. Jeste li gledali da li duva na sipci, cepu ili iberu? Sigurno je gledao majstor? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted November 9, 2014 Zavisi i koje ulje sipa,ali svakako,ako je takvo stanje obavezna provera , mot. ulja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
branna 0 Posted November 10, 2014 Zaboravio sam da kazem da sam auto kupio pre mesec dana a podatke o predjenoj km sam uzeo iz servisne knjizice. Znaci ja sam sa njim presao nekih 800 km. Provericu dal duva motor pa javljam. A inace ulje koje je sipato je selebija gold 10/40. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted November 10, 2014 Valjda td ne gold? Svejedno, nesto debelo tu ne valja cim je toliko ulja progutao. Proveri prvo da li duva motor Quote Share this post Link to post Share on other sites
branna 0 Posted November 10, 2014 Gold. Tu kanticu od ulja sam zatekao u gepeku kad sam uzeo auto.sad dal je to sipano ne znam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted November 10, 2014 Ko zna dal je i menjao on ulje pre 5000km.? Mozda je samo upisao u knjizicu, ima svakakvih ljudi danas. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted November 10, 2014 A jesi li ti pre 800 km proverio ulje, tj kad si ga kupovao, jel imao ulje u motoru? A gold ne ide u taj motor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted November 10, 2014 Ide sta mu se sipa.... To sto se greje dihtug glave i sama glava se pokrivila verovatno, da l ima emulzija u posudu za antifriz mozda ga mesa sa antifrizom pa zato nestaje ulje,ili turbina roka ulje u usis...! Quote Share this post Link to post Share on other sites
branna 0 Posted November 10, 2014 Ne nisam proveravao ulje ni nista na autu jer sam ga uzeo od dobrog prijatelja i on tvrdi da su mu u ovlascenom servisu radili veliki servis i rekli da je motor ok. Sto i ima upisano u servisnoj knjizici. Proverio sam motor pusi na cep i na cev od meraca ulja a ima i ulja u boci za vodu Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted November 10, 2014 Dobro motor duvka po malo,to sto nestaje ulje je glavni uzrok glava resavaj to hitno,a i turbina mozda po malo trosi. Bas ti je dobar taj prijatelj! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted November 10, 2014 Kako dobro, treba da ga otvori sad da radi dihtung i glavu a ovo ostalo da ostavi? I kad ga sklopi opet da duva? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted November 10, 2014 Ako ga otvaras radi sve, ili ubacuj neki krsteni motor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted November 10, 2014 Nemoj krsteni, samo sa original papirima Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted November 10, 2014 To je sad vec skupa igranka Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted November 10, 2014 Pa kad skida glavu ce je odradi,ako su hilzne ok nek zameni karike kad ga vec otvara i tolko. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted November 10, 2014 Nemoj krsteni, samo sa original papirima Ti kad si se krstio dobio si krstenicu, tako i on da uzme motor s papirima Quote Share this post Link to post Share on other sites